Ik zit nog geen twee minuten in dit topic en nu al verantwoordelijkhedenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:04 schreef essnhills het volgende:
Haal die kuiken piep ff uit de opDat was een garp van Koelkast
![]()
Lijkt maar, de karaf zelf is gewoon symmetrisch van vorm.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:05 schreef Karina het volgende:
Wat een rare karaf of lijkt dat maar zo op de foto?
De bovenkant valt weg op de foto.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:05 schreef Karina het volgende:
Hij mist een deel aan de bovenkant.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:05 schreef Karina het volgende:
The perks of being the TS..quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik zit nog geen twee minuten in dit topic en nu al verantwoordelijkheden
Nou dit is niet zo snel hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik had ineens de lapo, jullie slowchatten te snel : P
Wees blij dat iedereen netjes jou het nieuwe topic gunde.. Gister en vannacht is mijn topic 3x gekaapt!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik had ineens de lapo, jullie slowchatten te snel : P
Gister het laatste half uur!quote:
Ik lig ook nog lekker in bedquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:10 schreef Ceviche het volgende:
Sneller dan ik kan typen op m'n iPad, liggend in bed nog
I don't know that feel bro.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wees blij dat iedereen netjes jou het nieuwe topic gunde.. Gister en vannacht is mijn topic 3x gekaapt!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:11 schreef Renn het volgende:
Ik heb net die samsung tv besteld en nite betaald, gefake-buyed dus.. Word ik nu ook gebanned?
De boxquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:11 schreef Fyodor het volgende:
Ik ben te lui om alle topics door te lezen, maar is er nog wat interessants voorbij gekomen?
Of is het weer Dora, die luchtjes en nog meer onzinnige dingen?
Heb je de tv niet gewoon gemist?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen ideeHou je ons op de hoogte?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:11 schreef Fyodor het volgende:
Ik ben te lui om alle topics door te lezen, maar is er nog wat interessants voorbij gekomen?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:11 schreef Fyodor het volgende:
Danku, die link had ik ff nodig jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:13 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Staat alles in
Niet aan beginnen, is een prutsding!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:14 schreef Karina het volgende:
Ik zat even te denken over die radio net, weg
Binnen een kwartier ofzo? Vanaf dat je echt in je betaalscherm zit.. Dus als je je bank en alles hebt geaccepteerd en op kopen hebt gedrukt..quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:13 schreef Ceviche het volgende:
Moet je ook fokking snel betalen omdat je anders misgrijpt?
Mijn Ibood > Mijn account gegeven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:16 schreef Jimbo het volgende:
is er een manier om ibood je gegevens op te laten slaan ? ik moet elke x alles handmatig invullen
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:14 schreef lipjes het volgende:
Nou, deze keer ben ik ingelogd, al mijn adresgegevens zijn ingevuld, ik ga deze keer de box niet missen
ik zocht al een account pagina, maar kan echt nergens zn knop vindenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Mijn Ibood > Mijn account gegeven.
in het oranje balkje om de aanbieding heen, onder die website van het jaar dingetjesquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zocht al een account pagina, maar kan echt nergens zn knop vinden
:/
Op de pagina van de aanbieding zelf. Rechtsboven in het oranje gedeeltequote:Op donderdag 28 februari 2013 09:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Op het oranje richeltje vlak boven de aanbieding.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:19 schreef Jimbo het volgende:
ah tering, daar idd ' mijn ibood'
pas een dag op zoek
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:19 schreef Jimbo het volgende:
ah tering, daar idd ' mijn ibood'
pas een dag op zoek
Koop gelijk even een mooi messenset keukenset.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Kan ik teminnste gewoon next -> next -> betalen -> finish doen
al 4 gekocht, op ing ingelogt en dan gecancelled...gaat niet bepaald snelquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Koop gelijk even een mooi messenset
stimmtquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:20 schreef Fyodor het volgende:
Kan je niet meer betalen via PayPal? Zie dit er niet meer tussen staan?
Ik ben er net, straks zie ik wat leuks en mis ik het omdat ik een halve enquęte in moet vullen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Kan ik teminnste gewoon next -> next -> betalen -> finish doen
Pas je op dat je account niet geblokt wordt? :;)quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
al 4 gekocht, op ing ingelogt en dan gecancelled...gaat niet bepaald snel
Ach, daar heb ik dr toch wel meer vanquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pas je op dat je account niet geblokt wordt? :;)
Ben gek, denkt mn vriendin straks dat IK in de keuken ga staan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Koop gelijk even een mooi messenset keukenset.![]()
Cadeau voor je vriendinquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ben gek, denkt mn vriendin straks dat IK in de keuken ga staan.
Niks mis met mannen die koken hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ben gek, denkt mn vriendin straks dat IK in de keuken ga staan.
shhtt. ga eens sammich makenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mis met mannen die koken hoor![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuj! Ik eis ontbijt op bed!quote:
quote:
Krijg ik ze naar mijn kop geworpenquote:
Stiekum kook ik best vaak in het weekend, vooral buitenlands.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lip-madra's?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Krijg ik ze naar mijn kop geworpen
[..]
Stiekum kook ik best vaak in het weekend, vooral buitenlands.
Laatst kip-madra's a'la Lipjes gemaakt.
Lekker!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Krijg ik ze naar mijn kop geworpen
[..]
Stiekum kook ik best vaak in het weekend, vooral buitenlands.
Laatst kip-madra's a'la Lipjes gemaakt.
ik wil ook ijs op bedquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuj! Ik eis ontbijt op bed!
[..]
Maar dat wordt zo'n bendequote:
Wat heb je er ook aan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:27 schreef Ceviche het volgende:
Deze gaat dan weer minder snel dan ik dacht.
Wat is het eigenlijk precies?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:27 schreef Ceviche het volgende:
Deze gaat dan weer minder snel dan ik dacht.
dan moet je t niet rond gaan smerenquote:
Ja, ik weet wel wat lekker isquote:
Een ding waar je muziek naar stuurt en dat ding speelt het dan af ofzo. Ik weet de juiste woorden nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk precies?
Lijkt er op dat jij de messenset goed kan gebruikenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel wat lekker is
Gewoon de kip standaard marineren, lekker goudbruin wokken.
Dan 500g wokgroenten erbij, 2 paprika's, partij champignons.
Dan, 2 theelepels pittige kruiden, snufje zout.
De saus even los in een pannetje doorkoken, bij de kip en groenten in de wok erbij, en klaar is de saus na nog 5 minuutjes doorsudderen
Ohquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan moet je t niet rond gaan smerenmaar gewoon opeten, zoals waar t voor bedoeld is.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
De saus even los in een pannetje doorkoken, bij de kip en groenten in de wok erbij, en klaar is de saus na nog 5 minuutjes doorsudderen
Stuk beter dan een appeltje erbij en boontjes
Jamie oliver 15minutesquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Stuk beter dan een appeltje erbij en boontjes
Heb al het goede gereedschapquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:30 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Lijkt er op dat jij de messenset goed kan gebruiken
Wel eens wat van hem gemaakt, maar ook weer met eigen variatie.quote:
Maar niet leuk voor op iBOODquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:31 schreef Fyodor het volgende:
Hehe, dat kaartspel hebben wij al. Best leuk voor op vakantie enzo!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:31 schreef Jimbo het volgende:
en wat een vrouwen topic opeens. Bijna alleen dames hier, en t gaat over koken
gister gehaktballetjes proberen te maken ervan...quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heb al het goede gereedschap
[..]
Wel eens wat van hem gemaakt, maar ook weer met eigen variatie.
Iets met spaghettie bolognese ovenschoten oid.
Mexicaanse gehaktballen zijn lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gister gehaktballetjes proberen te maken ervan...
t rollen duurde al 15 min en ze aren niet te vretenalleen zout peper en dille bij de balletjes
ik maak ze wel naar eigen recept, veel lekkerder
Zo hoort het. De mannen zijn nu allemaal aan het werk en de vrouwen zitten thuis niks te doen en gaan dus maar hunten. :lquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:31 schreef Jimbo het volgende:
en wat een vrouwen topic opeens. Bijna alleen dames hier, en t gaat over koken
enge gedachte.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:34 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zo hoort het. De mannen zijn nu allemaal aan het werk en de vrouwen zitten thuis niks te doen en gaan dus maar hunten. :l
wat voor werken moet doorgaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:36 schreef Karina het volgende:
Ik ben ook aan het werkKlein beetje.
Nou ja als je wakker ligt in een kutbed kan je jezelf maar beter nuttig maken tochquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:33 schreef Karina het volgende:
Bikkel Melleyn zelfs in de vakantie iboodhunten.
En je weet maar nooit wat voor geweldige aanbieding er langs komtquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:37 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nou ja als je wakker ligt in een kutbed kan je jezelf maar beter nuttig maken toch
er komen er nog genoeg om gebruik van te makenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:36 schreef essnhills het volgende:
Dit is ook een uitermate goeden aanbieding om ontbijt te gaan maken ofzo..
Maar dan moet ik opstaan enzo
Kussens bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:37 schreef Karina het volgende:
[..]
En je weet maar nooit wat voor geweldige aanbieding er langs komt
Paar hunts geleden kwam hij nog weleens voorbij, maar al tijden niet meer gezien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zoiets zou ik heel leuk vinden ( mits niet te duur).
Maienza erbij gooien, of een beschuit erdoorheen kruimelen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gister gehaktballetjes proberen te maken ervan...
t rollen duurde al 15 min en ze aren niet te vretenalleen zout peper en dille bij de balletjes
ik maak ze wel naar eigen recept, veel lekkerder
Gelukkig gaat het niet over patat/friet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:42 schreef Melleyn het volgende:
Gaan ze het over gehaktballen hebben op de vroege morgen
Gehaktballen van de Ikea? ik heb er gelukkig een paar zakken van kunnen inslaan, voordat ze allemaal werden weggehaald.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:42 schreef Melleyn het volgende:
Gaan ze het over gehaktballen hebben op de vroege morgen
In andere landen zijn de hotdogs nu ook uit de schappen gehaald!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:43 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Gehaktballen van de Ikea? ik heb er gelukkig een paar zakken van kunnen inslaan, voordat ze allemaal werden weggehaald.
Ik laatst wel om half 1 's nachts een kaassouffé op amsterdam centraal..quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:43 schreef lipjes het volgende:
Vorige week 's avonds een gehaktbal uit de frituur geloof ik
Met satesaus
Je bedoeld een berenklauw?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:44 schreef GekkePoes het volgende:
Een gehakt bal in plakken snijden, met ui ertussen, die frituren
Hé bah, je kan lekker vlees zo verpesten door het te frituren!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:44 schreef GekkePoes het volgende:
Een gehakt bal in plakken snijden, met ui ertussen, die frituren
Ik vind dat zo jammer. Er zijn landen waar ze een dag bedelen voor een bakje rijst, En hier doen ze heerlijke producten naar de vuilstort, omdat er paardenvlees in zit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
In andere landen zijn de hotdogs nu ook uit de schappen gehaald!
De hotdogs zijn uit de schappen gehaald omdat er aanwijzingen zijn dat er in de gehaktballetjes paardenvlees zit, en de hotdogs komen van dezelfde leverancierquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:45 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik vind dat zo jammer. Er zijn landen waar ze een dag bedelen voor een bakje rijst, En hier doen ze heerlijke producten naar de vuilstort, omdat er mogelijk paardenvlees in zit.
Lekker met ui en satehsausquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:45 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zoiets, maar die heten overal anders, en soms dippen ze die ook in een beslagje
In de hotdogs zit dus ook paardenvlees las ik vanmorgen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
De hotdogs zijn uit de schappen gehaald omdat er aanwijzingen zijn dat er in de gehaktballetjes paardenvlees zit, en de hotdogs komen van dezelfde leverancier
Vannacht moesten ze nog beginnen met testen..quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]
In de hotdogs zit dus ook paardenvlees las ik vanmorgen.
Ja maar dan vindt niemand het erg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:47 schreef GekkePoes het volgende:
Zal er ook paardenhaar in de meubels zijn verwerkt?
Ik zag het vanmorgen in de Televaag. Kan het nu niet zo snel meer vinden. Effe zoeken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vannacht moesten ze nog beginnen met testen..Lijkt me stug dat ze dat nu al zeker weten?
http://www.speld.nl/2013/(...)in-ikea-bankstellen/quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:47 schreef GekkePoes het volgende:
Zal er ook paardenhaar in de meubels zijn verwerkt?
Yep zo noemen we dat hier ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die noemen we hier een berehap
Zeker geen brabandersquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die noemen we hier een berehap
Ja dat vind ik dus ook, gewoon een stickertje erop.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:50 schreef GekkePoes het volgende:
Zet dan paardenvlees bij de ingrediënten, dan mogen ze weer verkocht worden
Hihi, het artikel dat ik las vannacht had ook deze verwoordingen, alleen dus iets als er zijn sterke aanwijzingen voor paardenvlees in de gehaktballetjes, en de hotdogs komen van de zelfde leverancier..quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:49 schreef Karina het volgende:
Ook paardenvlees in hotdogs IKEA
Van de FP
Dat dus idd jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook, gewoon een stickertje erop.
Oe bestaan die, paardengehaktballetjes? Met alleen paard dus. WIl ik wel eens proeven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:52 schreef GekkePoes het volgende:
Zouden mensen ook klagen als er rundvlees in de paardengehaktballetjes zit?
De meeste mensen interesseert het toch nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat dus idd jaHet enige probleem is eigenlijk dat het neit mag omdat het niet vermeld staat.. Vermeldt het dan en kijk wat het met de verkoop doet!
Ja!! Die lieve koeien wat doe je!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:52 schreef GekkePoes het volgende:
Zouden mensen ook klagen als er rundvlees in de paardengehaktballetjes zit?
Die waren erg lekker, was bij een paardenslager.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe bestaan die, paardengehaktballetjes? Met alleen paard dus. WIl ik wel eens proeven.
Ik heb weleens paardenworst gegeten, lekker hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:54 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die waren erg lekker, Was bij een paardenslager. Er zit zeg maar meer smaak aan, maar ze moeten wel ietsje langer bakken.
Johquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:54 schreef Ceviche het volgende:
Hee een horloge. Daar heb ik er gisteren wel relatief veel van gezien trouwens.
Er zal straks wel weer een zaklamp komenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:54 schreef Ceviche het volgende:
Hee een horloge. Daar heb ik er gisteren wel relatief veel van gezien trouwens.
Dat is mijn favoriete worstquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb weleens paardenworst gegeten, lekker hoor.
Vergeet de NASsen niet!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:55 schreef Antal het volgende:
Kwaliteits hunt weer:
- lampen
- ledjes
- lampen
- horloges
- lampen
- pannen
- lampen
- bestek /servies
- lampen
![]()
een kans op de KNVB beker !quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:56 schreef So_Surreal het volgende:
Wat heb ik allemaal gemist sinds gisteravond 18:00?
Lampen, heel veel lampen.. oh en wat NASsen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:56 schreef So_Surreal het volgende:
En een paar horloges! Vergeet die niet!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:56 schreef Xeor het volgende:
[..]
Lampen, heel veel lampen.. oh en wat NASsen.
Juist, en wat leuke bordspellen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
En een paar horloges! Vergeet die niet!
En het gereedschap natuurlijk!
network accesible serversquote:
quote:
AnaNASsen!quote:
Heb niet gekeken, maar vond de opmerking te mooi om te laten schietenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:58 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Pff breek me de bek niet open.
Maar lag het aan mij of was de scheids een naaier?
Dat dock-achtige ding?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:57 schreef Jimbo het volgende:
Tevens, waar blijft die ps3 mountvorig jaar was ie dr meer.
zaklampen no doubtquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:56 schreef So_Surreal het volgende:
jaquote:
Shhhtquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:58 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Uhhhhhh, eerder network attached storage
14 TB aan watquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:59 schreef lipjes het volgende:
Mijn pc is een nas.
14TB opslag en groeiend
En ik hoef al helemaal geen gebruikte voor ruim 300 Euroquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:00 schreef Jimbo het volgende:
ik wil wel een nasmaar die zijn te duur
Hoezo gebruikt?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:00 schreef Yngwie het volgende:
[..]
En ik hoef al helemaal geen gebruikte voor ruim 300 Euro
Gewoon een cheap-ass mobotje met onboard videokaart, CPUtje erop, 4GB geheugen, Linux erop en uitbreiden tot al je S-ATA en PCI slots vol zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:00 schreef Jimbo het volgende:
ik wil wel een nasmaar die zijn te duur
Vannacht was er 1quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:59 schreef EDMAN- het volgende:
IK WIL GEEN NAS!
Hoeveel boxen zijn er sinds gisteren 17:00 nog voorbijgekomen?
Mede8er, speelt direct van mn pc af op mn TV in HDquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:01 schreef Jimbo het volgende:
ik heb gewoon een downloadbak, dan zet ik mn bestanden op sdkaartjes als ik ze wil kijken en die prik ik zo in de tv
niks wifi of andere lastige stream dingen
Okequote:Op donderdag 28 februari 2013 10:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
Films, muziek, games, Eigen 3D en programmeer zooi
Tevens staat het helemaal vol
Refurb staat erachter.. oftewel refurbished. Oftewel, gebruikt, kapot gegaan, en weer gefixed om opnieuw te verkopen via iBoodquote:
Ik heb ook een HDMI kabel van de computer naar de TVquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mede8er, speelt direct van mn pc af op mn TV in HD
ik vond deze wel mooiquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou helemaal niksheb de boel liever gewoon horizontaal liggen
Jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:03 schreef Ceviche het volgende:
Hoezo refurb? Zijn die eerder geretourneerd ofzo?
Nee 3! dag 1 om half 6 's ochtends en om half 5 's middag. En vannacht ergens dus nog eentjequote:Op donderdag 28 februari 2013 10:03 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dus er zijn er pas 2 geweest joh?
dan moet de pc ook weer aanstaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mede8er, speelt direct van mn pc af op mn TV in HD
Oh thanksquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:02 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Refurb staat erachter.. oftewel refurbished. Oftewel, gebruikt, kapot gegaan, en weer gefixed om opnieuw te verkopen via iBood
Moet sowieso uitbreiden, 3DS max, Photoshop & Unity tegelijk draaien met chrome en steam erbij.....quote:
Staat die tochquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan moet de pc ook weer aanstaan
Vind t wel handig met die kaartjes (overigens ook gewoon 1080p uiteraard)
Ja jij vroeg vanaf 5 uurquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:04 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ah! toen reed ik net naar huis uiteraard
re-fur-bquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:03 schreef Ceviche het volgende:
Hoezo refurb? Zijn die eerder geretourneerd ofzo?
Ik doe bijna niks met mijn PC alleen films downloadenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Moet sowieso uitbreiden, 3DS max, Photoshop & Unity tegelijk draaien met chrome en steam erbij.....
Gebruik ik iets van 8-9GB aan geheugen en er zit maar 4GB in
Wanneer zit je weer in de auto? Dan zorg ik dat ik klaarzitquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:04 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ah! toen reed ik net naar huis uiteraard
Vooral als ze boos wordenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:04 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Die nieuwe zijn echt fucking irritant
Ik doe ook nog game-developmentquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik doe bijna niks met mijn PC alleen films downloadenoh en streamen naar mijn mediaplayer.
half 1, ff langs de supermarkt, en rond 4 uur. Sowieso. Vorige hunt stond ik in de supermarkt en zat ik ook in de auto tijdens de boxen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:04 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wanneer zit je weer in de auto? Dan zorg ik dat ik klaarzit
Hier niet meer.quote:
Leuk om je buren te pesten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:06 schreef Yngwie het volgende:
[..]
500 lumen is niet echt een zaklampJE, bijna bouwlamp
Waarschuw me maar nog ff als je echt weggaatquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:05 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
half 1, ff langs de supermarkt, en rond 4 uur. Sowieso. Vorige hunt stond ik in de supermarkt en zat ik ook in de auto tijdens de boxen.
farcry 3 was een tof spelquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Leukik speel af en toe BF3 en Far Cry 3.
Die van mij gaat echt neit uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hier niet meer.
vroeger dag in dag uit dat ding aan.
Toen ging ik samen wonen en nu zit ik heer burgerlijk met de tablet op de bank en download ik eens per maand met een gratis usenet trial de dingen die ik nodig heb... Of als ik ff snel een serie wil kijken download ik em op de tablet
Gister weer begonnen met crysis 1quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Leukik speel af en toe BF3 en Far Cry 3.
Deel 3 komt toch uit, zag volgens mij reclame afgelopen week.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Die van mij gaat echt neit uit
[..]
Gister weer begonnen met crysis 1
waarvan 1000 gisterquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:08 schreef essnhills het volgende:
Oeh leuk, ik heb bijna 2000 posts
Is al uit, daarom ben ik deel 1 weer gaan spelen, dan warhead, dan 2, en dan 3quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:07 schreef Xeor het volgende:
[..]
Deel 3 komt toch uit, zag volgens mij reclame afgelopen week.
Oh dat valt tegen eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
500 lumen kan je vergelijken met een 40 watt gloeilampje. niet bar veel dus. In het donker geeft het wel zat licht.
Zoiets jaquote:
100 W is iets van 1200 lumenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:07 schreef Karina het volgende:
Het zegt mij helemaal niks he? Hoeveel is een normale gloeilamp?
Oké, heb nog nooit crysis gespeeld.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is al uit, daarom ben ik deel 1 weer gaan spelen, dan warhead, dan 2, en dan 3
dan schelen we er maar 30.000quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoiets ja
Een kwartier voor de hunt begon had ik precies 1100 posts
Vind de open wereld van FC3 juist zo vetquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:09 schreef Jimbo het volgende:
crysis 3 is wel tofmis alleen wel dat open wereld gevoel van farcry oid.
100 watt dacht ik 150 lumenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:07 schreef Karina het volgende:
Het zegt mij helemaal niks he? Hoeveel is een normale gloeilamp?
Ik ga het zien binnenkortquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:09 schreef Jimbo het volgende:
crysis 3 is wel tofmis alleen wel dat open wereld gevoel van farcry oid.
Te verwaarlozen toch?quote:
Fixedquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:10 schreef essnhills het volgende:
Geen enkel spel is beter dan Pong!
ja das t tofste aan de game juistquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:09 schreef Xeor het volgende:
[..]
Vind de open wereld van FC3 juist zo vet
Zijn er ook off-ear koptelefoons ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:10 schreef Ceviche het volgende:
Mat goude__!
Iemand heeft dyslexie daar.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zijn er ook off-ear koptelefoons ?
Beetje uren rondlopen en opdrachten doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja das t tofste aan de game juist
Dat heet in ear schatquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zijn er ook off-ear koptelefoons ?
Ik sinds 1999quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Te verwaarlozen toch?
Maar ik ben pas sinds september lid
YOLOquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:11 schreef Ceviche het volgende:
You don't need grammar when you've got SWAG.
http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:12 schreef Miniem het volgende:
Waar kun je zien wat ervoorbij is gekomen?
Sowieso oerlelijk deze.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:12 schreef GekkePoes het volgende:
[..]ja wist ik, maar dat leek me wel duidelijk, dat het geen oordopjes waren
Yo dun need gramma, if ya have SWAGquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:11 schreef Ceviche het volgende:
You don't need grammar when you've got SWAG.
Was toch ook iets anders?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
Lol, nou ik dus in een half jaartje 2000 posts..quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik sinds 1999maar in 2002 - 2006 veel gepost, daarna niks meer voor een tijd... denk dat ik 2012-13 op de 5-8k post zit
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:12 schreef Miniem het volgende:
Waar kun je zien wat ervoorbij is gekomen?
Deze jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
slowchat topicsquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol, nou ik dus in een half jaartje 2000 posts..Al ga ik daar nog wel ruim overheen vandaag gok ik
Ik post eigenlijk alleen veel hierVoor de rest af en toe een kleine bijdrage
Goed ideequote:Op donderdag 28 februari 2013 10:14 schreef Karina het volgende:
Ik heb het historielinkje even in de OP gezet, wordt zo vaak gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |