Toch ben ik niet zo'n fan van hun boxen, ik mis er iets in het geluid aan warmte ofzo. Ik kan het niet helemaal plaatsenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
B&O is gewoon werkelijk masterlijk, maar achterlijk duur.
B&O is van Philips, net als Aristona, maar waar Aristona met 1% ruis akkoord gaat, gaat Philips met 0,1% akkoord en B&O met 0,01%.
Is echt zo, als ik wel eens om 8 uur begin dan zijn er al enorme groepen jongeren bij ons in de winkel. En ladingen met energydrinks en snoep enzo kopenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]Kids zijn zo ongemanierd tegenwoordig!
De jeugd van tegenwoordig!![]()
*Zich oud voelt*
En dan in de lunchpauze allemaal aan de ritalin om kalm te wordenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:47 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Is echt zo, als ik wel eens om 8 uur begin dan zijn er al enorme groepen jongeren bij ons in de winkel. En ladingen met energydrinks en snoep enzo kopen
Kan wel kloppen hoor. Die wij daar hebben missen de lagere tonen flink. De midden en hoge tonen zijn fenomenaal, maar de lage dus niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toch ben ik niet zo'n fan van hun boxen, ik mis er iets in het geluid aan warmte ofzo. Ik kan het niet helemaal plaatsen
Die energydrinks idd ja!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:47 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Is echt zo, als ik wel eens om 8 uur begin dan zijn er al enorme groepen jongeren bij ons in de winkel. En ladingen met energydrinks en snoep enzo kopen
Ik was ook meteen verliefd op mijn KEFjes...ben 40 min per box bezig geweest om uit te pakken en te verslepen naar de juiste plekquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan wel kloppen hoor. Die wij daar hebben missen de lagere tonen flink. De midden en hoge tonen zijn fenomenaal, maar de lage dus niet.
Denon klinkt sowieso echt warm. Mijn JBL studiospeakers geven geluid gewoon perfect weer, net als mijn Onkyo versterker: kraakhelder, loepzuiver en een perfecte balans. Toch hou ik zelf meer van de wat warmere klanken.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was ook meteen verliefd op mijn KEFjes...ben 40 min per box bezig geweest om uit te pakken en te verslepen naar de juiste plekmaar het was het waard.
Ze waren nogal zwaar en ik ben niet veel groter dan die dingenquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze waren nogal zwaar en ik ben niet veel groter dan die dingenhet aansluiten kostte me 2,5 minuut
Ja ik denk dat ik ook aan de 1.40m kom, bij mijn 1.60m en toen 50kg denk ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Mijn JBL's zijn 1,40 meter hoog, 40 cm breed en 40 diep. 200 watt actief.
Verder Infinity Alpha rear speakers die ik zelden gebruik en een Infinity Kappa centerspeaker die ik ook te weinig gebruik.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik ook aan de 1.40m kom, bij mijn 1.60m en toen 50kg denk ik
De specs moet ik ff opzoeken
Nee is maar 1.05 en 180Wquote:
Nog heel netjes!quote:
Wat jij dus zegt! Ik mocht dat spul absoluut niet hebben van mijn moederquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Die energydrinks idd ja!
Geen enkele ouder zou hun kind koffie laten drinken, maar energydrinks zijn doodnormaal!
Of niet soms?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan in de lunchpauze allemaal aan de ritalin om kalm te worden
Ik begin heel erg te twijfelen aan wat ik nou precies heb...ik ga even kijiken in de kamerquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:00 schreef ToT het volgende:
Tja als je met merken als Supertech of whatever een torentje koopt van 1050 PMPO (iemand hier die zich die term nog kan herinneren?), dan gaat het om alle kanalen bij elkaar opgeteld, piekvermogen en dan nog in zeer uitzonderlijke situaties of whatever, wat neerkomt op dat elk kanaal krap 80 watt continu is, als het niet minder is!
Bij mijn vorige baan was een jochie die aantoonbaar ADHD had die dagelijks wel een paar blikjes van die troep achterover tikte. Hij was altijd een stuiterbal, maar beweerde juist rustig te worden van die zooi!quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik begin heel erg te twijfelen aan wat ik nou precies heb...ik ga even kijiken in de kamer
Ik heb KEF Q11;s maar ik zou de papieren moeten zoeken om te zien wat het nu precies isquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee maar met merken als deze is 180 watt ook echt 180 watt en vaak is de werkelijke waarde zelfs nog meer. Ze ronden de specificaties vaak naar beneden af om echt te kunnen staan voor wat ze zeggen. Goedkope merken overdrijven de specs vaak gruwelijk veel.
Ah ziet er nice uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb KEF Q11;s maar ik zou de papieren moeten zoeken om te zien wat het nu precies is
Ik had jaren geleden een vriendje die dronk iedere dag voor school een tray met energydrink...IEDERE DAGquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mijn vorige baan was een jochie die aantoonbaar ADHD had die dagelijks wel een paar blikjes van die troep achterover tikte. Hij was altijd een stuiterbal, maar beweerde juist rustig te worden van die zooi!
Ik ga al over mijn nek bij die zoete lucht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik had jaren geleden een vriendje die dronk iedere dag voor school een tray met energydrink...IEDERE DAGhet was ook al snel weer over tussen ons
Sweeeeeet!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:07 schreef Uccie het volgende:
Specification: Q11
System type: Four-way, floor standing
Enclosure type: Reflex
Dimensions (H x W x D): 1050 x 258 x 366mm (41.3 x 10.1 x 14.4 inches)
Weight: 18.3kg (40.2 lbs)
Nominal impedance: 8 ohms
Amplifier Requirements: 15-200W
Frequency response: 35Hz to 27kHz +/-3.0dB
Sensitivity: 91dB at 1m for 2.83V
Maximum output: 114dB
Finish: Black Ash, Maple or Dark Apple
System: SP3428
Drive units: B169 Bass unit (SP1425), B160 lower midrange unit (SP1501), B160 Uni-Q (SP1485) [NT19 HF unit (SP1487)]
Crossover network: SP2449
Zegt jou meer dan mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |