SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:34 schreef fietsie het volgende:
Ghegheghe ik zat er al op te wachten dat iemand me zou corrigeren
Goedenmorgen @ all
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten!
Kusjes enz.![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten!
Kusjes enz.![]()
Leuk johquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
Grappig wel dat Nederland de komende twee jaar met het begrotingstekort ruim boven 3% uitkomt
Nouja, ik vind het grappig omdat Nederland zo aandrong op het feit dat alle landen onder de 3% moesten zitten. En nu zelf falenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Leuk johKomt door al dat linkse gebullshit van de laatste jaren
Boven je stand leven is linksquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het grappig omdat Nederland zo aandrong op het feit dat alle landen onder de 3% moesten zitten. En nu zelf falen
Komt niet door links, komt niet door rechts. Er is gewoon boven onze stand geleefd.
Oneens.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Boven je stand leven is links
Volgend schooljaar wss weerquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga maar terug naar je economieles dan
Goed zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Volgend schooljaar wss weer
Zoveel echte linkse kabinetten hebben we trouwens niet gehad. Den Uyl was het meest linkse wat we hebben gehad en volgens mij was daar het begrotingstekort lager dan bij de CDA-VVD kabinettenquote:
linksquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Boven je stand leven is links
ALLESquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Links, midden en rechts
Het is allemaal niks
Lekker geslapen?quote:
ditquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Politiek
En het toch volgen
En CDA, VVD, die bakken er net zo weinig vanquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
diten me elke keer weer ergeren aan de pvda & SP en GL, SGP, CU, PVdD, PVV, en 50PLUS
CDA doet soms nog wel goede dingen maar dat christelijke programmaquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En CDA, VVD, die bakken er net zo weinig van
Ze doen allemaal wel WAT goed, maar het is over het geheel hopeloos. Dat geldt voor alle partijen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
CDA doet soms nog wel goede dingen maar dat christelijke programma![]()
VVD blijft toch gewoon het beste voor de economie
VVD blijft het bestequote:Op donderdag 28 februari 2013 10:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ze doen allemaal wel WAT goed, maar het is over het geheel hopeloos. Dat geldt voor alle partijen.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, er is geen beste in Nederland
Hooguit de minst slechte
Ik zeg een staat van beleg, waarbij Europa alle landen annexeerdquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
Overigens dreigt de Duitse economisch groei ook af te nemen, wat - in combinatie met nog grotere problemen in het zuiden (denk aan Italië nu) - wel eens voor nog meer gezeik hier kan gaan zorgen
Toch maar hopen op een nieuwe Wirtschaftswunder
Laatste berichten waren dan wel weer wat positiever over Duitsland, maar het kan niet steeds het gezeik blijven ontspringen vrees ik. En dan zijn we hier de pineutquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zeg een staat van beleg, waarbij Europa alle landen annexeerd
Ga heen! Een afscheiding van NL, Lux, Duitsland, de UK en de scandinavische landen van de EU.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zeg een staat van beleg, waarbij Europa alle landen annexeerd
Nee, dat komt door die rechtse graaiersquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Leuk johKomt door al dat linkse gebullshit van de laatste jaren
Dit ja, al hoeft VK er van mij niet per se bij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ga heen! Een afscheiding van NL, Lux, Duitsland, de UK en de scandinavische landen van de EU.
Dat lijkt me een goed idee
alsof de UK dat wilquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ga heen! Een afscheiding van NL, Lux, Duitsland, de UK en de scandinavische landen van de EU.
Dat lijkt me een goed idee
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat komt door die rechtse graaiers
Alsof die Noren ook maar iets te vertellen hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof de UK dat wilEn dan zit je bij die scandinavische landen die willen dat iedereen 60% belasting betaald
Wel als het Noorwegen, Zweden, Finland en Denemarken zijn tegenover NL, Lux, Duitslandquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alsof die Noren ook maar iets te vertellen hebben
Panzerarmee aan de Deense grens zetten in Schleswig-Holsteinquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wel als het Noorwegen, Zweden, Finland en Denemarken zijn tegenover NL, Lux, Duitsland
Maar daartegenover -geen- eigen risico en fundamenteel grondig geregelde onderwijs en gezondheidszorg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof de UK dat wilEn dan zit je bij die scandinavische landen die willen dat iedereen 60% belasting betaald
Ja, en geen extra's kunnen hebben omdat de overheid dat toch afpaktquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar daartegenover -geen- eigen risico en fundamenteel grondig geregelde onderwijs en gezondheidszorg.
gewoon een bom op de landen die we schuldig zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
Gewoon bepaalde landen koloniseren. Zou een hoop problemen oplossen in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |