....een TRAY? WTF?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik had jaren geleden een vriendje die dronk iedere dag voor school een tray met energydrink...IEDERE DAGhet was ook al snel weer over tussen ons
En 2 voor de prijs van 1 omdat zeeigenlijk uit de collectie gingen, dus iets van ¤500,- voor betaaldquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Sweeeeeet!
8 ohm is heel goed, 200 watt bij 8 ohm is helemaal lekker en het frequentiebereik is zalig!
De mijne zien er zo uit, maar het is me nu ff te veel moeite om het exacte typenummer op te zoeken.
[ afbeelding ]
Echt geen geld zeg, kolere hee!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
En 2 voor de prijs van 1 omdat zeeigenlijk uit de collectie gingen, dus iets van ¤500,- voor betaald
Ik weet het! Ik walgde er gewoon vanquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
....een TRAY? WTF?
Jezus, door de Vitamine E die je daarmee binnen krijgt gaat je zenuwstelsel al compleet naar de klote. Dan praten we nog niet eens over de cafeïne en suiker!
Klap voor je kopquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga al over mijn nek bij die zoete lucht.
Maar ik heb een vriendin die gewoon ontbijt met cola light...en maar op dieet, maar liters van die troep naar binnen gooien
Ik twijfel of ht misschien toch iets meer was rond de 700, maar wel echt een goede actiequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt geen geld zeg, kolere hee!
De mijne waren 900 per stuk of zo!
Nou caffeïne verhoogt je energiegebruik juist, dus theoretisch zou je van koffie kunnen afslanken (naast het vochtafdrijvende effect van koffie.)quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:14 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik weet het! Ik walgde er gewoon van
Ik heb gisteren voor het eerst weer een blikje geprobeerd maar wist meteen weer waarom ik het eigenlijk nooit doe. Leuk voor eens in de zoveel maanden; maar verder niet. Ik moet wel veel suikers en goede vetten binnen krijgen thoughik verbruik meer calorieën dan ik binnen krijg, ook al eet ik wel gewoon goed
Nee sowieso kunstmatige zoetstoffenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Klap voor je kopsorry dat ik het zeg, maar dat is gewoon niet bepaald snugger
Mja ik BEGIN kunstmatige zoetstoffen wat te tolereren, maar in frisdrank?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee sowieso kunstmatige zoetstoffen
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:18 schreef Uccie het volgende:
maar ik ga nu echt slapen;..tot morgen
Trustenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:18 schreef Uccie het volgende:
maar ik ga nu echt slapen;..tot morgen
Ik moet vooral volle melkproducten gaam gebruiken; en dingen zoals Yokidrink en chocomelquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou caffeïne verhoogt je energiegebruik juist, dus theoretisch zou je van koffie kunnen afslanken (naast het vochtafdrijvende effect van koffie.)
Maar sowieso alleen al de smaak al van een tray van het zelfde drankje achter elkaar weg te tikken, ongeacht wat het is!
Kan kloppen ja; bodybuilders gebruiken ook vaak melkeiwit om aan te komen om spieren mee te kweken, hoewel melkeiwit wel moeilijk te verteren valt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:21 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik moet vooral volle melkproducten gaam gebruiken; en dingen zoals Yokidrink en chocomel
Ik heb samen met de diëtiste een dieetlijst opgesteld wat ik per dag binnen moet krijgen om aan te komen, dus dat moet goed komen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan kloppen ja; bodybuilders gebruiken ook vaak melkeiwit om aan te komen om spieren mee te kweken, hoewel melkeiwit wel moeilijk te verteren valt.
't is in ieder geval wel een relatief goedkope manier om mee aan te komen. Andere eiwitten zijn weer duurder.
Ow kipfilet! Dat is ook een goede bron van goede, bruikbare eiwitten!
Then again; koolhydraten zijn sowieso ook echt een must.
Ja ik ben ook weg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb samen met de diëtiste een dieetlijst opgesteld wat ik per dag binnen moet krijgen om aan te komen, dus dat moet goed komen.
Ik ga slapen trouwens, trussels
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef Karzai het volgende:
Wat gebruik ik eigenlijk allemaal, kaas is wel een killer
Daar ben ik zoveel mogelijk mee gestopt
Yoquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]Hey man!
Ja kaas is veel eiwitten en vet, dus kom je idd wel van aan.
Aan de andere kant is het moord voor je darmflora, dus slecht voor je spijsvertering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |