SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
lokale notabele is er zo te zien niet meerquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij elke nieuwe verdenk ik RensAjacied.
Misschien heeft die een burn-out.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:48 schreef Adames het volgende:
[..]
lokale notabele is er zo te zien niet meer
had die maar door moeten gaan met zijn mental coachquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heeft die een burn-out.
Ja zo had ik ooit een schoonzoon die heette Yipper, dat wil je ook niet in je familie hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van Yipper, maar ik kon er niet tegen dat ik zo'n debiele naam had gekozen.
Deze opmerking vind ik een beetje misplaatst eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heeft jouw vrouw ook zusters?
Weet je waar jij dan eens mee op moet houden? Ontzettende FLAPDROL dat je er bent.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze opmerking vind ik een beetje misplaatst eerlijk gezegd.
Nou? Waar moet ik mee op houden?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je waar jij dan eens mee op moet houden? Ontzettende FLAPDROL dat je er bent.
Bankdirecteuren media-training geven?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sorry dat ik te laat ben, ik moest nog een schnabbel van Wilfred overnemen.
(ijzige stilte in het topic)quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sorry dat ik te laat ben, ik moest nog een schnabbel van Wilfred overnemen.
Bij die ordinaire campingzender.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ja, maar dat nou niet jouw sterkste punt Hans, denken. Doe dat maar bij sbs, denken.
Zo schijnt dat homo's van spelletjes houden met dominosteentjes.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij die ordinaire campingzender.
Of in van die strakke pakken door gaten te springen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo schijnt dat homo's van spelletjes houden met dominosteentjes.
Nu we het daar toch over hebben. Waar heeft Gerald Joling zijn ding gelaten? En hij maar verbaasd doen dat hij nog vrijgezel is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of in van die strakke pakken door gaten te springen.
Dingetje?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nu we het daar toch over hebben. Waar heeft Gerald Joling zijn ding gelaten? En hij maar verbaasd doen dat hij nog vrijgezel is.
Gerard heeft van die platte, ordinaire homo-humor. Daar houd ik wel van.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nu we het daar toch over hebben. Waar heeft Gerald Joling zijn ding gelaten? En hij maar verbaasd doen dat hij nog vrijgezel is.
Natuurlijk!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
De uitwedstrijd bij P&W was trouwens wel leuk boys!
VI HOOLIGANS ON TOUR!
Moeilijk moeilijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk!
In welke volgorde zou jij eigenlijk de volgende namen zetten?
SC Heerenveen - Ajax - VI
DrDentz is Veerbootquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
Is SigaarSnor dezelfde persoon als Veerboot?
Dus hij heeft 2 accounts op FOK!? Of beter gezegd Veerboot is de kloon van DrDentz.quote:
Joop Munstermanquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus hij heeft 2 accounts op FOK!? Of beter gezegd Veerboot is de kloon van DrDentz.
Maar wie is dan SigaarSnor?
Die zit achter Robert Maaskant.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar zal Jan van Halst dan achter ZuidGrens zitten?
Robert Maaskant is toch Gözübüyük?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zit achter Robert Maaskant.
Tuurlijk niet. Hoeveel umlauts schrijf je in Robert Maaskant?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Robert Maaskant is toch Gözübüyük?
Kijk! Hij heeft zijn broer meegenomen HAHAHAHAHAHA!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Hoeveel umlauts schrijf je in Robert Maaskant?
Dat is helemaal niet rullevant.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als hij nu eerst een goed resultaat haalt met Groningen.
Kennedy Bakircioglu, is die ook goed?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb gelukkig nog een paar fragmentjes Gijp over Manolev meegekregen bij Pauw en Witteman.
Het blijkt uit een nieuw software systeem dus dat Manolev een absolute topspeler is en Gijp een domoor.
Zo'n Higler, die de spelregels uit zijn hoofd heeft geleerd, maar totaal geen wedstrijd kan aanvoelen. Ze weten niets meer van een sliding, omdat er in Zeist zo'n oude scheidsrechter zit die er zelf helemaal niks van kon, die ze dan gaat straffen. Zo zijn er geen pursonality's meer. En als de Nederlandse clubs dan de grens over moeten, weten ze niet wat hen overkomt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Respect moet je afdwingen op het veld, dat krijg je niet zomaar. Een scheidsrechter met personality laat die spelers ook maar wat roepen, want dan is het eruit en kun je weer verder, weet je wel. Het is de totale verloedering van het Nederlandse voetbal dat scheidrechters overal geel voor geven.
Manolev is een leider in Bulgarije. Manolev is geen leider in Nederland.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb gelukkig nog een paar fragmentjes Gijp over Manolev meegekregen bij Pauw en Witteman.
Het blijkt uit een nieuw software systeem dus dat Manolev een absolute topspeler is en Gijp een domoor.
Heb je weer een onderzoek ingesteld? HAHAHAquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Kennedy Bakircioglu, is die ook goed?
Huuhuuhuuu, waar is die ineens gebleven, hč?
Dick van Egmond, was die slecht zeg!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n Higler, die de spelregels uit zijn hoofd heeft geleerd, maar totaal geen wedstrijd kan aanvoelen. Ze weten niets meer van een sliding, omdat er in Zeist zo'n oude scheidsrechter zit die er zelf helemaal niks van kon, die ze dan gaat straffen. Zo zijn er geen pursonality's meer. En als de Nederlandse clubs dan de grens over moeten, weten ze niet wat hen overkomt.
Die kon er echt geen pepernoot van HAHAHAHA.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dick van Egmond, was die slecht zeg!
Zou het niet beter zijn, als die de rest van zijn leven zijn bek houdt?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dick van Egmond, was die slecht zeg!
Dat is toch alleen voor mensen die Rotterdam op de kaart gezet hebben? Of is dat als je de kutscheet op de kaart heb gezet?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik pleit voor het in ere herstellen van Roelof Luinge. Dan kan hij bovendien eindelijk kans maken op de Gouden Mossel.
Ja en anders wel de Gouden Fietsbel! HAHAHAHA!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik pleit voor het in ere herstellen van Roelof Luinge. Dan kan hij bovendien eindelijk kans maken op de Gouden Mossel.
Zo direct belt hij op, omdat er feitelijke onjuistheden worden verteld.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
De heer Luinge bevindt zich helemaal niet in de onderste regionen van de Gouden Mossel
Roelof wil anders wel een BETAALDE functie bij de Gouden Mossel commissie.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo direct belt hij op, omdat er feitelijke onjuistheden worden verteld.
Jij moet hier niet hypocriet gaan doen. Je neemt het Roelof kwalijk dat hij voor het geld gaat, maar je deed het zelf ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Roelof wil anders wel een BETAALDE functie bij de Gouden Mossel commissie.
Ajax > VI > Heerenveenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk!
In welke volgorde zou jij eigenlijk de volgende namen zetten?
SC Heerenveen - Ajax - VI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Als iedereen uitgesproken is, en we hebben tijd over mag jij.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:17 schreef DrDentz het volgende:
Jongens volgens mij stelde ik een kwartier geleden een vraag maar goed die zal wel weer genegeerd worden.
Moet ik je even aankondigen? *trommelgeroffel*quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:17 schreef DrDentz het volgende:
Jongens volgens mij stelde ik een kwartier geleden een vraag maar goed die zal wel weer genegeerd worden.
Nee joh lieverd doe nou je verhaal kom op!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:19 schreef DrDentz het volgende:
Nee joh ik houd mn mond wel ga lekker verder over de gouden mosselen van Escha en Wieke.
Ik wilde zonet nog een foute opmerking over sterretjes plaatsen maar dan staat moeders de vrouw me weer met een deegroller op te wachten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:19 schreef DrDentz het volgende:
Nee joh ik houd mn mond wel ga lekker verder over de gouden mosselen van Escha en Wieke.
Euh... Pellč!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:24 schreef DrDentz het volgende:
Nee ik ga het nu echt niet meer zeggen. Echt niet.
Nou goed, ik vroeg dus wie er vanavond te gast is?!
Zeg jij dit nu over de transseksueel die ik nu bij de herhaling van DWDD zie??quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij lijkt wel een beetje op Schelvechio.
Arno Vermeulen!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wilfred heeft niet gezegd wie er te gast is vandaag.
Om mij lachen er tenminste mensen, bij jou hoor ik doodse stiltes.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Oh, gaan we leuk zitten doen?
Nu snap ik waarom jij niet geslaagd bent als cabaretier. Ik hoor ook niemand lachen, en dat wil ik graag zo houden.quote:
Ben jij misschien voor Ajax?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
Is Noorse_Kabeltrui misschien voor Feyenoord?
Hij is meer voor VI.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ben jij misschien voor Ajax?
Als journalist blijf ik altijd objectief. Al gaat mijn hart uit naar NEC. Helaas zijn er dan gelijk Vitesse relschoppers, want fans kan ik ze niet noemen, die je gaan uitschelden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ben jij misschien voor Ajax?
Kinderspel. Ik heb een keer in Waalwijk voor mijn leven moeten rennen. Ik werd achterna gezeten door een travestiet, een pastoor en een clown.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als journalist blijf ik altijd objectief. Al gaat mijn hart uit naar NEC. Helaas zijn er dan gelijk Vitesse relschoppers, want fans kan ik ze niet noemen, die je gaan uitschelden.
Ja leg dat maar eens uit!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Kinderspel. Ik heb een keer in Waalwijk voor mijn leven moeten rennen. Ik werd achterna gezeten door een travestiet, een pastoor en een clown.
En dat is lastig aangifte doen.
Wederom telaat Yipper! Jouw rol hier aan tafel is toch duidelijk?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Je moet tegenwoordig uitkijken met wat je zegt, want voor je het weet word je achtervolgd door een travestiet, een pastoor en een clown.
Ja, het was wel een beetje een vreemde overgang na de vi-grappen en grollen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1940880
Heb maar even een OP in elkaar geflanst.
In dit topic is ruimte voor humor maar ook voor bezinning.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ja, het was wel een beetje een vreemde overgang na de vi-grappen en grollen.
Een gepaste pauze qua grappen is wel op zijn plaats inderdaad. Een echte clubman is heengegaan!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ja, het was wel een beetje een vreemde overgang na de vi-grappen en grollen.
Helemaal vergeten ja, wie was dat ook alweer? Iemand van Barça toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:04 schreef DrDentz het volgende:
En dan als trainer het veld moeten ruimen voor een rare Spaanse clown die tegenwoordig in het circus werkt als dompteur, het zat Theotje ook niet mee.
Ferrerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helemaal vergeten ja, wie was dat ook alweer? Iemand van Barça toch?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FerrerMet zijn assistent. Die er nog steeds zit volgens mij
.
Ja dat sloeg nergens op, om die man aan te stellen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, wat een dwaas was dat zeg
Nou ik vind dit louter onzin en blijf Johan uitermate serieus nemen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
Mooi stukje! Niets mis mee!
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=94760
Dit is uit 2010 en ik vind het best een mooi stukkie!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou ik vind louter onzin en blijf Johan uitermate serieus nemen.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/video/xrudoj_vi-oranje-2012-boskamp-zet-duitsers-uitspraak-even-recht_sport
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Johan_Boskamp_(voetballer)
Oliver op Wikipedia!
Johan laat zich niet uit het veld slaan door een of andere popiejopie stukjesschrijver.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou ik vind dit louter onzin en blijf Johan uitermate serieus nemen.
Misschien is het wel een VI Hooliganquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik lees dat stuk niet, de titel bevalt me totaal niet.
quote:Derksen heeft een opinie over alles en iedereen. Tijdens Voetbal International geniet ik met name wanneer het juist niet over voetbal gaat. Ik herinner me een uitzending waarin Andries Knevel aanschoof. Wilfred Geneé deed verwoede pogingen om het ‘voetbalgerelateerd’ te houden, maar ook hij wist dat ‘JD’ het niet kon laten om zijn verbale tanden in de EO-coryfee te zetten. Toen Knevel, geheel voorspelbaar, Derksen naar ‘zijn geloof’ vroeg, antwoordde hij op een voor mij heldhaftige manier: “Ik zie de bijbel als een sprookjesboek”. Treffender had ik het niet kunnen verwoorden. Mijn held had gesproken en de babbelzieke Knevel was warempel even stil, een prestatie van formaat.
Is toch ook zo?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:46 schreef DrDentz het volgende:
Dat is niks. Johan zei bij Knevel aan tafel tegen de heer Van der Vlies dat de Bijbel als kut op dirk slaat.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:47 schreef DrDentz het volgende:
HIJ DACHT WAT SPELEN DIE RANGERS SLECHT HAHAHAHA
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
HIJ DACHT DAAR IS OOK NIKS MEER VAN OVER WHAHAHAHAHAHA
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat jij er van vind is helemaal niet rullevant.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:03 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Vanavond Boskamp bij VI! Ik hou de bamihapjes al gereed!
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:03 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Vanavond Boskamp bij VI! Ik hou de bamihapjes al gereed!
Boskamp zal wel genoten hebben van Real Madridquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:41 schreef Lunice het volgende:
Boskamp.![]()
Met Boskamp is het altijd een topshowtje.
Dit zie ik Louis van Gaal niet doenquote:
"Duurt maar 10min geloof ik'', 3uur verderquote:
Het is 'm gewoon.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:48 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Een veelzijdig acteur, die Boskamp.
[ afbeelding ]
Dat korte broekje, waarom dat?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:31 schreef satecl het volgende:
Vanavond weer zaalvoetballen... Maaaarrrrrrr morgen ochtend: Bankie liggen. Kort broekje aan, VI'tje terug kijken. Heerlijk man. Niks mis mee.
Zaalvoetbal? Ben je een jonge juffrouw die geen harde, mannelijke contactsport aankan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:31 schreef satecl het volgende:
Vanavond weer zaalvoetballen... Maaaarrrrrrr morgen ochtend: Bankie liggen. Kort broekje aan, VI'tje terug kijken. Heerlijk man. Niks mis mee.
Minuutje stiltequote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:55 schreef Jivis het volgende:
Zal wel geen vrolijk begin worden van de show, na het overlijden van Theo Bos.
Alleen veldvoetbal is te weinig voor mij. Je moet toch in beweging blijven. En ohja: Zaal > Veld.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Zaalvoetbal? Ben je een jonge juffrouw die geen harde, mannelijke contactsport aankan?
Vloerverwarming is stuk... Dus het is even te koud voor het broekie uit, ouwe pik.quote:
Dat zou Theo niet gewild hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik verwacht een gevoelige ode van Danny Vera.
En wie ben jij om daarover te oordelen, pedante lul?quote:
Niet met zijn kloten spelen hč.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:15 schreef satecl het volgende:
[..]
En wie ben jij om daarover te oordelen, pedante lul?
Nee, dat is niet die wielrenner. En als je telkens grapjes gaat maken tussen mijn verhaal, dan gooit René straks dat glas bier over dat kapsel van je.quote:
Ah joh, moet je een koek.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik gooi straks echt dit glas water in je mik.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet die wielrenner. En als je telkens grapjes gaat maken tussen mijn verhaal, dan gooit René straks dat glas bier over dat kapsel van je.
Hans heeft de dolle duikavond aardig op de kaart gezet.quote:
En heeft een lans gebroken voor het gebruik van de flikflak en het vogelnestje tijdens seksuele escapades.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hans heeft de dolle duikavond aardig op de kaart gezet.
Dat hij daarna zijn dingetje afveegt aan het gordijn, is dan ook helemaal niet rullevant meer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En heeft een lans gebroken voor het gebruik van de flikflak en het vogelnestje tijdens seksuele escapades.
Hier sluit ik me volledig bij aan. Het is een beetje slijmen om je te quoten, maar gelukkig heb ik het zelf al vaker geschreven.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:41 schreef Lunice het volgende:
Boskamp.![]()
Met Boskamp is het altijd een topshowtje.
wordt gebagataliseert.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:25 schreef Oliver23 het volgende:
Ben benieuwd wat Gijpie en Bossie van de nederlaag van Barcelona vonden
Misschien helpt dit op tijd klaar te komen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:43 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik hoop dat ik vanavond op tijd klaar kom voor VI.
Is dat Escha?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien helpt dit op tijd klaar te komen?
[ afbeelding ]
Stil maar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Is dat Escha?
Wel erg zwaar gephotoshopped en niet zo subtiel ook
Als Danny stratenmaker was geweest, had Escha ook nooit iets met hem begonnen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heeft kampsjaak Vera toch erg goed gedaan, Escha had makkelijk een voetballer kunnen krijgen
Wat een slechte photoshopquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stil maar.
[ afbeelding ]
(Escha moet maar geen fotoshoots meer doen)
Frans Derks hield van mannen die voetbalden, da's wat anders N_K.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Vroeger kon je nog van alles maken, want toen stonden er nog niet veertig camera's langs het veld en Frans Derks hield van mannelijk voetbal.
Waarschijnlijk zullen ze zeggen dat Barcelona nog steeds beter is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
wordt gebagataliseert.
Het blijkt dat Barcelona ook niet alleen met kleine ventjes kan spelen.
Tegenwoordig zouden we maar vijf minuten meedoen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Vroeger kon je nog van alles maken, want toen stonden er nog niet veertig camera's langs het veld en Frans Derks hield van mannelijk voetbal.
Real Madrid speelt ook volgens de filosofie van Louis van Gaal. Net als Inter, Chelsea en FC Porto.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
‘Mourinho pleegde in 2002 plagiaat met documenten Van Gaal’
Weet je wat slechte photoshops zijn?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat een slechte photoshop
Tis net of ze drie facelifts heeft gehad
Sneijder denkt soms dat hij het kleine broertje van Arnold Schwarzenegger is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je wat slechte photoshops zijn?
Sneijder en Nike
Net of de Hulk het shirt aanheeft
Je moet er bij zijn geweest denk ik, HAHAHAHA.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Vroeger was het voor voetballers gebruikelijk dat je op maandag naar de bioscoop ging. Met Dick Nanninga kon je geweldig lachen. Dan was er een film en daarin werd dan iemand neergeschoten, en dan wou Dick grappig zijn, dus die riep dan "Is hier een dokter in de zaal?". En dan zat er altijd wel een type Genee die riep: "Ja, hier!" en dan riep Dick terug: "Mooie film hč dokter".
Ja, bij dat katholieke amateurclubje waar jij bij zat werd blijkbaar niet veel gelachen, maar wíj hebben erg veel plezier gehad.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet er bij zijn geweest denk ik, HAHAHAHA.
Of hij droeg de kindermaat van z'n zoontje.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sneijder denkt soms dat hij het kleine broertje van Arnold Schwarzenegger is.
Nee, die zijn te groot voor hem.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Of hij droeg de kindermaat van z'n zoontje.
Ik barst van de humor.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ja, bij dat katholieke amateurclubje waar jij bij zat werd blijkbaar niet veel gelachen, maar wíj hebben erg veel plezier gehad.
Wie is wij?quote:
Een stilte waarin wij ons kunnen bezinnen in onze boeddhistische fase.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik laat even een stilte vallen nu, dames en heren.
Mag ik ook nog mijn steentje bijdragen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hans, ik heb één rubriek in dit programma, kun je dat respecteren?
Heb net de frituurpan aangezetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo een paar bamihappies in mijn mik gooien.
Dat is toch dat wijf dat acteert wanneer ze een kopje groene thee drinkt?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:27 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Moet Veerboot zich zorgen maken om zijn schatje?
Ik alle 2quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik pak een biertje
(ik heb geen bamihappies in huis)
vooral het tweede scherm heeft mijn hele zomer goed gemaaktquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:28 schreef Evertjan het volgende:
kan niet wachten op knevel en van de brink dan kan ik op maandag en vrijdagavond de hele avond zonder broekje op de bank
kreeg je daar een bol broekje van?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op vrijdag 1 maart 2013 20:28 schreef Evertjan het volgende:
kan niet wachten op knevel en van de brink dan kan ik op maandag en vrijdagavond de hele avond zonder broekje op de bank
vooral het tweede scherm heeft mijn hele zomer goed gemaakt
nu al topshow!!!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:29 schreef Doublepain het volgende:
Op vrijdag 1 maart 2013 20:29 schreef Evertjan het volgende:
wie is er te gast?
Boskamp
ik ga de sponsor negeren met mijn Hertog Janquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jongens ik krijg ineens zo'n trek in Amstel bier!
Welke broek? Een beetje hoolie heeft de broek al uit nu.quote:
De een z'n dood....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Ah Johan mag binnenkort boekje promoten?
lijken pikkerijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Ah Johan mag binnenkort boekje promoten?
opbrengst gaat naar zijn vrouw en kinderenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:34 schreef RubenSosa het volgende:
Ja derksen. Je kan toch de opbrengst doneren aan een goed doel.
quote:
Wim Kieft zijn mening respecteer ik zeer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wim Kieft vond Castaignos anders heel goed
toen had Wim al een krat op zeker?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wim Kieft vond Castaignos anders heel goed
Ze vinden de selectie van Twente in vergelijk met vorige jaren heel slecht en ze vinden dat dat niet de schuld is van Steve, toen had je spelers als Ruiz en nu hebben ze Wout Bramaquote:
Wout Brama-Bashquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze vinden de selectie van Twente in vergelijk met vorige jaren heel slecht en ze vinden dat dat niet de schuld is van Steve, toen had je spelers als Ruiz en nu hebben ze Wout Brama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |