doe gewoon aardig, dima is een toffe boyquote:
Haha nou ja maar verder hoef je je toch hier geen zorgen om te maken? Cesar Milan is ook klein maar hij is ook een baas. En zo zijn er veel meer. Het enige is dat je een vriendinnetje moet zoeken die ook wat kleiner is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee dat niet, je bent wel fantasie rijk zeg.
Het is gewoon heel klein voor een jongenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
doe gewoon aardig, dima is een toffe boy
1.70 is dat ook heel klein???quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het is gewoon heel klein voor een jongen
Niet nodig jonge, met dikke armen pull je de smatjes jwtzquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
je kan wel zo zien dat hij niet squat
Je bedoelt; eentje die kleiner is (dat moet sowieso) én het niet erg vindt dat je zo belachelijk klein bent - waarvoor wrs enige vorm van compensatie moet bestaan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:35 schreef Aukje83 het volgende:
Het enige is dat je een vriendinnetje moet zoeken die ook wat kleiner is.
Ik ben 1.70 dus ik wil wel een jongen die minstens 1.75 is het liefst +1.80quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:37 schreef TrapsAndDelts het volgende:
[..]
1.70 is dat ook heel klein???
Godver nog 5cm groeien.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben 1.70 dus ik wil wel een jongen die minstens 1.75 is het liefst +1.80
Natuurlijk. Welterusten Sam.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:49 schreef Schalks. het volgende:
Ik ben 1,90 en ik baal soms als ik niet de langste ben.
True story.
Compensatie? Wat een onzin. Je moet in het algemeen niets meer dan een leuke jongen zijn. Als een meisje/vrouw je lengte een probleem vindt, dan zoekt ze gewoon verder.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je bedoelt; eentje die kleiner is (dat moet sowieso) én het niet erg vindt dat je zo belachelijk klein bent - waarvoor wrs enige vorm van compensatie moet bestaan.
Jemig, inderdaad! Gelukkig heb ik altijd mijn zaklamp bij me.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Weet je nog? Vandaag ga je voor het eerst slapen met het licht uit.
beetje esthetiek van vegeta rocken tochquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Sowieso zijn kortere gasten meer in proportie. Als lange slungel moet je wel echt hard je best doen om er enigszins esthetisch uit te zien (of aan de juice).
Mooi zo. Kijk ook nog even onder je bed, volgens mij ligt daar nog je lichtmetalen, gesigneerde Pajama Man broodtrommel (in beperkte uitgave).quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:14 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Jemig, inderdaad! Gelukkig heb ik altijd mijn zaklamp bij me.
Wie dan wel?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kleine kut Turk
[..]
Er is op heel fok maar een persoon met wie ik graag zou willen afspreken. En dat is niet die Pool.
Als jij het gezegd zou hebben zou het Hugh_Myron zijn, obviousquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:07 schreef CristinaYang het volgende:
Oeh het klinkt alsof jij meer weet. Vertel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |