SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Onvoorstelbaar dat je op donderdagavond het huis uit gaat. Ik word wel eens gebeld tijdens WIDM, dat vind ik al onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:25 schreef Pino112 het volgende:
Je donderdag niet vrijhouden voor WIDM
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Onvoorstelbaar dat je op donderdagavond het huis uit gaat. Ik word wel eens gebeld tijdens WIDM, dat vind ik al onbegrijpelijk.
Vanavond gebeurt er denk ik toch verder niks dan dat het gewoon de finale-opdrachten zijn, denk dat de mol en winnaar en mollenstreken enzo volgende week pas bekend worden gemaakt in de reüniequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:00 schreef Impect het volgende:
Dat ik juist vanavond een vergadering heb van de voetbal![]()
Ik mis de finale live op TV
Gewoon niet opnemenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Onvoorstelbaar dat je op donderdagavond het huis uit gaat. Ik word wel eens gebeld tijdens WIDM, dat vind ik al onbegrijpelijk.
Ik heb ze alle 3 verdacht, dus bij wie het ook zou zijn zou ik zeggen "Ik zei het toch?!!!!11"quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Kees of Paulien denk ik. Maar Carolien echt niet.
Overigens heb ik het altijd fout.
Yup. Zoals altijd :-)quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vanavond gebeurt er denk ik toch verder niks dan dat het gewoon de finale-opdrachten zijn, denk dat de mol en winnaar en mollenstreken enzo volgende week pas bekend worden gemaakt in de reünie
Ik quote hem alvast mocht het wel zo zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als er iemand niet de mol is, is zij het wel.
Zou wat zijn als ze het toch wel isquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als er iemand niet de mol is, is zij het wel.
Vliegtuigstand heet bij mij Molstandquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoop hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vanavond gebeurt er denk ik toch verder niks dan dat het gewoon de finale-opdrachten zijn, denk dat de mol en winnaar en mollenstreken enzo volgende week pas bekend worden gemaakt in de reünie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |