Zo slecht is het niet, maar als dit d favoriet moet zijn, vrees ik dat we volgend jaar gewoon naar Rusland gaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat Noorse liedje echt nergens spannend worden, op het donkere intro na wat een beetje dezelfde werking heeft als Euphoria... maar voor de rest is het nergens memorabel
Echt? Ik vind het een van de leukste nummersquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hoop echt dat Griekenland niet naar de finale gaat, wat een vreselijk nummer is het toch
Het is voor mij n van de slechtste nummers ooitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het een van de leukste nummers![]()
Die overgang van het begin naar het wildere stukje. Taratataaaa taratataataaaaa
Ik ben nog jonger hoor, dus maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:25 schreef aarontje112 het volgende:
Ik hoop ineens intens dat Hongarije doorgaat. Een leuk simpel liedje met een zanger die op blaudzun lijkt. Maar wat is de mening van een 17 jarige jongen waard.
Oh goed om te lezen, ik dacht serieus dat ik hier de jongste was.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik ben nog jonger hoor, dus maak je geen zorgen
Voel je niet bezwaard iets te zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |