SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 maart
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
BobbyB (als alles het toelaat)
Vinniiee
Viro
Aldo (als zijn groepsgenoten hun focking huiswerk doen)I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Hey, quote wel even het juiste berichtjequote:Op woensdag 27 februari 2013 10:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Komt helemaal goed dan, want ik ben een wilde kat!
Ja, doe maar weer zo.quote:
Jammer dan, ben nog niet helemaal wakker, krijg je datquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey, quote wel even het juiste berichtje. Nu staat die typo erin.
Ik ook niet, daarom stond ie erquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jammer dan, ben nog niet helemaal wakker, krijg je dat
Doe eens onze SC fixen. KLB mods slapen nog.quote:
RAWRquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer hij daadwerkelijk komt opdraven bij een meet.
[..]
Hallo lekker beestje!
quote:
Nooit dus. Okay!quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer hij daadwerkelijk komt opdraven bij een meet.
[..]
Hallo lekker beestje!
Ja weet je hoe leuk die meets zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet naar meets komen.
Enorm leukquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja weet je hoe leuk die meets zijn.
Ik vond het best gezellig met Vin, Joof, Giertje, Fera, Rokje en jou.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja weet je hoe leuk die meets zijn.
quote:
quote:
Ja!quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het best gezellig met Vin, Joof, Giertje, Fera, Rokje en jou.
Alleen zo'n pleuriseind weg.quote:
Ik zit er vrijdag ook alleen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen zo'n pleuriseind weg.
En ik ga vrijdag al wat anders doen.
Ah, dan kom ik wel hoor.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het eerste rondje is bij deze van jou.
Zo ben ik.quote:
pannekoekenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:50 schreef rival het volgende:
bijna lunchtijd
wat gaan jullie naar binnen werken?
Iets gezonds waarschijnlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:50 schreef rival het volgende:
bijna lunchtijd
Standaard boterhammen met een bolletje en een crostiniquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:50 schreef rival het volgende:
bijna lunchtijd
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lunch pannekoeken, en vanavond spekpannekoeken
gezonde dingenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets gezonds waarschijnlijk
En jij?
boterhammen met een bolletje?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Standaard boterhammen met een bolletje en een crostini.
muffinsquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]echt iets voor jou ja
Vanmiddag muffins maken
Dik zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en dan beleg erbijquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
boterhammen met een bolletje?
whut?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dik zijn![]()
Alsof ik dik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
ik hoop dat er frikandellen liggen, dan neem ik een broodje frik!quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets gezonds waarschijnlijk
En jij?
Gewoon de ton achter het pand van de vetafzuigkliniek leegslobberenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hij is nu nog jong maar ineens *poef* dik
Echt waar
Nomnomnomquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon de ton achter het pand van de vetafzuigkliniek leegslobberen.
Vliegse!quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nomnomnom
Ik moet vliegen *woessssssj*
vlieg sequote:Op woensdag 27 februari 2013 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nomnomnom
Ik moet vliegen *woessssssj*
echt nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hij is nu nog jong maar ineens *poef* dik
Echt waar
gewoon een grotere broek kopenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:05 schreef muhahaha het volgende:
Morgen weer zo hard trainen, ik voel me ook al dikker worden.
Ze zijn al groter omdat ik ze al had voordat ik begon met zwetenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon een grotere broek kopen
nou, prima dan tochquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zijn al groter omdat ik ze al had voordat ik begon met zweten.
Ja nou, zit niks anders op..quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:12 schreef muhahaha het volgende:
Snij je arm eraf, dan voel je je hoofdpijn niet meer.
kun je niet meer dartenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja nou, zit niks anders op..
zaag in je mond kan ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb ik wel nodig als ik die ene eraf wil snijden..
Werkt wel goed tegen hoofdpijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel zo fijn bij zelfbevrediging.
En je weet dat tegenwoordig een kroket gezonder is dan een boterham met kaas?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:16 schreef fietsie het volgende:
Vers boterham, van de bakker, met lekkere oude kaas erop, vanmorgen gescoord bij de kaasboer.
Lekkere lunsj!
Nee hoor, je kan je arm ook op het spoor leggenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb ik wel nodig als ik die ene eraf wil snijden..
Als in: de kroketten zijn beter geworden, of er is weer eens een voedings"deskundige" die iets gepubliceerd heeft?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En je weet dat tegenwoordig een kroket gezonder is dan een boterham met kaas?
questquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als in: de kroketten zijn beter geworden, of er is weer eens een voedings"deskundige" die iets gepubliceerd heeft?
De voedingsdeskundigen die ik dagelijks op mijn werk tegenkom zien er heel ongezond uit, dus ik geloof die beroepsgroep -echt- niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |