Als ik zo ga eten komt de tomtom zeker.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:26 schreef Xeor het volgende:
Ok, als de dekens en kussens nog een keer komen koop ik ze ook.
Oh die staat gewoon op de wie is de mol site en uitzending gemist hoor..quote:
Lekker gezwommen?quote:
En je vind het raar dat je 15.000 kloons moet makenquote:
Veel te gezellig hierquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh die staat gewoon op de wie is de mol site en uitzending gemist hoor..maar ik heb er niet zo'n zin in lijkt wel
WAT=quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:27 schreef bambino het volgende:
[..]
En je vind het raar dat je 15.000 kloons moet maken
Ja daarom..quote:
Als jij tegen elk meisje zo praat op fok (en ik betwijfel dat dat niet het geval is), dan kan ik me voorstellen dat je gebanned wordquote:
Heb dat programma nooit echt begrepenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daarom..Maar vanavond is de finale
Al maken ze de mol toch pas volgende week bekend
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Als jij tegen elk meisje zo praat op fok (en ik betwijfel dat dat niet het geval is), dan kan ik me voorstellen dat je gebanned word
Stelt geen fuck voor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb dat programma nooit echt begrepen
Had dan gezegd waar je was. Dan was ik mee komen zwemmen.quote:
Het is het enige programma dat ik volgquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb dat programma nooit echt begrepen
Het lijkt me een kut programma.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is het enige programma dat ik volg
en zelfs daar faal ik in
Ohja eten, maar ik heb net nog ontbeten!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef RocketRogiani het volgende:
Hier de oven maar eens gaan aanzetten
gourmettenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Uhu, water was lekker warm.
Zo nog maar eens gourmetten
Ik, 5quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef geindoctrineerd het volgende:
Wie heeft de box van een uurtje terug? En hoeveel boxen hebben jullie in totaal?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is het enige programma dat ik volg
en zelfs daar faal ik in
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Stelt geen fuck voor.
1 persoon is "de mol" en iedereen wilt weten wie het is.
Box uurtje geleden ongeveer, maar errorsquote:
0quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef geindoctrineerd het volgende:
Wie heeft de box van een uurtje terug? En hoeveel boxen hebben jullie in totaal?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]Hey das een leuk programma ja!
Het is ook precies waarom hij zo makkelijk te herkennen isquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Als jij tegen elk meisje zo praat op fok (en ik betwijfel dat dat niet het geval is), dan kan ik me voorstellen dat je gebanned word
niemand!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef geindoctrineerd het volgende:
Alleen die van 100 gedaan, 3 dus.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hij vroeg hoeveel IK er had, 5 dus.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Hij vroeg hoeveel IK er had, 5 dus.
Totaal waren er 12 boxen
ohquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Hij vroeg hoeveel IK er had, 5 dus.
Totaal waren er 12 boxen
Heb je ooit verder gekeken dan de eerste aflevering?quote:
Nog nooit gezien, 1x een kwartier maar ohh wat saai.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je ooit verder gekeken dan de eerste aflevering?
wie is de mol lijkt mij ook gewoon een kut programma.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je ooit verder gekeken dan de eerste aflevering?
Was meer een vraag of het een goede camera wasquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:31 schreef Ceviche het volgende:
[..]
ja, en nu natuurlijk weer een draadloosmuziekafspeelding met bluetooth en shit.
Ik had hem, maar heb op het laatste moment toch maar geannuleerd. Heb hem op zich nog niet echt nodig en bij coolblue is hij ook voor 200 te bestellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |