Gescheten. Niet gelopen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:28 schreef BzP het volgende:
OP's text lijkt alsof een kat over zn toetsenbord heeft gelopen.
als jij zo grote als mij had zou je hem in je poepert douwen maar ik ben geen faggot dus laat hem chillen langs me been en over me kniequote:Op donderdag 28 februari 2013 12:32 schreef MichaelScott het volgende:
Een piemel op je knie hebben._!!!
Dan ben je gewoon mismaakt. Je moeder rookte zeker toen ze in verwachting was.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:34 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
als jij zo grote als mij had zou je hem in je poepert douwen maar ik ben geen faggot dus laat hem chillen langs me been en over me knie
Die is net zo nuttig als dit topic.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:32 schreef MichaelScott het volgende:
Een piemel op je knie hebben._!!!
Ok man.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:34 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
als jij zo grote als mij had zou je hem in je poepert douwen maar ik ben geen faggot dus laat hem chillen langs me been en over me knie
Neen, één van de bolletjes die ze smokkelde is geklapt terwijl ze zwanger wasquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon mismaakt. Je moeder rookte zeker toen ze in verwachting was.
Ik, als plastisch chirurg, zou volledige amputatie van de penis en teelballen aanraden i.v.m uitzaaiing.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:38 schreef zovty het volgende:
Ik denk dat je hondsdolheid hebt opgelopen, het lijkt me dat je eikel geamputeerd moet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
G ik was laatst chickie balle en toen kwam mn tollie ineens uit de mik er weer uit wtf toen zat ik oog en oog met me eigen tollie kon niet meer door gaan toen dus af en toe is wel faya ja daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:39 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik, als plastisch chirurg, zou volledige amputatie van de penis en teelballen aanraden i.v.m uitzaaiing.
Haar zoenen en gelijk je eigen eikel tongen danquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:42 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
G ik was laatst chickie balle en toen kwam mn tollie ineens uit de mik er weer uit wtf toen zat ik oog en oog met me eigen tollie kon niet meer door gaan toen dus af en toe is wel faya ja daar heb je gelijk in
quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:42 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
G ik was laatst chickie balle en toen kwam mn tollie ineens uit de mik er weer uit wtf toen zat ik oog en oog met me eigen tollie kon niet meer door gaan toen dus af en toe is wel faya ja daar heb je gelijk in
Maarja dreirie luister dan a mattie, ga naar spoedeisende hulp jwz daar zitten ook van die geile assistenten kan je miss ook wel ff ballen on die bureautje daarzo jeweettochquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:42 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
wat bedoel je? ze heb wel mooie vormen hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
is die chick zo oppervlakkig ja?
ja, ik zal het wel verkeerd begrijpen, maar je maakt je zorgen dat die meid gaat lopen klagen omdat je een schaafwond op je lul hebt ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:50 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
wat bedoel je? ze heb wel mooie vormen hoor
Jij vind geschaafde lullen wel smakelijk?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, ik zal het wel verkeerd begrijpen, maar je maakt je zorgen dat die meid gaat lopen klagen omdat je een schaafwond op je lul hebt ofzo
geschaafd, gestampt, gesneden, maakt mij allemaal niks uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij vind geschaafde lullen wel smakelijk?
Verstandig. Is zonde van je tijdquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:49 schreef Smack10 het volgende:
waar gaat het eigenlijk over?
Geen zin om me in te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |