SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Eigenlijk is het niet verantwoord voor mij om al mee te doen, maar dit is wel heel erg gaaf!
De naam van de loop 'Run into the Sea' moet letterlijk genomen worden. Voor de kust van Renesse ontstaat er, gedurende een korte periode bij eb, een smal stuk land, dat circa 2 kilometer uitsteekt in zee. (...)
Na de start lopen de deelnemers 2 kilometer over het strand waarna ze via de genoemde landtong recht de zee inlopen.
Aan het eind van deze landtong is het keerpunt waar de deelnemers 'gedoopt' worden door Neptunus. Maar hij blijft daar niet eeuwig wachten, want als het water bij vloed weer komt opzetten moeten allen gekeerd zijn (Met een tempo van 8 km per uur is dit voor iedereen haalbaar). Op de terugweg zal het parcours dusdanig aangepast zijn dat er exact 10 kilometer gelopen wordt.
Zie meer infoZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mij lijkt ie ook erg vet!quote:
[ Bericht 24% gewijzigd door streamnl op 28-02-2013 18:34:25 (Link werkte niet.) ]![]()
Heel vet ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:18 schreef mosselmossel het volgende:
Eigenlijk is het niet verantwoord voor mij om al mee te doen, maar dit is wel heel erg gaaf!
De naam van de loop 'Run into the Sea' moet letterlijk genomen worden. Voor de kust van Renesse ontstaat er, gedurende een korte periode bij eb, een smal stuk land, dat circa 2 kilometer uitsteekt in zee. (...)
[ afbeelding ]
Na de start lopen de deelnemers 2 kilometer over het strand waarna ze via de genoemde landtong recht de zee inlopen.
Aan het eind van deze landtong is het keerpunt waar de deelnemers 'gedoopt' worden door Neptunus. Maar hij blijft daar niet eeuwig wachten, want als het water bij vloed weer komt opzetten moeten allen gekeerd zijn (Met een tempo van 8 km per uur is dit voor iedereen haalbaar). Op de terugweg zal het parcours dusdanig aangepast zijn dat er exact 10 kilometer gelopen wordt.
Zie meer info
Ik blijf toch maar weer thuis, voor de zekerheidGisteren schaatsen was misschien toch niet zo slim.
![]()
![]()
Challenge accepted
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Optimistische TT.
Al voorspellen ze nu ineens temperaturen dik boven de 10 graden ja voor komende week...
Jack does it in real time...![]()
Oooohh wat leukquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:18 schreef mosselmossel het volgende:
[ afbeelding ]
Zie meer info![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Challenge accepted
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Super!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Challenge accepted![]()
Ik heb er vertrouwen inquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Challenge accepted
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ga morgen weer eens even mijn vorige werkstadje opzoeken (020). Échter....er moet ook gelopen worden, dus wellicht een rondje bosbaanOf weet iemand daar in de buurt een mooi 10k rondje?
![]()
Dat is wel een heel bijzondere loop! Jammer dat Zeeland zo moeilijk bereikbaar is met het OV, kost zo'n 4 uur reistijd vanuit hier en ik zit toch maar in 't midden van het land!quote:![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/162902926/7102294
Godver wat lopen!
Personal best op 5km aangescherpt met een minuut. Halverwege begon ik onbewust sneller te lopen en dat beviel wel dus lekker blijven lopen. 11.82 gemiddeld.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat is goed bezigquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:08 schreef Daywalk3r het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/162902926/7102294
Godver wat lopen!
Personal best op 5km aangescherpt met een minuut. Halverwege begon ik onbewust sneller te lopen en dat beviel wel dus lekker blijven lopen. 11.82 gemiddeld.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
goed bezig mossel en boneboo!
ik ga maar weer eens voor een rondje... deze week maar gewoon rustig doorlopen, volgende week zwaar aan de bak om wat kilo's kwijt te raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:36 schreef Jumparound het volgende:
goed bezig mossel en boneboo!
ik ga maar weer eens voor een rondje... deze week maar gewoon rustig doorlopen, volgende week zwaar aan de bak om wat kilo's kwijt te raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Groetjes uit zweden. Prachtig hier. Well ijzige sneeuw. Zondag de grote race. Xxxxxxhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Give it all good you got and even a little bit more!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:16 schreef winterstorm666 het volgende:
Groetjes uit zweden. Prachtig hier. Well ijzige sneeuw. Zondag de grote race. Xxxxxx
good luck and have tons of fun!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Alvast heel veel succes en plezier!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:16 schreef winterstorm666 het volgende:
Groetjes uit zweden. Prachtig hier. Well ijzige sneeuw. Zondag de grote race. Xxxxxx![]()
Have fun!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:16 schreef winterstorm666 het volgende:
Groetjes uit zweden. Prachtig hier. Well ijzige sneeuw. Zondag de grote race. Xxxxxx
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Is dat nou wel gezond, vitamine preparaten? Het klinkt gezond, maar kun je het niet beter via de natuurlijke weg binnen krijgen?
Ik heb weer klein rondje op pad geweest, weer langzaam tempo en weer les 12 van Evy. Geen pijn, maar m'n kuit rechts staat wel redelijk op spanning. En zo ook mijn scheenbeen. De drukpijn is zo goed als weg, dus dat is positief
Morgen weer fysio, daarna zal ik wel weer drukpijn hebben, maar allemaal voor een goed doel.![]()
Geen succes.. Nu weer een zere enkel...
Kutzooi...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Succes! Er zijn webcams dus we kunnen je volgen. Schrijf maar wat leuks in de sneeuwquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:16 schreef winterstorm666 het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2013 22:07:05 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: