Wat houdt je tegen dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jazeker, ik wil alleen zo naar bed want de wekker gaat om 6 uur alweer
.
Met jou ?
Veeeeeeelste vroegquote:
Joepie, er is dus niets vrij in de regio waarin je zoekt ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen dan?
Wel goed hoor. Nog steeds druk bezig met het zoeken naar een woning. Wel falend, kom ik via een verzamelsite bij een makelaar terecht, moet ik inloggen om foto's te bekijken (maar gedaan, stond veel interessants op) verschijnt er ná het inloggen op elke woning een dikke, vette "VERHUURD".
Kitten ? Dat zijn ze niet meerquote:
Het is zoeken naar pareltjes in dit geval. Maar overal zijn de huurwoningen vrij schaars. Het mag ook niet te duur zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Joepie, er is dus niets vrij in de regio waarin je zoekt ?
Succes, ik denk dat je dat wel nodig hebtquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is zoeken naar pareltjes in dit geval. Maar overal zijn de huurwoningen vrij schaars. Het mag ook niet te duur zijn natuurlijk.
Hoe noem je dat dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kitten ? Dat zijn ze niet meer, ze puberen nu
.
Geen idee, pubers ?quote:
Poezen toch?quote:
Dank je.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Succes, ik denk dat je dat wel nodig hebt.
Dat zijn alleen vrouwelijke katten.quote:
Ja ze zijn van begin tot eind lastig dus dat is een goede algemene naamquote:
Mijn moeder zou me ook meteen weer in huis nemen als het nodig isquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Gelukkig is er niet al te veel haast bij, m'n moeder wil me nog niet per se weg hebben.
Wij hebben er 2 van 14. En 1 van beiden wordt nu incontinent... dat is stukken minder hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ze zijn van begin tot eind lastig dus dat is een goede algemene naam. Maar ook lief
.
Inderdaad. Al is mijn moeder soms wel té lief.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn moeder zou me ook meteen weer in huis nemen als het nodig is, moeders
![]()
.
Dat hoort bij de leeftijd. 14 is dan ook wel knap oud.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij hebben er 2 van 14. En 1 van beiden wordt nu incontinent... dat is stukken minder hoor.
Mijne zijn nu beide bijna 1 jaarquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij hebben er 2 van 14. En 1 van beiden wordt nu incontinent... dat is stukken minder hoor.
Trusten!quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijne zijn nu beide bijna 1 jaar.
Maar mensen ik ga slapen, drukke dag voor de boeg, met heel veel nieuwe dingen ook nog
.
Weltrusten en succes morgen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijne zijn nu beide bijna 1 jaar.
Maar mensen ik ga slapen, drukke dag voor de boeg, met heel veel nieuwe dingen ook nog
.
Herkenbaarquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Al is mijn moeder soms wel té lief.
[..]
Dat hoort bij de leeftijd. 14 is dan ook wel knap oud.
Jup leuk zekerquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Weltrusten en succes morgen.Hopelijk wel leuke, nieuwe dingen?
Want... te koud?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:25 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zo'n ernstig voorgevoel dat mijn auto morgen weer kuren geeft.
En ik heb zo geen zin daarin
Oh dan moet ik even juichen voor AZquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
en nee ik vind voetbal toch stom
Daar krijgt hij alleen een stijve van.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:56 schreef myxomatosekonijn het volgende:
*einde-stalken-van-Faxie-modus*
@ Fax: ik dacht, ik zeg het maar even, voordat je straks nog nachtmerries krijgt![]()
Je bent zo'n skatje ook hequote:Op woensdag 27 februari 2013 22:56 schreef myxomatosekonijn het volgende:
@ Fax: ik dacht, ik zeg het maar even, voordat je straks nog nachtmerries krijgt![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar krijgt hij alleen een stijve van.
Jij weet niet hoe intens-stalk-gedrag ik heb vertoondquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:57 schreef muhahaha het volgende:
Dat is wel rap hoor. Heb je zijn bak al gezien?
Nee hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar krijgt hij alleen een stijve van.
Heb je ook een DM ban dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe intens-stalk-gedrag ik heb vertoond
Pff dat was me wat zegquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:56 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Valt vanavond wel mee volgens mijquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het is best rustig hier de laatste tijd,
Nou poe poe.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
mwahquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het gaat veel verder dan Fok! alleenquote:
Mannen die uitspraken doen over iets waar ze niks van wetenquote:
Dat kan heul romantisch uitpakken hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Omdat jij er zo weinig bent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Limiteer je niet tot 1 geslacht.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Mannen mensen die uitspraken doen over iets waar ze niks van weten
Haha, je bent me te snel afquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Limiteer je niet tot 1 geslacht.
Vrouwen die opscheppenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Mannen die uitspraken doen over iets waar ze niks van weten
Ik heb het zo druk, slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat jij er zo weinig bent.
Dat gaat wat lastig zonder smartphonequote:
Ow laat maar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:01 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat gaat wat lastig zonder smartphone
Zuchtquote:
quote:
Gelukkig heb je nog wel een klein gaatje in je agenda.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb het zo druk, slaat echt nergens op.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aardappels... Stukje vlees..
Heerlijk die vrouwen die opscheppen.
Dat optreden?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De 12de? Daar ben ik nog niet aan toegekomen hoor.
Ow dat.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ziet u die banner bovenaan de pagina? Dat.
Tuurlijk houden we het gezelligquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
T maakt mij niet uit.... als ze de boel maar heel en gezellig houden
jij HELD..... nu zou IK je zelfs bier gevenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon met een ajacied gekeken en hem ook nog bier gegeven.
Anders niet dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jij HELD..... nu zou IK je zelfs bier geven
Dat zou lekker zijn he.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:22 schreef fietsie het volgende:
Ik ga in mijn bedje liggen en hopen dat de nacht een uurtje of 72 gaat duren
In deze tijdzone nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:22 schreef fietsie het volgende:
Ik ga in mijn bedje liggen en hopen dat de nacht een uurtje of 72 gaat duren
A wizard always arrives at the right time and the right placequote:Op woensdag 27 februari 2013 23:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goede vraag.... ja mits juiste plek en tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |