Wij allemaal hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja daar kom ik niet, ik ben nogsteeds een proleet met de gitaar
Ja, ikke!quote:
Hmm ik heb ook nog een Versace van ¤140-, en een Rayban van ¤110-,quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:28 schreef Speedo-drager het volgende:
Toch maar niet 40 euro voor een zonnebril is me teveel.
Ghehehee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:29 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm ik heb ook nog een Versace van ¤140-, en een Rayban van ¤110-,
TSSSS genoeg liefdesverklaringen voor 1 dagquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:29 schreef Speedo-drager het volgende:
Kom je met zo'n klote tt, ik had het topic gewoon moeten kapen.
Deze dan snel ff vol dan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:29 schreef Speedo-drager het volgende:
Kom je met zo'n klote tt, ik had het topic gewoon moeten kapen.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:29 schreef So_Surreal het volgende:
Ik had de lapo, maar TT wordt gewoon gekaapt
Ja dat gebeurt hier..quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:29 schreef So_Surreal het volgende:
Duurde fokking lang manquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:29 schreef So_Surreal het volgende:
velen wel jaquote:
Guitar hero was koningquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze nog wel eens Guitar hero in de hunt.
Wen er maar aanquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:29 schreef So_Surreal het volgende:
Thats what she saidquote:
gewoon alvast open hebben in nieuw topicquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:30 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Mensen die F5en om zo de TT te kunnen machen
don't touch..quote:
het uitsterven van panda's.... das super zielig. en dan moet je opeens ijsberen gaan pakken en die zwarte stippen geven om de ogen enzo..quote:
Ze hebben het deze hunt al 4x bij me gedaan!quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:31 schreef Speedo-drager het volgende:
Deze kost elders ook gewoon dezelfde prijs.
Ik koop wel een mooie klokquote:
We moeten toch ergens over praten?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben het deze hunt al 4x bij me gedaan!
En vorige hunt wachten ze steeds netjes, toen moesten ze me zelfs DM'en omdat ik niet wist hoe je een nieuw deel opende
Of gewoon dat je honger hebt en niks meer te eten bij je.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het uitsterven van panda's.... das super zielig. en dan moet je opeens ijsberen gaan pakken en die zwarte stippen geven om de ogen enzo..
Komt door koelkast en bambinoquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben het deze hunt al 4x bij me gedaan!
En vorige hunt wachten ze steeds netjes, toen moesten ze me zelfs DM'en omdat ik niet wist hoe je een nieuw deel opende
Dat is ook wel weer zo, ik ben blij als het over is... dit duurt te lang.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
We moeten toch ergens over praten?
Inderdaad:quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:31 schreef Speedo-drager het volgende:
Deze kost elders ook gewoon dezelfde prijs.
thuisbezorgd.nl bezorgt ook op t werkquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Of gewoon dat je honger hebt en niks meer te eten bij je.
Maar ik heb juist geen honger en zat eten in huis!quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Of gewoon dat je honger hebt en niks meer te eten bij je.
\Maar die waren er toen ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Komt door koelkast en bambino
Ik zie me al zitten aan mijn bureau met een pizza of zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
thuisbezorgd.nl bezorgt ook op t werk
Ja jij ook?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo, ik ben blij als het over is... dit duurt te lang.
nee...gewoon neequote:
Ik heb een Festina (die ik nooit aan doe). Haat aan iets om me pols.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Deze is stoer maar ik heb al 4 horloges.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie me al zitten aan mijn bureau met een pizza of zo
zeg, zal ik jo.... LAAT MAARquote:
zonde man.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:33 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb een Festina (die ik nooit aan doe). Haat aan iets om me pols.
doe ik hier ook regelmatigquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Broodje kebabquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, maar ik blijf ook gewoon kijken ik zou het los moeten laten en iets anders moeten gaan doen, maar ikzit vast gekluisterd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:33 schreef Karina het volgende:
[..]
had ik vorige keer ook. Ik ben helemaal gaar.
Braddie heeft vele namen...quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
velen wel ja
Post braddy inmiddels al weer?
[..]
Guitar hero was koning
Maar liever rocksmith tegenwoordig, dat is met een echte gitaar
Daarintegen heb ik geen collegas maar alleen persooneel hierquote:
Ik kan niet bannen en ik geloof niet dat ze hier op FOK! zitten...quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:34 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Huilies, klap ze en ban hun FOK! accounts.
**Bans** rilquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:34 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Huilies, klap ze en ban hun FOK! accounts.
quote:
vond dat topic om die ps3 zo mooi toenquote:
baas.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Daarintegen heb ik geen collegas maar alleen persooneel hierZie ze niet snel iets tegen me zeggen
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen en ik geloof niet dat ze hier op FOK! zitten...
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen en ik geloof niet dat ze hier op FOK! zitten...
Hehe een oud spreekwoord zegt wel: Ik wens je veel personeel en dat is niet positiefquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Daarintegen heb ik geen collegas maar alleen persooneel hierZie ze niet snel iets tegen me zeggen
zo voel ik me wel somsquote:
Oh okquote:
Ik voel me enkel baas als ik mijn penis tussen de toilet bril doe en de wc neuk.quote:
Niks mis mee lijkt mequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe een oud spreekwoord zegt wel: Ik wens je veel personeel en dat is niet positief
Arm ventje is het hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vond dat topic om die ps3 zo mooi toen![]()
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik voel me enkel baas als ik mijn penis tussen de toilet bril doe en de wc neuk.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik voel me enkel baas als ik mijn penis tussen de toilet bril doe en de wc neuk.
Klopt, maar plassen met een stijve is ook klote.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Weetje wat kut is.
Als je zit te kakken en je krijgt een stijve lul, dat je em niet weg kan plaatsen enzo.
Dat maakt het alleen nog maar mooier, en dan de hele tijd zichzelf tegen lullen enzoquote:
Eenschquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Klopt, maar plassen met een stijve is ook klote.
Stijve , en je moet kakken en plassenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Weetje wat kut is.
Als je zit te kakken en je krijgt een stijve lul, dat je em niet weg kan plaatsen enzo.
Ik heb thuis een pisbakquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Staand plassen is lastigquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
gewoon schuin staan en hangen tegen de muur..quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
pics!quote:
Gewoon vanaf 3 meter pissen, en gaandeweg als de straal slapper wordt steeds een stapje dichterbij doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon schuin staan en hangen tegen de muur..
Of skischoenen in de grond nagelen, dan kan je t zonder leunen
Ja ik ga altijd schuin maar soms is hij super hard dan lukt het niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon schuin staan en hangen tegen de muur..
Of skischoenen in de grond nagelen, dan kan je t zonder leunen
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon vanaf 3 meter pissen, en gaandeweg als de straal slapper wordt steeds een stapje dichterbij doen.
Iets met dat personeel lastig is en zo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niks mis mee lijkt me
Betekend dat ik het druk heb en meer mensen moet aannemen om de dingen te doen waar ik geen zin in heb
mn record is de andere kant van de badkamerquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon vanaf 3 meter pissen, en gaandeweg als de straal slapper wordt steeds een stapje dichterbij doen.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:38 schreef Jimbo het volgende:
of of of wat ook kut is, is zo een training broek aan hebben, dan pissen en dan zo dat die band omhoog schiet
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mn record is de andere kant van de badkamer
Waren ze niet blij mee in de kroeg
Moet je beter personeel aannemenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets met dat personeel lastig is en zo.
Je moet dan natuurlijk wel in die pot zeiken, en niet bij die anderen achterlangs pissen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mn record is de andere kant van de badkamer
Waren ze niet blij mee in de kroeg
Bril onder, grond natquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:39 schreef Speedo-drager het volgende:
Wat ik het klootste vind is als die alle kanten op sproeit. Dat heb ik soms.
Of zn haar voor je buisquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:39 schreef GekkePoes het volgende:
[..]of een mouw die in de straal hangt.
Ik zou geen baas willen zijn, lijkt me niks.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Moet je beter personeel aannemen
Een goed bedrijf heeft een goede baas die goede leidinggevende in dienst heeft. Die mogen de rest regelen
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Of zn haar voor je buis
Dat je zo aan 2 kanten naast de pot pist
Niet leukquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:40 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Herkenbaar, soms ook nog je broek.
ik vind t ook zo mooi bij die pismuren om dan zo wild om me heen te gaan staan zeikenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je moet dan natuurlijk wel in die pot zeiken, en niet bij die anderen achterlangs pissen.
Met een korte broek aan bij een pisbak, dan voel je overal spetters...quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:39 schreef Speedo-drager het volgende:
Wat ik het klootste vind is als die alle kanten op sproeit. Dat heb ik soms.
Ja dan kan je je omkleden verdomme, is me een keer op het werk gebeurt.quote:
ik heb een hele collectie gepost vanmorgen!quote:
Diezijn tof ik probeer het origineel nog te vinden.quote:
Met slippers aan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Met een korte broek aan bij een pisbak, dan voel je overal spetters...
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Met een korte broek aan bij een pisbak, dan voel je overal spetters...
Heb je het origineel van de geit/quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb een hele collectie gepost vanmorgen!
Trouble trouble AAAaAAAAAHquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:40 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Diezijn tof ik probeer het origineel nog te vinden.
Ze gewoon uitdagen voor een zwaardgevecht als ze boos worden, de enige manier waarop het uitgevochten kan worden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind t ook zo mooi bij die pismuren om dan zo wild om me heen te gaan staan zeikenbeetje kruisen met andere mensen hun stralen enzo
kunnen ze nooit waarderen tho..
Nee ik hoorde hem net op de radioquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:41 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Heb je het origineel van de geit/
Wil je gelynched worden? Nee stop dan met vragen stellen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:41 schreef So_Surreal het volgende:
Wat is dit voor offtopic gelul allemaal hey?
er zijn een stuk of 6 geitenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:41 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Heb je het origineel van de geit/
Geen idee waar het over gaat eigenlijk. Kom net pas 'binnen'quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:41 schreef So_Surreal het volgende:
Kom maar op.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:42 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wil je gelynched worden? Nee stop dan met vragen stellen!
Ja en ik moet niet te veel naar jouw ui kijken anders moet ik ook nog met een stijve pissen.quote:
Topic moet volquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:41 schreef So_Surreal het volgende:
Hier mag dat! Hoe denk je dat ik aan zoveel posts ben gekomen vandaag en gister?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:41 schreef So_Surreal het volgende:
Dat is meestal het moment waarop de avond eindigt in een zwarte waasquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze gewoon uitdagen voor een zwaardgevecht als ze boos worden, de enige manier waarop het uitgevochten kan worden.
Wat een vriendelijkheidquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:42 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wil je gelynched worden? Nee stop dan met vragen stellen!
Baby monitor hé.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:41 schreef So_Surreal het volgende:
moeten ze maar wat leuks aanbiedenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:41 schreef So_Surreal het volgende:
Heb je geen excalibur?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is meestal het moment waarop de avond eindigt in een zwarte waas
wat is dat?quote:
Zo slow ga jij toch niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:42 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hij is een gevaar voor de slow chat!
Jawel, maar de eerste die mn excalibur eruit weet te trekken bij hem word gekroond tot koning van de kroegquote:
webcamsex ?quote:
Nee, een baby monitor, hééls wet andersquote:
Jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, een baby monitor, hééls wet anders![]()
hiermee kan je stiekem meekijkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, een baby monitor, hééls wet anders![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hiermee kan je stiekem meekijken![]()
deze doen t veel beter in douches enzo
299, en iemand had dit al voorspelt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:45 schreef KaMo het volgende:
Verdomme, mis ik die GoPro
Wat was de prijs?
299quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:45 schreef KaMo het volgende:
Verdomme, mis ik die GoPro
Wat was de prijs?
Als alles op isvandaag.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wanneer is deze onzin klaar overigens?
Vanavond.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wanneer is deze onzin klaar overigens?
zaklampje nodig ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:46 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik dacht dat ze nieuwe aanbiedingen zouden hebben, ik voel de batterijen en shit al komen.
Ik ga zo maar broodjes eten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:46 schreef Jimbo het volgende:
ik heb de stukjes worst en kaas maar alvast gepakt
Ik zoek nog een zaklamp, deze al geweest?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:46 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik dacht dat ze nieuwe aanbiedingen zouden hebben, ik voel de batterijen en shit al komen.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:45 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
299, en iemand had dit al voorspelt.
Jammer, maar geen bargain dusquote:
voor de silver niet echt neequote:
nee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik zoek nog een zaklamp, deze al geweest?
Ehm deze zijn toevallig van de jumbo denk ik?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:45 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
ik wil ook.waar koop je ze?
Een M&M blafferquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:46 schreef Yngwie het volgende:
Sodeju, komt een collega van me aanzetten met een gadget die ze op iBood moeten verkopen in plaats van alle zooi die ze nu hebben... een automatische M&M dispenser! hand eronder, en baf, hand vol
[ afbeelding ]
gewoon zn badman logo op tekenenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:46 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hey psssttt, wij hebben zaklampen.
Nice ik ga ze zoeken bij de c1000 of zo hebben ze vast.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ehm deze zijn toevallig van de jumbo denk ik?
Ze hadden vorige keer wel die candy grabberquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:46 schreef Yngwie het volgende:
Sodeju, komt een collega van me aanzetten met een gadget die ze op iBood moeten verkopen in plaats van alle zooi die ze nu hebben... een automatische M&M dispenser! hand eronder, en baf, hand vol
[ afbeelding ]
1400 posts in 2-3 dagenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:47 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nice ik ga ze zoeken bij de c1000 of zo hebben ze vast.
Die is gisternacht ook gekomen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hadden vorige keer wel die candy grabber
Da's veel teveel werk... ben maar een luie donderquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hadden vorige keer wel die candy grabber
Nee, nog niet jammer genoeg.. Schandalig!quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik zoek nog een zaklamp, deze al geweest?
Ja die hebben ze ook jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:47 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nice ik ga ze zoeken bij de c1000 of zo hebben ze vast.
Wel, gisternacht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, nog niet jammer genoeg.. Schandalig!
Ik zoek een philips light.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, nog niet jammer genoeg.. Schandalig!
ik mag hier weer posten..dat is leuk!quote:
Een babywebcam!quote:
keer of 12 denk ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:49 schreef Speedo-drager het volgende:
zijn de kolonisten van catan ook al geweest?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik mag hier weer posten..dat is leuk!
Echt niet! En ook al geen NASsen, matige hunt hoorquote:
kan je daarmee ook naar andere baby's kijken?quote:
Ohjaquote:
Rijles is vast leuker dan hier blijvenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:49 schreef Ceviche het volgende:
Ik moet zo rijlessen, maar ik wil een box
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:49 schreef Ceviche het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt niet! En ook al geen NASsen, matige hunt hoor![]()
pedo systeem.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je daarmee ook naar andere baby's kijken?soort gluurtool
Misschien wachten ze netjes tot je weer thuis bent?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:49 schreef Ceviche het volgende:
Vast nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wachten ze netjes tot je weer thuis bent?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Had het sarcasme pas door nadat ik op invoeren klikte.
quote:
neuqen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:50 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]is uitgewezen door het pieterbaan centrum ik kan daar niets aan doen.
hihi jij bent net 18quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:49 schreef Ceviche het volgende:
Deden ze gister wel bij mij!quote:
jonge facebook meisjes ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:50 schreef Speedo-drager het volgende:
Snap sowieso niet echt waarom die bestaatquote:
19 ?quote:
Dat was die 40 euro box?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deden ze gister wel bij mij!ik was net 5 minuten thuis toen de box kwam Niet dat dat hielp
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:50 schreef Speedo-drager het volgende:
ohja, kinderen mogen tegenwoordig ook lessenquote:
uhu.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja, kinderen mogen tegenwoordig ook lessen
quote:
quote:
Levensgevaarlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja, kinderen mogen tegenwoordig ook lessen
Geen last van eigenlijk. Is het interessant genoeg om dat te doen is meer de vraagquote:
makkelijk tussenmodel voor degene wie wifi geen kut boeitquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
Snap sowieso niet echt waarom die bestaat
quote:
postnataal aborteren voor de 16 dan maar he ...quote:
Retourformulier printen, invullen, alles in een doos drukken, adres er op en goan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:52 schreef So_Surreal het volgende:
Hoe werkt het terugsturen van spullen eigenlijk mocht je het niet willen ?
en even zeggen dati e kapot is. dan krijg je de retourkosten /verzendkosten terugquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Retourformulier printen, invullen, alles in een doos drukken, adres er op en goan?
Yup. en druk bezig met werken. Maar gelukkig geen doos gemistquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]Zit je nog gezellig met je collega's te hunten?
kiele kiele kiele jonkiequote:
Mijn baas kan trots op me zijn de afgelopen 2 dagenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Yup. en druk bezig met werken. Maar gelukkig geen doos gemist
Twee schermen oléeee
Nu nog een snelle verbinding en je bent er helemaal klaarvoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Yup. en druk bezig met werken. Maar gelukkig geen doos gemist
Twee schermen oléeee
Hier ook jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
Mijn baas kan trots op me zijn de afgelopen 2 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |