Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:32 schreef xBubbles het volgende:
Ik voel me soms zelfs oud als ik mensen van 13/14 jaar zie en hoe ze zich gedragen
Millennium kids are teenagers now. Feeling old yet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:32 schreef xBubbles het volgende:
Ik voel me soms zelfs oud als ik mensen van 13/14 jaar zie en hoe ze zich gedragen
21quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Want kinderen van die leeftijd vinden mij gewoon ook oud
Jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Millennium kids are teenagers now. Feeling old yet?
Very oldquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Millennium kids are teenagers now. Feeling old yet?
Dan ben ik alweer 12 jr ouderquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jaik heb collega's van 19
die kennen geen casettebandjes en hebben de guldens net aan bewust meegemaakt
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]Godver! Kwartje valt nu pas!
Vanmiddag had ik klanten in de zaak die een cassettedeck zochten. Mijn collega verwees me naar hem omdat ik er meer verstand van zou hebben.
Ik vond dat al maf, want hij weet zelf genoeg van audioapparatuur.
Maar hij is 18!
Ja jij zit nog net aan de goede kant, het is die lichting mensen die na 1995 zijn geboren denk ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:38 schreef xBubbles het volgende:
Gulden best bewust meegemaakt, cassettebandjes ook, muziek van echt "vroegah"
Maar die klanten zelf ook zeg!quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:38 schreef Rafeiro het volgende:
Grootste fout van Nederland in tijden.
Maar ik ga vlak.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar die klanten zelf ook zeg!
Uitgebreid naar zitten kijken welk cassettedeck het beste voor hen was. Uiteindelijk een Marantz gekozen en getest.
Vragen ze: "Dus daarmee kunnen we het gewoon afspelen?"
Ik: "Ja als je het op een versterker aansluit uiteraard. Ehh...die heeft u toch wel, neem ik aan?"
Zij: "Oh, heb je ook nog een versterker nodig dan?"
Ik: "Ja........en boxen?"
Zij: "Boxen ook nog?"
Ik: "Weet u wat: vergeet het cassettedeck, laten we naar complete stereotorentjes kijken!"
Stereotoren gepakt, klant helpt de boxen te dragen en ziet de kabel aan een box hangen. "Wat is dit? Een soort antenne?"
Volgens mij ook. Krijg er genoeg van aan de kassa dat ik denk: als ik vroeger zo'n grote mond had gegeven, dan had m'n moeder mij wel aangepakt! Niet fysiek hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja jij zit nog net aan de goede kant, het is die lichting mensen die na 1995 zijn geboren denk ik
Qua prijs? Nee bij ons is het per set (of zit bij de prijs van een torentje in)quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]net zoals dat boxen vaak per stuk gaan
Mijn moeder ook fysiek hoor....midden in de supermarkt of waar dan ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Krijg er genoeg van aan de kassa dat ik denk: als ik vroeger zo'n grote mond had gegeven, dan had m'n moeder mij wel aangepakt! Niet fysiek hoormaar ik zou wel op mijn plek gezet worden
Oh dan ligt het daar aan, ik was pas mee met iemand die B&O wilde...en ik maar zeggen dat ze beter een ander merk kon nemen, maar ja iedereen kwijlt over B&O heenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Qua prijs? Nee bij ons is het per set (of zit bij de prijs van een torentje in)
Alleen Bang & Olufsen boxen worden per stuk verkocht, om één of andere vage reden.
Nah gelukkig was ik niet zo vervelendquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder ook fysiek hoor....midden in de supermarkt of waar dan ook
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Krijg er genoeg van aan de kassa dat ik denk: als ik vroeger zo'n grote mond had gegeven, dan had m'n moeder mij wel aangepakt! Niet fysiek hoormaar ik zou wel op mijn plek gezet worden
Ik ook niet, maar als ik echt te vervelend zou zijn geweest had ze het zo gedaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nah gelukkig was ik niet zo vervelend
B&O is gewoon werkelijk masterlijk, maar achterlijk duur.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan ligt het daar aan, ik was pas mee met iemand die B&O wilde...en ik maar zeggen dat ze beter een ander merk kon nemen, maar ja iedereen kwijlt over B&O heen
Ja zo was mijn moeder ook welquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ik echt te vervelend zou zijn geweest had ze het zo gedaan
Toch ben ik niet zo'n fan van hun boxen, ik mis er iets in het geluid aan warmte ofzo. Ik kan het niet helemaal plaatsenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
B&O is gewoon werkelijk masterlijk, maar achterlijk duur.
B&O is van Philips, net als Aristona, maar waar Aristona met 1% ruis akkoord gaat, gaat Philips met 0,1% akkoord en B&O met 0,01%.
Is echt zo, als ik wel eens om 8 uur begin dan zijn er al enorme groepen jongeren bij ons in de winkel. En ladingen met energydrinks en snoep enzo kopenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]Kids zijn zo ongemanierd tegenwoordig!
De jeugd van tegenwoordig!![]()
*Zich oud voelt*
En dan in de lunchpauze allemaal aan de ritalin om kalm te wordenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:47 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Is echt zo, als ik wel eens om 8 uur begin dan zijn er al enorme groepen jongeren bij ons in de winkel. En ladingen met energydrinks en snoep enzo kopen
Kan wel kloppen hoor. Die wij daar hebben missen de lagere tonen flink. De midden en hoge tonen zijn fenomenaal, maar de lage dus niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toch ben ik niet zo'n fan van hun boxen, ik mis er iets in het geluid aan warmte ofzo. Ik kan het niet helemaal plaatsen
Die energydrinks idd ja!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:47 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Is echt zo, als ik wel eens om 8 uur begin dan zijn er al enorme groepen jongeren bij ons in de winkel. En ladingen met energydrinks en snoep enzo kopen
Ik was ook meteen verliefd op mijn KEFjes...ben 40 min per box bezig geweest om uit te pakken en te verslepen naar de juiste plekquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan wel kloppen hoor. Die wij daar hebben missen de lagere tonen flink. De midden en hoge tonen zijn fenomenaal, maar de lage dus niet.
Denon klinkt sowieso echt warm. Mijn JBL studiospeakers geven geluid gewoon perfect weer, net als mijn Onkyo versterker: kraakhelder, loepzuiver en een perfecte balans. Toch hou ik zelf meer van de wat warmere klanken.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was ook meteen verliefd op mijn KEFjes...ben 40 min per box bezig geweest om uit te pakken en te verslepen naar de juiste plekmaar het was het waard.
Ze waren nogal zwaar en ik ben niet veel groter dan die dingenquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze waren nogal zwaar en ik ben niet veel groter dan die dingenhet aansluiten kostte me 2,5 minuut
Ja ik denk dat ik ook aan de 1.40m kom, bij mijn 1.60m en toen 50kg denk ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Mijn JBL's zijn 1,40 meter hoog, 40 cm breed en 40 diep. 200 watt actief.
Verder Infinity Alpha rear speakers die ik zelden gebruik en een Infinity Kappa centerspeaker die ik ook te weinig gebruik.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik ook aan de 1.40m kom, bij mijn 1.60m en toen 50kg denk ik
De specs moet ik ff opzoeken
Nee is maar 1.05 en 180Wquote:
Nog heel netjes!quote:
Wat jij dus zegt! Ik mocht dat spul absoluut niet hebben van mijn moederquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Die energydrinks idd ja!
Geen enkele ouder zou hun kind koffie laten drinken, maar energydrinks zijn doodnormaal!
Of niet soms?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan in de lunchpauze allemaal aan de ritalin om kalm te worden
Ik begin heel erg te twijfelen aan wat ik nou precies heb...ik ga even kijiken in de kamerquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:00 schreef ToT het volgende:
Tja als je met merken als Supertech of whatever een torentje koopt van 1050 PMPO (iemand hier die zich die term nog kan herinneren?), dan gaat het om alle kanalen bij elkaar opgeteld, piekvermogen en dan nog in zeer uitzonderlijke situaties of whatever, wat neerkomt op dat elk kanaal krap 80 watt continu is, als het niet minder is!
Bij mijn vorige baan was een jochie die aantoonbaar ADHD had die dagelijks wel een paar blikjes van die troep achterover tikte. Hij was altijd een stuiterbal, maar beweerde juist rustig te worden van die zooi!quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik begin heel erg te twijfelen aan wat ik nou precies heb...ik ga even kijiken in de kamer
Ik heb KEF Q11;s maar ik zou de papieren moeten zoeken om te zien wat het nu precies isquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee maar met merken als deze is 180 watt ook echt 180 watt en vaak is de werkelijke waarde zelfs nog meer. Ze ronden de specificaties vaak naar beneden af om echt te kunnen staan voor wat ze zeggen. Goedkope merken overdrijven de specs vaak gruwelijk veel.
Ah ziet er nice uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb KEF Q11;s maar ik zou de papieren moeten zoeken om te zien wat het nu precies is
Ik had jaren geleden een vriendje die dronk iedere dag voor school een tray met energydrink...IEDERE DAGquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mijn vorige baan was een jochie die aantoonbaar ADHD had die dagelijks wel een paar blikjes van die troep achterover tikte. Hij was altijd een stuiterbal, maar beweerde juist rustig te worden van die zooi!
Ik ga al over mijn nek bij die zoete lucht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik had jaren geleden een vriendje die dronk iedere dag voor school een tray met energydrink...IEDERE DAGhet was ook al snel weer over tussen ons
Sweeeeeet!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:07 schreef Uccie het volgende:
Specification: Q11
System type: Four-way, floor standing
Enclosure type: Reflex
Dimensions (H x W x D): 1050 x 258 x 366mm (41.3 x 10.1 x 14.4 inches)
Weight: 18.3kg (40.2 lbs)
Nominal impedance: 8 ohms
Amplifier Requirements: 15-200W
Frequency response: 35Hz to 27kHz +/-3.0dB
Sensitivity: 91dB at 1m for 2.83V
Maximum output: 114dB
Finish: Black Ash, Maple or Dark Apple
System: SP3428
Drive units: B169 Bass unit (SP1425), B160 lower midrange unit (SP1501), B160 Uni-Q (SP1485) [NT19 HF unit (SP1487)]
Crossover network: SP2449
Zegt jou meer dan mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |