Ja. Want ik heb het geluid niet aan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Ondertiteling is nu best wel praktisch
Ik blijf onze klusturkquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het een ietwat flauwe aflevering...
Dat!quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:09 schreef Ole het volgende:
Dat al die mannen denken dat ze beter kunnen klussen dan de profs
Een prof kan het niet per se beter hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:09 schreef Ole het volgende:
True, maar ze vergelijken niet eens...quote:
Ikke niet, maar goede profs kosten bakken met geld. RTL mag met liefde mijn huis helemaal tip top gratis verbouwen. Ga ik wel effe een dagje de zielige autist uithangen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:09 schreef Ole het volgende:
In dit programma meestal wel.quote:
Ik heb het idee dat deze man wel behoorlijk kan klussen, hij heeft alleen nog 10 jaar tijd nodigquote:
fixed that for youquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze man wel behoorlijk kan klussen, hij heeft alleen nog 1000 jaar tijd nodig
Als dat spul wordt vastgelijmd zit het zo vast dat je stukken uit de vloer trekt als het er ooit uitgehaald wordt. Dat zeggen m'n pa en m'n broer, die zouden er ook niet echt blij mee zijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
'al die rotzooi eruit krijgen'
ehh, je woonde in een garage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |