quote:Op zondag 3 maart 2013 16:30 schreef appelboer24 het volgende:
ik hoop eigenlijk dat ze niet wint. Dan moet nederland het volgend jaar organiseren, kost een berg geld.
Het is afwachten of het nummer Birds toegankelijk is voor een breed publiek. Van wat ik heb gehoord twijfel ik daar aan. En eh TROS en het songfestival organiseren?????!!!quote:Op zondag 3 maart 2013 16:30 schreef appelboer24 het volgende:
ik hoop eigenlijk dat ze niet wint. Dan moet nederland het volgend jaar organiseren, kost een berg geld.
Desalniettemin vind ik anouk echt een briljante zangeres met briljante muziek.
Jan Smit gaat het presenteren, samen met die zus. Intervalact met Nick & Simon, Thomas Berge. Wordt een topshow.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:23 schreef grazz het volgende:
[..]
Het is afwachten of het nummer Birds toegankelijk is voor een breed publiek. Van wat ik heb gehoord twijfel ik daar aan. En eh TROS en het songfestival organiseren?????!!!![]()
Noorwegen ook niet finalewaardig?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd bijna niks leuk of finalewaardig dit jaar
Ja Rusland, maar verder?
Ja dat is ook wel finalewaardig ja, je hebt gelijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Noorwegen ook niet finalewaardig?
En verder ben ik wel blij met je opmerking, want jij kunt altijd heel goed voorspellen dus dan gaan we vast door naar de finale![]()
Oefquote:
Ja het kan niet elk jaar Zeljko zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oef
Die hebben wel eens wat beters ingestuurd
2? Ik tel er nog wel wat meer.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:56 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind trouwens het niveau wel belabberd dit jaar. Er zijn tot nu toe maar twee liedjes die kans kunnen maken op de overwinning. De rest is middelmatig of ronduit slecht. Aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant stijgen de kansen van Anouk.
Dit. Oostenrijk kan ik me zo 1,2,3 niet herinneren, wat is dat voor nummer. Zweden staat ook hoog bij de bookies, misschien dat ze anticiperen op de overwinning van Ulrik? Dat nummer heb ik zelf trouwens nog niet gehoord trouwens. En is al bekend wat Azerbaijan stuurt dit jaar? Want die staan ook al hoog bij de bookmakers. Of is dat omdat ze altijd handig de boel weten te manipuleren?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:50 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
2? Ik tel er nog wel wat meer.
Denemarken, Duitsland, Noorwegen (de 3 grote favorieten dit jaar als je het mij vraagt), Oostenrijk & Rusland.
Heb je misschien het youtubeje voor me?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:41 schreef CommanderKeen het volgende:
Wit-Rusland gaat trouwens met een ander liedje.
Is goed, zal ik vanavond even doenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:42 schreef CommanderKeen het volgende:
Misschien is het een goed idee om ook zo'n topic te maken voor de 2e halve finale? Ik vind het wel lekker overzichtelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |