zoals het nu lijkt ga je goedquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:39 schreef dapmar het volgende:
Zo ver ben ik nu, en dan is dus mijn vraag ga ik goed of moet ik omkeren?
[ afbeelding ]
het gaat niet altijd vanzelf de goede kant op. meestal krult het juist de 'verkeerde' kant op als je niks doet, is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:04 schreef Soempie het volgende:
Zie ook vanaf 9 minuut 20 van dit filmpje:
Dan zie je dat het eigenlijk vanzelf gaat en wat de juiste kant is.
Dus zoals op de onderste foto is ook zoals je een muts uiteindelijk opzet?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben er hier ooit ook achter gekomen dat ik binnenstebuiten haakteEr was ook beeld bij, misschien nog wel handig om nog een keer te showen
Dit is dus binnenstebuiten
[ afbeelding ]
En zo is het goed
[ afbeelding ]
Je haakwerkje moet dus van je af gaan, en niet naar je toe komen
Hahaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:12 schreef Lutte het volgende:
Vriendje de deur uit, vanavond onverwachts vrij door feestje dat niet doorgaat... Nu is het alleen ik, een haaknaald en een bol wolEn een bak gyros
![]()
Oeh nice!!!!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:11 schreef BrainTeaser het volgende:
't Is even wat werk maar dan heb je ook wat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:12 schreef Lutte het volgende:
Vriendje de deur uit, vanavond onverwachts vrij door feestje dat niet doorgaat... Nu is het alleen ik, een haaknaald en een bol wolEn een bak gyros
![]()
BrainTeaserMooi!
O ja, dat bepaalt hoe de kant eruit komt te zien natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:01 schreef trui het volgende:
nee joh. in beide gevallen (dus zowel voor amigurumi als muts) geldt dat de goede kant de kant is waar je met je haaknaald in steekt.
geheel eens met harrriequote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:40 schreef HarrrrieH het volgende:
@BrainTeaser: Wat mooi!! Wellicht dat ik hier ook ooit zo'n installatie nodig hebt. Voorlopig houd ik het nog even bij mijn mandje, maar wat niet is kan nog komen![]()
@BrainTeaser en Lutte: Lekker zo'n avondje! Veel plezier. "Helaas" heb ik vanavond een feestje. Maar ik heb nu lekker eventjes een uurtje vrij. Dus dan moet 1 GS'je wel lukken toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |