SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:34 schreef fietsie het volgende:
Ghegheghe ik zat er al op te wachten dat iemand me zou corrigeren
Goedenmorgen @ all
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten!
Kusjes enz.![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten!
Kusjes enz.![]()
Leuk johquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
Grappig wel dat Nederland de komende twee jaar met het begrotingstekort ruim boven 3% uitkomt
Nouja, ik vind het grappig omdat Nederland zo aandrong op het feit dat alle landen onder de 3% moesten zitten. En nu zelf falenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Leuk johKomt door al dat linkse gebullshit van de laatste jaren
Boven je stand leven is linksquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het grappig omdat Nederland zo aandrong op het feit dat alle landen onder de 3% moesten zitten. En nu zelf falen
Komt niet door links, komt niet door rechts. Er is gewoon boven onze stand geleefd.
Oneens.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Boven je stand leven is links
Volgend schooljaar wss weerquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga maar terug naar je economieles dan
Goed zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Volgend schooljaar wss weer
Zoveel echte linkse kabinetten hebben we trouwens niet gehad. Den Uyl was het meest linkse wat we hebben gehad en volgens mij was daar het begrotingstekort lager dan bij de CDA-VVD kabinettenquote:
linksquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Boven je stand leven is links
ALLESquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Links, midden en rechts
Het is allemaal niks
Lekker geslapen?quote:
ditquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Politiek
En het toch volgen
En CDA, VVD, die bakken er net zo weinig vanquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
diten me elke keer weer ergeren aan de pvda & SP en GL, SGP, CU, PVdD, PVV, en 50PLUS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |