heldquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Ok dit is hem dan
Ik ben er nog even hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Slaap lekker dan en beterschap![]()
Waarom staat een baksteen en je hoofd niet tegen elkaar? Fix dat ffquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom staan heppie en hypo niet tegen elkaar en waarom staan promi en tax niet tegen elkaar? fix dat ff.
ja preciesquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh mooien morgen ff lekker werken. En dan weekend
quote:
maar appelquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zij komt tenminste naar Limburg!
En het was toch al uit.
[..]
Ben je dan al in Limburg!?
Dan alleen beterschap, zeg ik zo nog wel een keer weltrustenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben er nog even hoorik ga zo wel
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zij komt tenminste naar Limburg!
En het was toch al uit.
[..]
Ben je dan al in Limburg!?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom staat een baksteen en je hoofd niet tegen elkaar? Fix dat ff
Hallon, wat denk jij wel niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:46 schreef msacras het volgende:
[..]
maar appel
en ons gesprek op de whapp van vandaag dan?
betekende dat dan helemaal NIKS voor je?![]()
Oh nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hallon, wat denk jij wel niet.
Ik en Sof hebben alleen een playdate. ;s
doei sgatjenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:47 schreef msacras het volgende:
Maar lieve mensen.. Ik ga lekker slapen!
Nu al?
Ja, nu al! ik ben moe, en moet morgen naar school
HE DOEI
slaap lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:47 schreef msacras het volgende:
Nu al?
HE DOEI
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja preciesheb er zin in
Sweet dreamsquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:47 schreef msacras het volgende:
Nu al?
HE DOEI
Slaap lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:47 schreef msacras het volgende:
Nu al?
HE DOEI
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:47 schreef msacras het volgende:
Nu al?
HE DOEI
Ff naar Maastricht, gewoon shoppen enzo. Op welke dag is 30 februari eigenlijk?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat kom je hier eigenlijk doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |