SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet hoor, ik verdedig je wel.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik verdedig je wel.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]Verdedigen, jij? Zelfs een meisje van 20 kan jou aan!
Nathan Fillionquote:
Ja. Kom ff naar KLB danquote:
Je had nog een hele fles.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:01 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb ook zin in cola. Zometeen maar ff een flesje kopen anders kom ik deze avond niet door uiteraard.
Zijn het er zoveel dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:05 schreef Cryothic het volgende:
ow boy... klaar maken om straks een rondje handjes te schudden
nee, stuk of 10 op t moment... maar geen zin inquote:
Gewoon een mailtje de deur uit doen zoals een echte nerd betaamdquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nee, stuk of 10 op t moment... maar geen zin in
standaard praatje "ja ja... ja, veel plezier, dank je wel, jullie ook veel success, ja ja.. lieg lieg... we houden contact (not) enzo...."
Ja maar toch niet op mijn werk!quote:
Die is al op?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar toch niet op mijn werk!
Gewoon zonder bericht weggaan als een eckte autistquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon een mailtje de deur uit doen zoals een echte nerd betaamd
en dan weg gaan
Dank uquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon een mailtje de deur uit doen zoals een echte nerd betaamd
en dan weg gaan
Er is me dus echt al door 2 mensen gevraagd of ze me nog zouden zien vandaag, of dat ik stilletjes zou verdwijnenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon zonder bericht weggaan als een eckte autist.
Cola heb ik altijd in huis, dat is echt standaard bij de boodschappenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:01 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb ook zin in cola. Zometeen maar ff een flesje kopen anders kom ik deze avond niet door uiteraard.
*poef*quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon zonder bericht weggaan als een eckte autist.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dank u
[..]
[..]
Er is me dus echt al door 2 mensen gevraagd of ze me nog zouden zien vandaag, of dat ik stilletjes zou verdwijnen
cola met rum?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:01 schreef Tamashii het volgende:
leuke gesprekken zijn dat!quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nee, stuk of 10 op t moment... maar geen zin in
standaard praatje "ja ja... ja, veel plezier, dank je wel, jullie ook veel success, ja ja.. lieg lieg... we houden contact (not) enzo...."
Sowieso baas. Behalve zijn uiterlijk.quote:
Al twee keer gezien dag na elkaarquote:
Oooooh. Ok.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar toch niet op mijn werk!
Jullie zijn toch familie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso baas. Behalve zijn uiterlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik vind hem wel een grappig hoofd hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso baas. Behalve zijn uiterlijk.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jullie zijn toch familie?
Muahahaha neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
blijft te weinigquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Al twee keer gezien dag na elkaar
Een collega ging vorig jaar weg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
leuke gesprekken zijn dat!
en als iemand dan zegt, kom je heus nog wel tegen..... ohja waar dan?
Jawelquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een grappig hoofd hebben
Ik maar 1 keer. Maar ga hem van het weekend nog eens kijken denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Al twee keer gezien dag na elkaar
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
DE BALLEN!!![]()
of
[ afbeelding ]
Is die van hem joh? Die vond ik niet zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
blijft te weinig
inglorious bastards minstens 10x gezien
Met zulke dingen neem ik ook altijd afscheidquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Een collega ging vorig jaar weg.
Woont ook in Hoorn.
Zegt ie "ik zie je nog wel eens in de stad"
uhu... we hebben daarvoor 3 jaar samen gewerkt, ik ben hem nog nooit tegen gekomen.
Dus waarom dan opeens wel ?
inb4 je hebt zelf een grappig hoofdquote:
Johquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik maar 1 keer. Maar ga hem van het weekend nog eens kijken denk ik.
Hans Landaquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is die van hem joh? Die vond ik niet zo
Ja dankzij jou.quote:
Dat ook ja!quote:ppOp donderdag 28 februari 2013 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
inb4 je hebt zelf een grappig hoofd
Kan ik niet zien nuquote:
Come at me dan.quote:
Denk dat ze geen YT kan zien op d;r werkquote:
Tuurlijk wel, waar een wil is, is een weg, biatch.quote:
Werken johquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, waar een wil is, is een weg, biatch.
Volgende keer gaan we een Disney film kijken he.quote:
Het is dat je vandaag ongunstige tijden hebt vandaag anders was ik wel even langs je werk gekomen.quote:
Nee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we een Disney film kijken he.
Jaaaa gaat niet hequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is dat je vandaag ongunstige tijden hebt vandaag anders was ik wel even langs je werk gekomen.
Naja het er langs rijden is geen probleemquote:
Wat nee.quote:
Nee mafketel, zit op mijn werk!quote:
Ja gezellig. Ik kan niet eens zwaaien vanaf waar ik nu zit. En mijn auto staat 100 mijl verder.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja het er langs rijden is geen probleem
No way dat ik dat ooit doe.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat nee.
En Taylor Swift luisteren.
Was gister 66 euro kwijt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ehw, wat is benzine toch duur
Ik ging gister ook heel hard huilen ja. Ik ga maar een Ampera kopen ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ehw, wat is benzine toch duur
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee mafketel, zit op mijn werk!
Ja jammer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja gezellig. Ik kan niet eens zwaaien vanaf waar ik nu zit. En mijn auto staat 100 mijl verder.
21 februari was ik 102.48 kwijt. Een recordquote:
Ja dat is gewoon voor hardwerkende, leergierige, goed gemotiveerde mensen.quote:
He bahquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon voor hardwerkende, leergierige, goed gemotiveerde mensen.
Er staat altijd wel file op de A12. Kutwegen. Kutbenzine. Kutzooi. Maar ik hou wel van mijn auto en rijden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja jammer.maar denk dat ik er sowieso langs kom want donderdag en dan staat er meestal file op de A12
Wat the fuck is dit voor tering hoog bedrag.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
21 februari was ik 102.48 kwijt. Een record
Ja can imagine, niet veel mensen kunnen dat aan. Zo is het. Overigens werk ik ong 40 uur, gister met iemand gesproken die 55 uur per week werkt.quote:
grote tank ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat the fuck is dit voor tering hoog bedrag.Wat een auto.
jij bent gewoon een topperquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja can imagine, niet veel mensen kunnen dat aan. Zo is het. Overigens werk ik ong 40 uur, gister met iemand gesproken die 55 uur per week werkt.
Niet zo negatief dan. En ja op de A12 staat altijd file maar ik hoef de A12 nooit echt op, maar soms staat het op de op/afrit ook vast en dan ga ik over het bedrijventerreinquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Er staat altijd wel file op de A12. Kutwegen. Kutbenzine. Kutzooi. Maar ik hou wel van mijn auto en rijden.
ik mag helemaal nietsquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alsof jij in een auto mag rijden
Ja is 60 liter ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat the fuck is dit voor tering hoog bedrag.Wat een auto.
Dat is dan wel weer lief. Peace.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent gewoon een topper
Ja oke, vanaf nu alleen maar positief. Kusje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zo negatief dan. En ja op de A12 staat altijd file maar ik hoef de A12 nooit echt op, maar soms staat het op de op/afrit ook vast en dan ga ik over het bedrijventerrein
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lief. Peace.
60 liter. Hoe veel rijd je daarmee?quote:
Dat haalde ik voorheen ook wel met mijn "bijbaantje" maar ben daar nu wel klaar mee. Wil 's avonds rust.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja can imagine, niet veel mensen kunnen dat aan. Zo is het. Overigens werk ik ong 40 uur, gister met iemand gesproken die 55 uur per week werkt.
800km ongeveer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
60 liter. Hoe veel rijd je daarmee?
dan zit ik voor mijn tentamensquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Volgende week weer schnitzels
Goed voer is dan belangrijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan zit ik voor mijn tentamens
Ja, maar ik rijd ook niet bepaald zuinigquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Lol, dat red ik ook met mijn tank.
Ow, ik heb een best zuinige auto en rij ook nog zuinig dusjaquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik rijd ook niet bepaald zuinigen ding zelf rijdt ook niet echt heel zuinig, maar ja. Krijg toch 450 euro reiskosten dus haal het er qua woon/werk verkeer makkelijk uit.
tentamensquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Goed voer is dan belangrijk.
Ik over twee weken tentamens
Jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tentamens zelf zijn niet zo kut, de week ervoor is klote
Hier ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom maar hier, hier is het perfecte leerklimaat
In je huis of wat?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hier is gewoon een bibliotheek
hoe kan dit?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Op een terras, zittend naast de open haard, dekentje over mn schoot, biertje voor mn neus.
Happy now!
Bij ons in huis ook, zoveel boeken hebben wij, pffquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hier is gewoon een bibliotheek
ik heb een onbeperkt aantal boekenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Bij ons in huis ook, zoveel boeken hebben wij, pff
Wij thuis niet (schat zo 1000-1500 boeken), maar kan ze wel opvragen op school natuurlijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een onbeperkt aantal boeken
gewoon downloaden en op de e-reader zettenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wij thuis niet (schat zo 1000-1500 boeken), maar kan ze wel opvragen op school natuurlijk
Het terras van de Get Back is heerlijk!quote:
Mja, toch vind ik een echt boek:quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon downloaden en op de e-reader zetten
Get back dan!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het terras van de Get Back is heerlijk!
echte boeken zijn inderdaad fijner bij het lerenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, toch vind ik een echt boek:
1. Fijner
2. Makkelijker werken bij het leren.
E-readers zijn wel ideaal voor onderweg en een prima uitvinding
Huh want?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
echte boeken zijn inderdaad fijner bij het lerenMaar ik heb allemaal boeken die je gewoon niet eens kunt lezen
Te saaie warrige tekst, waar geeneens een verhaal oid inzitquote:
Oh zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Te saaie warrige tekst, waar geeneens een verhaal oid inzit
Wat doe jij op een doordeweekse dag op een terras in Rotterdam?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het terras van de Get Back is heerlijk!
minuten tot het weekend!quote:
mijn hele kont is roodquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heeft ze je al 20x geslagen?
16quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef rival het volgende:
[..]
minuten tot het weekend!
[..]
mijn hele kont is rood
ik zal jou eens pakkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik pakte het midden van 1 en 5
ik zal jou alle hoeken van de slaapkamer laten zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zal jou alle hoeken van de slaapkamer laten zien
die post je wel vaker heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zal jou alle hoeken van de slaapkamer laten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blijft leuk
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Biertje drinken voordat ik naar de bioscoop ga.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat doe jij op een doordeweekse dag op een terras in Rotterdam?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zo zou jij het ook doen volgens mij
Welke film?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Biertje drinken voordat ik naar de bioscoop ga.
Ja, preciesquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Al is het alleen maar voor het verhaal
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Al is het alleen maar voor het verhaal
Kokenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, precies
Pff koken, heb er alweer geen zin in![]()
en dan tot 9 uur s'ochtends op de bank blijven zitten ouwehoeren over bloemetjes en bijtjesquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan tot 9 uur s'ochtends op de bank blijven zitten ouwehoeren over bloemetjes en bijtjes
Good day blabla.quote:
we horen niks anders van jequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
Pff koken, heb er alweer geen zin in![]()
Jullie denken ook allemaal maar aan 1 ding hequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Good day blabla.
Volgens lola zit daar fijne eyecandy in!
to die hard.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Good day blabla.
Volgens lola zit daar fijne eyecandy in!
lekker pizza tonnoquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ik zelf niet iedere dag. Plus de rest hier ook niet denk ik
Je moest eens weten!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie denken ook allemaal maar aan 1 ding he
Mja, dinsdag had ik ook geen zin, maar toen snel chinees gehaald. Dat kan ik nu niet nog een keer doen natuurlijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
we horen niks anders van je
ik ga lekker kippetje bakken, rijst koken en dat met weet ik veel wat door elkaar flikkeren
daarom is er een mexicaan, friettent, griek, döner, shoarma, pizza etcquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, dinsdag had ik ook geen zin, maar toen snel chinees gehaald. Dat kan ik nu niet nog een keer doen natuurlijk
Ik wil het niet weten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moest eens weten!
@riv, I know.
Hallo, met Tammi van de helpdeskquote:
Hendig of nie dan!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hallo, met Tammi van de helpdesk
Hallo, ik heb een vraag met mijn modem, volgens mij is ie stuk.
Heb je hem al aan en uitgezet?
Ow hij werktBedankt!!
NEEquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daarom is er een mexicaan, friettent, griek, döner, shoarma, pizza etc
ik zal blij zijn als ik voor mijn 30e ben getrouwdquote:
Trouwenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zal blij zijn als ik voor mijn 30e ben getrouwden dan een vrouw hebben die voor mij kookt
ik heb een hekel aan kokenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Trouwen![]()
Ik hoop het ook voor je
Mja, ik vind het normaal wel leuk, alleen deze week al twee keer nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan koken![]()
Ik doe dan wel een ander klusje ofzo, de pc reparen of stofzuigen ofzo
bied je nu jezelf aan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, ik vind het normaal wel leuk, alleen deze week al twee keer niet
samenlevingscontract?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar we gaan NIET trouwen.
Geen seks voor het huwelijk dusquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar we gaan NIET trouwen.
eet smakelijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar ik ga de laptop wegzetten...
Ja echt welquote:
WTFquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja echt wel![]()
van 8 uur s'ochtends tot 9 uur s'avondsde tering
Nee joh mafketel. Half 1 moest ik werken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja echt wel![]()
van 8 uur s'ochtends tot 9 uur s'avondsde tering
Luilak.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee joh mafketel. Half 1 moest ik werken.
Omdat hij je stalkt!quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Een collega ging vorig jaar weg.
Woont ook in Hoorn.
Zegt ie "ik zie je nog wel eens in de stad"
uhu... we hebben daarvoor 3 jaar samen gewerkt, ik ben hem nog nooit tegen gekomen.
Dus waarom dan opeens wel ?
quote:
Ik lag niet te slapen gister.quote:
quote:
quote:
Jaaaaaaa.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]Hihihihi.
Nog een uur en vijf minuten.
Vind ik niet zo gek met zo'n gezellig en knus huisje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:55 schreef Tamashii het volgende:
Elke avond als ik thuis kom ben ik zo blij.
Dat is zoooo lief. Ja ik ben er trots op.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek met zo'n gezellig en knus huisje.
Terecht hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is zoooo lief. Ja ik ben er trots op.
Ach ik deed vorige week 11 uur aan een stukquote:
Op de laatste minuut gebeld wordenquote:
Ja maar jij, en ik, zijn van het sterke geslacht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ik deed vorige week 11 uur aan een stuk.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar jij, en ik, zijn van het sterke geslacht.
Nou het was gezellig.. mazzelquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:36 schreef DaMook het volgende:
Hoi lola.
En meteen doei, ik ga slapen, wekker gat vroeg
. Truste allemaal
.
Kan je beter koud douchen, heb je het daarna lekker warmquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik ga weleven keiheet douchen want ik heb het toch koud
Nee johquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan je beter koud douchen, heb je het daarna lekker warm
Ik neem mijn rituals wel meequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O, maar jij mag wel in mijn bad hoor..... moet ik alleen nieuwe schuim halen.... Dat is op
Oe, Ritualsquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik neem mijn rituals wel mee
Wanneer heb je tijd
Hihihi even in bad bij Engelquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe, Rituals
Volgende week vr of za
lekker een drankje enzo erbij.... en Lola is weer up and runningquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihihi even in bad bij Engel
Ik denk eerder dat ik in coma pleur danquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lekker een drankje enzo erbij.... en Lola is weer up and running
O... daarvoor heb ik een bankquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik in coma pleur dan
Goed, druk, kom je alleen even wat liefde brengen.quote:
Wat liefquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed, druk, kom je alleen even wat liefde brengen.
It's so fluffy?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Precies zoals ik tik......
Komt door de hoesprrrr
nogal.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat liefDat mag jij altijd...
Volgens mij heb jij het goed te pakken![]()
[..]
It's so fluffy?
gek op iedereen.quote:
Zoietsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja wel prima denk ik![]()
Je komt hier nog laatWeggeweest?
Zoiets?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:11 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Zoiets
Nu nog bedenken wat ik morgen aan moet hehe. Al een film voor morgen bedacht?
"Iets netjes" en meer niet? Hihiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoiets?
Gewoon iets netjes aantrekken, meer niet![]()
En weet niet of ze film blijft kijken hoor. Maar 'Chasing Mavericks' of een horror denk ik
tofquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoorDenk niet dat ik het als date moet beschouwen
Maar we gaan wel vakantie uitzoeken
ummmmquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:18 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Beetje!![]()
Jij nog iets van plan vanavond?
Meer niet neequote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:16 schreef Perzephone het volgende:
[..]
"Iets netjes" en meer niet? Hihi
Oeh horror! Wil nog steeds eens een echt enge kijken. Suggesties?
Bloed!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meer niet nee![]()
Uhm een echte enge...
Pff ik vergeet die films meestal binnen een paar dagen![]()
Uhm denk denk...
Wil je bloed of spoken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |