SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:34 schreef fietsie het volgende:
Ghegheghe ik zat er al op te wachten dat iemand me zou corrigeren
Goedenmorgen @ all
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten!
Kusjes enz.![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten!
Kusjes enz.![]()
Leuk johquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
Grappig wel dat Nederland de komende twee jaar met het begrotingstekort ruim boven 3% uitkomt
Nouja, ik vind het grappig omdat Nederland zo aandrong op het feit dat alle landen onder de 3% moesten zitten. En nu zelf falenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Leuk johKomt door al dat linkse gebullshit van de laatste jaren
Boven je stand leven is linksquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het grappig omdat Nederland zo aandrong op het feit dat alle landen onder de 3% moesten zitten. En nu zelf falen
Komt niet door links, komt niet door rechts. Er is gewoon boven onze stand geleefd.
Oneens.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Boven je stand leven is links
Volgend schooljaar wss weerquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga maar terug naar je economieles dan
Goed zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Volgend schooljaar wss weer
Zoveel echte linkse kabinetten hebben we trouwens niet gehad. Den Uyl was het meest linkse wat we hebben gehad en volgens mij was daar het begrotingstekort lager dan bij de CDA-VVD kabinettenquote:
linksquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Boven je stand leven is links
ALLESquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Links, midden en rechts
Het is allemaal niks
Lekker geslapen?quote:
ditquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Politiek
En het toch volgen
En CDA, VVD, die bakken er net zo weinig vanquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
diten me elke keer weer ergeren aan de pvda & SP en GL, SGP, CU, PVdD, PVV, en 50PLUS
CDA doet soms nog wel goede dingen maar dat christelijke programmaquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En CDA, VVD, die bakken er net zo weinig van
Ze doen allemaal wel WAT goed, maar het is over het geheel hopeloos. Dat geldt voor alle partijen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
CDA doet soms nog wel goede dingen maar dat christelijke programma![]()
VVD blijft toch gewoon het beste voor de economie
VVD blijft het bestequote:Op donderdag 28 februari 2013 10:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ze doen allemaal wel WAT goed, maar het is over het geheel hopeloos. Dat geldt voor alle partijen.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, er is geen beste in Nederland
Hooguit de minst slechte
Ik zeg een staat van beleg, waarbij Europa alle landen annexeerdquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
Overigens dreigt de Duitse economisch groei ook af te nemen, wat - in combinatie met nog grotere problemen in het zuiden (denk aan Italië nu) - wel eens voor nog meer gezeik hier kan gaan zorgen
Toch maar hopen op een nieuwe Wirtschaftswunder
Laatste berichten waren dan wel weer wat positiever over Duitsland, maar het kan niet steeds het gezeik blijven ontspringen vrees ik. En dan zijn we hier de pineutquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zeg een staat van beleg, waarbij Europa alle landen annexeerd
Ga heen! Een afscheiding van NL, Lux, Duitsland, de UK en de scandinavische landen van de EU.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zeg een staat van beleg, waarbij Europa alle landen annexeerd
Nee, dat komt door die rechtse graaiersquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Leuk johKomt door al dat linkse gebullshit van de laatste jaren
Dit ja, al hoeft VK er van mij niet per se bij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ga heen! Een afscheiding van NL, Lux, Duitsland, de UK en de scandinavische landen van de EU.
Dat lijkt me een goed idee
alsof de UK dat wilquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ga heen! Een afscheiding van NL, Lux, Duitsland, de UK en de scandinavische landen van de EU.
Dat lijkt me een goed idee
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat komt door die rechtse graaiers
Alsof die Noren ook maar iets te vertellen hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof de UK dat wilEn dan zit je bij die scandinavische landen die willen dat iedereen 60% belasting betaald
Wel als het Noorwegen, Zweden, Finland en Denemarken zijn tegenover NL, Lux, Duitslandquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alsof die Noren ook maar iets te vertellen hebben
Panzerarmee aan de Deense grens zetten in Schleswig-Holsteinquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wel als het Noorwegen, Zweden, Finland en Denemarken zijn tegenover NL, Lux, Duitsland
Maar daartegenover -geen- eigen risico en fundamenteel grondig geregelde onderwijs en gezondheidszorg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof de UK dat wilEn dan zit je bij die scandinavische landen die willen dat iedereen 60% belasting betaald
Ja, en geen extra's kunnen hebben omdat de overheid dat toch afpaktquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar daartegenover -geen- eigen risico en fundamenteel grondig geregelde onderwijs en gezondheidszorg.
gewoon een bom op de landen die we schuldig zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
Gewoon bepaalde landen koloniseren. Zou een hoop problemen oplossen in ieder geval.
Nah, kunnen we het beter exploiteren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon een bom op de landen die we schuldig zijn
Ik zie het al.. het is weer tijd voor een dictatuurquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Technocratiequote:Op donderdag 28 februari 2013 11:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zie het al.. het is weer tijd voor een dictatuur
Hmz weet niet of je geschikt bent om mijn marionetje te zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zolang je mij maar Minister-President maakt
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik geen belasting betaal.
De reden dat een dictatuur beter werkt dan een democratiequote:Op donderdag 28 februari 2013 11:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar heb je mensen die dom zijn
Alsof alle mensen hier slim zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar heb je mensen die dom zijn
Nogal een riskante uitspraak met niet eens heel lang geleden gadaffi en die burgeroorlog..quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:41 schreef Evie het volgende:
[..]
De reden dat een dictatuur beter werkt dan een democratie
Moet je niet serieus nemen, ze zijn maar wat aan het spelenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nogal een riskante uitspraak met niet eens heel lang geleden gadaffi en die burgeroorlog..
Tis wat overdreven natuurlijk..quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je niet serieus nemen, ze zijn maar wat aan het spelen
Een beetje kinderachtig, maar ach
Ja toch?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof alle mensen hier slim zijn
Ben ik met je eens. En de reden dat de helft iets tegen marokkanen heeft is omdat de helft van de niet-marokkanen ooit door marokkanen is beroofdquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis wat overdreven natuurlijk..
Maar dat gemiddeld mens geen stemrecht zou moeten hebben valt wat van te zeggen... Want de helft snapt er helemaal geen kut van en stemt omdat ze het niet zo op die rare marokkanen hebben.
de helft snapt er geen kut van en stemt op een partij die toevallig zorgt dat zij ergens korting krijgen oid.. zonder na te denken wat dat met bijvoorbeeld de economie doetquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis wat overdreven natuurlijk..
Maar dat gemiddeld mens geen stemrecht zou moeten hebben valt wat van te zeggen... Want de helft snapt er helemaal geen kut van en stemt omdat ze het niet zo op die rare marokkanen hebben.
Welke dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef Royco1 het volgende:
Evie, kan ik vast een voorschot krijgen van mijn budget? Ik wil nieuwe tanks kopen.
Ik heb wel een visie maar laatst hadden we er hier nog een discussie over en dan wordt er gelijk geschreeuwt dat je niks van politiek af weet en je moet inlezen... Zo wordt er altijd over gediscussierd ook.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
de helft snapt er geen kut van en stemt op een partij die toevallig zorgt dat zij ergens korting krijgen oid.. zonder na te denken wat dat met bijvoorbeeld de economie doet
Alsof je dat verborgen kunt houdenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry mk, staatsgeheim dit dat.
Ik ga straks lunchen met tony stark.
Dat doe ik er gewoon bij he.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roy zou mijn minister van feest zijn.
Welquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen uit Limburg zijn niet slim.
Sowieso mensen die over politiek praten. Tis hetzelfde als voetbal, iedereen beweert dat zij het bij het rechte eind hebben. En over politiek discussieren is net zo zinvol als discussieren over het geloof -_-quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb wel een visie maar laatst hadden we er hier nog een discussie over en dan wordt er gelijk geschreeuwt dat je niks van politiek af weet en je moet inlezen... Zo wordt er altijd over gediscussierd ook.
Alleen de discussie over politiek is wel wat meer waard dan die over geloof... Geloof mag je lekker zelf uitzoeken verder maar politiek bestuurd echt je land.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso mensen die over politiek praten. Tis hetzelfde als voetbal, iedereen beweert dat zij het bij het rechte eind hebben. En over politiek discussieren is net zo zinvol als discussieren over het geloof -_-
Ik had het meer over mensen die bijvoorbeeld op fora gaan discussieren over politiek. Ook al begint het soms goed, uiteindelijk draait het op een 'feestje' uit waarbij iedereen de ander van zijn gelijk probeert te overtuigen, ofwel iedereen met een andere mening gaan schofferen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alleen de discussie over politiek is wel wat meer waard dan die over geloof... Geloof mag je lekker zelf uitzoeken verder maar politiek bestuurd echt je land.
Ik vind het dan wel vervelend dat er wel weer een user langskomt die het nodig vindt om te zeggen dat je het allemaal niet snapt en jezelf moet inlezen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had het meer over mensen die bijvoorbeeld op fora gaan discussieren over politiek. Ook al begint het soms goed, uiteindelijk draait het op een 'feestje' uit waarbij iedereen de ander van zijn gelijk probeert te overtuigen, ofwel iedereen met een andere mening gaan schofferen.
Dat zijn vaak mensen die lijden onder het 'tofheidssyndroom'quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel vervelend dat er wel weer een user langskomt die het nodig vindt om te zeggen dat je het allemaal niet snapt en jezelf moet inlezen.
zo gaat dat hier he. zo hard mogelik schreeuwen en de ander omlaag halen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb wel een visie maar laatst hadden we er hier nog een discussie over en dan wordt er gelijk geschreeuwt dat je niks van politiek af weet en je moet inlezen... Zo wordt er altijd over gediscussierd ook.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
zo gaat dat hier he. zo hard mogelik schreeuwen en de ander omlaag halen.
dat staat gelijk aan je gelijk halen
Wat vind jij van die bezuinigingsdrift van de overheid?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
de helft snapt er geen kut van en stemt op een partij die toevallig zorgt dat zij ergens korting krijgen oid.. zonder na te denken wat dat met bijvoorbeeld de economie doet
ik denk dat ze te ver doorslaan met bezuinigen waardoor de economie niet aan gaat trekken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:07 schreef kingtoppie het volgende:
Wat vind jij van die bezuinigingsdrift van de overheid?
Kan tegelijkertijd lijkt me.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat ze te ver doorslaan met bezuinigen waardoor de economie niet aan gaat trekken.
dus blijven we in die neerwaartse spiraal.
maar aan de andere kant, bezuinigen moeten we. dat sowieso.
Bouw hebben ze zo al jarenlang kunstmatig aan de gang gehouden met grote kantoorgebouwen die nu leeg staan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan tegelijkertijd lijkt me.
Tis duidelijk dat de overheid teveel uitgaven heeft.. Maar dat overschot aan uitgaven dat opgaat aan niets producerende elementen kan gekort worden zonder dat dat effecten heeft voor de economie. (efficienter werken eigenlijk)
In de zorg worden dure pillen weggegooid wat zonde is.. -> Makkelijk bezuinigen.
Ontwikkelingshulp... Lijkt me ook niet iets waar je als land geld aan uit moet geven als je krap bij kas zit... Jij neemt ook geen abbonement op de KIKA als je in het rood zit, of wel?
Eigenlijk dat soort dingen vind ik dat erop bezuinigd moet worden...
Verder zie je dat veel van die bouwbedrijven failliet gaan die je eventueel over een paar jaar weer nodig zou hebben.. Zorg dan dat je dat werk van over een paar jaar als de economie zou aantrekken gewoon verplaatst naar nu als overheid zodat er werk blijft en er niet bedrijven opgestart en afgebroken hoeven te worden.
Sommige uitgaven zijn dan ook meer preventieve uitgaven he?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan tegelijkertijd lijkt me.
Tis duidelijk dat de overheid teveel uitgaven heeft.. Maar dat overschot aan uitgaven dat opgaat aan niets producerende elementen kan gekort worden zonder dat dat effecten heeft voor de economie.
Lijkt me dan een verkeerde investering...quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bouw hebben ze zo al jarenlang kunstmatig aan de gang gehouden met grote kantoorgebouwen die nu leeg staan.
Kan ik nog wel wat aan toevoegen: De kosten van de bouw van vooral woningen worden kunstmatig hooggehouden door grondspeculatie. Laat ze daar maar wat aan doen danquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bouw hebben ze zo al jarenlang kunstmatig aan de gang gehouden met grote kantoorgebouwen die nu leeg staan.
Wegen bouwen heeft natuurlijk meer nut dan het bouwen van kantoorpanden die vervolgens weer leeg blijven staan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me dan een verkeerde investering...
Maar wegen etc?
Hebben we die niet genoeg dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me dan een verkeerde investering...
Maar wegen etc?
Blijkbaar niet want er is weer een miljarden project begonnen qua wegen..quote:
Daar gaat eigenlijk ook veel geld aan op hoor...quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang er nog files zijn, hebben we dus niet genoeg wegen
We hebben te veel auto's.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang er nog files zijn, hebben we dus niet genoeg wegen
OV gratis?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben te veel auto's.
Nederland is vol.
Geloof jij dat nog steeds anno 2013?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben te veel auto's.
Nederland is vol.
Ov is in veel plaatsen niet toereikend.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
OV gratis?
Omgekeerde BTW op OV?
Ja dat geloof ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geloof jij dat nog steeds anno 2013?
Jonge, Nederland is leeg
Dat moet dan maar uitgezocht worden op gemeentelijk / provinciaal niveau.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:27 schreef Royco1 het volgende:
[quote]Op donderdag 28 februari 2013 12:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ov is in veel plaatsen niet toereikend.
Dan ben je wel heel snel en makkelijk van mening veranderdquote:
Mensen zijn gewoon bereid om een halfuur a drie kwartier te forenzen naar het werk...quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Eigenlijk is de trend dat contracten sneller aflopen (minder snel een vaste baan) vooral funest voor de files voor mensen die een sociale winingbouwwoning huren. Die kunnen niet makkelijk verhuizen en moeten dus steeds verder forenzen.
Huh?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel snel en makkelijk van mening veranderd
Maar goed, scheelt weer een discussie (gelukkig!).
Ow, verkeerd geinterpreteerd, oepsie!quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huh?
Heb ik ooit gezegd dat nederland leeg was dan?
Want landbouw en veeteelt hebben we niet nodig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, verkeerd geinterpreteerd, oepsie!
Maar goed, neem maar eens een kijkje op een topografische kaart van Nederland en aanschouw dan de enorme groene (lege) plekken op de kaart.
Als we Nederland echt vol zouden willen bouwen, dan passen er in Nederland meer dan 100.000.000 mensen. Dan pas is Nederland vol!
Er kunnen er dus in principe nog makkelijk 83.000.000 mensen bij
ik zou beginnen met steun aan buitenland.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar als je iemand vraagt waarop bezuinigd moet worden, dan krijg je uiteraard steeds weer verschillende antwoorden. Daaruit ontstaat vervolgens weer zo'n nutteloze discussie
En je kunt het mensen niet kwalijk nemen dat ze stemmen op die politieke partij die hun het beste uitkomt
Zelfs dan nog kunnen we nog altijd nieuwe landbouwgebieden ontginnen, wel ten koste van de natuur natuurlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Want landbouw en veeteelt hebben we niet nodig.
Ik denk dat daar wel een meerderheid voor te vinden isquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou beginnen met steun aan buitenland.
zo van... hey jongens, nu even niet. Als wij weer uit de problemen zijn gaan we daar wel weer naar kijken
en wij kunnen er hier uren over babbelen zonder enig resultaat dusja...... bijna weekendquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar goed, alleen daarop bezuinigen is simpelweg niet voldoende. Naarmate de punten vorderen, zullen steeds meer belangen met elkaar gaan botsen en krijg je weer politieke discussie enzo
Precies!quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
en wij kunnen er hier uren over babbelen zonder enig resultaat dusja...... bijna weekend
Ja maar mijn weekend staat om 17:30 voor de deurquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:44 schreef Tamashii het volgende:
Bijna weekend? Mag vandaag nog 8 uur werken en morgen 9 uur.
wat voor mic? ben je artiest?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies!![]()
Ander onderwerp: Mijn mic is weer eens overleden. Hij was potdomme nog maar een half jaartje oud!
Kan ik de bon weer gaan zoeken om hem om te ruilen oid's -_-
Nee, de mic van m'n headset kapte ermee toen ik met m'n vader aan het skypen wasquote:
schreeuw dan niet zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, de mic van m'n headset kapte ermee toen ik met m'n vader aan het skypen was
Kutdingen overlijden steeds -_-
Gefeliciteerd hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar mijn weekend staat om 17:30 voor de deur
Awww popje toch.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:44 schreef Tamashii het volgende:
Bijna weekend? Mag vandaag nog 8 uur werken en morgen 9 uur.
Maak me niet druk. Geld is ook goed.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik zal aan je denken als ik mij morgenochtend nog even omdraai
Oja je krijgt nog 10.000 he.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maak me niet druk. Geld is ook goed.
Moet ik eerst even goed bekijken.. neem je CV maar meequote:Op donderdag 28 februari 2013 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag ik minister van defensie worden?
Whehe dat is waarquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
met het geld dat ik bespaar kan ik alsnog wel buiten de deur eten
Wat een geldwolven weer hiero hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maak me niet druk. Geld is ook goed.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef Royco1 het volgende:
Evie, kan ik vast een voorschot krijgen van mijn budget? Ik wil nieuwe tanks kopen.
We moeten heeel veel luciferdoosjes hebben royco.. heeel veelquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alsof je dat verborgen kunt houden
Tanks verstop je niet even in een luciferdoosje of zo
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:06 schreef Evie het volgende:
[..]
We moeten heeel veel luciferdoosjes hebben royco.. heeel veel
Ik ga er niet om smeken hequote:Op donderdag 28 februari 2013 13:05 schreef Evie het volgende:
[..]nope
Heb je die positie nog niet gegeven he?!
Echt niemand die dat zou verdenken.. want het is zo achterlijk.. zou eigenlijk best een goed plan zijnquote:
geld = etenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een geldwolven weer hiero hoor
Maak mij dan minister van emigratie, dan emigreer ik al die kansloze draaideurcriminelen, zonder pardonquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Echt niemand die dat zou verdenken.. want het is zo achterlijk.. zou eigenlijk best een goed plan zijn![]()
Sla je dit zomaar af?quote:
ROKJON <3quote:
En dan met je verse pizza uit je eigen houtoven in de jacuzziquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:10 schreef fietsie het volgende:
Echte liefde is een pizza-houtoven in de tuin....
Jah zoiets.... maar je wilt ook wel andere dingen maken in zo'n oven hoor....quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan met je verse pizza uit je eigen houtoven in de jacuzzi
zoals de kat van de burenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jah zoiets.... maar je wilt ook wel andere dingen maken in zo'n oven hoor....
Ik schreef toch geen klaarmaken ?quote:
ik moet huilen van geluk van pizza.. huillach komt zo pizzaonaardig over :$quote:
Mag ik opteren voor de buurvrouw van 2 of 3 deuren verder? De directe buurvrouwen dat hoeft niet zo...quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Buurvrouw heeft geen kat.
Maar ze mag er wel bij komen zitten in de jacuzzi.
Die van mij wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mag ik opteren voor de buurvrouw van 2 of 3 deuren verder? De directe buurvrouwen dat hoeft niet zo...
is wel zo gezelligquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Buurvrouw heeft geen kat.
Maar ze mag er wel bij komen zitten in de jacuzzi.
quote:
Dubbele begroeting.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dropkonijntjon <3 hoiiii
als die oven maar aan staat en die kat erin gaatquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik schreef toch geen klaarmaken ?
en mij begroet ze weer nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Dubbele begroeting.
[ afbeelding ]
Profit
Gewoon slaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
en mij begroet ze weer niet
m'n hartje
Ja maar dat ging dus niet helemaal goed, want foon.. Maar voor jou doe ik datquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Dubbele begroeting.
[ afbeelding ]
Profit
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
en mij begroet ze weer niet
m'n hartje
Soms hou ik er wel vanquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen. Sowieso heb ik een hekel aan slaan
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja maar dat ging dus niet helemaal goed, want foon.. Maar voor jou doe ik dat![]()
Maar ook hoi dus nog moka, want dat moest eigenlijk :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan word het andersquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Soms hou ik er wel van
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FFFUUUUUUUUUUUUUUUUU
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
IK HOU VAN LEKKAH FRIS, IK HOU VAN LEKKAH ANDUWWWRSquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Soms hou ik er wel van
Vooral met die vlinderslagjes enzo.. Kriebelt lekkerquote:
Nohquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik moet gewoon nog zo veel doen vandaag...stomme fok
Ja, die vind ik ook lekker ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vooral met die vlinderslagjes enzo.. Kriebelt lekker
quote:
Nope is een man die een overheerlijke pizza maakt in een pizza houtoven en je die pizza komt brengen met een lekker wijntje erbijquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:10 schreef fietsie het volgende:
Echte liefde is een pizza-houtoven in de tuin....
DAAAAAAAAAAR GAAAAAAAAAAAAT HIIIIIIIJJJJJJJJJquote:
Heb je ook Animal Planet opstaan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook lekker ja.
Basiskennis.
Oh. Nou ja, dan niet he.quote:
Gisteravond even gekeken ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Heb je ook Animal Planet opstaan?
Waarom nou weer een man? Jammer hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:24 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Nope is een man die een overheerlijke pizza maakt in een pizza houtoven en je die pizza komt brengen met een lekker wijntje erbij
Niet met bier?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:24 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Nope is een man die een overheerlijke pizza maakt in een pizza houtoven en je die pizza komt brengen met een lekker wijntje erbij
Euh ik neem eigenlijk aan dat die vent en dat pizzamaken gewoon inherent aan die oven verbonden zit hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:24 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Thnxquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
DAAAAAAAAAAR GAAAAAAAAAAAAT HIIIIIIIJJJJJJJJJ
Succes
Verslagje getypt? :$quote:
Dat doet mij deugd, zo warmquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Thnx
Ik zal aan je denken vandaag
Valt niet veel te typen. Was een beetje een saaie aflevering. Beest in kwestie lag te slapen.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt niet veel te typen. Was een beetje een saaie aflevering. Beest in kwestie lag te slapen.
Wat dan niet, dat is kei lief van mij.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Valt niet veel te typen. Was een beetje een saaie aflevering. Beest in kwestie lag te slapen.
T is ook nooit goed genoeg voor Bobby ehquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat dan niet, dat is kei lief van mij.
Meppen he.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
T is ook nooit goed genoeg voor Bobby eh![]()
![]()
Zou t niet pikken :$
quote:
Ja maar...quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat dan niet, dat is kei lief van mij.
Wat zit jij nu weer te stoken?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
T is ook nooit goed genoeg voor Bobby eh![]()
![]()
Zou t niet pikken :$
Die klappen van jouquote:
Ik eigen me dat recht toe dus ik mag datquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar...
[..]
Wat zit jij nu weer te stoken?
[..]
Die klappen van jou
Ja mja, dat gaat niet altijd jwz. Ik heb ook snel medelijden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sowieso!! Use ze force
Gewoon overheen zetten. Kan Bobsel wel hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja mja, dat gaat niet altijd jwz. Ik heb ook snel medelijden.
Mijn tijd komt nog wel. Je vond mijn lieve-ik niet zo leuk he.quote:
Jaja, die klappen van mij. Bek houden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar...
[..]
Wat zit jij nu weer te stoken?
[..]
Die klappen van jou
Nee dat kon ik echt niet handelenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn tijd komt nog wel. Je vond mijn lieve-ik niet zo leuk he.
Denk je dat?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gewoon overheen zetten. Kan Bobsel wel hebben
Dacht dat wij vrienden waren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gewoon overheen zetten. Kan Bobsel wel hebben
Na die post van Bobby begin ik toch te twijfelenquote:
Hahahah aww ja dat vond ik wel schattig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja mja, dat gaat niet altijd jwz. Ik heb ook snel medelijden.
Je weet dat dat nu mijn tactiek is he.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee dat kon ik echt niet handelenDamn wat irritant. Hahha
Die beschrijving komt aardig overeen met mij ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een lelijke vent, maar zo grappig
Dat bedoel ik!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Na die post van Bobby begin ik toch te twijfelen
Als je dan ook alles toelaat vind ik dat niet ergquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je weet dat dat nu mijn tactiek is he.
Vind dat ie een beetje valsspeelt nu ;Squote:
Wellicht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je dan ook alles toelaat vind ik dat niet erg
Dat geloof ik pas als ik je gezien heb, dus vooralsnog vind ik even niksquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die beschrijving komt aardig overeen met mij ja.
Ik zou jou nooit onderschattenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:40 schreef BobbyB het volgende:
Ik word hier gewoon onderschat daar Tammi en Rokje
Ja he. Doe je mee met hem in elkaar slaan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vind dat ie een beetje valsspeelt nu ;S
Gaarne, wanneer?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja he. Doe je mee met hem in elkaar slaan?
Vraag maar aan Tam en Rokjequote:Op donderdag 28 februari 2013 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat geloof ik pas als ik je gezien heb, dus vooralsnog vind ik even niks
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja he. Doe je mee met hem in elkaar slaan?
quote:
Ik vind ook niks.. Vond ik sowieso maar eens een keer wat.. Duizend euro ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ja nee nu niet gaan janken ja? Mis al een flink aantal weken wat actie!!quote:
Ja nou ik doe niet mee aan die actiequote:Op donderdag 28 februari 2013 13:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja nee nu niet gaan janken ja? Mis al een flink aantal weken wat actie!!
Hoeft ook niet, ik ga m'n gang wel gewoonquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nou ik doe niet mee aan die actie
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog nooit gezien (rokje 1 keer ) dus daar trap ik niet in
Tammi wil je ook niet zien. Kutwijf dat het is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog nooit gezien (rokje 1 keer ) dus daar trap ik niet in
Moet ik er wel zijn hequote:Op donderdag 28 februari 2013 13:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ik ga m'n gang wel gewoon
Haal je wel op/ laat je wel ophalen.. Zal vast wat GHB inslaanquote:
Het ligt wel aan haar bui hoor. Ik geloof best dat ze lief kan zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tammi wil je ook niet zien. Kutwijf dat het is.
Ja dat ze mag neervallen van het huilen.quote:
Waaaaat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tammi wil je ook niet zien. Kutwijf dat het is.
Nee hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het ligt wel aan haar bui hoor. Ik geloof best dat ze lief kan zijn
Daaaag dag <3 en is goedquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Maar over tijd gesproken..Die is nu op.. Vandaag extra dingen te doen (
) gr gr lief dagboekpost :$
Dus Bobby, ben er wsl IETS later vanavond
En Tamme Asser, nogmaals: laat je t weten als t uitkomt dan?
Alle keren dat ik d;r gezien heb was het een hele nare ervaring.quote:
Ja vooral gister, toen ik eindelijk eens lief deed.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alle keren dat ik d;r gezien heb was het een hele nare ervaring.
Het is ook nooit goed bij die mannenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja vooral gister, toen ik eindelijk eens lief deed.
Ja kon daar gewoon echt niet tegen, zoals ik zei, die strijdlustige Tammi met weerwoord en klappen terug is veel leuker.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja vooral gister, toen ik eindelijk eens lief deed.
Nou bek houden adn!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja kon daar gewoon echt niet tegen, zoals ik zei, die strijdlustige Tammi met weerwoord en klappen terug is veel leuker.
Ja okee! Kutwijf!quote:
Ik ben geen man volgens Tammiquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed bij die mannen
Ja, lekkerquote:
quote:
J Lawquote:
quote:
Lekker, melk en suiker alsjeblieft!quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed bij die mannen
positief over de kosten van de dierenarts?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:23 schreef Myraela het volgende:
Thuiskomen van de dierenarts en gewoon positief verrast zijn. Zowel qua de gezondheid van de katjes als de kosten van zo'n dierenarts.
Dat kan ik me nooit voorstellen. Mijn dierenarts is zo peperduur!quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
positief over de kosten van de dierenarts?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:18 schreef Matip het volgende:
[..]
Lekker, melk en suiker alsjeblieft!
Die van mij ook.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat kan ik me nooit voorstellen. Mijn dierenarts is zo peperduur!
Mja, 2 katten naar de dierenarts. Ik ging eigenlijk uit dat het wel richting de 300 euro zou gaan. Maar het was nog niet eens de helft.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
positief over de kosten van de dierenarts?
algehele checkup en inentingen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, 2 katten naar de dierenarts. Ik ging eigenlijk uit dat het wel richting de 300 euro zou gaan. Maar het was nog niet eens de helft.
thanks!quote:
Fijn om welkom geheten te wordenquote:
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euh ik neem eigenlijk aan dat die vent en dat pizzamaken gewoon inherent aan die oven verbonden zit hoor
Wat was er met de boefjes?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:23 schreef Myraela het volgende:
Thuiskomen van de dierenarts en gewoon positief verrast zijn. Zowel qua de gezondheid van de katjes als de kosten van zo'n dierenarts.
Ja, voor beide katten even gecontroleerd. Inentingen gehad en vlooiendruppels. Ontworming tabletjes mee naar huis.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
algehele checkup en inentingen?
Helemaal niets gelukkig. De grote heeft want tandsteen en een hele lichte hartruis die geen kwaad kan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was er met de boefjes?
Ja goedkoop is het niet. (heb een kat met blaasgruis en die heeft het op het nippertje gehaald en krijgt dieetvoer)quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, voor beide katten even gecontroleerd. Inentingen gehad en vlooiendruppels. Ontworming tabletjes mee naar huis.
Over een maand moet de kitten zijn 2de inenting en de grote krijgt een gebitsbehandeling, dus dan zijn we de 2de helft wel kwijt. Maar toch vond ik het nog behoorlijk meevallen.
De vorige keer dat ik ging was ik 200 euro kwijt en kwam ik zonder kat thuis, dus ik was best nerveus.
Dat is zo! Maar ik ben er niet bang voor hoor..quote:
Ah stoere...quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:42 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat is zo! Maar ik ben er niet bang voor hoor..
Be afraid, be very afraid.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:42 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat is zo! Maar ik ben er niet bang voor hoor..
Soms.quote:
Blaasgruis, bah. Dat is altijd een vervelende.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja goedkoop is het niet. (heb een kat met blaasgruis en die heeft het op het nippertje gehaald en krijgt dieetvoer)
Maar algehele check ups en inentingen vallen gelukkig wel mee ....
Bij jou?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stick it where the sun doesn't shine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |