Ja dat is ook zo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond is de finale staat op facebook
Klopt, vanavond is de finale... met de bekendmaking van de winnaar óf de verliezer... maar NIET wie de mol is. Dat komt pas in de terugblik vanuit een of ander kasteel/kerk volgende week.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo.
RLS / [WIDM] De uitzending van donderdag 28 februari #1 Finale!
Jahaaquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef MolFan het volgende:
Ja en volgende week weet je pas wie de mol is en niet vandaag.
Kijkers op verkeerde been zettenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:46 schreef Moira. het volgende:
Nu bedenk ik me trouwens ook... Er werd gezegd dat Tim wél een rood scherm heeft gezien in aflevering 3.
Er vanuitgaande dat dat waar is; waarom deden ze daar dan in godsnaam zo moeilijk over? Waarom mocht niemand daarbij zijn en waarom mocht ook de kijker het niet zien? Wat hebben ze daarmee 'gewonnen'? Ik dacht daardoor alleen nog maar harder dat Tim de mol was, en dat hij helemaal niet uit het spel lag. Maar nu blijkt dat hij gewoon een kandidaat was die om één of andere reden een extra kans kreeg, vraag ik me echt af wat voor doel dat geheimzinnige schermpje-niet-laten-zien had..
Hoeft niet, vanavond kan ook helemaal niks bekend worden, alleen de finale opdrachten. En dat dan volgende week de winnaar én de verliezer én de mol bekend worden gemaakt. Kan zomaar zijn dat we vanavond helemaal niks extra's wetenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, vanavond is de finale... met de bekendmaking van de winnaar óf de verliezer... maar NIET wie de mol is. Dat komt pas in de terugblik vanuit een of ander kasteel/kerk volgende week.
Althans, zo gaat 't al jaren.
Is al vaker gebeurd dat een kandidaat een extra kans kreeg, bijv. Loretta Schrijver een paar seizoenen terug... of Paul Rabbering nog een paar jaar daar voor. Zo vreemd is dat dus niet... en het zorgt in jouw geval succesvol voor een dwaalspoor. Laten de makers dat nou nét graag willen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:46 schreef Moira. het volgende:
Nu bedenk ik me trouwens ook... Er werd gezegd dat Tim wél een rood scherm heeft gezien in aflevering 3.
Er vanuitgaande dat dat waar is; waarom deden ze daar dan in godsnaam zo moeilijk over? Waarom mocht niemand daarbij zijn en waarom mocht ook de kijker het niet zien? Wat hebben ze daarmee 'gewonnen'? Ik dacht daardoor alleen nog maar harder dat Tim de mol was, en dat hij helemaal niet uit het spel lag. Maar nu blijkt dat hij gewoon een kandidaat was die om één of andere reden een extra kans kreeg, vraag ik me echt af wat voor doel dat geheimzinnige schermpje-niet-laten-zien had..
Klopt als een zwerende vingerquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:43 schreef Pino112 het volgende:
Ja dat is ook zo.
RLS / [WIDM] De uitzending van donderdag 28 februari #1 Finale!
Ja maar waarom? Ik vond het een hele rare regie-actie, ook dat Tim erna ineens weer terug mocht komen. Alsof er iets mis is gegaan binnen het spel, en de regie dat op zo'n vage manier snel weer op probeert te lappen ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kijkers op verkeerde been zetten
Achsoo, maar vind het nog steeds onlogischquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is al vaker gebeurd dat een kandidaat een extra kans kreeg, bijv. Loretta Schrijver een paar seizoenen terug. Zo vreemd is dat dus niet... en het zorgt in jouw geval succesvol voor een dwaalspoor. Laten de makers dat nou nét graag willen.
Ja vraag me ook af waarom. Kan ook gewoon random zijn om beetje te fucken doen ze wel vaker heb ik het idee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar waarom? Ik vond het een hele rare regie-actie, ook dat Tim erna ineens weer terug mocht komen. Alsof er iets mis is gegaan binnen het spel, en de regie dat op zo'n vage manier snel weer op probeert te lappen ofzo.
Zie niet in wat ze er verder mee winnen en wie hier verder zijn voordeel uit kan trekken (de mol/kandidaten/kijkers)
Heel dit kutspel is onlogisch daarom is het zo fantastischquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Achsoo, maar vind het nog steeds onlogisch
Ja heel random iddquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja vraag me ook af waarom. Kan ook gewoon random zijn om beetje te fucken doen ze wel vaker heb ik het idee.
Loretta?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is al vaker gebeurd dat een kandidaat een extra kans kreeg, bijv. Loretta Schrijver een paar seizoenen terug... of Paul Rabbering nog een paar jaar daar voor. Zo vreemd is dat dus niet... en het zorgt in jouw geval succesvol voor een dwaalspoor. Laten de makers dat nou nét graag willen.
Die ging er in de 1e aflevering uit en kwam niet meer terug dacht ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:55 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Loretta?Laat mijn geheugen me nu heel erg in de steek of haal je twee mensen door elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |