Ik ken iemand die zus heet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie noemt d'r kinderen nou Bloem, mens en zus
Godver wat raar zeg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Jawel, onze schoonmaakster.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat kan je toch niet serieus nemen
hippiesquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Appelcake 10/10 zou rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg spontaan een stijve van deze post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Appelcake 10/10 zou rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
schrijf in je dagboek:quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kreeg spontaan een stijve van deze post.
28/02/2013 @ 9:23
"Ik kreeg voor het eerst een stijve"Tax wil tetten :)!![]()
Nu ligt er zaad op mijn beeldschermquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
schrijf in je dagboek:
28/02/2013 @ 9:23
"Ik kreeg voor het eerst een stijve"![]()
kintquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Later ga ik mijn kinderen kind noemen.![]()
Lik het opquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nu ligt er zaad op mijn beeldschermTax wil tetten :)!![]()
Mijn kind heet later Raar.
Dat is raar.
Raar, heb jij dat soms op je geweten?
Ik ben verliefd, Raar, op jou nog wel!![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Lekker toch beetje zout
ok.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: