Acne, maar dat is volgens de dokter nu wat aan het uitdoven en wegtrekken. Misschien is dat de reden dat meiden tegenwoordig met me willen pratenquote:
Ik denk eerder om de eigen ego in bescherming te nemen (voorkomen negatieve gevoelens), niet zozeer de eigen ego strelen (wat meer toename positieve gevoelens is).quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heeft niks met arrogantie te maken. Moet je dan maar altijd in iedereen geïnteresseerd zijn dan, en met iedereen praten?
Als je dit soort dingen af gaat doen als arrogantie neem je echt je zelf in de maling. Die persoon is not in to you. Face it. Jammer maar helaas. In zo situatie het gaan afdoen als arrogantie is puur en alleen om je eigen ego te strelen ipv toe durven te geven dat je niet interessant voor haar bent.
Theeft geheel met jouw opvoeding te maken of je het respectloos vind om iemand snoeihard te negeren of niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heeft niks met arrogantie te maken. Moet je dan maar altijd in iedereen geïnteresseerd zijn dan, en met iedereen praten?
Als je dit soort dingen af gaat doen als arrogantie neem je echt je zelf in de maling. Die persoon is not in to you. Face it. Jammer maar helaas. In zo situatie het gaan afdoen als arrogantie is puur en alleen om je eigen ego te strelen ipv toe durven te geven dat je niet interessant voor haar bent.
Onverzorgd zijn en een medische aandoening waardoor je er minder smakelijk hebben staat niet helemaal gelijk aan elkaar hoor. Het ene is namelijk niet vrijwillig.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een vrouw denkt anders dan een man, dus "thank you for proving my point" gaat hier niet op. Ze zal je misschien niet zo snel aanraken, maar als je haar (positieve) emoties kunt geven is er niets aan de hand.
En uiteraard moet je verzorgd zijn. Dat is logisch.
Daar kan niet iedereen doorheen kijken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onverzorgd zijn en een medische aandoening waardoor je er minder smakelijk hebben staat niet helemaal gelijk aan elkaar hoor. Het ene is namelijk niet vrijwillig.
Je kunt op zijn minst even vriendelijk doen en iemand niet geheel negeren, dat is gewoon onbeschoft.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik weet het, er lopen teveel gesprekken alweer door elkaarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onverzorgd zijn en een medische aandoening waardoor je er minder smakelijk hebben staat niet helemaal gelijk aan elkaar hoor. Het ene is namelijk niet vrijwillig.
Dat is niet wat het betekent. Dat is gewoon desinteresse. Arrogantie is als ze vinden dat ze beter zijn dan jij, maar daar hoort desinteresse en negeren niet bij. Negeren = getreiter.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dikgedrukte is ook wat arrogant betekent volgens mij.
acne heb ik zelf ook niks mee moet ik zeggen. Ik zal een vrouw niet zo snel zoenen met heftige acne. Maar daar moet ik wel bij zeggen dat wanneer iemand het heeft en het goed verzorgt. Wat je gelukkig veel ziet is dat al een heel ander verhaal dan wanneer iemand het maar de loop laat en gaat miepen dat het allemaal zo erg is.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:27 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Acne, maar dat is volgens de dokter nu wat aan het uitdoven en wegtrekken. Misschien is dat de reden dat meiden tegenwoordig met me willen praten
Anyway, volgend jaar september wil ik met een Roaccutane kuur beginnen.
Wat ik over het algemeen probeer te zeggen is dat er dus echt grenzen zijn met uiterlijk, innerlijk en de invloeden.
Iemand negeren kan best denigrerend gedaan worden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:29 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is niet wat het betekent. Dat is gewoon desinteresse. Arrogantie is als ze vinden dat ze beter zijn dan jij, maar daar hoort desinteresse en negeren niet bij. Negeren = getreiter.
Zo'n 'talk to the hand'-air jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iemand negeren kan best denigrerend gedaan worden.
Das ook een vorm van communicatiequote:
Iemand voelt zich beter dan anderen eh...quote:
Dat autisme heeft ook voordelenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Das ook een vorm van communicatie
Iemand negeren betekent dat die persoon totaal geen communicatie wilt, doen alsof je lucht bent. Dat zou best wel kwetsend kunnen zijn tot zover ik 't me kan voorstellen.
Mur komt op mij niet arrogant over. Als hij al arrogant is, dan doet hij z'n best dat niet in de weg te laten staan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iemand voelt zich beter dan anderen eh...
Mur is ook een beetje arrogant![]()
Tis wel aantrekkelijk voor vrouwen
Hij voelt zich wel beter dan anderen zei hij zelf tegen mijquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mur komt op mij niet arrogant over. Als hij al arrogant is, dan doet hij z'n best dat niet in de weg te laten staan.
Beetje off-topic, maar ja, autisme heeft idd voordelenquote:
nou dat denk ik inderdaad ook ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk eerder om de eigen ego in bescherming te nemen (voorkomen negatieve gevoelens), niet zozeer de eigen ego strelen (wat meer toename positieve gevoelens is).
slaat helemaal nergens op. Jij bent kennelijk iemand die veel en vaak genegeerd word. En dat vind jij dan respectloos. Maar kennelijk ben jij dus niet interessant voor iemand om daar een gesprek of meer mee te voeren.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Theeft geheel met jouw opvoeding te maken of je het respectloos vind om iemand snoeihard te negeren of niet.
nee dat is dus niet onbeschoft. Je kan mensen niet dwingen of van mensen verwachten dat ze altijd maar interesse in je tonen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt op zijn minst even vriendelijk doen en iemand niet geheel negeren, dat is gewoon onbeschoft.
Misschien is hij ook wel in bepaalde opzichten beter dan anderen, zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij voelt zich wel beter dan anderen zei hij zelf tegen mij
Het hoeft ook niet in de weg te staan.
Beetje arrogant is goed, spill the stuffquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beetje off-topic, maar ja, autisme heeft idd voordelen
Maar die ga ik hier niet noemen, anders word ik als arrogant afgedaan!
Raar inderdaad. Als echte autist komt je geen mensen tegen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen noemt me autist de laatste tijd, en ik begrijp niet waarom
Eh, neequote:
quote:
Vooroordelen!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Raar inderdaad. Als echte autist komt je geen mensen tegen.
Toen ik op mijn zolderkamer bleef zitten om LotRO te spelen maakte niemand ooit die opmerkingquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Raar inderdaad. Als echte autist komt je geen mensen tegen.
Lucht op, he KT?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ook gek, ik vind jouw geoordeel schijt irritant.
puur gebaseerd op je reactie en uitleg gedurende deze discussie.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ook gek, ik vind jouw geoordeel schijt irritant.
Dan betekent het gewoon dat je een leven hebt gekregenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik op mijn zolderkamer bleef zitten om LotRO te spelen maakte niemand ooit die opmerking
Beetje maar,quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Eh, nee![]()
Ik haat arrogante kwasten, van mij mogen ze doorlopen
Bob, jij nog tips voor het versieren? Of eventueel praktische ervaring mee nu?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan betekent het gewoon dat je een leven hebt gekregen
Interesse tonen is toch het tegenovergestelde van negeren?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:39 schreef ook_gek het volgende:
maar prima, als je echt van mening bent dat iedereen maar interesse dient te tonen in je en je nooit mogen negeren... kan je maar beter binnen blijven, zo werkt de wereld namelijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |