Ik ken iemand die zus heet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie noemt d'r kinderen nou Bloem, mens en zus
Godver wat raar zeg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Jawel, onze schoonmaakster.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat kan je toch niet serieus nemen
hippiesquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Appelcake 10/10 zou rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg spontaan een stijve van deze post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Appelcake 10/10 zou rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
schrijf in je dagboek:quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kreeg spontaan een stijve van deze post.
28/02/2013 @ 9:23
"Ik kreeg voor het eerst een stijve"Tax wil tetten :)!![]()
Nu ligt er zaad op mijn beeldschermquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
schrijf in je dagboek:
28/02/2013 @ 9:23
"Ik kreeg voor het eerst een stijve"![]()
kintquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Later ga ik mijn kinderen kind noemen.![]()
Lik het opquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nu ligt er zaad op mijn beeldschermTax wil tetten :)!![]()
Mijn kind heet later Raar.
Dat is raar.
Raar, heb jij dat soms op je geweten?
Ik ben verliefd, Raar, op jou nog wel!![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Lekker toch beetje zout
ok.![]()
Ben ik weer
Omdat ik beloofd heb jullie vanavond te adoreren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben ik weer
Omdat ik beloofd heb jullie vanavond te adoreren:
[ afbeelding ]Ja mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben ik weer
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ben ik weer
[ afbeelding ]SuperliefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok.![]()
Oh dan update ik hem even, minuutjequote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ben ik weer
[ afbeelding ]hahahahaha aaawhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!![]()
Ben ik weer
[ afbeelding ]Ik in het midden uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben ik weer
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
Ben ik weer
[ afbeelding ]Ik kwam een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai![]()
Ben ik weer
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijne ook... kusquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet grappig
Mijn hart is gebroken![]()
![]()
Ben ik weer
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wou zeggen 'wie'quote:
Ik weet het nu though
AJ
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet grappig
Mijn hart is gebroken![]()
![]()
Alleen morgen nog overlevenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja altijd op bijna-vrijdag he
Stuartquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wou zeggen 'wie'
Ik weet het nu though
AJ![]()
![]()
en heppie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nu met AJ en SV
[ afbeelding ]
ok.![]()
o
m
g
als je mijn ava bekijkt. zie je dat op het voorhoofdje van de kad in mijn ava met zwart een M-patroon staat in het zwart!!!!![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nu met AJ en SV
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nu hoeft het al niet meerquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nu met AJ en SV
[ afbeelding ]![]()
Je hebt ban man, ik had waarschuwing xdquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:33 schreef AppelCake het volgende:
Ik ben uitgelogd op sunnie uit het niets?![]()
Ik heb hem goed gekozen dan!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:33 schreef msacras het volgende:
o
m
g
als je mijn ava bekijkt. zie je dat op het voorhoofdje van de kad in mijn ava met zwart een M-patroon staat in het zwart!!!!![]()
![]()
Klopt, nou je het zegtquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:33 schreef msacras het volgende:
o
m
g
als je mijn ava bekijkt. zie je dat op het voorhoofdje van de kad in mijn ava met zwart een M-patroon staat in het zwart!!!!
Rare KAD
heb je dat er net op gezetquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:33 schreef msacras het volgende:
o
m
g
als je mijn ava bekijkt. zie je dat op het voorhoofdje van de kad in mijn ava met zwart een M-patroon staat in het zwart!!!!?
Of was dat altijd al zo, wow![]()
Wel een beetje lelijk hartjequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nu met AJ en SV
[ afbeelding ]![]()
Je maintiendrai![]()
Ik had alle afbeeldingen is pgotoshop gepleurd en er was ergens een error, zal bij heppie geweest zijnquote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Hahahaquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:33 schreef msacras het volgende:
[..]
JNG / Vanaf welke leeftijd is maagd zijn raar?
discussier mee
Ik heb geen waarschuwing gekregen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je hebt ban man, ik had waarschuwing xd![]()
het was altijd al zo, ik ze het ook pas netquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb je dat er net op gezet?
Of was dat altijd al zo, wow![]()
Iedereen vergeet mijquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:33 schreef msacras het volgende:
[..]
ik voel je pijn
ik stond eerst ook niet in rock's kerstboom![]()
fix hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had alle afbeeldingen is pgotoshop gepleurd en er was ergens een error, zal bij heppie geweest zijn
ok.![]()
Jij had het al verneuqtquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb geen waarschuwing gekregen.![]()
AAAWH lieven VA
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
echt waarquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaja, zeg je nu waar ik bij ben
en je hebt altijd pietsa nog![]()
Nieuw account?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nu kan ik niet meer hosselen.![]()
Hmm okéquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:36 schreef msacras het volgende:
[..]
echt waar
en je hebt altijd pietsa nog![]()
Ik zit een klein beetje in het hartje ;$quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij staat naast je![]()
je bedoelt, subbaen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee daar ben ik te lui voor.
Waarom willen die sletten daar niet neuken?
Omdat jij niet zo'n mooibooy bent als ik.![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zit een klein beetje in het hartje ;$
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik ook min of meerquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:36 schreef msacras het volgende:
Ik sta in het hartje
Wie zet m in de OP?
Ik sta wel een beetje loner aan de zijkantquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij staat naast jeTax wil tetten :)!![]()
Kuthoeren, gewoon verkrachten en alles.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
je bedoelt, subbaen.
Omdat jij niet zo'n mooibooy bent als ik.![]()
wat nouquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben groter dan jij!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik sta wel een beetje loner aan de zijkant![]()
![]()
Ja eigenlijk moest je ook naast taexquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik sta wel een beetje loner aan de zijkant
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik sta wel een beetje loner aan de zijkant![]()
Ik kreeg net nog 7 vriendenverzoeken, toen jij weg was. Ik had ineens 12 vrienden online op SunnieDay,daarvoor 0quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Kuthoeren, gewoon verkrachten en alles.![]()
![]()
![]()
intens gelukkig ben ik nuquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij staat naast je
ok.![]()
hoerquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik kreeg net nog 7 vriendenverzoeken, toen jij weg was. Ik had ineens 12 vrienden online op SunnieDay,daarvoor 0![]()
![]()
fix het danquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moest je ook naast taexTax wil tetten :)!![]()
vast genoegquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
maar heppie is toch geen vaste user
verder wel lievv hoor![]()
LH en FL-Freak ook niet.ok.![]()
ja met eenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik waardeer de waardering
tsssOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ik ga zo slapenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:39 schreef JRRY het volgende:
Supersof het zou wel cool zijn als jij op Sunnieday zou komenecht hoofdpijn
omgquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij staat naast je
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Dat klopt, maar je bent oud.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar ik ben belangrijker
iksdee![]()
het is idd pittig apart dat FL er in staatquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
vast genoeg![]()
LH en FL-Freak ook niet.![]()
![]()
Ja die had ik weg geedit, was de verkeerde smiley op de verkeerde plaatsquote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
VA vergeet ze niet, maar mij wel?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
vast genoeg![]()
LH en FL-Freak ook niet.
Shit just got serious![]()
Hoop dat je je snel wat beter voelt meisjequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga zo slapenecht hoofdpijn
HIJ WAS WEL IN DE TCquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef msacras het volgende:
[..]
het is idd pittig apart dat FL er in staatLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
okequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja die had ik weg geedit, was de verkeerde smiley op de verkeerde plaatsOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
ik ben nooit meer in TCquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HIJ WAS WEL IN DE TC![]()
![]()
ella ellaa eh ehquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ja ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoop dat je je snel wat beter voelt meisje
maak hem volquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
dankje prommetjequote:
gaat ie al beter met je?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ik adoreer hem nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:43 schreef AppelCake het volgende:
Eigenlijk moet omgevallenflat ook in die afbeelding ;$
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Fuckyou2quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Ok dit is hem dan![]()
30 februari?quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:44 schreef msacras het volgende:
[..]
maar dan moet ik oplader pakkenja dat is kut.
deze in den OP?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Ok dit is hem dan![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga zo slapenecht hoofdpijn
Slaap lekker dan en beterschap![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Waarom staan heppie en hypo niet tegen elkaar en waarom staan promi en tax niet tegen elkaar? fix dat ff.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij staat naast jeJe maintiendrai![]()
ja gelukkig welquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
dankje prommetje
gaat ie al beter met je?nu alleen af en toe wat irritante hoestjes maar gaat wel over
ooh mooiquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja gelukkig welnu alleen af en toe wat irritante hoestjes maar gaat wel over
en morgen ff lekker werken. En dan weekend
Zij komt tenminste naar Limburg!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:45 schreef msacras het volgende:
[..]
appel wat is dit
als je dan zo nodig vreemd wil gaan doe het dan niet voor mijn ogen
En het was toch al uit.Ben je dan al in Limburg!?quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom staan heppie en hypo niet tegen elkaar en waarom staan promi en tax niet tegen elkaar? fix dat ff.
ok.![]()
heldquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Ok dit is hem dan
Ik ben er nog even hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Slaap lekker dan en beterschap![]()
ik ga zo wel
Waarom staat een baksteen en je hoofd niet tegen elkaar? Fix dat ffquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom staan heppie en hypo niet tegen elkaar en waarom staan promi en tax niet tegen elkaar? fix dat ff.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
ja preciesquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh mooien morgen ff lekker werken. En dan weekend
heb er zin in
quote:haha ik moest lachen
maar appelquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zij komt tenminste naar Limburg!
En het was toch al uit.
[..]
Ben je dan al in Limburg!?
en ons gesprek op de whapp van vandaag dan?
betekende dat dan helemaal NIKS voor je?![]()
![]()
![]()
Dan alleen beterschap, zeg ik zo nog wel een keer weltrustenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben er nog even hoorik ga zo wel
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zij komt tenminste naar Limburg!
En het was toch al uit.
[..]
Ben je dan al in Limburg!?jep
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom staat een baksteen en je hoofd niet tegen elkaar? Fix dat ff
Je maintiendrai![]()
Maar lieve mensen.. Ik ga lekker slapen!
Nu al?
Ja, nu al! ik ben moe, en moet morgen naar school
HE DOEI![]()
Hallon, wat denk jij wel niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:46 schreef msacras het volgende:
[..]
maar appel
en ons gesprek op de whapp van vandaag dan?
betekende dat dan helemaal NIKS voor je?![]()
Ik en Sof hebben alleen een playdate. ;s![]()
Oh nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hallon, wat denk jij wel niet.
Ik en Sof hebben alleen een playdate. ;s![]()
doei sgatjenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:47 schreef msacras het volgende:
Nu al?
HE DOEI![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:47 schreef msacras het volgende:
Nu al?
HE DOEI
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja preciesheb er zin in
weekend is altijd leuk.
Sweet dreamsquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:47 schreef msacras het volgende:
Nu al?
HE DOEI
Slaap lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:47 schreef msacras het volgende:
Nu al?
HE DOEI
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:47 schreef msacras het volgende:
Nu al?
HE DOEI
Je maintiendrai![]()
Ff naar Maastricht, gewoon shoppen enzo. Op welke dag is 30 februari eigenlijk?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat kom je hier eigenlijk doen?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Trustenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef msacras het volgende:
Jullie ook welterusten voor zometeen, en sofje beterschap![]()
En sof je bent ziek ik heb wat gemist?
![]()
idkquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ff naar Maastricht, gewoon shoppen enzo. Op welke dag is 30 februari eigenlijk?![]()
dankjequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef msacras het volgende:
trusten
Weltrusten liefjequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef msacras het volgende:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
DOE EENS LIEF TEGEN MIJN SGATJEN!![]()
![]()
Maastrichtquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ff naar Maastricht, gewoon shoppen enzo. Op welke dag is 30 februari eigenlijk?![]()
![]()
quote:
okquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
DOE EENS LIEF TEGEN MIJN SGATJEN!Je maintiendrai![]()
Overmorgen AKA zaterdagquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ff naar Maastricht, gewoon shoppen enzo. Op welke dag is 30 februari eigenlijk?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik morgen om 17quote:
Op een regendagquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ff naar Maastricht, gewoon shoppen enzo. Op welke dag is 30 februari eigenlijk?(die komt na zondag)
![]()
HOOOIIIII
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Heeft niemand het nou door
Nee, dan 1 mei.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Overmorgen AKA zaterdag![]()
Dan ga ik weer werkenquote:
Dus alleen schoolweekend
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Thanks byequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef msacras het volgende:
ha-haquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ga ik weer werken
Dus alleen schoolweekend
Misschien ook niet. ;$quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:49 schreef msacras het volgende:
[..]
misschien gaat die wel in mijn sig![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Op een regendag(die komt na zondag)
ooh okequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Op een regendag(die komt na zondag)
![]()
hahahahahaquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh fuck er is geen 30 feb
Ik zit hier echt een halve kilo fruit weg te bikken
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Stuquote:Prachtigquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HEY TSJEK DE OP IS VAN MIJ
Hey Pizzaquote:
Wat allemaal danquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB
Mandarijnen en bananen, die zijn het lekkerst.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb na het eten net 6 mandarijnen en 2 bananen gegeten![]()
![]()
Combi van ananas, appel en druivenquote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Lekker gezondquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Combi van ananas, appel en druiven
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga lekker van FOK! af, doei liefjons![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Doeiquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:52 schreef promisionxexposed het volgende:
![]()
![]()
quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
heyo mettiequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
weet iemant goede werkvoor 14 jaar?![]()
AH?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
weet iemant goede werkvoor 14 jaar?[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Trollsciencequote:![]()
Huiswerk Nederlands.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
weet iemant goede werkvoor 14 jaar?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
iemant bestaat niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
weet iemant goede werkvoor 14 jaar?![]()
krantenwijkquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
doeiquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Je maintiendrai![]()
bij AH toch ook.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja dan zeggen me ouders: als jij ziek ben mogen wij t zeker doen![]()
for real?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
goed ik ben klinisch depressief :S :SJe maintiendrai![]()
Zeg dat ze dan niks moeten doen. Jouw zorgen etcquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja dan zeggen me ouders: als jij ziek ben mogen wij t zeker doen[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
coolquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
goed ik ben klinisch depressief :S :S
ok.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: