SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet hoor, ik verdedig je wel.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik verdedig je wel.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]Verdedigen, jij? Zelfs een meisje van 20 kan jou aan!
Nathan Fillionquote:
Ja. Kom ff naar KLB danquote:
Je had nog een hele fles.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:01 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb ook zin in cola. Zometeen maar ff een flesje kopen anders kom ik deze avond niet door uiteraard.
Zijn het er zoveel dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:05 schreef Cryothic het volgende:
ow boy... klaar maken om straks een rondje handjes te schudden
nee, stuk of 10 op t moment... maar geen zin inquote:
Gewoon een mailtje de deur uit doen zoals een echte nerd betaamdquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nee, stuk of 10 op t moment... maar geen zin in
standaard praatje "ja ja... ja, veel plezier, dank je wel, jullie ook veel success, ja ja.. lieg lieg... we houden contact (not) enzo...."
Ja maar toch niet op mijn werk!quote:
Die is al op?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar toch niet op mijn werk!
Gewoon zonder bericht weggaan als een eckte autistquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon een mailtje de deur uit doen zoals een echte nerd betaamd
en dan weg gaan
Dank uquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon een mailtje de deur uit doen zoals een echte nerd betaamd
en dan weg gaan
Er is me dus echt al door 2 mensen gevraagd of ze me nog zouden zien vandaag, of dat ik stilletjes zou verdwijnenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon zonder bericht weggaan als een eckte autist.
Cola heb ik altijd in huis, dat is echt standaard bij de boodschappenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:01 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb ook zin in cola. Zometeen maar ff een flesje kopen anders kom ik deze avond niet door uiteraard.
*poef*quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon zonder bericht weggaan als een eckte autist.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dank u
[..]
[..]
Er is me dus echt al door 2 mensen gevraagd of ze me nog zouden zien vandaag, of dat ik stilletjes zou verdwijnen
cola met rum?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:01 schreef Tamashii het volgende:
leuke gesprekken zijn dat!quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nee, stuk of 10 op t moment... maar geen zin in
standaard praatje "ja ja... ja, veel plezier, dank je wel, jullie ook veel success, ja ja.. lieg lieg... we houden contact (not) enzo...."
Sowieso baas. Behalve zijn uiterlijk.quote:
Al twee keer gezien dag na elkaarquote:
Oooooh. Ok.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar toch niet op mijn werk!
Jullie zijn toch familie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso baas. Behalve zijn uiterlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik vind hem wel een grappig hoofd hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso baas. Behalve zijn uiterlijk.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jullie zijn toch familie?
Muahahaha neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
blijft te weinigquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Al twee keer gezien dag na elkaar
Een collega ging vorig jaar weg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
leuke gesprekken zijn dat!
en als iemand dan zegt, kom je heus nog wel tegen..... ohja waar dan?
Jawelquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een grappig hoofd hebben
Ik maar 1 keer. Maar ga hem van het weekend nog eens kijken denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Al twee keer gezien dag na elkaar
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
DE BALLEN!!![]()
of
[ afbeelding ]
Is die van hem joh? Die vond ik niet zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
blijft te weinig
inglorious bastards minstens 10x gezien
Met zulke dingen neem ik ook altijd afscheidquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Een collega ging vorig jaar weg.
Woont ook in Hoorn.
Zegt ie "ik zie je nog wel eens in de stad"
uhu... we hebben daarvoor 3 jaar samen gewerkt, ik ben hem nog nooit tegen gekomen.
Dus waarom dan opeens wel ?
inb4 je hebt zelf een grappig hoofdquote:
Johquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik maar 1 keer. Maar ga hem van het weekend nog eens kijken denk ik.
Hans Landaquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is die van hem joh? Die vond ik niet zo
Ja dankzij jou.quote:
Dat ook ja!quote:ppOp donderdag 28 februari 2013 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
inb4 je hebt zelf een grappig hoofd
Kan ik niet zien nuquote:
Come at me dan.quote:
Denk dat ze geen YT kan zien op d;r werkquote:
Tuurlijk wel, waar een wil is, is een weg, biatch.quote:
Werken johquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, waar een wil is, is een weg, biatch.
Volgende keer gaan we een Disney film kijken he.quote:
Het is dat je vandaag ongunstige tijden hebt vandaag anders was ik wel even langs je werk gekomen.quote:
Nee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we een Disney film kijken he.
Jaaaa gaat niet hequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is dat je vandaag ongunstige tijden hebt vandaag anders was ik wel even langs je werk gekomen.
Naja het er langs rijden is geen probleemquote:
Wat nee.quote:
Nee mafketel, zit op mijn werk!quote:
Ja gezellig. Ik kan niet eens zwaaien vanaf waar ik nu zit. En mijn auto staat 100 mijl verder.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja het er langs rijden is geen probleem
No way dat ik dat ooit doe.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat nee.
En Taylor Swift luisteren.
Was gister 66 euro kwijt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ehw, wat is benzine toch duur
Ik ging gister ook heel hard huilen ja. Ik ga maar een Ampera kopen ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ehw, wat is benzine toch duur
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee mafketel, zit op mijn werk!
Ja jammer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja gezellig. Ik kan niet eens zwaaien vanaf waar ik nu zit. En mijn auto staat 100 mijl verder.
21 februari was ik 102.48 kwijt. Een recordquote:
Ja dat is gewoon voor hardwerkende, leergierige, goed gemotiveerde mensen.quote:
He bahquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon voor hardwerkende, leergierige, goed gemotiveerde mensen.
Er staat altijd wel file op de A12. Kutwegen. Kutbenzine. Kutzooi. Maar ik hou wel van mijn auto en rijden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja jammer.maar denk dat ik er sowieso langs kom want donderdag en dan staat er meestal file op de A12
Wat the fuck is dit voor tering hoog bedrag.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
21 februari was ik 102.48 kwijt. Een record
Ja can imagine, niet veel mensen kunnen dat aan. Zo is het. Overigens werk ik ong 40 uur, gister met iemand gesproken die 55 uur per week werkt.quote:
grote tank ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat the fuck is dit voor tering hoog bedrag.Wat een auto.
jij bent gewoon een topperquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja can imagine, niet veel mensen kunnen dat aan. Zo is het. Overigens werk ik ong 40 uur, gister met iemand gesproken die 55 uur per week werkt.
Niet zo negatief dan. En ja op de A12 staat altijd file maar ik hoef de A12 nooit echt op, maar soms staat het op de op/afrit ook vast en dan ga ik over het bedrijventerreinquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Er staat altijd wel file op de A12. Kutwegen. Kutbenzine. Kutzooi. Maar ik hou wel van mijn auto en rijden.
ik mag helemaal nietsquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alsof jij in een auto mag rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |