Het is Calliequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben nog steeds trots op mijn TT. Jammer dat Calland het niet ziet.
Ze hadden nog een paar mooie counters hoor. Heb geen moment gedacht, jeetje wat staat psv onder druk ofzo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mooi resultaat, wel geeft het te denken dat je gewoon in de tweede helft niet meer onder de druk van PEC vandaan kan komen, met alles respect voor PEC.
Een speler die op die manier buitenspel staat kan je nooit serieus nemen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben nog steeds trots op mijn TT. Jammer dat Callie het niet ziet.
Waarom stellen ze Lens dan nog ooit op?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Een speler die op die manier buitenspel staat kan je nooit serieus nemen.
Zelfs Lens kan nog wel achter de bal blijven bij zo'n situatiequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom stellen ze Lens dan nog ooit op?
Respect voor je 6e zintuigquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben nog steeds trots op mijn TT. Jammer dat Callie het niet ziet.
Heb het niet gezien, had andere verplichtingenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs Lens kan nog wel achter de bal blijven bij zo'n situatie
Heeft ie al een voorsprong op Matavz, die is én geen killer en speelt ook vrijwel altijd kut.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Killertje wel. Speelde verder wel een zaadpot trouwens.
Locadia kan wel wat. Is in ieder geval niet compleet afhankelijk van andere spelers.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heeft ie al een voorsprong op Matavz, die is én geen killer en speelt ook vrijwel altijd kut.
en maandag nog een helft gespeeldquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En hij was half ziek, en dan toch een hattrick maken, mogen we niet over klagen dunkt me
Dinsdag zelfsquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en maandag nog een helft gespeeld
Op zich wel, is een goede trainer met beperkt materiaal, vooral in de achterhoede. Geen mens die het significant beter had gedaan met deze selectie.quote:
Ja hoorquote:
Eerste en bekerfinale, dus ja.quote:
Met zo'n aanval heb je geen goede achterhoede nodig. Tenzij je op de verdediging wil leunen, zoals Advocaat van nature geneigd is (wissel Engelaar, wissel Bosvelt et cetera). Dan heeft PSV een probleem tegen ploegen die beter zijn dan Willem II.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op zich wel, is een goede trainer met beperkt materiaal, vooral in de achterhoede. Geen mens die het significant beter had gedaan met deze selectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |