SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 maart
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
BobbyB (als alles het toelaat)
Vinniiee
Viro
Aldo (als zijn groepsgenoten hun focking huiswerk doen)I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Hey, quote wel even het juiste berichtjequote:Op woensdag 27 februari 2013 10:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Komt helemaal goed dan, want ik ben een wilde kat!
Ja, doe maar weer zo.quote:
Jammer dan, ben nog niet helemaal wakker, krijg je datquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey, quote wel even het juiste berichtje. Nu staat die typo erin.
Ik ook niet, daarom stond ie erquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jammer dan, ben nog niet helemaal wakker, krijg je dat
Doe eens onze SC fixen. KLB mods slapen nog.quote:
RAWRquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer hij daadwerkelijk komt opdraven bij een meet.
[..]
Hallo lekker beestje!
quote:
Nooit dus. Okay!quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer hij daadwerkelijk komt opdraven bij een meet.
[..]
Hallo lekker beestje!
Ja weet je hoe leuk die meets zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet naar meets komen.
Enorm leukquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja weet je hoe leuk die meets zijn.
Ik vond het best gezellig met Vin, Joof, Giertje, Fera, Rokje en jou.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja weet je hoe leuk die meets zijn.
quote:
quote:
Ja!quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het best gezellig met Vin, Joof, Giertje, Fera, Rokje en jou.
Alleen zo'n pleuriseind weg.quote:
Ik zit er vrijdag ook alleen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen zo'n pleuriseind weg.
En ik ga vrijdag al wat anders doen.
Ah, dan kom ik wel hoor.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het eerste rondje is bij deze van jou.
Zo ben ik.quote:
pannekoekenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:50 schreef rival het volgende:
bijna lunchtijd
wat gaan jullie naar binnen werken?
Iets gezonds waarschijnlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:50 schreef rival het volgende:
bijna lunchtijd
Standaard boterhammen met een bolletje en een crostiniquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:50 schreef rival het volgende:
bijna lunchtijd
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lunch pannekoeken, en vanavond spekpannekoeken
gezonde dingenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets gezonds waarschijnlijk
En jij?
boterhammen met een bolletje?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Standaard boterhammen met een bolletje en een crostini.
muffinsquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]echt iets voor jou ja
Vanmiddag muffins maken
Dik zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en dan beleg erbijquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
boterhammen met een bolletje?
whut?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dik zijn![]()
Alsof ik dik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
ik hoop dat er frikandellen liggen, dan neem ik een broodje frik!quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets gezonds waarschijnlijk
En jij?
Gewoon de ton achter het pand van de vetafzuigkliniek leegslobberenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hij is nu nog jong maar ineens *poef* dik
Echt waar
Nomnomnomquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon de ton achter het pand van de vetafzuigkliniek leegslobberen.
Vliegse!quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nomnomnom
Ik moet vliegen *woessssssj*
vlieg sequote:Op woensdag 27 februari 2013 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nomnomnom
Ik moet vliegen *woessssssj*
echt nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hij is nu nog jong maar ineens *poef* dik
Echt waar
gewoon een grotere broek kopenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:05 schreef muhahaha het volgende:
Morgen weer zo hard trainen, ik voel me ook al dikker worden.
Ze zijn al groter omdat ik ze al had voordat ik begon met zwetenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon een grotere broek kopen
nou, prima dan tochquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zijn al groter omdat ik ze al had voordat ik begon met zweten.
Ja nou, zit niks anders op..quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:12 schreef muhahaha het volgende:
Snij je arm eraf, dan voel je je hoofdpijn niet meer.
kun je niet meer dartenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja nou, zit niks anders op..
zaag in je mond kan ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb ik wel nodig als ik die ene eraf wil snijden..
Werkt wel goed tegen hoofdpijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel zo fijn bij zelfbevrediging.
En je weet dat tegenwoordig een kroket gezonder is dan een boterham met kaas?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:16 schreef fietsie het volgende:
Vers boterham, van de bakker, met lekkere oude kaas erop, vanmorgen gescoord bij de kaasboer.
Lekkere lunsj!
Nee hoor, je kan je arm ook op het spoor leggenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb ik wel nodig als ik die ene eraf wil snijden..
Als in: de kroketten zijn beter geworden, of er is weer eens een voedings"deskundige" die iets gepubliceerd heeft?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En je weet dat tegenwoordig een kroket gezonder is dan een boterham met kaas?
questquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als in: de kroketten zijn beter geworden, of er is weer eens een voedings"deskundige" die iets gepubliceerd heeft?
De voedingsdeskundigen die ik dagelijks op mijn werk tegenkom zien er heel ongezond uit, dus ik geloof die beroepsgroep -echt- niet...
Het is half 1 en ik ben net uit bed.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:27 schreef AldoTheApache het volgende:
het is al half 1 en ik zit nog steeds in mijn pyjama__!!!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Lange nacht geweest?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is half 1 en ik ben net uit bed.
Pyjamaquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Qua slapen, ja. Lag om half 10 in bed.quote:
ow, ik ben al wel vanaf 9 uur wakkerquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is half 1 en ik ben net uit bed.
dafuckquote:
half 12 ging ik naar bedquote:
quote:
Ik opende mijn ogen om 12.13quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow, ik ben al wel vanaf 9 uur wakker
Ik draag altijd een pyjamaquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
een pyjama heb ik echt al jaren niet meer aangehad
Ik heb zo'n broek van een huispak die ik altijd mijn pyjamabroek noem.. Verder draag ik daarboven altijd een random shirtje. Ook gewoon een pyjama dusquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
een pyjama heb ik echt al jaren niet meer aangehad
Nu heb ik een lange pyjamabroek met tshirtquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb zo'n broek van een huispak die ik altijd mijn pyjamabroek noem.. Verder draag ik daarboven altijd een random shirtje. Ook gewoon een pyjama dusSuperchill. Vandaag ook weer pyjamadag. Nadat ik zo even de stad in ben geweest.
Hmm ja, ik slaap nagenoeg altijd naakt dus..quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb zo'n broek van een huispak die ik altijd mijn pyjamabroek noem.. Verder draag ik daarboven altijd een random shirtje. Ook gewoon een pyjama dusSuperchill. Vandaag ook weer pyjamadag. Nadat ik zo even de stad in ben geweest.
Aw!quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nu heb ik een lange pyjamabroek met tshirtZonder pyjama heb ik het altijd koud
Ik vind het een pyjamaquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hmm ja, ik slaap nagenoeg altijd naakt dus..
En gewoon zo'n broek met een shirtje voor thuis overdag is dan officieel geen pyjama natuurlijk. Want in de pyjama doe je slapen
ja inderdaad awquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aw!
[..]
Ik vind het een pyjamaIk slaap verder ook alleen met mn boxer aan. Kan niet met meer/minder kleren aan slapen.
Pyama's zijn zo'n ehm, hindernis, als je altijd met zijn 2en slaapt en zo nu en dan eens ehm, andere dingen wilt doen dan slapen, in bedquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aw!
[..]
Ik vind het een pyjamaIk slaap verder ook alleen met mn boxer aan. Kan niet met meer/minder kleren aan slapen.
Dan loop ik nu dus in een pyjama volgens jouquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
inderdaad, dan zit je daar met je bakje yoghurt en als je dan knoeit is heel je pyjama vies. Terwijl je anders het gewoon met een vinger van je borst kan halenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pyama's zijn zo'n ehm, hindernis, als je altijd met zijn 2en slaapt en zo nu en dan eens ehm, andere dingen wilt doen dan slapen, in bed
quote:Een pyjama is een kledingstuk voor de nacht en wordt gedragen tijdens bedtijd. Het is (onder normale omstandigheden) niet gebruikelijk een pyjama overdag te dragen, behalve 's avonds en 's ochtends in de eigen familiekring. De pyjama heeft de status van privékleding.
Alleen al de gedachte aan eten in bed.. brrr...quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
inderdaad, dan zit je daar met je bakje yoghurt en als je dan knoeit is heel je pyjama vies. Terwijl je anders het gewoon met een vinger van je borst kan halen
Dat vind ik nu ook niksquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alleen al de gedachte aan eten in bed.. brrr...
ontbijt op bedquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
1 gerecht eet ik graag in bedquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ontbijt op bed
Brunch op bed
lunch op bed
Tussendoortjes in bed
Avondeten in bed
dessert in bed![]()
Met zo'n klein hok moet je wel alles op bed doen ja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ontbijt op bed
Brunch op bed
lunch op bed
Tussendoortjes in bed
Avondeten in bed
dessert in bed![]()
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:42 schreef rival het volgende:
ik slaap in mijn boxer of in boxer/tshirt....
als ik wakker word en een luie dag heb ga ik in de ochtendjas de hele dag
ochtendjas/badjas
Ik loop gewoon de hele dag in mn ondergoedquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:42 schreef rival het volgende:
ik slaap in mijn boxer of in boxer/tshirt....
als ik wakker word en een luie dag heb ga ik in de ochtendjas de hele dag
ochtendjas/badjas
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja inderdaad awZelfs in India had ik een pyjama in de backpack
__!!
Oke. Ik slaap bijna nooit met iemand.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pyama's zijn zo'n ehm, hindernis, als je altijd met zijn 2en slaapt en zo nu en dan eens ehm, andere dingen wilt doen dan slapen, in bed
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan loop ik nu dus in een pyjama volgens jou
Ok, het hoeft maar een naam te hebben
IDC!quote:
Mijn bank is mijn bed dus alles wat ik voor de tv eet is op bedquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Met zo'n klein hok moet je wel alles op bed doen ja.
Pauper.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn bank is mijn bed dus alles wat ik voor de tv eet is op bed
picsquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik loop gewoon de hele dag in mn ondergoed
Sexyquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik loop gewoon de hele dag in mn ondergoed
Ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben student, wat verwacht je?
Weet ik veelquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
IDC!Ik vind het gewoon een pyjama. Hoe moet ik het anders noemen?
Ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben student, wat verwacht je?
Ofwel; pyjama.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik veel
Ik geef het nooit een naam. Zijn gewoon kleren die lekker zitten voor te bankhangen.
zo wil ik nog weleens een trainingsbroek onder mijn badjas aan hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik veel
Ik geef het nooit een naam. Zijn gewoon kleren die lekker zitten voor te bankhangen.
Eet smakelijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Bij mij niet
Maar maakt toch niet uit
Ik ga eten
waarom huil je dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:47 schreef Evie het volgende:
[..]huilende verdrietige vrouwen in ondergoed zijn niet leuk om naar te kijken
zou je ook eens moeten doen lui krengquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar jullie werken ook gewoon
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
zou je ook eens moeten doen lui kreng
Ja, en toch ga jij op vakanties verweg en zitten wij (of in ieder geval ik) krap. Hoe kan het?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar jullie werken ook gewoon
Overheidsgeldquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en toch ga jij op vakanties verweg en zitten wij (of in ieder geval ik) krap. Hoe kan het?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
zou je ook eens moeten doen lui kreng
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:50 schreef muhahaha het volgende:
Ik slaap altijd in mijn wolvenshirt.
Mijn ouders helpen mee met aflossen (zeggen zequote:Op woensdag 27 februari 2013 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slechtverdienende ouders?
Mijn ouders levenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn ouders helpen mee met aflossen (zeggen ze)
Lekker. Ik mag gewoon alles zelf doen, en heb net iets te goed verdienende ouders voor een aanvullende beursquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn ouders helpen mee met aflossen (zeggen ze)
Bijna klaar dus?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker. Ik mag gewoon alles zelf doen, en heb net iets te goed verdienende ouders voor een aanvullende beursMaar ik krijg per 1 maart sowieso niets meer.
Oowja, ik vergat even dat jij nog niet aan seks doet...quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ontbijt op bed
Brunch op bed
lunch op bed
Tussendoortjes in bed
Avondeten in bed
dessert in bed![]()
Al 12 weken niet inmiddelsquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oowja, ik vergat even dat jij nog niet aan seks doet...
Nee, ik ben gestopt met mijn studie en ga in September met een nieuwe beginnen. Dus ik moet ook het komende half jaar een extra baantje nemen om rond te komen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bijna klaar dus?![]()
Ah, mijn ouders betalen geen belasting aan Nederland dus ik mag wel die aanvullende beurs
ook kut danquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik ben gestopt met mijn studie en ga in September met een nieuwe beginnen. Dus ik moet ook het komende half jaar een extra baantje nemen om rond te komen.
Was vanmorgen op de fiets ook helemaal zalig, alleen wel koudquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
Het is nog wel fris, maar het zonnetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Alsof het voor jou uitmaakt, jij zit toch nog in je pyjamaquote:
lekker toch zo'n pannekoeklucht?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsof het voor jou uitmaakt, jij zit toch nog in je pyjama!!! Pannekoeken te bakken... Lig je 's avonds in je nest, ruik je nog pannenkoeken.... Pannekoek
2-maandelijkse incasso kan in de meeste gemeenten wel hoor, hoef je de hele bende niet in 1 keer te dokken....quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:03 schreef rival het volgende:
Gisteren een aanslag binnen.... Die van de WOZ, OZB, afvalellende enz.
FML
Same herequote:Op woensdag 27 februari 2013 13:03 schreef rival het volgende:
FML
klopt in 2en kan ie, maar dan nogquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
2-maandelijkse incasso kan in de meeste gemeenten wel hoor, hoef je de hele bende niet in 1 keer te dokken....
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest 360 euro betalen geloof ik.
ik leef met jullie meequote:
Gemeentelijke belastingen... Oh joyquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:03 schreef rival het volgende:
FML
Ken het... ga morgen wel vrijstelling aanvragenquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:03 schreef rival het volgende:
FML
Nquote:
Of in 10-en toch ook?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
2-maandelijkse incasso kan in de meeste gemeenten wel hoor, hoef je de hele bende niet in 1 keer te dokken....
Mwaquote:
Juh dat zijn gemeentes die maandelijks doen, maar jan en feb niet meetellen.quote:
Aha wist niet dat daar verschil in.zat. verbaast me ook niks.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Juh dat zijn gemeentes die maandelijks doen, maar jan en feb niet meetellen.
Er zijn zelfs gemeentes die hun leges op een berg gooien samen met een waterschap, en dan een derde partij de incasso voor beiden laten doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aha wist niet dat daar verschil in.zat. verbaast me ook niks.
Grrr inpakskillz... Altijd ruzie met plakband
feest hequote:Op woensdag 27 februari 2013 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gemeentelijke belastingen... Oh joy
dat wilde ik ook, maar kon geen goede reden bedenken.. jij wel dus?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Ken het... ga morgen wel vrijstelling aanvragen
Ja onder die gemeenten val ik.. wat fijn is want dan hoef ik maar 1 keer vrijstelling aan te vragenquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn zelfs gemeentes die hun leges op een berg gooien samen met een waterschap, en dan een derde partij de incasso voor beiden laten doen.
Onder de noemer van efficientie en kostenbesparing...
En terechtquote:
Ja als je niet voldoende inkomsten hebtquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
dat wilde ik ook, maar kon geen goede reden bedenken.. jij wel dus?
ik denk niet dat ze wat kwijtschelden als ik zeg dat ik niet voldoende verdien. ze zullen vast een rekemsommetje hebben dat zegt dat ik ruim voldoende verdienquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:20 schreef Evie het volgende:
Ja als je niet voldoende inkomsten hebt![]()
Dan kan je het kwijt laten schelden
Ga er maar van uit ja, je hebt toch een eigen huis, en een baan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze wat kwijtschelden als ik zeg dat ik niet voldoende verdien. ze zullen vast een rekemsommetje hebben dat zegt dat ik ruim voldoende verdien
in mijn geval is het zo iddquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze wat kwijtschelden als ik zeg dat ik niet voldoende verdien. ze zullen vast een rekemsommetje hebben dat zegt dat ik ruim voldoende verdien
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga er maar van uit ja, je hebt toch een eigen huis, en een baan.
Pas als je in de bijstand zit of een.uitkering krijgt, of je verdient op dat niveau kan je vrijstelling krijgen.
ik overleef het ook wel, maar worden weer 2 rustige maanden want ik had hier geen buffertje voorquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:26 schreef Evie het volgende:
[..]
in mijn geval is het zo iddArme jij
vaker bij moeders etenquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik overleef het ook wel, maar worden weer 2 rustige maanden want ik had hier geen buffertje voor
Toch wil ik graag mijn T mobile abonnement opzeggenquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:29 schreef Tamashii het volgende:
Hihihihi.
"Jaa ik wil graag mijn T mobile abonnement opzeggen."
"Maar meneeerrrr, u belt met UPC!"
neeeeeeequote:Op woensdag 27 februari 2013 13:29 schreef Tamashii het volgende:
Hihihihi.
Bek houden BobbyB.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch wil ik graag mijn T mobile abonnement opzeggen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:29 schreef Tamashii het volgende:
Hihihihi.
Je solliciteert weer naar een paar klappen.quote:
ik ken ze ook nog, en dan eisen dat jij ze gata doorverbinden bvquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:32 schreef BobbyB het volgende:
En sommige werden dan kwaad.Simpele zielen.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken ze ook nog, en dan eisen dat jij ze gata doorverbinden bv
Graag.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je solliciteert weer naar een paar klappen.
quote:
Nee we moesten er beide om lachen.quote:
lachen met een een telefoniste van een callcenterquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee we moesten er beide om lachen.![]()
Jawel hoor, antwoord kan je krijgen wanneer je weer tijd hebt, dat weet je.quote:
Alleen in de kantinequote:Op woensdag 27 februari 2013 13:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lachen met een een telefoniste van een callcenter![]()
nog nooit gebeurd
Idd zijn altijd van die chago types die snel willen ophangen zodat ze kunnen fokken en facebooken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nog nooit gebeurd
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Idd zijn altijd van die chago types die snel willen ophangen zodat ze kunnen fokken en facebooken.
Omg ik heb zo vaak toffe, leuke gesprekken met mensen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nog nooit gebeurd
Als mensen mij shit willen verkopen word ik helemaal gestoordquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omg ik heb zo vaak toffe, leuke gesprekken met mensen.Echt wel.
Soms ook kut gesprekken, dus meestal maakt me dat chagrijnig.
Vanavond?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel hoor, antwoord kan je krijgen wanneer je weer tijd hebt, dat weet je.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Idd zijn altijd van die chago types die snel willen ophangen zodat ze kunnen fokken en facebooken.
Ik ben geen salespersoon.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als mensen mij shit willen verkopen word ik helemaal gestoord
Ben je klantenservice?quote:
BMNR invullen, dan mogen alleen bedrijven waar je klant bent, of in de afgelopen 2jr bent geweest, je nog bellen. Totdat je in een gesprek (of schriftelijk) aangeeft dat niet wenst.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als mensen mij shit willen verkopen word ik helemaal gestoord
sta ik al inquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
BMNR invullen, dan mogen alleen bedrijven waar je klant bent, of in de afgelopen 2jr bent geweest, je nog bellen. Totdat je in een gesprek (of schriftelijk) aangeeft dat niet wenst.
Of "Ja meneer, daar kunnen wij niets aan doen, dit ligt aan XXX en zij hebben 4 weken om het op te lossen"quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben je klantenservice?
'ow wacht, ik verbind u even door'
Je weet het hequote:
haphaphapquote:
Juh dat doe ik altijdquote:
HOU JE BEK, MUTS!!quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of "Ja meneer, daar kunnen wij niets aan doen, dit ligt aan XXX en zij hebben 4 weken om het op te lossen"
Jongeh. Ik ben fucking geweldig in mijn werk. Mond houden!quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben je klantenservice?
'ow wacht, ik verbind u even door'
Ja, ik ben pas laat klaar wel he.quote:
Ja maakt niet uit. Jou slaan hoeft niet lang te duren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik ben pas laat klaar wel he.
Geen idee wat je in die 2 uurtjes voorelkaar wilt krijgen, maar er kan een hoop in twee hele urenquote:
De ironie, ik heb nu een dispuut met Vodafone, maar terwijl de ene afdeling niet telefonisch met me wil praten omdat ik via een jurist VF in gebreke heb gesteld, belt de andere afdeling doodleuk om een afspraak te maken om de boel aan te sluiten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bureaucratie
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
wat is je werks nummer, dan zal ik dat wel even uittestenquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jongeh. Ik ben fucking geweldig in mijn werk. Mond houden!
Ik moet bakkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geen idee wat je in die 2 uurtjes voorelkaar wilt krijgen, maar er kan een hoop in twee hele uren
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De ironie, ik heb nu een dispuut met Vodafone, maar terwijl de ene afdeling niet telefonisch met me wil praten omdat ik via een jurist VF in gebreke heb gesteld, belt de andere afdeling doodleuk om een afspraak te maken om de boel aan te sluiten.
Wat op zich heel goed is, maar de aansluit datum ligt ruim na de datum welke ik ze gesteld heb om de boel in orde te maken.baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bureaucratie
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
1200. Succes. Ik werk hier met 200 mensen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat is je werks nummer, dan zal ik dat wel even uittesten
Hoezo baas? Gewoon hun algemene voorwaarden en faalheid tegen ze gebruiken. Ondertussen zit ik wel al 2 maanden zonder TV en/of Internet.quote:
dus ik moet 200 keer bellen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
1200. Succes. Ik werk hier met 200 mensen.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo baas? Gewoon hun algemene voorwaarden en faalheid tegen ze gebruiken. Ondertussen zit ik wel al 2 maanden zonder TV en/of Internet.
Nee en als je geen upc hebt, gaat dat nummer ook niet werken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus ik moet 200 keer bellen?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee en als je geen upc hebt, gaat dat nummer ook niet werken.
Gewoon de helpdesk bellen. Kost wel geld maar geeft toch een beetje een leuk sexlijn tintje aan het geheel.quote:
Hallo, met de helpdesk van UPCquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon de helpdesk bellen. Kost wel geld maar geeft toch een beetje een leuk sexlijn tintje aan het geheel.
Geniaalquote:
Ja hoi. Je kent mijn echte naam ei.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hallo, met de helpdesk van UPC
Hoi, met Aldo. Ik ben op zoek naar een meisje die als bijnaam Tammi heet en vaak op FOK! en facebook zit. Ze werkt zo'n beetje de hele dag.
Ow wacht, ik verbind u even door
Hoi, met Tamashii
Ja, maar die post ik niet op FOK!quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoi. Je kent mijn echte naam ei.
Iedereen weet toch wel dat ze Johanna heet?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar die post ik niet op FOK!![]()
Nee goedzo. Maar we doen niet aan doorverbinden naar collega'squote:Op woensdag 27 februari 2013 14:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar die post ik niet op FOK!![]()
Ze heet engelbrechtjequote:Op woensdag 27 februari 2013 14:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedereen weet toch wel dat ze Johanna heet?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee goedzo. Maar we doen niet aan doorverbinden naar collega's
Heeft ze gewoon tegen mij gelogen. Even Alberto inlichten.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:21 schreef BobbyB het volgende:
Zou toch mooi zijn als ze zou opnemen met "UPC met Tamashii. Ja met dubbele i"
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:21 schreef BobbyB het volgende:
Ja toptop. Nee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:21 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
Zo eerste lichting muffins gaan de oven in
Oeh kom je brengen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
Zo eerste lichting muffins gaan de oven in
Wat noem jij me ei?quote:
Lekkerrrrrrrr hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Hard van buiten maar zacht van binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |