abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123457989

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen
- Een botte kop hebben.

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:23:00 #2
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123457995
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dat hij mij niet quote is juist onderdeel van het probleem, lieve schat...
Laat alles van hiervoor even los.. en geef gewoon antwoord op z'n vraag.
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:23:56 #3
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123458040
En wat heeft deze hele discussie met versieren te maken?
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:24:00 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123458042
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende: [..] Nee, want je bent (alweer) het woordje blijkbaar vergeten :') Quote mij dan gelijk goed man. Le-zen!
Ik quote je niet eens :D ik stel je een vraag. Beantwoord die nou even met wat nou ECHT! Je EIGEN mening is.

Want die is bij iedereen onduidelijk met alle gevolgen van dien.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_123458049
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Komt als een boehoe reactie over. Zij kunnen neuken en ik niet!

Daarom jaloers.

[..]

Normaal ben je wel duidelijk, daarom zeg ik. Je hebt je dag niet kennelijk.

[..]

Niks van waar. Maar je voelt je opeens aangevallen. Slachtoffer rolletje dus.

[..]

Nog een keer dan, zijn geen ik herhaal geen steken onder water.

[..]

Je begint nu echt vermoeiend te worden....
Uhm, ik denk dat een deel van wat je quote, van je eigen posts is, ookgek 8)7

Edit:Ennn...ik heb nu ook de quote-tyfus gekregen -_-
pi_123458119
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik quote je niet eens :D ik stel je een vraag. Beantwoord die nou even met wat nou ECHT! Je EIGEN mening is.

Want die is bij iedereen onduidelijk met alle gevolgen van dien.
Ik schreef het eerder al, dat je mij niet quote, is juist onderdeel van het probleem. Je interpreteert het namelijk niet goed. Bovendien haal je het ook nog eens uit de contekst. Dat stukje was alleen maar om eventjes wat uit te leggen. Dat jullie daar nou zo'n punt van maken...pfff.
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:25:49 #7
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123458120
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Uhm, ik denk dat een deel van wat je quote, van je eigen posts is, ookgek 8)7

Edit:Ennn...ik heb nu ook de quote-tyfus gekregen -_-
Nou nee naar vergeet dat boeit toch niet.

Geef nou eens antwoord op mijn gestelde vraag. Want dat is wat iedereen graag wilt weten.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_123458146
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:23 schreef Royco1 het volgende:
En wat heeft deze hele discussie met versieren te maken?
Ik heb geen flauw idee. Ik beantwoord eigenlijk deze vragen alleen maar uit beleefdheid.
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:26:50 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123458177
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik schreef het eerder al, dat je mij niet quote, is juist onderdeel van het probleem. Je interpreteert het namelijk niet goed. Bovendien haal je het ook nog eens uit de contekst. Dat stukje was alleen maar om eventjes wat uit te leggen. Dat jullie daar nou zo'n punt van maken...pfff.
Ik stel je een vraag ja of nee.

En zo nee, vertel dan wat WEL je mening is.
pi_123458205
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou nee naar vergeet dat boeit toch niet.

Geef nou eens antwoord op mijn gestelde vraag. Want dat is wat iedereen graag wilt weten.
Jouw vraag is niet eens correct ookgek, want wat jij mij vroeg, zei ik niet eens :')

Nogmaals, ik schreef
quote:
blijkbaar
-_-
pi_123458219
Lets forget about all this ^O^
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123458234
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik stel je een vraag ja of nee.

En zo nee, vertel dan wat WEL je mening is.
Moet je maar terug gaan lezen en niet dit hele topic gaan volspammen. Mijn mening lijkt mij vrij duidelijk.
pi_123458282
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:27 schreef firefly3 het volgende:
Lets forget about all this ^O^
Ja, want deze hele discussie slaat zolangzaamaan nergens meer op :')
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:30:58 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123458391
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jouw vraag is niet eens correct ookgek, want wat jij mij vroeg, zei ik niet eens :')

Nogmaals, ik schreef

[..]

-_-
:D oke jip en jannke taal dan.

Een vrouw die veel sex heeft is laagdrempelig en makkelijk.

Een man die het zelfde doet is goed bezig.

Wat is JOU MENING.

Eens / oneens

Dat is wat we nou van je willen weten.
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:32:13 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123458451
ook_gek... jouW mening ;)
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:32:21 #16
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_123458456
Zal ik even een samenvatting geven van het besprokene waar we het allemaal mee eens zijn?

Vrouwtjes komen gemiddeld eerder aan seks dan mannetjes als ze dat aangeven.

Het stigma is dat vrouwen als ze veel rondsexen sletten zijn en mannen bazen. Daar zijn wij het hier niet over eens.

:)
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:33:03 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123458502
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:32 schreef Cue_ het volgende:
ook_gek... jouW mening ;)
Digitale inkt is bijna op. Dus moet het sparen :+
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:35:01 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123458604
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:32 schreef Murvgeslagen het volgende:
Zal ik even een samenvatting geven van het besprokene waar we het allemaal mee eens zijn?

Het stigma is dat vrouwen als ze veel rondsexen sletten zijn en mannen bazen. Daar zijn wij het hier niet over eens.

De vraag is heel simpel aan hem. Vrouwen die veel sex hebben zijn die makkelijk / laagdrempelig. En mannen die het zelfde doen goed bezig.

Eens / oneens.

In het begin leek het er op dat het zijn stelling was, toen weer niet en toen opeens meestal.
pi_123458647
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D oke jip en jannke taal dan.

Een vrouw die veel sex heeft is laagdrempelig en makkelijk.

Een man die het zelfde doet is goed bezig.

Wat is JOU MENING.

Eens / oneens

Dat is wat we nou van je willen weten.
En dit heeft met versieren te maken want?
Als je dit zo graag wilt weten, dan doe je het maar per DM of zo.
En dan nog, waarom is dit zo belangrijk?

En om nog eventjes de quote tevoorschijn te halen waar het allemaal om draait:
quote:
Ik denk dat het maar een kleine groep mannen is die problemen heeft met op een vrouw afstappen. De meeste mannen waren volgens mij ofwel bezet, ofwel happy single. Slechts een kleine groep is ongewild single vanwege weet ik wat allemaal.

Dat mannen niet als slet worden gezien maar vrouwen wel, is heel logisch zelfs.
Een vrouw kan nou eenmaal veel makkelijker aan seks komen dan een man. Als een man veel seks heeft (bij voorkeur met meerdere vrouwen) dan doet ie iets goed. Als een vrouw veel seks heeft (bij voorkeur met meerdere mannen) dan is ze blijkbaar heel laagdrempelig/makkelijk/noem maar op.
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:36:44 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123458684
:') echt .. ook_gek laat het maar varen.. dit schiet echt niet op :N
pi_123458718
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:32 schreef Murvgeslagen het volgende:

En wie bedoel je met wij?
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:38:08 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123458745
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

Iedereen die hier post.. (behalve jij ?)
pi_123458794
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Iedereen die hier post.. (behalve jij ?)
Dat blijft natuurlijk maar een heeeel klein stukje van Nederland, he? :P
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:40:29 #24
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_123458859
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ging er inderdaad ook vanuit dat jij het daar mee eens was?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_123459046
Ander onderwerp..

Wat ik merk bij beginners (in het algemeen) is dat als het lukt of niet lukt, altijd zeggen dat hun "openingszin" goed of slecht was, terwijl openingszinnen echt niets voorstelt. Het enige wat belangrijk is de eerste paar seconden is dat haar aandacht op jou gevestigd is. Het maakt niet uit hoe je het doet. Je kunt zelfs over schapen praten of appels.
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:45:14 #26
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_123459111
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:44 schreef firefly3 het volgende:
Ander onderwerp..

Wat ik merk bij beginners (in het algemeen) is dat als het lukt of niet lukt, altijd zeggen dat hun "openingszin" goed of slecht was, terwijl openingszinnen echt niets voorstelt. Het enige wat belangrijk is de eerste paar seconden is dat haar aandacht op jou gevestigd is. Het maakt niet uit hoe je het doet. Je kunt zelfs over schapen praten of appels.
Openingszin, achterhaald concept toch inmiddels?
pi_123459163
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:45 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Openingszin, achterhaald concept toch inmiddels?
Ik haal het nog even naar de voorgrond, de nummer 1 excuus van gasten om een vrouw niet te benaderen is meestal "maar ik weet niet wat ik moet zeggen". Het maakt niet uit wat je zegt, dus ga erop af en zeg dat je vandaag 2 groene appels hebt gegeten :P
pi_123459203
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:44 schreef firefly3 het volgende:
Ander onderwerp..

Of aan het darten zijn :P
pi_123459243
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik haal het nog even naar de voorgrond, de nummer 1 excuus van gasten om een vrouw niet te benaderen is meestal "maar ik weet niet wat ik moet zeggen". Het maakt niet uit wat je zegt, dus ga erop af en zeg dat je vandaag 2 groene appels hebt gegeten :P
Het maakt wel uit wat je zegt.

Maar 2 groene appels gegeten hebben is natuurlijk wel gewoon interessante informatie dus prima openingszin.
Rustig aan.
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:49:30 #30
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_123459299
quote:

[..]

Inderdaad, heeft gewoon met lekker in je vel/zelfverzekerdheid te maken. Mensen reageren op lichaamstaal/houding en niet op je boodschap.

Kwam vandaag een artikeltje tegen over publiek spreken, wat net zo goed hier van toepassing is.
http://www.psychologytoda(...)ed-speakers-and-ceos
pi_123459549
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar 2 groene appels gegeten hebben is natuurlijk wel gewoon interessante informatie dus prima openingszin.
Je had toch een date laatst? Hoe was dat of moet het nog plaatsvinden?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_123460033
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, maakt totaal niet uit. Julien (een gast van RSD) opent soms door zijn middelvinger op te steken. De inhoud boeit totaal niet, je kunt de slechtste of beste "opener" hebben, het maakt geen reet uit :)
pi_123460076
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:49 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Inderdaad, heeft gewoon met lekker in je vel/zelfverzekerdheid te maken. Mensen reageren op lichaamstaal/houding en niet op je boodschap.

Kwam vandaag een artikeltje tegen over publiek spreken, wat net zo goed hier van toepassing is.
http://www.psychologytoda(...)ed-speakers-and-ceos
Bedankt voor de link, er staan wat nuttige dingen tussen!
pi_123460156
quote:

[..]

Oke, als het zo makkelijk is:

Stel, 's avonds laat als het donker is loop ik naar de bushalte. Daar aangekomen is het helemaal leeg, met uitzondering van één dame. Zij zit daar eenzaam op het bankje te wachten op de bus.
Wat moet ik doen?

Als ik jouw voorbeeld volg en ik zeg dat ik twee groene appels heb gegeten, zal ze zoiets hebben van: 'ja, leuk voor je.' Tevens ben ik dan een creep omdat ik rare dingen zeg tegen haar.

Leg mij dan eens stap voor stap uit hoe iemand hier een date uit kan trekken.
:{
  donderdag 28 februari 2013 @ 16:11:37 #35
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123460316
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En dit heeft met versieren te maken want?
Als je dit zo graag wilt weten, dan doe je het maar per DM of zo.
En dan nog, waarom is dit zo belangrijk?

Eens of oneens. 1 van de 2 vragen we je. Het enige wat je moet intypen is eens of oneens.

Waarom het zo belangrijk is? Omdat niemand het duidelijk is wat jouw mening hoer over is. Daar ben je voor ons heel vaag in.

En plots moeten we dan maar Via DM gaan?
  donderdag 28 februari 2013 @ 16:12:10 #36
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123460341
Stap voor stap is niet te doen. En ja der eerste gedachte zal zijn "ja leuk voor je" .. de bedoeling is dat je daarop verder gaat, of gewoon een gesprek vanuit daar aangaat.
De strekking is dat die eerste zin niet van belang is. Omdat het enkel voor het gesprek gaat zorgen. En in veel gevallen zal ze hoogstens denken "heb ik dat nou goed verstaan? :') "
pi_123460406
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:08 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Stel, 's avonds laat als het donker is loop ik naar de bushalte. Daar aangekomen is het helemaal leeg, met uitzondering van één dame. Zij zit daar eenzaam op het bankje te wachten op de bus.
Wat moet ik doen?

Als ik jouw voorbeeld volg en ik zeg dat ik twee groene appels heb gegeten, zal ze zoiets hebben van: 'ja, leuk voor je.' Tevens ben ik dan een creep omdat ik rare dingen zeg tegen haar.

Het gaat erom hoeveel ervaring je hebt. Met genoeg ervaring zit je lekker in je vel, is het geen nieuwe situatie voor je, ben je ontspannen en voel je je goed. Daar reageert ze op, niet de inhoud van het gesprek.

Dus als persoon A het doet, heeft die persoon veel meer succes dan bijvoorbeeld persoon B. Terwijl de inhoud precies hetzelfde is, maar ze voelt het verschil.
  donderdag 28 februari 2013 @ 16:15:12 #38
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123460491
quote:

[..]

Wat moet ik doen?

Als ik jouw voorbeeld volg en ik zeg dat ik twee groene appels heb gegeten, [b]zal ze zoiets hebben van: 'ja, leuk voor je.' Tevens ben ik dan een creep omdat ik rare dingen zeg tegen haar.[b]
Hier gaat het dus mis, jij bent voor haar aan het denken.

quote:
Begin gewoon small talk.
Goedenavond,
Zit je al lang hier
Leuke avond gehad.

Je merkt van zelf of ze alleen ja, nee, ja zegt. Dan kan je beter ophouden.

Gaat ze er wat langer op in staat ze open voor een gesprekje en kan je verder gaan :)
pi_123460506
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:12 schreef Cue_ het volgende:
Stap voor stap is niet te doen. En ja der eerste gedachte zal zijn "ja leuk voor je" .. de bedoeling is dat je daarop verder gaat, of gewoon een gesprek vanuit daar aangaat.
De strekking is dat die eerste zin niet van belang is. Omdat het enkel voor het gesprek gaat zorgen. En in veel gevallen zal ze hoogstens denken "heb ik dat nou goed verstaan? :') "
Inderdaad! Mensen verstaan overigens niet altijd de eerste zin omdat ze soms met iets anders in hun gedachte zitten of ergens mee bezig zijn. En als je te ver bent gegaan, gewoon een stapje terug nemen.
pi_123460524
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, maakt totaal niet uit. Julien (een gast van RSD) opent soms door zijn middelvinger op te steken. De inhoud boeit totaal niet, je kunt de slechtste of beste "opener" hebben, het maakt geen reet uit :)
onzin. je kunt echt niet zomaar alles wat je maar kunt bedenken zeggen tegen mensen. :{

maar goed. ik ben weer weg hier. nu jij weer terug bent heeft deze reeks voor mij compleet zijn charme verloren. ~:)
pi_123460575
Mijn enige ervaring met vrouwen is dat ze alleen ja en nee zeggen.

Ik geef het maar op. :')
  donderdag 28 februari 2013 @ 16:17:25 #42
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123460609
quote:
19s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:15 schreef dawg het volgende:
onzin. je kunt echt niet zomaar alles wat je maar kunt bedenken zeggen tegen mensen. :{
Natuurlijk niet alles.. Maar het idee van "de perfecte openingszin" of dat een gewone 'hoi' niet goed is en al je kansen verspeelt.. dat is ook weer een uiterste wat veel mensen hier wel denken.
  donderdag 28 februari 2013 @ 16:18:24 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123460657
Bedenk je het volgende eens.

Iemand die hoi tegen je zegt. Zal je soort gelijk en kort reageren

Of

Hey goedemiddag.

Dat laatste komt al veel spontaner en vrolijker over. Je zult zelf ook net zo enthousiast reageren. Je neemt de "mood" van die persoon over.
pi_123460778
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Natuurlijk niet alles.. Maar het idee van "de perfecte openingszin" of dat een gewone 'hoi' niet goed is en al je kansen verspeelt.. dat is ook weer een uiterste wat veel mensen hier wel denken.
tja. waarom zou je in godsnaam je middelvinger opsteken naar een vrouw die je wel wilt versieren, puur om te bewijzen dat je de regeltjes van dat stompzinnige pua-boekje begrijpt?

ik vind het dom en rieken naar een enorme onzekerheid en dito bevestigingsdrang. zielig en niet aantrekkelijk. kunnen ook alleen mannen bedenken, dat soort crap. :')

de eerste vrouw die op mijn afkomt met haar middelvinger omhoog lach ik keihard uit om vervolgens een pilsje te bestellen. kom op zeg. :{
  donderdag 28 februari 2013 @ 16:20:51 #45
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_123460790
quote:

[..]

Wat moet ik doen?

Moet je helemaal niet mee bezig zijn. Gewoon hoi ende hallo enzovoort, en het gesprek lekker laten lopen.

Voor hetzelfde geld zit die ander niet goed in zijn vel om de één of andere reden en loopt het gesprek niet. Dan laat je het gewoon lekker voor wat het is.

Loopt het gesprek kan je er altijd een nummer uitslepen.
  donderdag 28 februari 2013 @ 16:22:41 #46
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123460881
quote:
19s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:20 schreef dawg het volgende:
tja. waarom zou je in godsnaam je middelvinger opsteken naar een vrouw die je wel wilt versieren, puur om te bewijzen dat je de regeltjes van dat stompzinnige pua-boekje begrijpt?

ik vind het dom en rieken naar een enorme onzekerheid en dito bevestigingsdrang. zielig en niet aantrekkelijk. kunnen ook alleen mannen bedenken, dat soort crap. :')

de eerste vrouw die op mijn afkomt met haar middelvinger omhoog lach ik keihard uit om vervolgens een pilsje te bestellen. kom op zeg. :{
lijkt me idd niet zo slim om een middelvinger op te steken. Maar mag hopen dat men wel snapt dat je niet als 'opening' negatieve/beledigde zaken moet doen/benoemen :')
pi_123460918
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

lijkt me idd niet zo slim om een middelvinger op te steken. Maar mag hopen dat men wel snapt dat je niet als 'opening' negatieve/beledigde zaken moet doen/benoemen :')
ons aller firefly3 beweert dat het letterlijk niets uitmaakt. maar goed.
heb die kerel nooit gemogen, met zijn jehova-trekjes. :{
pi_123460952
quote:
19s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:23 schreef dawg het volgende:

[..]

Waarom reageer je zo "emotioneel" op me? Ik ken je niet eens.
  donderdag 28 februari 2013 @ 16:24:29 #49
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123460963
quote:
19s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:23 schreef dawg het volgende:

Denk dat je (ook bij ff) niet alles zooooooo letterlijk moet nemen ;)
pi_123461013
Uiteraard zit bij die middelvinger opsteken een speelsheid achter en natuurlijk reageert ze een beetje kwaad, maar hij heeft het toch omgebogen in iets leuks ^^ Als je haar aandacht niet had kunt krijgen was ze weg gelopen en had je helemaal niets.
pi_123461040
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk dat je (ook bij ff) niet alles zooooooo letterlijk moet nemen ;)
dan moet ie het niet zo dom verwoorden. voordat er weer zo'n zee aan gezeik van hem komt die dit topic -net als destijds- doet verneuken.

ff: ik kreeg en krijg nog steeds de kriebels van al jouw posts. ik voelde me thuis in deze reeks, om mensen te helpen. dit/jij verneukt het voor mij.

~:)
pi_123461103
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:18 schreef ook_gek het volgende:
Bedenk je het volgende eens.

Iemand die hoi tegen je zegt. Zal je soort gelijk en kort reageren

Of

Hey goedemiddag.

Dat laatste komt al veel spontaner en vrolijker over. Je zult zelf ook net zo enthousiast reageren. Je neemt de "mood" van die persoon over.
Dat is wel waar. Maar ik heb toch iets afstotends want ik weet hoeveel procent jullie daadwerkelijk lukt maar bij mij willen ze gewoon niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:20 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Moet je helemaal niet mee bezig zijn.

Voor hetzelfde geld zit die ander niet goed in zijn vel om de één of andere reden en loopt het gesprek niet. Dan laat je het gewoon lekker voor wat het is.

Loopt het gesprek kan je er altijd een nummer uitslepen.
Het ligt altijd aan de ander. Als niemand een gesprekje wilt omdat ik toch niet goed genoeg ben / niet aan het lijstje voldoe, ja ik weet niet waarom maar hier wonen alleen maar domme bimbo's.

En kom je er eens eentje tegen waar wel mee te praten valt, willen ze hun nummer niet afgeven hoor. Echt niet.

Edit: Het zal wel aan mijn woordkeuze liggen. Dan horen ze dat je anders bent, en ja, dan ga je.
  donderdag 28 februari 2013 @ 16:32:01 #53
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123461355
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:27 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Dat is wel waar. Maar ik heb toch iets afstotends want ik weet hoeveel procent jullie daadwerkelijk lukt maar bij mij willen ze gewoon niet.

Dit soort gedachte zorgt er voor dat je onzeker overkomt.

quote:
Het ligt altijd aan de ander. Als niemand een gesprekje wilt omdat ik toch niet goed genoeg ben / niet aan het lijstje voldoe, ja ik weet niet waarom maar hier wonen alleen maar domme bimbo's.
Weer verkeerde instelling.

quote:
En kom je er eens eentje tegen waar wel mee te praten valt, willen ze hun nummer niet afgeven hoor. Echt niet.

Edit: Het zal wel aan mijn woordkeuze liggen. Dan horen ze dat je anders bent, en ja, dan ga je.
En alweer ;)
pi_123461404
quote:

[..]

[..]

Je hebt alleen meer ervaring nodig, meer niet. Het hoeft allemaal niet zo perfect te zijn, je persoonlijke groei is veel belangrijker dan het moment zelf. Als je niet weet wat je ervan geleerd hebt, is het ook niet zo erg, want onbewust leer je er ook dingen van. Het is ook niet erg als ze de eerste paar minuten alleen met ja of nee antwoord geeft :), verwacht pas na 4 minuten een interactie die meer richting de 50% gaat. Vrouwen hebben soms tijd nodig om zich open te stellen.
  donderdag 28 februari 2013 @ 16:33:23 #55
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_123461421
quote:

[..]

Nee, het ligt deels aan je eigen houding en deels aan de ander. Als je zelf in je communicatie lekker in je vel zit dan ligt het bij de ander. Maar je kan met een open communicatie echt veel bereiken.

Niet dat je continue met iedereen goede of leuke gesprekken hebt, maar dat zal echt wel toenemen.

Wat bedoel je met 'anders ben'?
pi_123461894
Ik ben anders vanwege autisme en schizofrenie. Tevens een aantal andere harde klappen gehad waardoor ik ook in een lange depressie heb gezeten.
Op het moment dat ik de vraag krijg van 'wat doe je in het dagelijks leven' of 'wat zijn je hobbies' heb ik echt helemaal niets meer te zeggen omdat die er ook totaal niet zijn.

Zelf heb ik leren omgaan met mensen die anders zijn. Sterker nog, ik kan er beter mee omgaan dan 'normale' mensen. Zij hebben tenminste door dat iemand niet direct gek hoeft te zijn en ook de aandacht waard kan zijn.

Misschien heb ik wel een verkeerde instelling, maar dat komt vanwege al die domme bimbo's die er rondlopen. Ze voelen zich beter, superieur en vooral: ze zijn erop uit om je helemaal de grond in te stampen voor de lol. Het is net of er geen normale dames meer zijn.

En doorvragen terwijl ik alleen ja en nee terugkrijg werkt ook niet. Ze staan hoogstens op en lopen van me weg. Alle dames willen een lieve man maar ondertussen zien ze alleen de domme idioten staan.
pi_123462475
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:42 schreef kievitsboom het volgende:
Ik ben anders vanwege autisme en schizofrenie. Tevens een aantal andere harde klappen gehad waardoor ik ook in een lange depressie heb gezeten.
Dat is erg, goed dat je er uit bent gekomen :)
quote:
Op het moment dat ik de vraag krijg van 'wat doe je in het dagelijks leven' of 'wat zijn je hobbies' heb ik echt helemaal niets meer te zeggen omdat die er ook totaal niet zijn.

"oh niets bijzonders, jij dan? " "ik hou van zwemmen/muziek luisteren/tv". Al zeg je dat je van Oprah Winfrey houdt, zo weinig maakt de inhoud van je conversatie uit.
quote:
Zelf heb ik leren omgaan met mensen die anders zijn. Sterker nog, ik kan er beter mee omgaan dan 'normale' mensen. Zij hebben tenminste door dat iemand niet direct gek hoeft te zijn en ook de aandacht waard kan zijn.
Je wordt het gemiddelde van de vriendenkring waarmee je omgaat. Zijn ze allemaal slecht met vrouwen, des ter harder is het om zelf wel beter te worden of door te groeien. Je hoeft niet ineens je vriendenkring om te gooien, maar het is wel goed om er langzaam een nieuwe vorm aan te geven van verschillende mensen.
quote:
Misschien heb ik wel een verkeerde instelling, maar dat komt vanwege al die domme bimbo's die er rondlopen. Ze voelen zich beter, superieur en vooral: ze zijn erop uit om je helemaal de grond in te stampen voor de lol. Het is net of er geen normale dames meer zijn.
Neem niets persoonlijk, maar leer er wel telkens een les uit wat je kunt verbeteren. Ik weet dat het zeer lastig is, maar probeer je emotie los te koppelen aan "direct resultaat" en heb er vrede mee dat je af en toe een reactie terug krijgt.
quote:
En doorvragen terwijl ik alleen ja en nee terugkrijg werkt ook niet. Ze staan hoogstens op en lopen van me weg. Alle dames willen een lieve man maar ondertussen zien ze alleen de domme idioten staan.
Je hoeft niet door te vragen, je kunt ook statements maken gewoon puur omdat je het zelf wilt zeggen, niet om wat uit haar te halen. Bijvoorbeeld dat je vind dat de bus wel erg laat is, het koud is of dat je iets leuk vind in de omgeving.
pi_123463112
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je had toch een date laatst? Hoe was dat of moet het nog plaatsvinden?
Nee..
Ik vroeg of ze wou afspreken... Dat was een ja....
Maarehh.. Dagen daarna komt ze toch over als ongeinteresseerde doos dus laat maar zitten.

Dit andere meisje is wel heel eerlijk en zegt dat veel vrouwen op foute types vallen (want spannend) en ik er te lief uitzie.
Rustig aan.
pi_123463150
quote:

Alsof 1 benzin niet genoeg was.

Erg kut voor je dat je geboren bent met autisme. Maar je kan de schuld van het niet interessant gevonden worden niet bij anderen leggen en ze al helemaal niet wegzetten als dom. Je hebt namelijk niks om handen.

Het spijt me zeer, maar iemand die niks te melden heeft is niet interessant, ook al zijn ze lief. Ga nou niet anderen de schuld geven en wachten tot iemand jouw liefheid herkent. Je zult zelf actie moeten ondernemen, net als alle andere mensen.

En ja, met autisme sta je al met 3-0 achter. Kan je boos om zijn, maar zo werkt de maatschappij nu eenmaal. Dat gaat niet veranderen als jij je passief-agressief opstelt.
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:14:22 #60
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_123463335
quote:

Dat is inderdaad vervelend, geeft je inderdaad een "achterstand". Veel mensen vinden het ook gewoon moeilijk om te gaan met datgene waar ze mee onbekend zijn, en dan houden ze het op een afstand. Ik denk dat dat allemaal onbewust is.

Je moet alleen niet ophouden met jezelf te zijn en te groeien in datgene wat binnen je bereik ligt. Zal misschien een aantal dames (en heren) afstoten, maar er zijn echt wel mensen die daar anders in staan.

Dat negatieve gedeelte moet je laten varen, ik denk dat het met name een zwarte bril is waar je doorheen kijkt in plaats van een realistische. Zwartkijkerij is nooit realistisch, en brengt je helemaal nergens.
pi_123463451
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:54 schreef firefly3 het volgende:

"oh niets bijzonders, jij dan? " "ik hou van zwemmen/muziek luisteren/tv". Al zeg je dat je van Oprah Winfrey houdt, zo weinig maakt de inhoud van je conversatie uit.
Ja, maar als er écht niets te bespreken valt wat mij betreft, dan houdt het snel op.
quote:
[..]

Je wordt het gemiddelde van de vriendenkring waarmee je omgaat. Zijn ze allemaal slecht met vrouwen, des ter harder is het om zelf wel beter te worden of door te groeien. Je hoeft niet ineens je vriendenkring om te gooien, maar het is wel goed om er langzaam een nieuwe vorm aan te geven van verschillende mensen.

Ach, 'normale' vrienden heb ik ook hoor. Die geven me ook wel eens tips wat dit betreft zoals een grote smile opzetten alsof je eigenlijk jezelf niet meer bent. Maar of dat gaat werken...
quote:
Neem niets persoonlijk, maar leer er wel telkens een les uit wat je kunt verbeteren. Ik weet dat het zeer lastig is, maar probeer je emotie los te koppelen aan "direct resultaat" en heb er vrede mee dat je af en toe een reactie terug krijgt.
Het is wel waar dat zoveel % wel aardig moet zijn, het kan niet zo zijn dat de hele wereld uit domme bimbo's en idioten bestaat. Hoewel ik niks anders meer zie dan dat.
quote:
Je hoeft niet door te vragen, je kunt ook statements maken gewoon puur omdat je het zelf wilt zeggen, niet om wat uit haar te halen. Bijvoorbeeld dat je vind dat de bus wel erg laat is, het koud is of dat je iets leuk vind in de omgeving.
True.
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Alsof 1 benzin niet genoeg was.

Erg kut voor je dat je geboren bent met autisme. Maar je kan de schuld van het niet interessant gevonden worden niet bij anderen leggen en ze al helemaal niet wegzetten als dom. Je hebt namelijk niks om handen.

Het spijt me zeer, maar iemand die niks te melden heeft is niet interessant, ook al zijn ze lief. Ga nou niet anderen de schuld geven en wachten tot iemand jouw liefheid herkent. Je zult zelf actie moeten ondernemen, net als alle andere mensen.

En ja, met autisme sta je al met 3-0 achter. Kan je boos om zijn, maar zo werkt de maatschappij nu eenmaal. Dat gaat niet veranderen als jij je passief-agressief opstelt.
Je leest autisme en je vergelijkt me direct met benzin? Man, hoe lang zit ik hier al? Mogen alleen de ervaren mensen reageren in een topic voor mensen met moeite?
Als je zo gaat doen ga ik er niet op in. :W
pi_123463480
quote:

Voor jou is het heel belangrijk dat je plekken gaat opzoeken waarvan je een beetje zeker weet dat er mensen zijn die je niet afstoten. In de juiste sociale contexten terechtkomen kan al veel helpen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:24:57 #63
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123463726
@kievitsboom,

Je geeft je omgeving de schuld van je falen. Dat zelfde doet Benzin ook. Daarom de vergelijking met Benzin ;)

Feit is dat je het bij je zelf moet zoeken en bij je zelf moet oplossen ipv wijzen naar anderen :)
pi_123463811
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:14 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat is inderdaad vervelend, geeft je inderdaad een "achterstand". Veel mensen vinden het ook gewoon moeilijk om te gaan met datgene waar ze mee onbekend zijn, en dan houden ze het op een afstand. Ik denk dat dat allemaal onbewust is.
Het is ook zo dat je maar één rare opmerking hoeft te maken, en ze zijn weg. Ookal had je een heel leuk gesprek met ze. Mensen zijn intolerant.
quote:
Je moet alleen niet ophouden met jezelf te zijn en te groeien in datgene wat binnen je bereik ligt. Zal misschien een aantal dames (en heren) afstoten, maar er zijn echt wel mensen die daar anders in staan.
Tsja, ik wil best wel groeien maar nu zit het er even niet in. Wellicht over een jaar als de omstandigheden wat beter zijn.
quote:
Dat negatieve gedeelte moet je laten varen, ik denk dat het met name een zwarte bril is waar je doorheen kijkt in plaats van een realistische. Zwartkijkerij is nooit realistisch, en brengt je helemaal nergens.
Klopt, maar mensen hebben het er zelf naar gemaakt. Men is zwaar intolerant voor andere dingen dan hun eigen straatje.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:18 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Voor jou is het heel belangrijk dat je plekken gaat opzoeken waarvan je een beetje zeker weet dat er mensen zijn die je niet afstoten. In de juiste sociale contexten terechtkomen kan al veel helpen.
Juist de sociale contexten zijn moeilijk, als ik naar anderen kijk in mijn situatie merk ik dat veel mensen al afstoten omdat ze te veel met zichzelf bezig zijn.
pi_123463907
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 28 februari 2013 17:17 schreef kievitsboom

[..]

Je leest autisme en je vergelijkt me direct met benzin? Man, hoe lang zit ik hier al? Mogen alleen de ervaren mensen reageren in een topic voor mensen met moeite?
Als je zo gaat doen ga ik er niet op in. :W
Wat ik lees is iemand die andere mensen veroordeelt op basis van perceptie die bij jouw 'aandoening' bewezen vertroebeld en gekleurd is. Dat zie ik ook bij benzin. Verdere waardeoordelen heb ik niet gegeven.

Ik zou wel graag zien dat je er verder op in gaat want wat ik schreef is precies zoals de maatschappij je ziet, zonder er doekjes om te winden. Het vermijden van die discussie gaat je niet helpen bij het oplossen van je problemen. De verandering moet bij jou plaatsvinden, niet bij de anderen.

Geloof me, na 2 jaar in dit topic rondgelopen te hebben herken ik wel wie er in de slachtofferrol kruipt en wie niet.
pi_123463930
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:24 schreef ook_gek het volgende:
@kievitsboom,

Je geeft je omgeving de schuld van je falen. Dat zelfde doet Benzin ook. Daarom de vergelijking met Benzin ;)

Feit is dat je het bij je zelf moet zoeken en bij je zelf moet oplossen ipv wijzen naar anderen :)
Maar waarom zie ik dan overal domme idioten rondlopen, zonder enig IQ, die dan vervolgens gaan met de overgeplamuurde meiden, liefst met bontkraagje natuurlijk.

De hele stad lijkt te zijn vergeven door randdebielen en mongooltjes. Als ik nou eens een weldenkend mens tegen zou komen...
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:32:20 #67
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_123464064
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Maar waarom zie ik dan overal domme idioten rondlopen, zonder enig IQ, die dan vervolgens gaan met de overgeplamuurde meiden, liefst met bontkraagje natuurlijk.

De hele stad lijkt te zijn vergeven door randdebielen en mongooltjes. Als ik nou eens een weldenkend mens tegen zou komen...
Volgens mij leef ik in een heel andere planeet? Ik herken mij absoluut niet in jouw verhaald.

Dat er in sommige stedelijke gebieden gemiddeld meer hangjongeren zijn die de 20 nog niet hebben bereikt, en nog geen idee van de wereld hebben, tsjah. Maar dan heb je het over een heel specifiek deel van de bevolking.
pi_123464104
quote:

[..]

Meiden met bontkraagjes ben je toch niet in geïnteresseerd dus die hoef je ook niet af te zeiken. Genoeg intelligente vrouwen, maar domme mensen zijn nu eenmaal in de meerderheid. Dat is een feit, niet iets om je over op te winden want dat is iets waar je niks aan kunt veranderen.
pi_123464201
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat ik lees is iemand die andere mensen veroordeelt op basis van perceptie die bij jouw 'aandoening' bewezen vertroebeld en gekleurd is. Dat zie ik ook bij benzin. Verdere waardeoordelen heb ik niet gegeven.

Ik zou wel graag zien dat je er verder op in gaat want wat ik schreef is precies zoals de maatschappij je ziet, zonder er doekjes om te winden. Het vermijden van die discussie gaat je niet helpen bij het oplossen van je problemen. De verandering moet bij jou plaatsvinden, niet bij de anderen.

Geloof me, na 2 jaar in dit topic rondgelopen te hebben herken ik wel wie er in de slachtofferrol kruipt en wie niet.
de maatschappij, dat ben jij.

hoewel ik het voor een klein deel met je eens ben, walg ik echt van die zogenaamde "do's & don'ts" mbt de maatschappij. alsof je heel je leven en je doen en laten moet inrichten op wat de maatschappij (wat is dat eigenlijk? iets wat zich in het dagelijks leven afspeelt, of op internet/fok!?) als norm stelt, ongeacht of je je ergens wel en niet prettig bij voelt.

authenticiteit is tegenwoordig ver te zoeken, terwijl de waardeoordelen je om de oren vliegen.
werklozen zijn losers, uitkeringsgerechtigden zijn werkschuwe luilakken, mensen met psychische stoornissen horen in het gesticht en mensen met een lichamelijke beperking zijn te ziekzwakenmisselijk om de levensstijl van een gezond iemand bij te kunnen houden.

tja. ik heb er niets mee. en mensen die zo in het leven staan lach ik uit. de naïviteit is bijna aandoenlijk, de kortzichtigheid dom, en de levenservaring als je zo in het leven staat nihil. ~:)
pi_123464250
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Goed, laatst had ik een heel goed gesprek over gamen. Ze was best geïnteresseerd in me, en toen ik vroeg naar Whatsapp zei ze dat niet had. Ze deed zelfs nog moeite: Of ik skype had bijvoorbeeld, maar dat had ik weer niet. Conclusie: Facebook.
Haar mijn naam gegeven, ze zou me toevoegen.
Vervolgens was ik niet helemaal helder meer en toen ze wegging zei ik van 'ja, ik ga ook zo, maar eerst even kijken hoe laat de bus komt.'
Ik had het helemaal fout gedaan en ze heeft me nooit meer toegevoegd.

Zó kan het ook mislopen.
pi_123464333
quote:

[..]

Omdat zij verreweg de grootste groep vormen. Je moet gewoon doen wat ik gedaan heb. Je moet mensen opzoeken die je niet afstoten. Nu is dat moeilijker gedaan dan gezegd, maar die mensen bestaan echt. Je moet gewoon bij een vereniging gaan of iets dergelijks en dan kom je die mensen misschien snel tegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Comp_Lex op 28-02-2013 17:40:33 (Jeetje wat ben ik een mongool vandaag...) ]
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_123464423
quote:
19s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:35 schreef dawg het volgende:

[..]

de maatschappij, dat ben jij.

hoewel ik het voor een klein deel met je eens ben, walg ik echt van die zogenaamde "do's & don'ts" mbt de maatschappij. alsof je heel je leven en je doen en laten moet inrichten op wat de maatschappij (wat is dat eigenlijk? iets wat zich in het dagelijks leven afspeelt, of op internet/fok!?) als norm stelt, of waar je je wel en niet prettig bij voelt.

authenticiteit is tegenwoordig ver te zoeken, terwijl de waardeoordelen je om de oren vliegen.
werklozen zijn losers, uitkeringsgerechtigden zijn werkschuwe luilakken, mensen met psychische stoornissen horen in het gesticht en mensen met een lichamelijke beperking zijn te ziekzwakenmisselijk om de levensstijl van een gezond iemand bij te kunnen houden.

tja. ik heb er niets mee. en mensen die zo in het leven staan lach ik uit. de naïviteit is bijna aandoenlijk, de kortzichtigheid dom, en de levenservaring als je zo in het leven staat nihil. ~:)
Ik heb mij ook jaren druk gemaakt om mensen die te dom zijn om te poepen. Mensen die wel de dienst uitmaken maar niet de hersens hebben. Ik maak me nog steeds dagelijks druk om voedselverspilling, vervuiling en uitbuiting.

Maar ik heb in de loop der jaren wel geleerd dat het geen zin heeft om boos te zijn over hoe de maatschappij over andere mensen denkt. Dat is bijna onveranderlijk. Je hoeft je niet aan te passen, integendeel, maar je moet geen slachtoffer gaan spelen. Schiet je niks mee op en ik geef mensen ook geen ongelijk als ze helemaal klaar zijn met dat soort mensen. Je kan ook jezelf zijn zonder verzuurd tegen de geldende norm aan te trappen.
pi_123464487
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb mij ook jaren druk gemaakt om mensen die te dom zijn om te poepen. Mensen die wel de dienst uitmaken maar niet de hersens hebben. Ik maak me nog steeds dagelijks druk om voedselverspilling, vervuiling en uitbuiting.

Maar ik heb in de loop der jaren wel geleerd dat het geen zin heeft om boos te zijn over hoe de maatschappij over andere mensen denkt. Dat is bijna onveranderlijk. Je hoeft je niet aan te passen, integendeel, maar je moet geen slachtoffer gaan spelen. Schiet je niks mee op en ik geef mensen ook geen ongelijk als ze helemaal klaar zijn met dat soort mensen. Je kan ook jezelf zijn zonder verzuurd tegen de geldende norm aan te trappen.
volgens mij heb je mijn betoog niet echt begrepen, gezien je reactie. :)
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:41:40 #74
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123464507
quote:

[..]

Ik heb het vermoede dat jij wel heel snel mensen als idioot en dom ziet ;)

En dat heeft te maken met afgunst. Zij wel en jouw lukt het niet...
pi_123464533
Het probleem is wel dat mensen bepaalde behoeftes hebben waar je niet geheel aan onderuit komt.
pi_123464688
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:35 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Goed, laatst had ik een heel goed gesprek over gamen. Ze was best geïnteresseerd in me, en toen ik vroeg naar Whatsapp zei ze dat niet had. Ze deed zelfs nog moeite: Of ik skype had bijvoorbeeld, maar dat had ik weer niet. Conclusie: Facebook.
Haar mijn naam gegeven, ze zou me toevoegen.
Vervolgens was ik niet helemaal helder meer en toen ze wegging zei ik van 'ja, ik ga ook zo, maar eerst even kijken hoe laat de bus komt.'
Ik had het helemaal fout gedaan en ze heeft me nooit meer toegevoegd.

Zó kan het ook mislopen.
Mijn inschatting is dat ze je helemaal niks vond, maar dat ze je niet durfde te zeggen dat je niet interessant bent. Wat haar te verwijten is, is dat ze niet eerlijk is. Maar geef nou toe, als iemand niet in je straatje ligt, ga je ze dan allemaal in hun gezicht zeggen dat ze niet leuk genoeg zijn? Zo werkt het niet, helaas.

Ik denk dat het beter is als je leert dat dat soort fouten niet erg zijn, en dat je niet teveel aan het contact met vrouwen moet vastklampen. Wat Complex zegt is waar, het helpt om je ergens bij aan te sluiten. Zo leer je sociaal zijn en wordt omgang gemakkelijker.
pi_123464771
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb het vermoede dat jij wel heel snel mensen als idioot en dom ziet ;)

En dat heeft te maken met afgunst. Zij wel en jouw lukt het niet...
Het wordt de laatste tijd ook steeds erger. Geregeld denk ik inderdaad wel van 'wat een mongooltjes' en dan vóél ik echt hoe dom ze zijn. Zo kwamen er gisteren 4 gasten de bus ingelopen, en bij elke halte drukten ze op het knopje.
Dan ben je toch een kneusje?

Afgunst? Misschien wel. Maar de meesten zijn ook gewoon dom. (Een capuchon over je pet heen dragen en het je 'stylo' noemen om je indruk te maken op je al veroverde vriendin :') )
pi_123464786
quote:
19s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:41 schreef dawg het volgende:

[..]

volgens mij heb je mijn betoog niet echt begrepen, gezien je reactie. :)
Blijkbaar niet. Ik vatte het op dat ik tegen hem zou zeggen dat hij zich maar aan de geldende norm aan moet passen. Conformeren aan de maatschappij. Ik ben van mening dat hij op zijn eigen manier een plek kan claimen, zolang je niet meer de schuld gaat geven aan anderen.

Wat bedoelde jij dan?
pi_123464911
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Mijn inschatting is dat ze je helemaal niks vond, maar dat ze je niet durfde te zeggen dat je niet interessant bent. Wat haar te verwijten is, is dat ze niet eerlijk is. Maar geef nou toe, als iemand niet in je straatje ligt, ga je ze dan allemaal in hun gezicht zeggen dat ze niet leuk genoeg zijn? Zo werkt het niet, helaas.

Ik denk dat het beter is als je leert dat dat soort fouten niet erg zijn, en dat je niet teveel aan het contact met vrouwen moet vastklampen. Wat Complex zegt is waar, het helpt om je ergens bij aan te sluiten. Zo leer je sociaal zijn en wordt omgang gemakkelijker.
Wat voor verenigingen zijn goed dan? Sport doe ik niet echt aan, dus dat valt al af.
pi_123465039
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:51 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Wat voor verenigingen zijn goed dan? Sport doe ik niet echt aan, dus dat valt al af.
Als je studeert kan je een studievereniging doen. Geen studentenvereniging. Ik ben zelf ooit om wat extra contacten op te dien gaan werken bij een poppodium. Jongerencentra kan je ook wat bij doen. Desnoods iets als het kringloopcentrum. Denk aan vrijwilligerswerk.
pi_123465089
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Blijkbaar niet. Ik vatte het op dat ik tegen hem zou zeggen dat hij zich maar aan de geldende norm aan moet passen. Conformeren aan de maatschappij. Ik ben van mening dat hij op zijn eigen manier een plek kan claimen, zolang je niet meer de schuld gaat geven aan anderen.

Wat bedoelde jij dan?
dat je hoe dan ook je wel altijd zelf de schuld krijgt door hetzelfde waarvan jij zegt dat je dat niet de schuld kan geven.
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:56:41 #82
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123465173
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:47 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Het wordt de laatste tijd ook steeds erger. Geregeld denk ik inderdaad wel van 'wat een mongooltjes' en dan vóél ik echt hoe dom ze zijn. Zo kwamen er gisteren 4 gasten de bus ingelopen, en bij elke halte drukten ze op het knopje.
Dan ben je toch een kneusje?

Afgunst? Misschien wel. Maar de meesten zijn ook gewoon dom. (Een capuchon over je pet heen dragen en het je 'stylo' noemen om je indruk te maken op je al veroverde vriendin :') )
Als die gast zich daar lekker bij voelt moet hij dat toch lekker zelf weten.
pi_123465215
80-90% reageert niet op badoo en van de mensen die reageert is weer 90% doodsaai.
Rustig aan.
pi_123465298
quote:
19s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef dawg het volgende:

[..]

dat je hoe dan ook je wel altijd zelf de schuld krijgt door hetzelfde waarvan jij zegt dat je dat niet de schuld kan geven.
Dat klopt, maar dat is dan de maatschappij, toch? Kan je niet veel aan doen, behalve de eer aan jezelf houden. En zoeken naar mensen die dat niet doen. Want die zijn er, maar zonder bezigheden ga je ze nooit treffen.
pi_123465306
quote:
15s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
80-90% reageert niet op badoo en van de mensen die reageert is weer 90% doodsaai.
Online daten onder de 25 :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_123465413
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:59 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dat is dan de maatschappij, toch? Kan je niet veel aan doen, behalve de eer aan jezelf houden. En zoeken naar mensen die dat niet doen. Want die zijn er, maar zonder bezigheden ga je ze nooit treffen.
nouja, ik zie niet in waarom je de maatschappij volgens jou niet de schuld mag geven maar andersom blijkbaar wel.
pi_123465489
quote:
2s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:59 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Online daten onder de 25 :')
Ik krijg niet zo makkelijk als jij 1-1 contact met vrouwen ehh..
Je mag me best vertellen waar dat aan ligt maar volgens mij komt het voornamelijk door jouw ego die ik niet heb en niet wens te hebben.
Rustig aan.
pi_123465566
quote:
Je bent niet de enige die dat heeft gemerkt ;)
pi_123465628
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je bent niet de enige die dat heeft gemerkt ;)
Ik heb nu het meisje 1/50 / 1/100 gevonden..
Is ze niet in mij geinteresseerd omdat ik haar type niet ben, maar ze is wel heel eerlijk..
Ze zegt dat ik er te lief uitzie en meisjes meer op foute jongens vallen.
Rustig aan.
pi_123465679
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Is ze niet in mij geinteresseerd omdat ik haar type niet ben, maar ze is wel heel eerlijk..
En later wordt het huilen want hij respect me niet. :'(
pi_123465801
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:08 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

En later wordt het huilen want hij respect me niet. :'(
Zei ze ook dat dat besef pas later komt..
Dus.. Milf hunten. })
Rustig aan.
pi_123465965
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zei ze ook dat dat besef pas later komt..
Dus.. Milf hunten. })
En er zitten best wel wat knappe milfen tussen hoor! :D
Alleen jammer van die blerende gedrochten die je uit je bed komen janken -net- nadat je hem er in gestopt hebt :P
pi_123466184
quote:
Wat bedoel je met doodsaai?
Niks mis met een rustige vrouw, toch?
pi_123466315
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat bedoel je met doodsaai?
Niks mis met een rustige vrouw, toch?
Nee..

Maar weinig interesse tonen dus, krijg dan de tering.
Rustig aan.
pi_123466332
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee..

Maar weinig interesse tonen dus, krijg dan de tering.
Tsja, dan houd het een beetje op idd.
pi_123466415
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, dan houd het een beetje op idd.
De enige die interesse toont in mij heeft geen interesse in mij. _O-
Maar ik voel me buitenspel gezet omdat ik geen bad-boy uiterlijk heb. :')
Eigenlijk bullshit want er waren altijd wel meisjes die interesse in me hadden, nooit wat mee gebeurt alleen, mijn fout.
Rustig aan.
pi_123466504
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:02 schreef dawg het volgende:

[..]

nouja, ik zie niet in waarom je de maatschappij volgens jou niet de schuld mag geven maar andersom blijkbaar wel.
Ik ook niet, maar het lijkt wel onbewust en/of automatisch te gebeuren.
pi_123466645
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

De enige die interesse toont in mij heeft geen interesse in mij. _O-
Maar ik voel me buitenspel gezet omdat ik geen bad-boy uiterlijk heb. :')
Eigenlijk bullshit want er waren altijd wel meisjes die interesse in me hadden, nooit wat mee gebeurt alleen, mijn fout.
Had ze niet heel erg boos geworden als jij terug had gezegd dat mannen ook niet op háár zullen vallen? Ik vind het eerlijk gezegd een rare opmerking, past precies in mijn gedachtegang over domme, kwetsende mensen.
pi_123466666
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:28 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar het lijkt wel onbewust en/of automatisch te gebeuren.
Wow, wacht, wat is er aan de hand??
pi_123466772
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wow, wacht, wat is er aan de hand??
Sorry, er mistte wat. Ik bedoelde dat de schuld van maatschappij richting de indivdu wel onbewust en/of automatisch lijkt te gebeuren. Daardoor kunnen mensen zomaar in een isolement terechtkomen.
pi_123466807
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:31 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Had ze niet heel erg boos geworden als jij terug had gezegd dat mannen ook niet op háár zullen vallen? Ik vind het eerlijk gezegd een rare opmerking, past precies in mijn gedachtegang over domme, kwetsende mensen.
Meh, ze bedoeld het goed, ze zei dat meisjes op jongere leeftijd liever de spanning opzoeken en dat iemand met een lief gezicht daar niet het type voor is.

Daar kan ik me prima wat bij voorstellen.. En al gaat het om een one night stand al helemaal.
Rustig aan.
pi_123466889
Goed.. ik lees al ff n tijd mee maar wil toch wel wat actiever mee praten hier.

Ben het "versieren" compleet verleerd. Of hoe je dat ook zegt.
Zou misschien ook kunnen komen omdat mn relatie van zo'n 8 jaar net voorbij is. (en nog samen in een huis woon 8)7 ) en er tijden niet meer mee bezig ben geweest.

Maargoed, daarvoor.. ging dat gewoon prima. Ondanks dat ik n beetje onzeker was, toch 2 relatief lange relaties gehad en daartussen 1 scharrel.

Maar nu :') de tering zeg, sla compleet dicht als er maar n beetje gesprek is, ik hou het zakelijk(als t op werk is) een kassière zeg k gedag en loop snel weg.

Zou bij god niet weten waar 'k t over moet hebben en wat ik wel en niet kan zegen zonder dat dat "creepy" klinkt _O-

kzal wel wat meer moeten gaan stappen, denk k.
'k heb ook vrij weinig vrienden en zal er ook wel mee te maken hebben.
pi_123466978
Vrouwen voelen het aan als je aan komt lopen puur om een positieve reactie en aandacht uit haar te lokken puur om jezelf goed te kunnen voelen. Je moet eerst geven, niet gelijk nemen. Nemen hoeft niet eens.
pi_123467444
hmjah, daar gaat t mij al helemaal niet om.

Ik benader al heel niet zo snel tot nagenoeg niet en als ik t doe heb ik teveel gedronken :')

die onzekerheid komt door de jeugd, veel gepest omdat ik een bril draag, heb 'n beetje 'n nerd-uiterlijk, ben 'n lang vrij mager geweest.
maargoed, ik kon t dus wel. Mn ex had ook t uiterlijk waar menig man U tegen zei(al is dat niet t belangrijkste natuurlijk maar was mooi meegenomen en goed tegen die onzekerheid)

Maar wat ik gewoon kwijt ben, is het aan t lachen maken van de vrouw met de juiste grapjes. Daar heb ik t altijd van moeten hebben.
Compleet-Verleerd.
pi_123467919
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:49 schreef fokker2.0 het volgende:

Ik benader al heel niet zo snel tot nagenoeg niet en als ik t doe heb ik teveel gedronken :')

die onzekerheid komt door de jeugd, veel gepest omdat ik een bril draag, heb 'n beetje 'n nerd-uiterlijk, ben 'n lang vrij mager geweest.
maargoed, ik kon t dus wel. Mn ex had ook t uiterlijk waar menig man U tegen zei(al is dat niet t belangrijkste natuurlijk maar was mooi meegenomen en goed tegen die onzekerheid)

Maar wat ik gewoon kwijt ben, is het aan t lachen maken van de vrouw met de juiste grapjes. Daar heb ik t altijd van moeten hebben.
Compleet-Verleerd.
Sorry ik bedoelde het eigenlijk meer voor kievitsboom.

Als je genoeg actie onderneemt terwijl je nuchter bent, komen bepaalde dingen van vroeger automatisch wel naar boven. Don't worry :)
pi_123468497
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:39 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen voelen het aan als je aan komt lopen puur om een positieve reactie en aandacht uit haar te lokken puur om jezelf goed te kunnen voelen. Je moet eerst geven, niet gelijk nemen. Nemen hoeft niet eens.
Dus tóch.En ik maar denken dankzij dit topic dat vrouwen zeer naïef zijn als je ze aanspreekt.

Wat is dan een do en wat is een don't? En wanneer geef je en wanneer neem je? Want dat snap ik niet helemaal.
pi_123474646
Ik heb gisteren meiden aan het lachen gemaakt. One small step for others, but a big step for me :)
  donderdag 28 februari 2013 @ 21:54:51 #108
324876 bizzle
My richness is life
pi_123478078
Ik ben alweer een tijdje vrijgezel en sinds ik een kerel onder het bed van mijn ex vond heb ik toch wel problemen met het vertrouwen van meiden, hoe leuk ze ook zijn. Kortstondige dingen zijn leuk en zijn er ook wel, maar na een tijdje is er altijd weer een beetje de angst om weer teleurgesteld te worden.

Herkenbaar?
pi_123479411
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 20:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb gisteren meiden aan het lachen gemaakt. One small step for others, but a big step for me :)
Nice. :)

Ik ben zelf ook echt een watje wat dit onderwerp betreft, dus even meelezen kan geen kwaad. :)
pi_123479432
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:54 schreef bizzle het volgende:
Ik ben alweer een tijdje vrijgezel en sinds ik een kerel onder het bed van mijn ex vond heb ik toch wel problemen met het vertrouwen van meiden, hoe leuk ze ook zijn. Kortstondige dingen zijn leuk en zijn er ook wel, maar na een tijdje is er altijd weer een beetje de angst om weer teleurgesteld te worden.

Herkenbaar?
Yep.
pi_123479991
quote:

Herkenbaar?
Ja hoor, die angst is bij mij ook altijd aanwezig en ook de reden dat ik niet vaak date :)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:30:05 #112
324876 bizzle
My richness is life
pi_123480402
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:23 schreef minthy het volgende:

[..]

Ja hoor, die angst is bij mij ook altijd aanwezig en ook de reden dat ik niet vaak date :)
Hoe is die angst bij jou gekomen dan?
pi_123480703
quote:

Herkenbaar?
De wetenschap dat het kan gebeuren maakt wel dat ik ongezond kieskeurig ben.
pi_123481073
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:30 schreef bizzle het volgende:

[..]

Hoe is die angst bij jou gekomen dan?
Dat heeft meerdere oorzaken, onder andere dat ik in de laatste jaren een aantal keren flink bedonderd ben. Ik heb zo'n 11jr een stabiele relatie gehad, samengewoond en ben pas sinds een jaar of twee weer wat aan het rondkijken.
Het daten is nogal veranderd sinds halverwege de jaren '90 :D
Tante minthy!! O+
pi_123481162
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:40 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat heeft meerdere oorzaken, onder andere dat ik in de laatste jaren een aantal keren flink bedonderd ben. Ik heb zo'n 11jr een stabiele relatie gehad, samengewoond en ben pas sinds een jaar of twee weer wat aan het rondkijken.
Het daten is nogal veranderd sinds halverwege de jaren '90 :D
Wat is er veranderd sindsdien? Ben ik wel benieuwd naar! :D
pi_123481348
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat is er veranderd sindsdien? Ben ik wel benieuwd naar! :D
Onder andere de term "scharrel", daar had ik tot voor kort nog nooit van gehoord. Daarnaast heb ik de indruk dat er tegenwoordig veel gemakkelijker rondgeneukt wordt en al die mobiele communicatie en daarmee het overal bereikbaar zijn maakt het er ook niet altijd gemakkelijker op :D

Mijn 2 centen, niet dat bovenstaande ook daadwerkelijk klopt ;)
Tante minthy!! O+
pi_123481423
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:45 schreef minthy het volgende:

[..]

Onder andere de term "scharrel", daar had ik tot voor kort nog nooit van gehoord. Daarnaast heb ik de indruk dat er tegenwoordig veel gemakkelijker rondgeneukt wordt en al die mobiele communicatie en daarmee het overal bereikbaar zijn maakt het er ook niet altijd gemakkelijker op :D

Toen de pil geintroduceerd werd was het volgens mij hoogvierdagen. (volgens verhalen in ieder geval)
Rustig aan.
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:47:03 #118
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123481453
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:49 schreef fokker2.0 het volgende:

Compleet-Verleerd.
Als je er echt weer goed in wilt worden, gewoon veel uitgaan en shit proberen.

Oh, ik lees lang en mager, krachttraining!
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_123481485
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:45 schreef minthy het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook de indruk dat er het 1 en ander rondgeneukt wordt, maar toen ik dat zei werd ik door enkelen in dit topic nogal hard afgekraakt enzo :') ;(
pi_123481499
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Toen de pil geintroduceerd werd was het volgens mij hoogvierdagen. (volgens verhalen in ieder geval)
Die bestond begin jaren '90 ook al, maar daar kan je best gelijk in hebben :P
Tante minthy!! O+
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:49:21 #121
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123481573
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Van je ouders? :P
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_123481615
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook de indruk dat er het 1 en ander rondgeneukt wordt, maar toen ik dat zei werd ik door enkelen in dit topic nogal hard afgekraakt enzo :') ;(
Dit is Fok, hier word je overal om afgekraakt :+
Tante minthy!! O+
pi_123481662
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Aantal weken terug nog rondgescharreld echter eerlijk dat lukt mij dus niet. Simpel moet van iemand echt houden om er een stijve van te krijgen :@

Best wel faalhaasachtig ergens :+
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_123481679
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:50 schreef minthy het volgende:

[..]

Dit is Fok, hier word je overal om afgekraakt :+
Klopt! En om de meest uitlopende redenen! :P

Maar meestal heeft het te maken met egoboost of met je afreageren op internet enzo :')
pi_123481836
Dag dames en heren, iemand nog recente hosselperikelen waarover hij of zij het inzicht van een ekte prof nodig heeft?
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:54:40 #126
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123481900
quote:
6s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Dag dames en heren, iemand nog recente hosselperikelen waarover hij of zij het inzicht van een ekte prof nodig heeft?
Altijd, Dr. Ommel.

Wat is de beste kleding voor een eerste date?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_123481922
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt! En om de meest uitlopende redenen! :P

Maar meestal heeft het te maken met egoboost of met je afreageren op internet enzo :')
Zoals mijn halfbroer[tje] dus..
pi_123481956
quote:
Nope, ik red me aardig op het moment :P
Tante minthy!! O+
pi_123482093
quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Altijd, Dr. Ommel.

Wat is de beste kleding voor een eerste date?
Hangt ervanaf wat je beoogt met deze date.
Korte termijn mag je dragen wat je wilt
Lange termijn kan je beter niet te ver afwijken van wat je normaal draagt.
pi_123482187
Trouwens ken je niet versieren moes ge maar eens naar den engel op het antwerp gaan. Succes verzekerd :P
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:59:58 #131
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123482203
quote:
2s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:58 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Hangt ervanaf wat je beoogt met deze date.
Korte termijn mag je dragen wat je wilt
Lange termijn kan je beter niet te ver afwijken van wat je normaal draagt.
Ok, dank je wel Dr. Ommel.
  donderdag 28 februari 2013 @ 23:18:00 #132
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123483277
quote:
Hoe leer je seksueel escaleren als een baas?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 08:44:37 #133
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_123489889
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

De wat?
pi_123490370
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

als in, van een normaal gesprek tot seks geraken?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:28:36 #135
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123490655
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:14 schreef pimsieb het volgende:

[..]

als in, van een normaal gesprek tot seks geraken?
Ik dacht van missionaris tot gangbang met tripple anal.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:30:07 #136
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123490697
Ik vermoed een vrouw zo snel mogelijk in bed kunnen krijgen?
pi_123491447
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik dacht van missionaris tot gangbang met tripple anal.
oei spannend
pi_123495187
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:07 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Dus tóch.En ik maar denken dankzij dit topic dat vrouwen zeer naïef zijn als je ze aanspreekt.

Wat is dan een do en wat is een don't? En wanneer geef je en wanneer neem je? Want dat snap ik niet helemaal.
Je geeft als je met haar praat en je positieve emoties los staat van haar reacties. Je hebt een sterke realiteit en geniet van de dingen die je zelf zegt, onafhankelijk van hoe ze op je reageert. Zelfs al zal ze op het begin ongeinteresseerd naar je luisteren, je geniet alsnog van jezelf.

Als je iets zegt om een reactie bij haar uit te lokken dan "neem je" en zit je in principe alleen positieve emoties van haar af te tappen. Dit is meestal zo als je iets zegt en daadwerkelijk iets probeert te sturen richting een positieve reactie van haar, in computer termen is het in principe "pingen". Dit zie je meestal als een vrouw lacht en die gast lacht dan ineens ook, puur omdat zij lacht en niet om zijn eigen woorden. Mensen die emoties aftappen lopen meestal ook meteen weer weg als ze een koude reactie geeft. Mensen die geen emoties aftappen hebben een oneindige bron van positieve emoties en boeit het hun niet.

Als je door blijft gaan met emoties doorgeven zul je merken dat er een hoop vrouwen zijn die ineens super lief kunnen zijn tegen je. Verschillende onderwerpen en statements zijn allemaal hulpmiddelen.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:06:08 #139
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_123499181
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je geeft als je met haar praat en je positieve emoties los staat van haar reacties. Je hebt een sterke realiteit en geniet van de dingen die je zelf zegt, onafhankelijk van hoe ze op je reageert. Zelfs al zal ze op het begin ongeinteresseerd naar je luisteren, je geniet alsnog van jezelf.

Als je iets zegt om een reactie bij haar uit te lokken dan "neem je" en zit je in principe alleen positieve emoties van haar af te tappen. Dit is meestal zo als je iets zegt en daadwerkelijk iets probeert te sturen richting een positieve reactie van haar, in computer termen is het in principe "pingen". Dit zie je meestal als een vrouw lacht en die gast lacht dan ineens ook, puur omdat zij lacht en niet om zijn eigen woorden. Mensen die emoties aftappen lopen meestal ook meteen weer weg als ze een koude reactie geeft. Mensen die geen emoties aftappen hebben een oneindige bron van positieve emoties en boeit het hun niet.

Als je door blijft gaan met emoties doorgeven zul je merken dat er een hoop vrouwen zijn die ineens super lief kunnen zijn tegen je. Verschillende onderwerpen en statements zijn allemaal hulpmiddelen.
Een heleboel moeilijke woorden en Pua vocabulaire om "zelfverzekerd zijn" te beschrijven. Verder wel waar hoor vertaald in het normaal nederlands ;)
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:31:21 #140
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_123500186
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:50 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Aantal weken terug nog rondgescharreld echter eerlijk dat lukt mij dus niet. Simpel moet van iemand echt houden om er een stijve van te krijgen :@

Best wel faalhaasachtig ergens :+
Wat een gelul, niks faalhaasachtigs aan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:42:48 #141
384598 FAUSTINO
KIEKEBOE!
pi_123500659
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wat een gelul, niks faalhaasachtigs aan.
Volgens de massa wel hoor.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:47:15 #142
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_123500854
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:42 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Volgens de massa wel hoor.
Boeiend. :)
Daar moet je je natuurlijk helemaal niets van aantrekken.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:06:26 #143
384598 FAUSTINO
KIEKEBOE!
pi_123501662
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Boeiend. :)
Daar moet je je natuurlijk helemaal niets van aantrekken.
Wat het versieren weer een stuk moeilijker maakt...
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:07:22 #144
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_123501710
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:06 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Wat het versieren weer een stuk moeilijker maakt...
Want?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:08:28 #145
384598 FAUSTINO
KIEKEBOE!
pi_123501757
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Want?
Dan pas je niet in het standaard plaatje niet dat ik dat erg vind want trek mij ook niet zoveel daar van aan toch is het zo.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:18:46 #146
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123502238
Want bij het versieren is het belangrijk of je van randomseks houdt? :?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:24:43 #147
384598 FAUSTINO
KIEKEBOE!
pi_123502511
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:18 schreef Cue_ het volgende:
Want bij het versieren is het belangrijk of je van randomseks houdt? :?
Vrouwen zijn anders :Y
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:25:55 #148
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_123502566
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:08 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dan pas je niet in het standaard plaatje niet dat ik dat erg vind want trek mij ook niet zoveel daar van aan toch is het zo.
Erm, wat? :D
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:27:44 #149
384598 FAUSTINO
KIEKEBOE!
pi_123502632
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Erm, wat? :D
Mammen houden van vlees-
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:28:18 #150
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123502649
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:27 schreef FAUSTINO het volgende:
Mammen houden van vlees-
ja? dat staat toch los van rondneukerij? Er zijn vast meer dan genoeg homo's zijn die voor seks in relatie gaan.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:29:52 #151
384598 FAUSTINO
KIEKEBOE!
pi_123502709
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ja? dat staat toch los van rondneukerij? Er zijn vast meer dan genoeg homo's zijn die voor seks in relatie gaan.
Dat valt dus vies tegen ze zijn er wel maar dun bezaaid. En dan kom je nog eens op dat je wel bij elkaar behoort te passen natuurlijk.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:30:40 #152
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_123502745
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:27 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Mammen houden van vlees-
Ik neem even aan dat je mannen bedoelt.

Ja en? Dat betekent niet dat je dan maar iedere gewillige vrouw moet neuken?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:32:08 #153
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123502812
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik neem even aan dat je mannen bedoelt.

Ja en? Dat betekent niet dat je dan maar iedere gewillige vrouw moet neuken?
man - man he ;)
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:33:12 #154
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_123502849
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

man - man he ;)
Oh! :D

Dus homo's moeten zoveel mogelijk mannen neuken ongeacht of ze er verder iets mee hebben of niet, want anders maak je geen kans ?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:35:58 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123502964
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:

Dus homo's moeten zoveel mogelijk mannen neuken ongeacht of ze er verder iets mee hebben of niet, want anders maak je geen kans ?
Blijkbaar :o
Je schijnt niet aantrekkelijk te zijn voor andere mannen als je geen vrijblijvende seks wil :D
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:36:46 #156
384598 FAUSTINO
KIEKEBOE!
pi_123502994
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het is heel moeilijk om een man te vinden welke gewoon trouw is aan eentje. Men mag anders beweren maar zo makkelijk is het allemaal niet. En je moet redelijk perfect zijn om erin te passen. En eerst vlees keuren eer dat men verder wil ;(

Let even niet op het vlugge getyp ben bezig met meer dingen :')
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:37:56 #157
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_123503044
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Blijkbaar :o
Je schijnt niet aantrekkelijk te zijn voor andere mannen als je geen vrijblijvende seks wil :D
Vooroordelen worden zo wel een beetje bevestigd. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:36 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Het is heel moeilijk om een man te vinden welke gewoon trouw is aan eentje. Men mag anders beweren maar zo makkelijk is het allemaal niet. En je moet redelijk perfect zijn om erin te passen. En eerst vlees keuren eer dat men verder wil ;(

Let even niet op het vlugge getyp ben bezig met meer dingen :')
Tsja, ik heb verder geen tips voor je dan want ik ben er niet in thuis.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:43:17 #158
384598 FAUSTINO
KIEKEBOE!
pi_123503267
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vooroordelen worden zo wel een beetje bevestigd. :P

[..]

Tsja, ik heb verder geen tips voor je dan want ik ben er niet in thuis.
Het is gewoon zo :') Dus dat vooroordelen worden bevestigd als het anders was had ik het wel gezegd. Denk ook dat het de leeftijd is na hun 30ste worden ze wat rustiger willen dan pas een stabiele relatie
pi_123503470
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:34 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Sorry, er mistte wat. Ik bedoelde dat de schuld van maatschappij richting de indivdu wel onbewust en/of automatisch lijkt te gebeuren. Daardoor kunnen mensen zomaar in een isolement terechtkomen.
ja, dit dus. om hier nog even op terug te komen.

je kunt wel stellen dat "de maatschappij" je zus of zo ziet, en dat het alsnog je eigen verantwoordelijkheid is en je daar dus "de maatschappij" niet de schuld van kan geven?

nou, wie dan wel? eigen verantwoordelijkheid is verheven tot een nietszeggend dogma waarmee je alle verantwoordelijkheden van "de maatschappij" wel heel erg makkelijk weg kunt wuiven. terwijl het altijd en overal een wisselwerking is. dus hoe kun je spreken van eigen verantwoordelijkheid als je geen invloed hebt gehad op je situatie en de (in deze discussie dus verkeerde/misplaatste) verantwoordelijkheid van "de maatschappij"?

ik ben benieuwd hoe mystik hier dan tegenaan kijkt, want wat dat betreft vond ik zijn/je betoog richting kievit nogal erg mager.

[ Bericht 0% gewijzigd door dawg op 01-03-2013 15:58:55 ]
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:53:48 #160
384598 FAUSTINO
KIEKEBOE!
pi_123503686
Oh god, klein huis geen auto op de stoep jaren 50 inrichting. Ben zelf veel te makkelijk met alles heel verleden bla de bal de bal... en verdien sinds een paar weken mijn geld in de online gaming door wedjes te leggen. Verder ben ik gierig naar mijzelf houd niet van dure dingen en vakantie vind ik onzin. En ondanks dat ik hier op het forum overkom als een ouwe zeur loop ik de hele dag te kloten met van alles en rotgrapjes uit te halen.

Tja wie zit daar nou op te wachten?

Meld u maar :+
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:54:29 #161
384598 FAUSTINO
KIEKEBOE!
pi_123503712
Oh en zomaar neuken doe ik ook al niet, het is wat :')

En ik ben te dik heb inhammen hartklachten vorm van reuma epilepsie tinnitus rugklachten en bijna blind aan een oog en loop ook nog eens mank _O-
pi_123504721
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mooi verhaal om te laten zien wat zelfverzekerdheid nou daadwerkelijk inhoudt. Doet me gelijk weer denken aan hoe mijn gedrag vastgeroest zit, ben zeer sfeergevoelig en iemands houding heeft een groot effect op mij. Noem me maar een 'aftapper' maar zo ervaren mensen het meestal niet. Behalve als ik geforceerd een gesprekje uit de grond moet stampen.

Als iemand me een koude reactie geeft, dan heb ik daar dan ook meestal geen zin meer in. Dan heb ik zoiets van 'je kunt ook normaal reageren' want dat doe ik óók altijd, of het moet een hele rare situatie zijn.

Conclusie: Versieren gaat alleen werken als je de juiste mindset hebt. Heb je die niet, dan gaat het simpelweg nooit lukken. Maar misschien over een jaar ofzo, dat het dan beter gaat.
pi_123505672
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:14 schreef kievitsboom het volgende:
Conclusie: Versieren gaat alleen werken als je de juiste mindset hebt. Heb je die niet, dan gaat het simpelweg nooit lukken. Maar misschien over een jaar ofzo, dat het dan beter gaat.
Overtuigd zijn van jezelf? Veel meer heb je niet nodig toch?
Ja, ik generaliseer.
pi_123505755
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:36 schreef Northside het volgende:

[..]

Overtuigd zijn van jezelf? Veel meer heb je niet nodig toch?
Je kunt niet 'besluiten' om zeker van jezelf te zijn. Het zit in je, of niet.
pi_123507431
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:39 schreef kievitsboom het volgende:
Dat impliceert dat je ook nooit zeker van jezelf kan worden als het niet in je zit, en dat is niet zo.
Ja, ik generaliseer.
pi_123508321
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:29 schreef Northside het volgende:

[..]

Dat impliceert dat je ook nooit zeker van jezelf kan worden als het niet in je zit, en dat is niet zo.
Bedoel meer dat het moet groeien. Naar mijn mening kan je -in serieuze gevallen in ieder geval- niet besluiten om zelfvertrouwen te verkrijgen. Je gedachten zullen het simpelweg blokkeren.
Daarnaast is mijn situatie niet zo goed op het moment dus vrouwen zullen toch niet bij me blijven. Eerst moet mijn situatie veranderen, wat ook wel gaat gebeuren. Maar daar gaat tijd overheen.
pi_123508932
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 18:00 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Bedoel meer dat het moet groeien. Naar mijn mening kan je -in serieuze gevallen in ieder geval- niet besluiten om zelfvertrouwen te verkrijgen. Je gedachten zullen het simpelweg blokkeren.
Daarnaast is mijn situatie niet zo goed op het moment dus vrouwen zullen toch niet bij me blijven. Eerst moet mijn situatie veranderen, wat ook wel gaat gebeuren. Maar daar gaat tijd overheen.
In de tussentijd kun je alvast beginnen met oefenen, je hebt namelijk niets te verliezen, alleen te winnen. Hoe meer je er mee bezig bent, hoe meer het oplevert op de lange termijn.

Juist op momenten dat je denkt dat het niet lukt, en het lukt alsnog, juist dan groei je het hardst.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 18:28:33 #168
324876 bizzle
My richness is life
pi_123509270
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:54 schreef FAUSTINO het volgende:
Oh en zomaar neuken doe ik ook al niet, het is wat :')

En ik ben te dik heb inhammen hartklachten vorm van reuma epilepsie tinnitus rugklachten en bijna blind aan een oog en loop ook nog eens mank _O-
Bedankt. Hierdoor voel ik me minder zielig :D
  vrijdag 1 maart 2013 @ 18:31:12 #169
384598 FAUSTINO
KIEKEBOE!
pi_123509364
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 18:28 schreef bizzle het volgende:

[..]

Bedankt. Hierdoor voel ik me minder zielig :D
Zielig ben ik niet hoor verre van zelfs :P

Alleen het maakt sommige dingetjes wat moeilijker maar meer ook niet.
pi_123516423
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:39 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

je kan wel besluiten om aan die zelfverzekerdheid te gaan werken
  zaterdag 2 maart 2013 @ 01:26:19 #171
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_123526121
Ik heb niet zoveel gemist de afgelopen weken zo te zien.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 08:41:43 #172
261633 fokker2.0
nieuwe fokker
pi_123528434
hmm, ben t nog niet helemaal verleerd.. :')

leuk gesprek gehad op paiq....
nou nog face2face :P
pi_123532519
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat een flauwekul. :') Ze zegt dit om je niet te veel te kwetsen. Vaak hebben de "lieve" jongens de sexappeal van een zak aardappelen of zijn gewoon ronduit lelijk.
pi_123532819
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 12:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat een flauwekul. :') Ze zegt dit om je niet te veel te kwetsen. Vaak hebben de "lieve" jongens de sexappeal van een zak aardappelen of zijn gewoon ronduit lelijk.
_O-
  zaterdag 2 maart 2013 @ 13:09:36 #175
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123533138
quote:

[..]

Lol. Tegen mij werd ooit gezegd dat ik de aantrekkingskracht had van een afgekauwd stuk hondenbot.
pi_123533187
  zaterdag 2 maart 2013 @ 13:26:47 #177
141482 Q.
JurassiQ
pi_123533609
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:09 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Lol. Tegen mij werd ooit gezegd dat ik de aantrekkingskracht had van een afgekauwd stuk hondenbot.
Zijn ze tenminste wel eerlijk. :7
For great justice!
pi_123533822
quote:

[..]

Dus ik heb het sexappeal van een zak aardappelen / ben lelijk.

Heb jij wel eens een foto van mij gezien eigenlijk? Ben je dat echt van mening?
Rustig aan.
pi_123533844
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vind je date je idd saai, niet woest aantrekkelijk en onweerstaanbaar.
pi_123533912
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:35 schreef Murdera het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vind je date je idd saai, niet woest aantrekkelijk en onweerstaanbaar.
Dit gaat echt puur om uiterlijk, ben ik vrij zeker van.
Rustig aan.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 13:39:43 #181
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123533962
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je weet dat bij de meeste vrouwen uiterlijk en innerlijk invloed hebben op elkaar?
pi_123533969
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Alleen al omdat dat wijf geen conversatie kan voeren. :D of ging het niet over die? :P
pi_123533970
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je weet dat bij de meeste vrouwen uiterlijk en innerlijk invloed hebben op elkaar?
Hoe bedoel je?
Rustig aan.
pi_123533975
quote:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik denk dat het bij jou meer met andere factoren te maken heeft. Met je depressie en hoe je in het leven staat. Er staat me nog een foto van je bij waarop je in een tuin zit? Daar vind ik je er niet verkeerd uitzien.
pi_123533979
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:40 schreef Murdera het volgende:

[..]

Alleen al omdat dat wijf geen conversatie kan voeren. :D
Dit is niet dat mens waar jij nu aan denkt ehh...
Rustig aan.
pi_123533992
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik denk dat het bij jou meer met andere factoren te maken heeft. Met je depressie en hoe je in het leven staat. Er staat me nog een foto van je bij waarop je in een tuin zit? Daar vind ik je er niet verkeerd uitzien.
Dit ging puur over uiterlijk.
Rustig aan.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 13:41:19 #187
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123533999
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is juist meestal niet zo. Meiden die wat coulanter zijn met uiterlijk moet je echt opzoeken.
pi_123534014
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dit ging puur over uiterlijk.
Jullie hadden nog geen woord gewisseld toen ze dat zei?
  zaterdag 2 maart 2013 @ 13:42:08 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123534017
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Iemand kan heel knap zijn, maar niet aantrekkelijk.
Ik kan een lelijker iemand ineens een stuk knapper/aantrekkelijker gaan vinden als ik hem beter leer kennen en z'n innerlijk staat me aan.
Andersom ook. Is iemands karakter niet wat ik leuk vind. Dus of saai, of arrogant of wat dan ook. Dan wordt hij een stuk lelijker in mijn ogen.
pi_123534030
quote:

[..]

Denk je zelf wel dat je veel sexappeal hebt dan? :P
pi_123534043
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dit is niet dat mens waar jij nu aan denkt ehh...
ah ok. wel jammer dat dat niet door ging, had wel willen weten hoe ver jij was gekomen. :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Iemand kan heel knap zijn, maar niet aantrekkelijk.
Ik kan een lelijker iemand ineens een stuk knapper/aantrekkelijker gaan vinden als ik hem beter leer kennen en z'n innerlijk staat me aan.
Andersom ook. Is iemands karakter niet wat ik leuk vind. Dus of saai, of arrogant of wat dan ook. Dan wordt hij een stuk lelijker in mijn ogen.
^O^
pi_123534140
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:42 schreef Fascination het volgende:

[..]

Jullie hadden nog geen woord gewisseld toen ze dat zei?
Ze zei vanaf het begin al dat ze wel dacht dat ik een leuk persoon was om mee te chatten maar dat ze op jongens valt van een jaar of 26 en ik sowieso haar type niet was.
Rustig aan.
pi_123534146
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Denk je zelf wel dat je veel sexappeal hebt dan? :P
Ik ben woestaantrekkelijk.
Rustig aan.
pi_123534190
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ze zei vanaf het begin al dat ze wel dacht dat ik een leuk persoon was om mee te chatten maar dat ze op jongens valt van een jaar of 26 en ik sowieso haar type niet was.
Toen ben je natuurlijk opgestaan en weggelopen?
Welkom op FOK!
pi_123534250
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben woestaantrekkelijk.
Als dat echt zo is valt ze gewoon op andere types dan jij blijkbaar :P
pi_123534271
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als dat echt zo is valt ze gewoon op andere types dan jij blijkbaar :P
''Jij straalt lieve nette jongen uit''

Dat is haar oordeel over mijn foto's
Klopt ook wel een beetje denk ik, maar als dat gelijk sexappealloos is dan ehh.. Moet ik maar wat meer risicovol gedrag vertonen waardoor mijn gezicht wat gehavender wordt _O-

Straatvechten ofzo.
Rustig aan.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 13:51:21 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123534294
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

''Jij straalt lieve nette jongen uit''

Dat is haar oordeel over mijn foto's
Dan moet je zorgen dat je qua gesprek het tegenovergestelde aantoont.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 13:51:36 #198
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123534309
Haar nieuwsgierigheid wekt enzo.
pi_123534318
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En hoe doen we dat en hoe zou iemand dat dan willen zien?
Rustig aan.
pi_123534327
quote:

[..]

Kan ook zijn dat ze gewoon een tokkie is met een slechte mannensmaak.
pi_123534342
quote:
Haar nieuwsgierigheid wekt enzo.
Oh ja...
Ze is gewoon geinteresseerd en gezellig maar ik ben haar type niet, dat is het verhaal achter dat meisje.
Rustig aan.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 13:53:24 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123534357
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En hoe doen we dat en hoe zou iemand dat dan willen zien?
Geen idee hoe dat uit te leggen. Zorgen voor wat spanning in een gesprek, misschien beetje mysterieus zijn ofzo?

En daarbij, dat ene meisje vond je sexappealloos.. dat zegt niets over tig andere meisjes ;)
  zaterdag 2 maart 2013 @ 13:53:56 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123534374
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

yup, het is maar de mening van 1 meisje. Nog genoeg anderen die totaal anders denken.
pi_123534378
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen, wel een knappe tokkie die er lief uitziet en op dat badoo tenminste nog een beetje gezellig kan doen _O-
Kut site eigenlijk maargoed.

Ze had het erover dat de meeste meisjes wat meer op een iets ''foutere'' man vallen want lief en netjes is niet zo spannend.
Rustig aan.
pi_123534420
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:54 schreef kingtoppie het volgende:
Ze had het erover dat de meeste meisjes wat meer op een iets ''foutere'' man vallen want lief en netjes is niet zo spannend.
Daar willen ze woeste seks mee, en als hij dan iets te fout blijkt te zijn dan willen ze uithuilen bij de lieve nette vriend die ze in de friendzone hebben gestopt. :D
pi_123534428
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen, wel een knappe tokkie die er lief uitziet en op dat badoo tenminste nog een beetje gezellig kan doen _O-
Kut site eigenlijk maargoed.

Ja en dat is dus gelul. :')
pi_123534429
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:41 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat is juist meestal niet zo. Meiden die wat coulanter zijn met uiterlijk moet je echt opzoeken.
Dat is totaal niet waar. Waar het bij een vrouw om draait is emoties, of je haar goed kunt laten voelen.
pi_123534482
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:42 schreef Cue_ het volgende:
Werkt ook zo voor mannen.
Rustig aan.
pi_123534505
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
Daar willen ze woeste seks mee, en als hij dan iets te fout blijkt te zijn dan willen ze uithuilen bij de lieve nette vriend die ze in de friendzone hebben gestopt. :D
Daarom, meer straatvechten.
Rustig aan.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 13:58:32 #210
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123534507
quote:

[..]

En dan moet je ze juist wegtrappen met de boodschap dat je niet haar vriend bent.
pi_123534539
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:55 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja en dat is dus gelul. :')
Lief en netjes komt op mij ook niet echt over als iemand die voor veel spanning zorgt hoor :P
Rustig aan.
pi_123534541
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Werkt ook zo voor mannen.
Nee, niet seksueel gezien. Of een meid nou arrogant is of niet, je kunt er alsnog opgewonden van worden. Jij niet meer? Bij mannen zou dat geen probleem moeten zijn.
pi_123534573
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, niet seksueel gezien. Of een meid nou arrogant is of niet, je kunt er alsnog opgewonden van worden. Jij niet meer? Bij mannen zou dat geen probleem moeten zijn.
Keb nooit de behoefte enorm voor haatseks.
Denk voornamelijk pas aan seks als ik iemand echt leuk vind en mijn hol in wil slepen.
Rustig aan.
pi_123534640
quote:

[..]

Welk type meisje handelt zo eigenlijk, lijkt me niet echt iets voor de slimmere helft van de bevolking :')
Kan me alleen prima voorstellen dat er wel meisjes zijn die zo doen _O-
Rustig aan.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:03:18 #215
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123534653
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is totaal niet waar. Waar het bij een vrouw om draait is emoties, of je haar goed kunt laten voelen.
Als je met je slechte uiterlijk een negatieve emotie bij de dames creëert, dan is het direct afgelopen. Dat creëren van die emotie duurt meestal maar een fractie van een seconde en het gebeurt altijd. Als ze ouder worden dan willen ze je misschien tolereren.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:04:45 #216
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123534712
geinig, de vrouwen die je niet kan krijgen behoren opeens tot het dommere deel van de bevolking :D
Werkt dat zo ja?
pi_123534722
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Keb nooit de behoefte enorm voor haatseks.
Denk voornamelijk pas aan seks als ik iemand echt leuk vind en mijn hol in wil slepen.
Denken hoeft niet, het is "voelen" en is een natuurlijke reactie op een mooie vrouw.
pi_123534744
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:03 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als je met je slechte uiterlijk een negatieve emotie bij de dames creëert, dan is het direct afgelopen. Dat creëren van die emotie duurt meestal maar een fractie van een seconde en het gebeurt altijd. Als ze ouder worden dan willen ze je misschien tolereren.
Als je echt heel lelijk bent dan blijft het natuurlijk wel op de voorgrond als ze je zien dat je lelijk bent.

Ben je normaal ogende man maar niet echt haar type... Of ''gewoon niet zo knap'' dan blijf je daar niet bewust bij hangen steeds.
Rustig aan.
pi_123534763
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Denken hoeft niet, het is "voelen" en is een natuurlijke reactie op een mooie vrouw.
Ik wil niks met arrogante mensen te maken hebben.
Rustig aan.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:07:57 #220
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123534822
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

en wanneer zijn mensen arrogant? Als ze je niet aankijken, niet met je willen praten?
pi_123534886
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:03 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je kunt niet met je uiterlijk emoties creeeren. Het enige waar een vrouw van warm kan lopen als ze iemand ziet is de fantasie hoe hij haar emoties kan bepalen, thats it. Je geeft je uiterlijk de schuld lijkt het. Je moet vaker op vrouwen afstappen, dan zul je zien dat ze niet naar uiterlijk kijken maar puur "emotie junkies" zijn.
pi_123534894
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

en wanneer zijn mensen arrogant? Als ze je niet aankijken, niet met je willen praten?
Vraag maar aan je ouders.
Rustig aan.
pi_123534903
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je praat nu vanuit de ego, niet vanuit je gevoel.
pi_123534963
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je praat nu vanuit de ego, niet vanuit je gevoel.
Mijn gevoel vindt arrogante mensen ook niet leuk.
Rustig aan.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:11:46 #225
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123534967
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vraag maar aan je ouders.
kom kom, wat is je definitie van arrogante mensen. Wanneer vind jij iemand arrogant.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:12:47 #226
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123535006
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je echt heel lelijk bent dan blijft het natuurlijk wel op de voorgrond als ze je zien dat je lelijk bent.

Ben je normaal ogende man maar niet echt haar type... Of ''gewoon niet zo knap'' dan blijf je daar niet bewust bij hangen steeds.
Klopt, er zijn dus grenzen.
pi_123535045
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mijn gevoel vindt arrogante mensen ook niet leuk.
Niet leuk is wat anders dan je lichamelijk aangetrokken voelen tot een persoon. Dat zijn stofjes die je namelijk niet kunt besturen.
pi_123535112
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet leuk is wat anders dan je lichamelijk aangetrokken voelen tot een persoon. Dat zijn stofjes die je namelijk niet kunt besturen.
Ik word er ook niet opgewonden van, ik geloof niet dat je bewust die ''stofjes'' kunt besturen. Maar ik geloof wel dat het niet puur visueel is.

Hell.. Als een vrouw waar jij seks mee hebt opeens over der dode oma begint dan vind ik dat een aardige moodkiller.

Ok afgezien daarvan kan je wel zien wat een knappe vrouw is en wat een minder knappe vrouw is... Maar zoals Cue zegt... Hoe iemand zich gedraagd heeft ook effect op hoe knap je iemand vindt.
Rustig aan.
pi_123535153
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je kunt volgens mij niet heel snel te lelijk zijn voor meisjes, bijna alles valt of staat met de houding die je uitstraalt. Ik kan er niet heel goed de vinger op leggen wat ikzelf precies aantrekkelijk vindt maar de echte 'objectieve knapheid' speelt echt maar een kleine rol.
pi_123535168
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik word er ook niet opgewonden van, ik geloof niet dat je bewust die ''stofjes'' kunt besturen. Maar ik geloof wel dat het niet puur visueel is.

Hell.. Als een vrouw waar jij seks mee hebt opeens over der dode oma begint dan vind ik dat een aardige moodkiller.
Natuurlijk voel je je extra aangetrokken als er een connectie is met een vrouw, maar je kunt niet ontkennen dat je seksueel aangetrokken kunt voelen met een vrouw waarvan je haar karakter nog niet weet.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:19:00 #231
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535201
jullie praten langs elkaar :D Aangetrokken tot iemand voelen is iets anders dan seksueel aangetrokken worden tot iemand.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:19:34 #232
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123535219
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je kunt niet met je uiterlijk emoties creeeren. Het enige waar een vrouw van warm kan lopen als ze iemand ziet is de fantasie hoe hij haar emoties kan bepalen, thats it. Je geeft je uiterlijk de schuld lijkt het. Je moet vaker op vrouwen afstappen, dan zul je zien dat ze niet naar uiterlijk kijken maar puur "emotie junkies" zijn.
Dat deden ze andersom wel => "Iiiiieuw, raak me niet aan!". Ik ben inmiddels er mee naar de dokter geweest.
pi_123535228
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:19 schreef ook_gek het volgende:
jullie praten langs elkaar :D Aangetrokken tot iemand voelen is iets anders dan seksueel aangetrokken worden tot iemand.
Hmm, niet echt mee eens.
pi_123535252
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:19 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat deden ze andersom wel => "Iiiiieuw, raak me niet aan!". Ik ben inmiddels er mee naar de dokter geweest.
Wat had je, koortslip ofzo? :P

Ik herinner me net weer dat ik ook lang die reacties heb opgewekt door zwaar eczeem :')
pi_123535266
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Natuurlijk voel je je extra aangetrokken als er een connectie is met een vrouw, maar je kunt niet ontkennen dat je seksueel aangetrokken kunt voelen met een vrouw waarvan je haar karakter nog niet weet.
Neuh.. Veel heeft met uitstraling te maken ook.
Maar uitstraling zegt vaak wel iets over innerlijk.
Rustig aan.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:21:40 #236
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535284
maar even terug komende op arrogante vrouwen. Je ziet dat hier maar ook in het dagelijks leven dat mensen de term arrogant gebruiken wanneer hij / zij geen aandacht krijgt van die persoon. Terwijl ze dat wel zouden willen.

Helaas is de "arrogante" persoon alles behalve geïnteresseerd in je en wilt die niks met je te maken hebben. Om het eigen egotje te kunnen redden en te strelen worden die mensen als arrogant of dom afgeschreven. Want durven toe te geven dat jij gewoon niet zijn / haar type bent is natuurlijk geen optie.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:22:12 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123535301
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:20 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik herinner me net weer dat ik ook lang die reacties heb opgewekt door zwaar eczeem :')
Nouja er zijn mannen die geen last hebben van 1 of ander medisch iets, maar die moeten me ook niet aanraken hoor :N

Maar dat betekent niet dat elk meisje zo zou reageren op diezelfde persoon.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:22:26 #238
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535309
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:19 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

wat had / heb je dan?
pi_123535317
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

Nouja er zijn mannen die geen last hebben van 1 of ander medisch iets, maar die moeten me ook niet aanraken hoor :N

Maar dat betekent niet dat elk meisje zo zou reageren op diezelfde persoon.
Ja, maar op de meeste zou ik niet letterlijk reageren met, gatverdamme blijf van me af :')
pi_123535325
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Neuh.. Veel heeft met uitstraling te maken ook.
Maar uitstraling zegt vaak wel iets over innerlijk.
Het lijkt alsof je wilt dat een vrouw een gat opvult in je leven. (Niet zo extreem als benzin), maar het lijkt alsof je de positieve energie uit haar wilt halen om jezelf goed te kunnen voelen.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:23:24 #241
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123535331
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:20 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Thank you for proving my point :)
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:23:42 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123535340
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, maar op de meeste zou ik niet letterlijk reageren met, gatverdamme blijf van me af :')
Ik ben ook wel iets tactischer dan dat :')
pi_123535345
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:21 schreef ook_gek het volgende:
maar even terug komende op arrogante vrouwen. Je ziet dat hier maar ook in het dagelijks leven dat mensen de term arrogant gebruiken wanneer hij / zij geen aandacht krijgt van die persoon. Terwijl ze dat wel zouden willen.

Helaas is de "arrogante" persoon alles behalve geïnteresseerd in je en wilt die niks met je te maken hebben. Om het eigen egotje te kunnen redden en te strelen worden die mensen als arrogant of dom afgeschreven. Want durven toe te geven dat jij gewoon niet zijn / haar type bent is natuurlijk geen optie.
Dikgedrukte is ook wat arrogant betekent volgens mij.
pi_123535348
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:21 schreef ook_gek het volgende:

Valt me inderdaad op ja. Maar dit gaat op in vele situaties. Bijvoorbeeld als je tegen iemand zegt dat je gewoon niks met die persoon te maken wilt hebben, zullen ze al snel de 'schuld' leggen bij de ander ipv bij zichzelf. Heeft te maken met het eigen ego-tje in bescherming nemen.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:24:01 #245
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535349
een onverzorgd persoon, iemand met zware zweethanden of een infectie aan de handen of waar dan ook wil ik ook niet door aangeraakt worden. Lullig voor die mensen, maar ik moet dat niet.
pi_123535355
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat vind ik respectloos hoor...
Iemand die dat zegt verdient bier over der lijf heen.. ''Een pitcher graag''
Rustig aan.
pi_123535377
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:24 schreef ook_gek het volgende:
een onverzorgd persoon, iemand met zware zweethanden of een infectie aan de handen of waar dan ook wil ik ook niet door aangeraakt worden. Lullig voor die mensen, maar ik moet dat niet.
Begrijpelijk, ik walgde zelf ook een beetje van mijn eigen handen :')
pi_123535387
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat vind ik respectloos hoor...
Iemand die dat zegt verdient bier over der lijf heen.. ''Een pitcher graag''
Daarom, meisjes die dat tegen je zeggen moet je gewoon bitchslappen.
pi_123535417
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Daarom, meisjes die dat tegen je zeggen moet je gewoon bitchslappen.
Nee want een man mag geen meisjes slaaaaan blabla... Feminisme flikker op niemand zou elkaar mogen slaan.
Rustig aan.
pi_123535424
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:23 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Thank you for proving my point :)
Een vrouw denkt anders dan een man, dus "thank you for proving my point" gaat hier niet op. Ze zal je misschien niet zo snel aanraken, maar als je haar (positieve) emoties kunt geven is er niets aan de hand.

En uiteraard moet je verzorgd zijn. Dat is logisch.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:26:38 #251
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535440
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

heeft niks met arrogantie te maken. Moet je dan maar altijd in iedereen geïnteresseerd zijn dan, en met iedereen praten?

Als je dit soort dingen af gaat doen als arrogantie neem je echt je zelf in de maling. Die persoon is not in to you. Face it. Jammer maar helaas. In zo situatie het gaan afdoen als arrogantie is puur en alleen om je eigen ego te strelen ipv toe durven te geven dat je niet interessant voor haar bent.
pi_123535449
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee want een man mag geen meisjes slaaaaan blabla... Feminisme flikker op niemand zou elkaar mogen slaan.
Jawel, ik sla wel mensen als het echt nodig is :@
Van welk geslacht ze zijn geef ik dan weer niet om :')
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:27:43 #253
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123535470
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

wat had / heb je dan?
Acne, maar dat is volgens de dokter nu wat aan het uitdoven en wegtrekken. Misschien is dat de reden dat meiden tegenwoordig met me willen praten :)
Anyway, volgend jaar september wil ik met een Roaccutane kuur beginnen.

Wat ik over het algemeen probeer te zeggen is dat er dus echt grenzen zijn met uiterlijk, innerlijk en de invloeden.
pi_123535476
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

heeft niks met arrogantie te maken. Moet je dan maar altijd in iedereen geïnteresseerd zijn dan, en met iedereen praten?

Als je dit soort dingen af gaat doen als arrogantie neem je echt je zelf in de maling. Die persoon is not in to you. Face it. Jammer maar helaas. In zo situatie het gaan afdoen als arrogantie is puur en alleen om je eigen ego te strelen ipv toe durven te geven dat je niet interessant voor haar bent.
Ik denk eerder om de eigen ego in bescherming te nemen (voorkomen negatieve gevoelens), niet zozeer de eigen ego strelen (wat meer toename positieve gevoelens is).
pi_123535481
quote:

[..]

Theeft geheel met jouw opvoeding te maken of je het respectloos vind om iemand snoeihard te negeren of niet.
Rustig aan.
pi_123535506
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een vrouw denkt anders dan een man, dus "thank you for proving my point" gaat hier niet op. Ze zal je misschien niet zo snel aanraken, maar als je haar (positieve) emoties kunt geven is er niets aan de hand.

En uiteraard moet je verzorgd zijn. Dat is logisch.
Onverzorgd zijn en een medische aandoening waardoor je er minder smakelijk hebben staat niet helemaal gelijk aan elkaar hoor. Het ene is namelijk niet vrijwillig.
pi_123535528
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Onverzorgd zijn en een medische aandoening waardoor je er minder smakelijk hebben staat niet helemaal gelijk aan elkaar hoor. Het ene is namelijk niet vrijwillig.
Daar kan niet iedereen doorheen kijken.
pi_123535544
quote:

[..]

Je kunt op zijn minst even vriendelijk doen en iemand niet geheel negeren, dat is gewoon onbeschoft.
pi_123535545
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik weet het, er lopen teveel gesprekken alweer door elkaar :)
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:29:57 #260
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123535546
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is niet wat het betekent. Dat is gewoon desinteresse. Arrogantie is als ze vinden dat ze beter zijn dan jij, maar daar hoort desinteresse en negeren niet bij. Negeren = getreiter.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:30:47 #261
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535578
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:27 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Acne, maar dat is volgens de dokter nu wat aan het uitdoven en wegtrekken. Misschien is dat de reden dat meiden tegenwoordig met me willen praten :)
Anyway, volgend jaar september wil ik met een Roaccutane kuur beginnen.

Wat ik over het algemeen probeer te zeggen is dat er dus echt grenzen zijn met uiterlijk, innerlijk en de invloeden.
acne heb ik zelf ook niks mee moet ik zeggen. Ik zal een vrouw niet zo snel zoenen met heftige acne. Maar daar moet ik wel bij zeggen dat wanneer iemand het heeft en het goed verzorgt. Wat je gelukkig veel ziet is dat al een heel ander verhaal dan wanneer iemand het maar de loop laat en gaat miepen dat het allemaal zo erg is.

Er is gelukkig genoeg te doen om het redelijk in bedwang te houden.
pi_123535608
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:29 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat is niet wat het betekent. Dat is gewoon desinteresse. Arrogantie is als ze vinden dat ze beter zijn dan jij, maar daar hoort desinteresse en negeren niet bij. Negeren = getreiter.
Iemand negeren kan best denigrerend gedaan worden.
Rustig aan.
pi_123535640
Volgens wiki:
quote:
Een teveel aan trots wordt ook wel arrogantie genoemd
pi_123535643
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Iemand negeren kan best denigrerend gedaan worden.
Zo'n 'talk to the hand'-air ja :P
pi_123535679
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:32 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zo'n 'talk to the hand'-air ja :P
Das ook een vorm van communicatie :P
Iemand negeren betekent dat die persoon totaal geen communicatie wilt, doen alsof je lucht bent. Dat zou best wel kwetsend kunnen zijn tot zover ik 't me kan voorstellen.
pi_123535689
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Volgens wiki:

[..]

Iemand voelt zich beter dan anderen eh...
Mur is ook een beetje arrogant :P
Tis wel aantrekkelijk voor vrouwen :)
Rustig aan.
pi_123535701
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Das ook een vorm van communicatie :P
Iemand negeren betekent dat die persoon totaal geen communicatie wilt, doen alsof je lucht bent. Dat zou best wel kwetsend kunnen zijn tot zover ik 't me kan voorstellen.
Dat autisme heeft ook voordelen :P
Rustig aan.
pi_123535709
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Iemand voelt zich beter dan anderen eh...
Mur is ook een beetje arrogant :P
Mur komt op mij niet arrogant over. Als hij al arrogant is, dan doet hij z'n best dat niet in de weg te laten staan.
pi_123535727
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Mur komt op mij niet arrogant over. Als hij al arrogant is, dan doet hij z'n best dat niet in de weg te laten staan.
Hij voelt zich wel beter dan anderen zei hij zelf tegen mij :P
Het hoeft ook niet in de weg te staan, het kan je ook een heel stevige fundering geven over je zelfbeeld.
Rustig aan.
pi_123535734
quote:

[..]

Beetje off-topic, maar ja, autisme heeft idd voordelen :P
Maar die ga ik hier niet noemen, anders word ik als arrogant afgedaan! :P
pi_123535738
quote:

[..]

Iedereen noemt me autist de laatste tijd, en ik begrijp niet waarom ;(
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:36:01 #272
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535744
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk eerder om de eigen ego in bescherming te nemen (voorkomen negatieve gevoelens), niet zozeer de eigen ego strelen (wat meer toename positieve gevoelens is).
nou dat denk ik inderdaad ook ja.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Theeft geheel met jouw opvoeding te maken of je het respectloos vind om iemand snoeihard te negeren of niet.
slaat helemaal nergens op. Jij bent kennelijk iemand die veel en vaak genegeerd word. En dat vind jij dan respectloos. Maar kennelijk ben jij dus niet interessant voor iemand om daar een gesprek of meer mee te voeren.

Als je echt van mening bent en verwacht dat alles en iedereen maar interesse moet tonen in je en je niet mogen negeren.... leef je echt in een sprookjes wereld.

quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je kunt op zijn minst even vriendelijk doen en iemand niet geheel negeren, dat is gewoon onbeschoft.
nee dat is dus niet onbeschoft. Je kan mensen niet dwingen of van mensen verwachten dat ze altijd maar interesse in je tonen.

als iemand je niet kan boeien, interesseren of op geen enkele manier geen normaal gesprek mee te kunnen voeren houd het op. Einde verhaal en is niet onbeschoft of arrogant.
pi_123535758
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hij voelt zich wel beter dan anderen zei hij zelf tegen mij :P
Het hoeft ook niet in de weg te staan.
Misschien is hij ook wel in bepaalde opzichten beter dan anderen, zou zomaar kunnen :P
Op mij komt hij in elk geval niet arrogant over.
pi_123535759
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Beetje off-topic, maar ja, autisme heeft idd voordelen :P
Maar die ga ik hier niet noemen, anders word ik als arrogant afgedaan! :P
Beetje arrogant is goed, spill the stuff :P
Rustig aan.
pi_123535762
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Iedereen noemt me autist de laatste tijd, en ik begrijp niet waarom ;(
Raar inderdaad. Als echte autist komt je geen mensen tegen.
pi_123535781
quote:

Eh, nee :D
Ik haat arrogante kwasten, van mij mogen ze doorlopen :P

quote:

[..]

:D
Tante minthy!! O+
pi_123535795
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:36 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Vooroordelen! o|O
pi_123535798
Ook gek, ik vind jouw geoordeel schijt irritant.
Rustig aan.
pi_123535804
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:36 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Toen ik op mijn zolderkamer bleef zitten om LotRO te spelen maakte niemand ooit die opmerking :o
pi_123535825
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
Lucht op, he KT? :P
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:38:35 #281
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535830
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
puur gebaseerd op je reactie en uitleg gedurende deze discussie.
pi_123535846
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Toen ik op mijn zolderkamer bleef zitten om LotRO te spelen maakte niemand ooit die opmerking :o
Dan betekent het gewoon dat je een leven hebt gekregen :D
pi_123535854
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:37 schreef minthy het volgende:

[..]

Eh, nee :D
Ik haat arrogante kwasten, van mij mogen ze doorlopen :P
Beetje maar,

Tis ook in zekere zin arrogant als je vindt dat jij beter bent voor een meisje dan een ander toch?
Rustig aan.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:39:55 #284
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535876
maar prima, als je echt van mening bent dat iedereen maar interesse dient te tonen in je en je nooit mogen negeren... kan je maar beter binnen blijven, zo werkt de wereld namelijk niet.
pi_123535882
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:38 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dan betekent het gewoon dat je een leven hebt gekregen :D
Bob, jij nog tips voor het versieren? Of eventueel praktische ervaring mee nu? :P
pi_123535895
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:39 schreef ook_gek het volgende:
maar prima, als je echt van mening bent dat iedereen maar interesse dient te tonen in je en je nooit mogen negeren... kan je maar beter binnen blijven, zo werkt de wereld namelijk niet.
Interesse tonen is toch het tegenovergestelde van negeren?
pi_123535906
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Lucht op, he KT? :P
*laat een boer*

Zo. c_/
Rustig aan.
pi_123535911
Arrogant en zelfverzekerd liggen dicht bij elkaar.

En vrouwen die leuk (en dus populair) zijn kunnen praktisch gezien niet met ieder persoon gaan praten die dat zou willen, hoe lullig dat ook is. Daardoor kunnen ze misschien arrogant overkomen.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:41:20 #289
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535920
beter voelen dan een ander? Oh ja hoor dat kan makkelijk. Ik voel mij vaak genoeg beter dan een ander. Als iemand een puinhoop van zijn / haar leven maakt en daar niks aan doet? Voel ik mij zeer zeker beter dan die persoon.
pi_123535923
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

puur gebaseerd op je reactie en uitleg gedurende deze discussie.
Jij trekt nogal veel conclusies met dat weinig beetje informatie dat ik gegeven heb zeg :o
Hoe doe jij dat? Heb je een glazen bol?
Rustig aan.
pi_123535927
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Beetje maar,

Tis ook in zekere zin arrogant als je vindt dat jij beter bent voor een meisje dan een ander toch?
Mogelijk. Of je hebt veel zelfkennis :+
Tante minthy!! O+
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:42:53 #292
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535958
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Interesse tonen is toch het tegenovergestelde van negeren?
volgens mij is het punt dat wanneer iemand je negeert je arrogant bent. Met zo een stelling verwacht of ben je dus van mening dat je ongeacht wat interesse dient te tonen in de persoon. Doe je dat niet dan ben je arrogant en negeer je iemand.

toch?
pi_123535959
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Beetje arrogant is goed, spill the stuff :P
Deze vraag bijna vergeten.

Autisten zijn vaak eerlijker en directer dan niet-autisten, iets waar ik wel van houd.
Ook zijn autisten meestal slechter in liegen en doen ze het minder graag. Mensen met autisme liegen over het algemeen dus minder dan niet-autisten (kan ook een nadeel zijn hoor).

Eventjes snel uit de mauw geschud.
pi_123535988
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij trekt nogal veel conclusies met dat weinig beetje informatie dat ik gegeven heb zeg :o
Doet ookgek wel vaker. Gisteren baseerde hij een klein lapje tekst en besloot dus dat mijn posts dropen van de jaloerzie :')

Gewoon laten gaan KT, wsl kan hij er niks aan doen ;)
pi_123535995
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Autisten zijn vaak eerlijker en directer dan niet-autisten, iets waar ik wel van houd.
Ook zijn autisten meestal slechter in liegen en doen ze het minder graag. Mensen met autisme liegen over het algemeen dus minder dan niet-autisten (kan ook een nadeel zijn hoor).

Oh, ik lieg juist heel erg makkelijk, dat is een tegenargument voor de volgende keer dat iemand denk dat ik autistisch ben.
pi_123536000
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Bob, jij nog tips voor het versieren? Of eventueel praktische ervaring mee nu? :P
Ik heb niet echt tips om eerlijk te zijn. Je moet gewoon jezelf kunnen waarderen en daaraan werken. En beter richt je je op vriendschappen, maak je werk van je studie en ga je sporten. Dat brengt je vaak verder dan obsessief met relaties bezig te zijn. En eigenlijk ook niet op elke vrouw duiken die je ziet.

Ik heb niet zo veel praktische ervaring met versieren, maar ik ben wel tevreden met hoe het nu is.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:44:50 #297
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123536006
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

of je geeft de verkeerde informatie. Ik trek een conclusie uit je huidige reactie / meningen en opmerkingen.

Dat doet iedereen hier trouwens, mensen beoordelen op post gedrag. Dus of je bent echt zo, of je geeft volledige verkeerde informatie af en doe of denke je anders te zijn dan je daadwerkelijk bent.
pi_123536017
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh, ik lieg juist heel erg makkelijk, dat is een tegenargument voor de volgende keer dat iemand denk dat ik autistisch ben.
Daarom zei ik ook meestal :P
De meeste autisten die ik ken, zijn eerder recht door zee en draaien niet om de hete brij heen :)
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:45:10 #299
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123536018
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:39 schreef ook_gek het volgende:
Het ligt puur aan context. Als je bijvoorbeeld in een groep een vraag stelt en anderen switchen zomaar naar een ander onderwerp, dan is er iets mis.
pi_123536030
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt.
En ik hoop voor je kat dat je "mouw" bedoelt :@
Tante minthy!! O+
pi_123536037
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:44 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik heb niet echt tips om eerlijk te zijn. Je moet gewoon jezelf kunnen waarderen en daaraan werken. En beter richt je je op vriendschappen, maak je werk van je studie en ga je sporten. Dat brengt je vaak verder dan obsessief met relaties bezig te zijn. En eigenlijk ook niet op elke vrouw duiken die je ziet.

Ik heb niet zo veel praktische ervaring met versieren, maar ik ben wel tevreden met hoe het nu is.
En hoe is het nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')