Minthy had al een plaatje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
Er mist enkel nog een goed plaatje ter illustratie... Roel! Voel je geroepenjij hebt wel smaak
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
Er mist enkel nog een goed plaatje ter illustratie... Roel! Voel je geroepenjij hebt wel smaak
Hier kunnen we natuurlijk niks mee hequote:
Het zijn toch rokjes?!quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hier kunnen we natuurlijk niks mee he
#ivhnw
JE WILDE TOCH ROKJES!?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hier kunnen we natuurlijk niks mee he
#ivhnw
Met (vrouwelijke) inhoud GVDquote:
Da's net zoiets zeggen als "een kut is een kut" of "een lul is een lul"...quote:
Dat zeg je nu pas...quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's net zoiets zeggen als "een kut is een kut" of "een lul is een lul"...
Er hoort wat bij....
quote:
Doe het dan maar zelfquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met (vrouwelijke) inhoud GVD
9 crimes![]()
![]()
ik googlede op skirtquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
Maaaaaaaaaar voel je vooral geroepen wat beters te posten
quote:
quote:
Ik vind het wel sexy, een kortere voorkant en langere achterkantquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zo een heb ik ookMaar dan in felblauw
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:38 schreef SilentChaos het volgende:
Net als een rok met een split erin trouwens
kan ff geen goede foto vinden
Dank uquote:
Sorryquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik moet ff echt heel hard lachen achter mijn laptop.
Alleen een hipster aanquote:
Rok is beter. Dan valt er nog wat te radenquote:
Met goed ondergoed ook hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Rok is beter. Dan valt er nog wat te raden
veel laagjes kleding dan stelt een striptease ook nog eens wat voorquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met goed ondergoed ook hoor
Ik zie ook liever een vrouw in een mooie bikini dan een naakte vrouw eigenlijk
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
veel laagjes kleding dan stelt een striptease ook nog eens wat voor
NOSquote:
Ja ze hebben er bij PO nogal een handje van, werken daar nou echt geen Friezen? Bij DWDD was ook een keer zo'n fragment over een 'lilk wiif' en dat werd vertaald als 'lelijke vrouw' ipv boze vrouwquote:
En waarom is dit nu weer noodzakelijk om te vermelden? "de 45-jarige BOER uit Oudwoude"quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ze hebben er bij PO nogal een handje van, werken daar nou echt geen Friezen? Bij DWDD was ook een keer zo'n fragment over een 'lilk wiif' en dat werd vertaald als 'lelijke vrouw' ipv boze vrouw
Ja dat vroeg ik me idd ook al afquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En waarom is dit nu weer noodzakelijk om te vermelden? "de 45-jarige BOER uit Oudwoude"
Als hij tegelzetter was stond het er vast niet bij
Randstad journalistje denkt zeker ook dat chocolademelk van bruine koeien komtquote:
niet?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Randstad journalistje denkt zeker ook dat chocolademelk van bruine koeien komt
quote:
ja ik las het, nog geen goede tips gekregen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Het geluid van mijn pc is overleden. Dune gemist.
Systeembeheerder heeft geen tijdquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ik las het, nog geen goede tips gekregen?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Systeembeheerder heeft geen tijd.
Denk dat ik het per ongeluk van standaard speler heb afgehaald. Maar dat mag ik zelf weer niet terugzetten natuurlijk.
Neenquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Have I told you lately that I love you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:13 schreef henkde_j het volgende:
Waarom niet de Gigi versie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:13 schreef henkde_j het volgende:
Waarom niet de Gigi versie
Daar was ie alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]GVD NICE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ik ben nog steeds afgeleidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Als die voor je deur staat weet je dat je relatie gesloopt wordtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Ik zie niets halfnaakts hier, maar als jij het zo graag wil.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag die in een spoiler? Gigi heb ik ook in een spoiler gegooid.
Gewoon omdat John Williams.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zie niets halfnaakts hier, maar als jij het zo graag wil.
Vrouwen kunnen altijd wel wat schurenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
vrouwen die mannen alle klusjes laten uitvoeren.![]()
Alsof je als vrouw zijnde niet met een kwast, zaag of boormachine overweg kan.
Ja idd, juist leuk toch, soms denk ik dat ik liever timmerman ofzo was geworden of hovenierquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
vrouwen die mannen alle klusjes laten uitvoeren.![]()
Alsof je als vrouw zijnde niet met een kwast, zaag of boormachine overweg kan.
Wel een onsmakelijke rotkopquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zie niets halfnaakts hier, maar als jij het zo graag wil.
Idd, en als de arbo binnen komt wandelen krijgen we weer een extra subsidie erbij, moeten we dat weer helemaal stop gaan zetten enzoquote:
Welke fout?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:36 schreef alors het volgende:
Weer die fout! Kan niemand het even twitteren naar BJ?
Ze hebben 'm nu door hoor, dus over een half uur gaat 't goed. Probleem is dat er hier niemand rondloopt die Fries kan momenteel... dus dat vertaalt wat lastig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:36 schreef alors het volgende:
Weer die fout! Kan niemand het even twitteren naar BJ?
De vader van Marianne Vaatstra zeg 'een lyts boerke' dat betekent 'een klein boertje' en niet 'een lief boertje' zoals BJ het nu al de hele middag verkeerd zegt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:39 schreef D. het volgende:
[..]
Welke fout?
En ik niet, want ik heb zijn twitternummer niet
Oh mooizo, het is namelijk nogal een verschil.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze hebben 'm nu door hoor, dus over een half uur gaat 't goed. Probleem is dat er hier niemand rondloopt die Fries kan momenteel... dus dat vertaalt wat lastig.
Sander?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze hebben 'm nu door hoor, dus over een half uur gaat 't goed. Probleem is dat er hier niemand rondloopt die Fries kan momenteel... dus dat vertaalt wat lastig.
Da's idd een grove fout. Zo lief is die man nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:41 schreef alors het volgende:
[..]
De vader van Marianne Vaatstra zeg 'een lyts boerke' dat betekent 'een klein boertje' en niet 'een lief boertje' zoals BJ het nu al de hele middag verkeerd zegt.
Die is vannacht ook al x keer langsgekomen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:43 schreef borisz het volgende:
Een iboodbox in de hunt en de site ligt plat
ik vraag me af wat ze dacht toen ze die regel schreefquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:52 schreef alors het volgende:
Mijn gezicht blijftdoen bij die regel.
Hark!quote:
Ik heb kennelijk iets gemistquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:43 schreef borisz het volgende:
Een iboodbox in de hunt en de site ligt plat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |