jup..quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:37 schreef GekkePoes het volgende:
klik ik de betaling mogelijkhied aan, was ik al te laat. Zitten er mensen met Bot's op ofzo?
O lol, nvm.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jup..
Zouden eigenlijk een minimale tijd in moeten bouwen, dus box zichtbaar, na 1 seconde button actief, dan min. 3 seconden doen over het invullen etc..
quote:
Heel iBood, maar iedereen heeft errorsquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:38 schreef Haque het volgende:
BOX!!!
100euro................. wie probeert
Die zijn allang weg manquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:38 schreef Haque het volgende:
BOX!!!
100euro................. wie probeert
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik had: Waar dates geregeld worden in plaats van boxen
Gewoon captcha gebruiken, meteen van die scripts af.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jup..
Zouden eigenlijk een minimale tijd in moeten bouwen, dus box zichtbaar, na 1 seconde button actief, dan min. 3 seconden doen over het invullen etc..
En ik vroeg het nog netjes ook!quote:
of aan iedereen uitleggen..quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:39 schreef GekkePoes het volgende:
Ze moeten scripting verbieden daar...
Der was ook maar een partij van 40 euro boxen die kan nog een keer komen, maar dit is gewoon ruk.quote:
Ik zei al sorry voor dat topic dicht wasquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik vroeg het nog netjes ook!
of een zoekplaatje die je ook wel eens hebt bij andere websites tegen bot'squote:Op donderdag 28 februari 2013 16:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jup..
Dan maakt het nog niet liev!quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:40 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik zei al sorry voor dat topic dicht was
Kan ook ja..quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon captcha gebruiken, meteen van die scripts af.
Wel lievurrrquote:
Dude je praat poepquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Server reboot en we hebben een iconbutt dinges.
quote:
Ik ben pas 1 keer bij mijn gegevens terecht gekomenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:42 schreef Speedo-drager het volgende:
Man oh man 3 dozen van 100 euro eentje bijna gehad, en de andere niet.
Ik bij ideal rabobank.. en toen pagina error 5xquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben pas 1 keer bij mijn gegevens terecht gekomenVoor de rest alleen maar errors
Doe je het alsnog beter dan mijquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik bij ideal rabobank.. en toen pagina error 5xDaarna was hij weg.
Gisteren laat was er nog 1 toch?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef Speedo-drager het volgende:
Maar dit was ook de laatste doos denk ik.
Ik ben de vorige box bij mijn gegevens gekomen, alleen omdat het een nieuw account was waren die nog leeg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben pas 1 keer bij mijn gegevens terecht gekomenVoor de rest alleen maar errors
Ja hoe dichter bij je gekomen bent hoe zuurder.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe je het alsnog beter dan mijOok al is het eindresultaat hetzelfde
Je weet het niet, vorige keer op de 2e dag ook veel meer dozenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef Speedo-drager het volgende:
Maar dit was ook de laatste doos denk ik.
Er waren er maar 3quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
3 van de 4 dozen gezien tot dusver, met minimale tijd gekeken, maar 0 kunnen bestellen
Zegmaar ik met mijn eerste huntquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik ben de vorige box bij mijn gegevens gekomen, alleen omdat het een nieuw account was waren die nog leeg.
Dus die had ik nooit kunnen halen.
Deze was gewoon faal van ibood.
Er zijn mensen in 1dk chat die zeggen er 3 te hebben
Nee hoor 4, gister 2, vannacht om 1 nog eentje en nu weerquote:
Ik denk dat er echt geen meer komen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee hoor 4, gister 2, vannacht om 1 nog eentje en nu weer
Jij wil gewoon iedereen weg hebben van de hunt zodat je meer kans maakt zekerquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik denk dat er echt geen meer komen.
Nee maar ze doen erg zuinig aan met de dozen. Vorige hunt kwamen er zeker 2 op een nacht en 2 op een dag. Nu maar 1 per nacht 1 per dag.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Jij wil gewoon iedereen weg hebben van de hunt zodat je meer kans maakt zeker
Ja die jij, die van 99,96quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef bambino het volgende:
Ah ik weet het alweer.
5 uur snachts
half 5 smiddags
vannacht weer 1 met 96 cent
En nu.
My bad
En terecht! Dat ze maar oprotten, dan maak ik meer kansquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef essnhills het volgende:
En overal weer mensen die lopen te zeiken van Ibood schande, klant kwijt, ik kom nooit weer
Das wel zo ja.. zullen we ff lekker gaan stoken?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:48 schreef Yngwie het volgende:
[..]
En terecht! Dat ze maar oprotten, dan maak ik meer kans
Ik hoop dan ook dat de box vol zit met die dingenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:48 schreef Yngwie het volgende:
Maar een USB2.0 hub is wel een erg trieste iBood
denk t niet. die willen ze helemaal graag hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon een 250euro box doen, staat die 'iets' langer.
Iemand beeldschoon noemen als je diegene nog nooit hebt gezienquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:49 schreef Jimbo het volgende:
stomme TT trouwensDe 19jarige beeldschone ceviche ist mein!
Die hoef ik niet hoor, dat kan ik niet betalenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
denk t niet. die willen ze helemaal graag hebben
AZ 3-0quote:
shhhtquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Iemand beeldschoon noemen als je diegene nog nooit hebt gezien
Jammerquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:50 schreef bambino het volgende:
Ik vroeg of er nog een nieuwe kans kwam.
Ibood reageerde: de meeste zijn nu wel weg.
Dus betwijfel of er nog een box komt.
Ja alleen werkt die al lang niet meer, kijk naar datum.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:50 schreef Speedo-drager het volgende:
http://userscripts.org/scripts/review/120388
Ziet zo een script uit?
Een whut?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jammer![]()
Misschien dan nog een senz?
Stormplu!quote:
zat dr maar een kut in...quote:
Owquote:
De box moet betaalbaar blijvenquote:
Je had wel gelijkquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je had wel gelijkMaar hier had niemand hem
hoertje oppikken en niet betalenquote:
wat? lolquote:
hehequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je had wel gelijkMaar hier had niemand hem
De hunt is verdoemd, we zijn allemaal verdoemd! ;'(quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:55 schreef Speedo-drager het volgende:
Zou er überhaupt nog wat tofs voorbijkomen of is deze hunt gewoon verdoemd en moeten we wachten tot in juni?
verkeerde quotequote:
Klopt maar 1 FOK!er met een doos, dat geeft het zich bijna niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
De hunt is verdoemd, we zijn allemaal verdoemd! ;'(
ess heeft een doosquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:56 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Klopt maar 1 FOK!er met een doos, dat geeft het zich bijna niet.
quote:
niet?quote:
ik ken nog een matige grapquote:
quote:Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
ja ok die is ook zeerquote:
zeer?quote:
Vast iets als dief ofzo?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:01 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wat is een turk op een tractor?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:02 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
[..]
Nee een tractorbestuurder.
Die ken ik niet, wel een vrouwelijke turk op een fiets --> Snorfietsquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:01 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wat is een turk op een tractor?
Hij is best leuk, maar ik heb hem wel vaker gehoordquote:
Ja maar we waren bezig met slechte en matige grappen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is best leuk, maar ik heb hem wel vaker gehoordAls je tractuurbestuurder zegt, wordt het iets als dief, en andersom
ohja das waarquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:04 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja maar we waren bezig met slechte en matige grappen.
Een mocro in de woestijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not grieve, soon I shall be one with the matrix
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:05 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Een mocro in de woestijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jamaar wist je dat niet? Het is verboden hier over de hunt te sprekenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:05 schreef bambino het volgende:
Gaat weer nergens over dit topic zie ik wel
inderdaad na die klote dozen stunts.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar wist je dat niet? Het is verboden hier over de hunt te spreken
Waarom niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:07 schreef Marco001 het volgende:
pfff, komt dus sowieso ook nog een messenblok..
Volgens mij heb je da gister ook meerdere keren gezegdquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:07 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik ga vandaag eens optijd naar bed ben moe.
Watjequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:07 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik ga vandaag eens optijd naar bed ben moe.
Jup, niet dat iemand hem heeft..quote:
Eetse!quote:
quote:
Zag ik net jouw naam voorbij komen bij 1dk? wat vroeg je?quote:
Klopt, of die wat ssd/hdd wou doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zag ik net jouw naam voorbij komen bij 1dk? wat vroeg je?
Oh,quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klopt, of die wat ssd/hdd wou doen.
Geen idee, werd niet op gereageerd. Wel veel vraag naar schijnt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh,en die komen dus niet meer?
Hoop voorje dat er nog wat komtquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee, werd niet op gereageerd. Wel veel vraag naar schijnt.
ahquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
iBOOD: 400 stuks mensen
iBOOD: leef je uit!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
iBOOD: 400 stuks mensen
iBOOD: leef je uit!
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef essnhills het volgende:
Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
nee kakti n.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:14 schreef essnhills het volgende:
Ligt het aan mij, of kakt het weer een beetje in?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:15 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik wil de pizza winnen op 1 dag koopjes dan heb ik toch nog wat.
Tenzij je iets nodig had, en je het hier net weer wat goedkoper kunt scorenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
Uiteindelijk verlies je alleen maar want kost gewoon geld
Jup, ik vond het ook meevallenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:17 schreef bambino het volgende:
Vond het nog aardig gaan voor 400 stuks
Vergeet de NASSEN en horloges nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:19 schreef Speedo-drager het volgende:
messenblokken zaklampen batterijen en receivers dat somt de hunt op.
Haaiquote:
Te moe om daar aan te denken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vergeet de NASSEN en horloges niet
Iedere vriendin heeft een doosquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:20 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Te moe om daar aan te denken.Maja wat is zo'n doos waard, wat ik nodig heb is een vriendin en liefde niet een doos.
netjes.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:21 schreef Xeor het volgende:
Nog 10 minuten en dan The Hobbit binnen
Slechte garpen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedere vriendin heeft een doos
(Ja ik weet het ik maak nu diezelfde slechte garp)
Waar download ji mee?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:21 schreef Xeor het volgende:
Nog 10 minuten en dan The Hobbit binnen
quote:
Ohquote:
Pedopriesterquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:24 schreef Speedo-drager het volgende:
Benedict XVI @Pontifex
Thank you for your love and support. May you always experience the joy that comes from putting Christ at the centre of your lives.
Downloaden dan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:24 schreef essnhills het volgende:
Ik moet eigenlijk nog de vorige aflevering van Wie is de Mol? zien voor vanavond
Als ik zo ga eten komt de tomtom zeker.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:26 schreef Xeor het volgende:
Ok, als de dekens en kussens nog een keer komen koop ik ze ook.
Oh die staat gewoon op de wie is de mol site en uitzending gemist hoor..quote:
Lekker gezwommen?quote:
En je vind het raar dat je 15.000 kloons moet makenquote:
Veel te gezellig hierquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh die staat gewoon op de wie is de mol site en uitzending gemist hoor..maar ik heb er niet zo'n zin in lijkt wel
WAT=quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:27 schreef bambino het volgende:
[..]
En je vind het raar dat je 15.000 kloons moet maken
Ja daarom..quote:
Als jij tegen elk meisje zo praat op fok (en ik betwijfel dat dat niet het geval is), dan kan ik me voorstellen dat je gebanned wordquote:
Heb dat programma nooit echt begrepenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daarom..Maar vanavond is de finale
Al maken ze de mol toch pas volgende week bekend
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Als jij tegen elk meisje zo praat op fok (en ik betwijfel dat dat niet het geval is), dan kan ik me voorstellen dat je gebanned word
Stelt geen fuck voor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb dat programma nooit echt begrepen
Had dan gezegd waar je was. Dan was ik mee komen zwemmen.quote:
Het is het enige programma dat ik volgquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb dat programma nooit echt begrepen
Het lijkt me een kut programma.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is het enige programma dat ik volg
en zelfs daar faal ik in
Ohja eten, maar ik heb net nog ontbeten!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef RocketRogiani het volgende:
Hier de oven maar eens gaan aanzetten
gourmettenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Uhu, water was lekker warm.
Zo nog maar eens gourmetten
Ik, 5quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef geindoctrineerd het volgende:
Wie heeft de box van een uurtje terug? En hoeveel boxen hebben jullie in totaal?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is het enige programma dat ik volg
en zelfs daar faal ik in
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Stelt geen fuck voor.
1 persoon is "de mol" en iedereen wilt weten wie het is.
Box uurtje geleden ongeveer, maar errorsquote:
0quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef geindoctrineerd het volgende:
Wie heeft de box van een uurtje terug? En hoeveel boxen hebben jullie in totaal?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]Hey das een leuk programma ja!
Het is ook precies waarom hij zo makkelijk te herkennen isquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Als jij tegen elk meisje zo praat op fok (en ik betwijfel dat dat niet het geval is), dan kan ik me voorstellen dat je gebanned word
niemand!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef geindoctrineerd het volgende:
Alleen die van 100 gedaan, 3 dus.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hij vroeg hoeveel IK er had, 5 dus.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Hij vroeg hoeveel IK er had, 5 dus.
Totaal waren er 12 boxen
ohquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Hij vroeg hoeveel IK er had, 5 dus.
Totaal waren er 12 boxen
Heb je ooit verder gekeken dan de eerste aflevering?quote:
Nog nooit gezien, 1x een kwartier maar ohh wat saai.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je ooit verder gekeken dan de eerste aflevering?
wie is de mol lijkt mij ook gewoon een kut programma.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was meer een vraag of het een goede camera wasquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:31 schreef Ceviche het volgende:
[..]
ja, en nu natuurlijk weer een draadloosmuziekafspeelding met bluetooth en shit.
Ik had hem, maar heb op het laatste moment toch maar geannuleerd. Heb hem op zich nog niet echt nodig en bij coolblue is hij ook voor 200 te bestellen.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, niet bijzonderder dan die andere 199 volgens mij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:32 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Was meer een vraag of het een goede camera was, en toen was ie al weg
Hoiquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:32 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Zit ook mee te hunten, al een elektronisch gereedschap-setje besteld. Tevens een tvp.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:32 schreef essnhills het volgende:
Mensen die iets niet kijken maar er wel een mening over hebben
eens.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:32 schreef bambino het volgende:
[..]Heb het ooit toen het begon mee "moeten" kijken en was er direct klaar mee.
Is toch geen fuck aan
Zelfde als herken de homo, gaat helemaal nergens over.
Nederlanders kunnen gewoon geen leuke tv series maken, met een paar uitzonderingen.
Ik kijk liever amerikaanse series.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:32 schreef essnhills het volgende:
Mensen die iets niet kijken maar er wel een mening over hebben
Had ik met die dirt devil gisteren, 10tje duurder, zelfs zonder verzenden dus nog minder.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:32 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik had hem, maar heb op het laatste moment toch maar geannuleerd. Heb hem op zich nog niet echt nodig en bij coolblue is hij ook voor 200 te bestellen.
Jij snapt het!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:32 schreef Melleyn het volgende:
Wie is de Mol
Het is natuurlijk Kees
+1quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:33 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik kijk liever amerikaanse series.
Ik wil ook kussens en dekensquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:33 schreef Melleyn het volgende:
Oh ik ging ook echt precies bij de box de deur uitin ieder geval geen kussens gemist
Niet spoilen ben net met seizoen 2 bezigquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:34 schreef EDMAN- het volgende:
IEDEREEN KIJK AUB THE WIRE!
er is simpelweg geen genialere serie.
Dit ja..quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:33 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik kijk liever amerikaanse series.
Oudquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:34 schreef EDMAN- het volgende:
Mwa die vind ik niet zo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:34 schreef EDMAN- het volgende:
Waar gaat dat over?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:34 schreef EDMAN- het volgende:
Is er niet in 720pquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:34 schreef EDMAN- het volgende:
2 lijkt misschien eerst tegen te vallen, maa ris ook geniaal! Daarna weer lekker verder in the projects en the dopequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:34 schreef Waffle het volgende:
[..]
Niet spoilen ben net met seizoen 2 bezig
NCIS is wel leuk, Game of Thrones isquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dit ja..
Vanmiddag nog een aflevering NCIS gekeken, en ben Game of Thrones aan het binnenhalen..
Gewone NCIS? Heb gister ook een aflevering gekeken dat Ducky en Palmer worden ontvoerd. Mooie aflevering!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dit ja..
Vanmiddag nog een aflevering NCIS gekeken, en ben Game of Thrones aan het binnenhalen..
Bones is leuk, en Castlequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:35 schreef Ceviche het volgende:
Hier grey's anatomy en ik heb van de week 7 seizoenen desperate housewives gekocht.
The Wire (TV Series 2002–2008) - IMDbquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:36 schreef EDMAN- het volgende:
The wire gaat over de strijd tegen drugs in Baltimore. 5 seizoenen van, rond 202 tot 2006 uitgezonden. Realistischer vind je ze nergens.
Mn vriendin zit hier nu Greys te kijken. Die chinees heeft zo'n raar gezicht hequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:35 schreef Ceviche het volgende:
Hier grey's anatomy en ik heb van de week 7 seizoenen desperate housewives gekocht.
Koreaanse, maar inderdaad.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:36 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Mn vriendin zit hier nu Greys te kijken. Die chinees heeft zo'n raar gezicht he
Die ja, das de nieuwste episode trouwens.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:35 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Gewone NCIS? Heb gister ook een aflevering gekeken dat Ducky en Palmer worden ontvoerd. Mooie aflevering!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |