Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:32 schreef xBubbles het volgende:
Ik voel me soms zelfs oud als ik mensen van 13/14 jaar zie en hoe ze zich gedragen
Millennium kids are teenagers now. Feeling old yet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:32 schreef xBubbles het volgende:
Ik voel me soms zelfs oud als ik mensen van 13/14 jaar zie en hoe ze zich gedragen
21quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Want kinderen van die leeftijd vinden mij gewoon ook oud
Jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Millennium kids are teenagers now. Feeling old yet?
Very oldquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Millennium kids are teenagers now. Feeling old yet?
Dan ben ik alweer 12 jr ouderquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jaik heb collega's van 19
die kennen geen casettebandjes en hebben de guldens net aan bewust meegemaakt
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]Godver! Kwartje valt nu pas!
Vanmiddag had ik klanten in de zaak die een cassettedeck zochten. Mijn collega verwees me naar hem omdat ik er meer verstand van zou hebben.
Ik vond dat al maf, want hij weet zelf genoeg van audioapparatuur.
Maar hij is 18!
Ja jij zit nog net aan de goede kant, het is die lichting mensen die na 1995 zijn geboren denk ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:38 schreef xBubbles het volgende:
Gulden best bewust meegemaakt, cassettebandjes ook, muziek van echt "vroegah"
Maar die klanten zelf ook zeg!quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:38 schreef Rafeiro het volgende:
Grootste fout van Nederland in tijden.
Maar ik ga vlak.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar die klanten zelf ook zeg!
Uitgebreid naar zitten kijken welk cassettedeck het beste voor hen was. Uiteindelijk een Marantz gekozen en getest.
Vragen ze: "Dus daarmee kunnen we het gewoon afspelen?"
Ik: "Ja als je het op een versterker aansluit uiteraard. Ehh...die heeft u toch wel, neem ik aan?"
Zij: "Oh, heb je ook nog een versterker nodig dan?"
Ik: "Ja........en boxen?"
Zij: "Boxen ook nog?"
Ik: "Weet u wat: vergeet het cassettedeck, laten we naar complete stereotorentjes kijken!"
Stereotoren gepakt, klant helpt de boxen te dragen en ziet de kabel aan een box hangen. "Wat is dit? Een soort antenne?"
Volgens mij ook. Krijg er genoeg van aan de kassa dat ik denk: als ik vroeger zo'n grote mond had gegeven, dan had m'n moeder mij wel aangepakt! Niet fysiek hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja jij zit nog net aan de goede kant, het is die lichting mensen die na 1995 zijn geboren denk ik
Qua prijs? Nee bij ons is het per set (of zit bij de prijs van een torentje in)quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]net zoals dat boxen vaak per stuk gaan
Mijn moeder ook fysiek hoor....midden in de supermarkt of waar dan ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Krijg er genoeg van aan de kassa dat ik denk: als ik vroeger zo'n grote mond had gegeven, dan had m'n moeder mij wel aangepakt! Niet fysiek hoormaar ik zou wel op mijn plek gezet worden
Oh dan ligt het daar aan, ik was pas mee met iemand die B&O wilde...en ik maar zeggen dat ze beter een ander merk kon nemen, maar ja iedereen kwijlt over B&O heenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Qua prijs? Nee bij ons is het per set (of zit bij de prijs van een torentje in)
Alleen Bang & Olufsen boxen worden per stuk verkocht, om één of andere vage reden.
Nah gelukkig was ik niet zo vervelendquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder ook fysiek hoor....midden in de supermarkt of waar dan ook
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Krijg er genoeg van aan de kassa dat ik denk: als ik vroeger zo'n grote mond had gegeven, dan had m'n moeder mij wel aangepakt! Niet fysiek hoormaar ik zou wel op mijn plek gezet worden
Ik ook niet, maar als ik echt te vervelend zou zijn geweest had ze het zo gedaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nah gelukkig was ik niet zo vervelend
B&O is gewoon werkelijk masterlijk, maar achterlijk duur.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan ligt het daar aan, ik was pas mee met iemand die B&O wilde...en ik maar zeggen dat ze beter een ander merk kon nemen, maar ja iedereen kwijlt over B&O heen
Ja zo was mijn moeder ook welquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ik echt te vervelend zou zijn geweest had ze het zo gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |