Als ik zo ga eten komt de tomtom zeker.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:26 schreef Xeor het volgende:
Ok, als de dekens en kussens nog een keer komen koop ik ze ook.
Oh die staat gewoon op de wie is de mol site en uitzending gemist hoor..quote:
Lekker gezwommen?quote:
En je vind het raar dat je 15.000 kloons moet makenquote:
Veel te gezellig hierquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh die staat gewoon op de wie is de mol site en uitzending gemist hoor..maar ik heb er niet zo'n zin in lijkt wel
WAT=quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:27 schreef bambino het volgende:
[..]
En je vind het raar dat je 15.000 kloons moet maken
Ja daarom..quote:
Als jij tegen elk meisje zo praat op fok (en ik betwijfel dat dat niet het geval is), dan kan ik me voorstellen dat je gebanned wordquote:
Heb dat programma nooit echt begrepenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daarom..Maar vanavond is de finale
Al maken ze de mol toch pas volgende week bekend
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Als jij tegen elk meisje zo praat op fok (en ik betwijfel dat dat niet het geval is), dan kan ik me voorstellen dat je gebanned word
Stelt geen fuck voor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb dat programma nooit echt begrepen
Had dan gezegd waar je was. Dan was ik mee komen zwemmen.quote:
Het is het enige programma dat ik volgquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb dat programma nooit echt begrepen
Het lijkt me een kut programma.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is het enige programma dat ik volg
en zelfs daar faal ik in
Ohja eten, maar ik heb net nog ontbeten!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef RocketRogiani het volgende:
Hier de oven maar eens gaan aanzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |