Let's not think about that yet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Inderdaad grote verrassing is ook nog eens.dat hoe ouder je wordt hoe meer je ruggengraat in elkaar zakt.
Dus ja als oma ben ik 1,55m en jij ook.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik zal maar even niet de berichtjes erbij halen die je mij stuurde omdat je wilde afspreken he![]()
Beetje boos door de afwijzing?
Dit wordt interessantquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:31 schreef Ambipur het volgende:
Serieus... Ga je op deze tour? Alsof ik met JOU zou willen afspreken.
Kleine kut Turkquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen , gewoon ff optyfen uit dit topic.
Er is op heel fok maar een persoon met wie ik graag zou willen afspreken. En dat is niet die Pool.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit wordt interessantGore Pool, afgewezen vrouwen..
![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]Serieus... Ga je op deze tour? Alsof ik met JOU zou willen afspreken.
Ga ergens voor vrouwenrechten strijden ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen , gewoon ff optyfen uit dit topic.
Met het gebrek aan jouw mannelijkheid, moet het jou ook lukken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
Ga ergens voor vrouwenrechten strijden ofzo
Slechte comeback.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Met het gebrek aan jouw mannelijkheid, moet het jou ook lukken.
En toen zei die barvrouw "welke jongen?"quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik had een keer sportles bij zo een roeivereneging. Toen kregen we een consumptiebon om wat te drinken te halen bij de bar.
Ik dus zo bij die bar staan met mijn hand op de bar met bonnetje in mijn hand en ik keek de barvrouw in haar ogen aan, ik wacht 10 seconden ongeveer ik wordt niet geholpen. Komt er daarna een ander jongen aangelopen die een kop groter is dan mij hij wordt gelijk geholpen, maar hij zei deze jongen was eerst.
Hou es op met mij aandacht te geven.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Slechte comeback.
Zo en nu weer de schuifdeur dicht en een doek over je kop.
Is er nergens een pallie die je moet verdedigen of een jood die je ergens van moet beschuldigen?
Nee dat niet, je bent wel fantasie rijk zeg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:38 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
En toen zei die barvrouw "welke jongen?"
en toen tilde die jongen jouw een stukje op en zei "deze hier"
Bron? (geen wikipedia/tanteRia'shobbysite bitte)quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:30 schreef Robophatt het volgende:
Hakken zijn de oplossing. Had Lodewijk XIV ook en iedereen vond hem een baas.
Whehe die is wel heel lulligquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:34 schreef Schalks. het volgende:
TS moet mensen vragen dingen van het bovenste schap te pakken.
je kan wel zo zien dat hij niet squatquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:31 schreef Kriegel het volgende:
Gewoon breed zoals deze baas worden, niemand geeft een fuck dat hij klein is.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |