SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Onvoorstelbaar dat je op donderdagavond het huis uit gaat. Ik word wel eens gebeld tijdens WIDM, dat vind ik al onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:25 schreef Pino112 het volgende:
Je donderdag niet vrijhouden voor WIDM
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Onvoorstelbaar dat je op donderdagavond het huis uit gaat. Ik word wel eens gebeld tijdens WIDM, dat vind ik al onbegrijpelijk.
Vanavond gebeurt er denk ik toch verder niks dan dat het gewoon de finale-opdrachten zijn, denk dat de mol en winnaar en mollenstreken enzo volgende week pas bekend worden gemaakt in de reüniequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:00 schreef Impect het volgende:
Dat ik juist vanavond een vergadering heb van de voetbal![]()
Ik mis de finale live op TV
Gewoon niet opnemenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Onvoorstelbaar dat je op donderdagavond het huis uit gaat. Ik word wel eens gebeld tijdens WIDM, dat vind ik al onbegrijpelijk.
Ik heb ze alle 3 verdacht, dus bij wie het ook zou zijn zou ik zeggen "Ik zei het toch?!!!!11"quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Kees of Paulien denk ik. Maar Carolien echt niet.
Overigens heb ik het altijd fout.
Yup. Zoals altijd :-)quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vanavond gebeurt er denk ik toch verder niks dan dat het gewoon de finale-opdrachten zijn, denk dat de mol en winnaar en mollenstreken enzo volgende week pas bekend worden gemaakt in de reünie
Ik quote hem alvast mocht het wel zo zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als er iemand niet de mol is, is zij het wel.
Zou wat zijn als ze het toch wel isquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als er iemand niet de mol is, is zij het wel.
Vliegtuigstand heet bij mij Molstandquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoop hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vanavond gebeurt er denk ik toch verder niks dan dat het gewoon de finale-opdrachten zijn, denk dat de mol en winnaar en mollenstreken enzo volgende week pas bekend worden gemaakt in de reünie
Wel dezelfde avond nog, denk een uurtje erna sowieso welquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:18 schreef Impect het volgende:
[..]
Hoop het
Hoelang duurt het tot de aflevering op uitzendinggemist staat?
Maar dat hoeft nog niet te zeggen dat ze 100% op de juiste mol zit, of meer vragen goed gaat beantwoorden dan de andere kandidaatquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:09 schreef Jivis het volgende:
Carolien wint het denk ik. Zij speelt het spel ook puur voor zichzelf, door niet te veel informatie door te spelen en een beetje op de achtergrond te acteren. Dat zag je bij vorige winnaars (zoals Frits Sissing) ook terug.
True, maar als je niet te veel met anderen communiceert over je verdenkingen krijg je ook minder last van een 'clouded judgement'.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dat hoeft nog niet te zeggen dat ze 100% op de juiste mol zit, of meer vragen goed gaat beantwoorden dan de andere kandidaat
Da's waar, veel mensen worden op die manier op het laatst toch nog op het verkeerde been gebrachtquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
True, maar als je niet te veel met anderen communiceert over je verdenkingen krijg je ook minder last van een 'clouded judgement'.
Ik denk dat Pauline en Carolien allebei op de juiste mol zitten. Het gaat er dus vooral om hoeveel details ze weten en hoe snel ze de test maken. Wat dat eerste betreft schat ik Pauline hoger in, wat dat tweede betreft Carolien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dat hoeft nog niet te zeggen dat ze 100% op de juiste mol zit, of meer vragen goed gaat beantwoorden dan de andere kandidaat
Carolien zat toch juist in het begin bij een aantal verbondjes? Volgens mij was zij juist erg sociaal bezig, althans de eerste zoveel afleveringen dan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:09 schreef Jivis het volgende:
Carolien wint het denk ik. Zij speelt het spel ook puur voor zichzelf, door niet te veel informatie door te spelen en een beetje op de achtergrond te acteren. Dat zag je bij vorige winnaars (zoals Frits Sissing) ook terug.
Nee volgende week pas.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:45 schreef tochweerhenk het volgende:
Jawel vanavond gaan ze de mol bekend makken is toch de finale
Binnen 15 min...quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel dezelfde avond nog, denk een uurtje erna sowieso wel
Vertel, ik mis ietsquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:02 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik deze foto zo zie, heb ik wel zo'n vermoeden
O nouja gewoon dat Kees zo pontificaal in het midden staat en de dames om hem heenquote:
Ah denk dat 't weinig betekent hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:16 schreef ejiraM het volgende:
[..]
O nouja gewoon dat Kees zo pontificaal in het midden staat en de dames om hem heen
Het was ook niet helemaal serieus hoor, maar vanuit de Keestunnelquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah denk dat 't weinig betekent hoorZo'n 'compositie' krijg je al snel als je een foto van 3 personen moet maken
Haha truequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:21 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Het was ook niet helemaal serieus hoor, maar vanuit de Keestunnel
Ach, ik heb pas een keer een mol helemaal goed gehadquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha true
Ik zit niet in een tunnel, zou dat ook niet durven, ben ik bang dat ik na de laatste aflevering compleet voor lul sta als ik het mis hebEn die kans dat je het mis hebt blijft er tot de laatste aflevering
nice nicequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:30 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ach, ik heb pas een keer een mol helemaal goed gehadEn verder een aantal keer heel erg teleurgesteld geweest omdat mijn mol er als een van de laatsten uitging, dus ik vind dit eigenlijk best een prima score
Ik moest lachenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:01 schreef MolFan het volgende:
Wat kijkt Paulien geil op dat plaatje hierboven
Ja en volgende week weet je pas wie de mol is en niet vandaag.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond is de finale staat op facebook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |