jup..quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:37 schreef GekkePoes het volgende:
klik ik de betaling mogelijkhied aan, was ik al te laat. Zitten er mensen met Bot's op ofzo?
O lol, nvm.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jup..
Zouden eigenlijk een minimale tijd in moeten bouwen, dus box zichtbaar, na 1 seconde button actief, dan min. 3 seconden doen over het invullen etc..
quote:
Heel iBood, maar iedereen heeft errorsquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:38 schreef Haque het volgende:
BOX!!!
100euro................. wie probeert
Die zijn allang weg manquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:38 schreef Haque het volgende:
BOX!!!
100euro................. wie probeert
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik had: Waar dates geregeld worden in plaats van boxen
Gewoon captcha gebruiken, meteen van die scripts af.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jup..
Zouden eigenlijk een minimale tijd in moeten bouwen, dus box zichtbaar, na 1 seconde button actief, dan min. 3 seconden doen over het invullen etc..
En ik vroeg het nog netjes ook!quote:
of aan iedereen uitleggen..quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:39 schreef GekkePoes het volgende:
Ze moeten scripting verbieden daar...
Der was ook maar een partij van 40 euro boxen die kan nog een keer komen, maar dit is gewoon ruk.quote:
Ik zei al sorry voor dat topic dicht wasquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik vroeg het nog netjes ook!
of een zoekplaatje die je ook wel eens hebt bij andere websites tegen bot'squote:Op donderdag 28 februari 2013 16:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jup..
Dan maakt het nog niet liev!quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:40 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik zei al sorry voor dat topic dicht was
Kan ook ja..quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon captcha gebruiken, meteen van die scripts af.
Wel lievurrrquote:
Dude je praat poepquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Server reboot en we hebben een iconbutt dinges.
quote:
Ik ben pas 1 keer bij mijn gegevens terecht gekomenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:42 schreef Speedo-drager het volgende:
Man oh man 3 dozen van 100 euro eentje bijna gehad, en de andere niet.
Ik bij ideal rabobank.. en toen pagina error 5xquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben pas 1 keer bij mijn gegevens terecht gekomenVoor de rest alleen maar errors
Doe je het alsnog beter dan mijquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik bij ideal rabobank.. en toen pagina error 5xDaarna was hij weg.
Gisteren laat was er nog 1 toch?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef Speedo-drager het volgende:
Maar dit was ook de laatste doos denk ik.
Ik ben de vorige box bij mijn gegevens gekomen, alleen omdat het een nieuw account was waren die nog leeg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben pas 1 keer bij mijn gegevens terecht gekomenVoor de rest alleen maar errors
Ja hoe dichter bij je gekomen bent hoe zuurder.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe je het alsnog beter dan mijOok al is het eindresultaat hetzelfde
Je weet het niet, vorige keer op de 2e dag ook veel meer dozenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef Speedo-drager het volgende:
Maar dit was ook de laatste doos denk ik.
Er waren er maar 3quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
3 van de 4 dozen gezien tot dusver, met minimale tijd gekeken, maar 0 kunnen bestellen
Zegmaar ik met mijn eerste huntquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik ben de vorige box bij mijn gegevens gekomen, alleen omdat het een nieuw account was waren die nog leeg.
Dus die had ik nooit kunnen halen.
Deze was gewoon faal van ibood.
Er zijn mensen in 1dk chat die zeggen er 3 te hebben
Nee hoor 4, gister 2, vannacht om 1 nog eentje en nu weerquote:
Ik denk dat er echt geen meer komen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee hoor 4, gister 2, vannacht om 1 nog eentje en nu weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |