Denk het wel. Lees toch wel veel positieve berichten en ik vind het ook zeker geen slecht nummer.quote:
ESF / 2e halve finale, inzendingen op een rijtjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:42 schreef CommanderKeen het volgende:
Misschien is het een goed idee om ook zo'n topic te maken voor de 2e halve finale? Ik vind het wel lekker overzichtelijk.
In Songfestivalkringen zou ik dat niet als een compliment beschouwenquote:
Kun je uitleggen waarom je denkt dat Oekraine doorgaat? Ik vind het niet zo'n bijzonder nummer, maar hij staat ook hoog bij de bookmakers dus ik moet toch iets missen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:06 schreef TheArt het volgende:
Zekerheidjes voor de finale wat mij betreft:
- Denemarken
- Rusland
- Oekraïne
- Ierland
- Estland
- Wit-Rusland
- Oostenrijk
Denk verder dat Servië ook wel doorgaat (ook al is het niet om aan te horen), puur omdat het Servië is. Blijven er nog 2 plekken over.
Ach het is geen heel slecht nummer (zeker niet bijzonder idd), maar Oekraïne maakt altijd wel een goede kans.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:50 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waarom je denkt dat Oekraine doorgaat? Ik vind het niet zo'n bijzonder nummer, maar hij staat ook hoog bij de bookmakers dus ik moet toch iets missen.
Op zich is het niet zo gek om je liedje zo ver mogelijk te optimaliseren tot aan de einddatum. Dat voorkomt dat je een rommelig geheel krijgt, dat nergens naar klinkt, zoals de 3J's.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
Wat is dat toch met al die inzendingen die 'nog compleet veranderen'??
Raar eigenlijk. Maak je nummer dan gewoon pas bekend als het af is...
Optimaliseren is het probleem niet idd, maar sommigen maken er een geheel ander nummer vanquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op zich is het niet zo gek om je liedje zo ver mogelijk te optimaliseren tot aan de einddatum. Dat voorkomt dat je een rommelig geheel krijgt, dat nergens naar klinkt, zoals de 3J's.
Dachten we ook met de 3J's en Joan Franka enz enz what's new?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:57 schreef Jojoke het volgende:
Volgens mij zeilt Anouk met twee vingers in de neus naar de finale. Het zou mij verbazen als ze de finale niet haalt
Ik heb er vertrouwen in dat de jury dit liedje zeer zal waarderen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:01 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dachten we ook met de 3J's en Joan Franka enz enz what's new?
Mooi nummer, maar geen songfestival-materiaal
De 3Js echt niet, dat vond ik echt treurigquote:Op maandag 11 maart 2013 20:01 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Net of dat allemaal te vergelijken is en op 1 hoop te gooien valtquote:Op maandag 11 maart 2013 20:01 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Wie dat echt dacht mag per direct in een dwangbuis.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:01 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Lees maar terug.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie dat echt dacht mag per direct in een dwangbuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |