abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123465856

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
know'm sayin?
word? word.
pi_123466110
Eigenlijk is het niet verantwoord voor mij om al mee te doen, maar dit is wel heel erg gaaf!

De naam van de loop 'Run into the Sea' moet letterlijk genomen worden. Voor de kust van Renesse ontstaat er, gedurende een korte periode bij eb, een smal stuk land, dat circa 2 kilometer uitsteekt in zee. (...)

Na de start lopen de deelnemers 2 kilometer over het strand waarna ze via de genoemde landtong recht de zee inlopen.
Aan het eind van deze landtong is het keerpunt waar de deelnemers 'gedoopt' worden door Neptunus. Maar hij blijft daar niet eeuwig wachten, want als het water bij vloed weer komt opzetten moeten allen gekeerd zijn (Met een tempo van 8 km per uur is dit voor iedereen haalbaar). Op de terugweg zal het parcours dusdanig aangepast zijn dat er exact 10 kilometer gelopen wordt.

Zie meer info
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_123466367
quote:
Mij lijkt ie ook erg vet!

[ Bericht 24% gewijzigd door streamnl op 28-02-2013 18:34:25 (Link werkte niet.) ]
pi_123466372
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:18 schreef mosselmossel het volgende:
Eigenlijk is het niet verantwoord voor mij om al mee te doen, maar dit is wel heel erg gaaf!

De naam van de loop 'Run into the Sea' moet letterlijk genomen worden. Voor de kust van Renesse ontstaat er, gedurende een korte periode bij eb, een smal stuk land, dat circa 2 kilometer uitsteekt in zee. (...)

[ afbeelding ]

Na de start lopen de deelnemers 2 kilometer over het strand waarna ze via de genoemde landtong recht de zee inlopen.
Aan het eind van deze landtong is het keerpunt waar de deelnemers 'gedoopt' worden door Neptunus. Maar hij blijft daar niet eeuwig wachten, want als het water bij vloed weer komt opzetten moeten allen gekeerd zijn (Met een tempo van 8 km per uur is dit voor iedereen haalbaar). Op de terugweg zal het parcours dusdanig aangepast zijn dat er exact 10 kilometer gelopen wordt.

Zie meer info
Heel vet ja.

Ik blijf toch maar weer thuis, voor de zekerheid :( Gisteren schaatsen was misschien toch niet zo slim.
pi_123466604
Heel blijven!!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_123467016

Challenge accepted :7
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_123467420
Optimistische TT. :D

Al voorspellen ze nu ineens temperaturen dik boven de 10 graden ja voor komende week... _O-
Jack does it in real time...
  donderdag 28 februari 2013 @ 18:55:47 #8
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123467769
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:18 schreef mosselmossel het volgende:

[ afbeelding ]

Zie meer info
Oooohh wat leuk :9
  donderdag 28 februari 2013 @ 19:14:10 #9
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123468900
quote:
6s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
[ afbeelding ]

^O^
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_123469449
quote:
[ afbeelding ]

Super!
  donderdag 28 februari 2013 @ 19:59:28 #11
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123471173
quote:
[ afbeelding ]

Ik heb er vertrouwen in ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 28 februari 2013 @ 20:00:48 #12
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123471246
Ik ga morgen weer eens even mijn vorige werkstadje opzoeken (020). Échter....er moet ook gelopen worden, dus wellicht een rondje bosbaan :P Of weet iemand daar in de buurt een mooi 10k rondje?
pi_123471607
quote:
Dat is wel een heel bijzondere loop! Jammer dat Zeeland zo moeilijk bereikbaar is met het OV, kost zo'n 4 uur reistijd vanuit hier en ik zit toch maar in 't midden van het land! :{
  donderdag 28 februari 2013 @ 20:08:30 #14
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123471689
http://www.endomondo.com/workouts/162902926/7102294

Godver wat lopen! :D
Personal best op 5km aangescherpt met een minuut. Halverwege begon ik onbewust sneller te lopen en dat beviel wel dus lekker blijven lopen. 11.82 gemiddeld.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_123473203
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 20:08 schreef Daywalk3r het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/162902926/7102294

Godver wat lopen! :D
Personal best op 5km aangescherpt met een minuut. Halverwege begon ik onbewust sneller te lopen en dat beviel wel dus lekker blijven lopen. 11.82 gemiddeld.
Dat is goed bezig _O_
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 28 februari 2013 @ 20:36:05 #16
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123473418
goed bezig mossel en boneboo!

ik ga maar weer eens voor een rondje... deze week maar gewoon rustig doorlopen, volgende week zwaar aan de bak om wat kilo's kwijt te raken.

SPOILER
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 28 februari 2013 @ 21:09:20 #17
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123475262
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 20:36 schreef Jumparound het volgende:
goed bezig mossel en boneboo!

ik ga maar weer eens voor een rondje... deze week maar gewoon rustig doorlopen, volgende week zwaar aan de bak om wat kilo's kwijt te raken.

SPOILER
SPOILER
  donderdag 28 februari 2013 @ 21:11:08 #18
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123475358
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:09 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Ecosia
pi_123475646
Groetjes uit zweden. Prachtig hier. Well ijzige sneeuw. Zondag de grote race. Xxxxxx
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  donderdag 28 februari 2013 @ 21:17:41 #20
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123475694
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:16 schreef winterstorm666 het volgende:
Groetjes uit zweden. Prachtig hier. Well ijzige sneeuw. Zondag de grote race. Xxxxxx
Give it all good you got and even a little bit more!!
good luck and have tons of fun!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_123476518
quote:
Alvast heel veel succes en plezier!
  Moderator donderdag 28 februari 2013 @ 21:34:32 #22
155227 crew  Guppy
dus
pi_123476666
quote:
Have fun!! O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_123477272
Is dat nou wel gezond, vitamine preparaten? Het klinkt gezond, maar kun je het niet beter via de natuurlijke weg binnen krijgen?

Ik heb weer klein rondje op pad geweest, weer langzaam tempo en weer les 12 van Evy. Geen pijn, maar m'n kuit rechts staat wel redelijk op spanning. En zo ook mijn scheenbeen. De drukpijn is zo goed als weg, dus dat is positief :)
Morgen weer fysio, daarna zal ik wel weer drukpijn hebben, maar allemaal voor een goed doel.
  donderdag 28 februari 2013 @ 21:56:09 #24
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123478170
Geen succes.. Nu weer een zere enkel...

Kutzooi...
Ecosia
pi_123478883
quote:
Succes! Er zijn webcams dus we kunnen je volgen. Schrijf maar wat leuks in de sneeuw :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2013 22:07:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')