Veel geld, had het anders besteedquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:58 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb die Beats van 200 nog wat euro
Je moet wat met je geld toch.
Tip 6?? Oh, dan heb ik tip 4 en 5 gemistquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:09 schreef nappa2307 het volgende:
Tip 6 (NL): Het attribuut van Petrus
http://nl-nl.forum.ibood.com/zoek-de-box/
De apostel Petrus door Peter Paul Rubens afgebeeld met de sleutels van de hemel. Andere attributen van Petrus zijn een omgekeerd kruis, een vissersnet en een haan.
Oh troost je die is de eerste tip die ik ziequote:Op woensdag 27 februari 2013 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tip 6?? Oh, dan heb ik tip 4 en 5 gemist![]()
Hihi, die eerste 2 heb ik vannacht gezien, de derde vanmorgen op facebook.. :p zo te lezen is het een vissersdorp in noord holland.oid?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh troost je die is de eerste tip die ik zie
Den Helder? Als ik de tip van essnhills meeneem.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:12 schreef nappa2307 het volgende:
Tip 5: waar goederen worden verscheept en gelost
Thanksquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:13 schreef nappa2307 het volgende:
Hint 1: Superprovincie
Antwoord: Noord-Holland, Flevoland, Utrecht
etc
Een hoofdstad je zag een banner met een vergrootglas en dan de tekst hoofdstad.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:13 schreef essnhills het volgende:
Tip 4 kan ik niet zien op mn telefoon
Thnx!quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Een hoofdstad je zag een banner met een vergrootglas en dan de tekst hoofdstad.
In Amsterdam heb je ook de Houthavens.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:18 schreef nappa2307 het volgende:
Als ik de tips analyseer denk ik:
Het is sowieso in Noord-Holland (tip 3)
Amsterdam, havenbedrijf, houtbedrijf, ergens bij een kade
Ja...quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:19 schreef EDMAN- het volgende:
En als je het weet moet je er echt fysiek heen of wat?
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:19 schreef EDMAN- het volgende:
En als je het weet moet je er echt fysiek heen of wat?
Verander van plan snel!quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:19 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nu op weg naar amsterdam, maar niet naar de havens
Amsterdam is nou niet echt groenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:18 schreef rechtsom het volgende:
Tip 3 (NL): "Ik houd van het groen in je wei".
Komt uit het NH volkslied, Een hoofdstad lijkt mij Amsterdam, waar ook een haven is onder andere
Jamaar belangrijke presentaties enzo!quote:
Wat is er belangrijker dan de ibood box?!quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar belangrijke presentaties enzo!
Ik hoop een goedkopere. Ga d'r echt geen 100 euro voor betalen. Hoef geen nas.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:21 schreef Speedo-drager het volgende:
Zou er nog een doos van 100 euro voorbij komen?
Hmm zit ook wel wat in, maar wie weet zit er een laptop of zo in.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik hoop een goedkopere. Ga d'r echt geen 100 euro voor betalen. Hoef geen nas.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:23 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Wel leuk zo'n haven... Lijkt een beetje op sleutels van de hemel, vinden jullie niet?
Heb ik nog niet gezien, dat er een laptop in zat de laatste jaren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:23 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hmm zit ook wel wat in, maar wie weet zit er een laptop of zo in.
Och, het gaat alleen maar om het afronden van mn bachelorquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:21 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Wat is er belangrijker dan de ibood box?!
Dat kan altijd nog johquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Och, het gaat alleen maar om het afronden van mn bachelor
Oh dat zei iemand me eens.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gezien, dat er een laptop in zat de laatste jaren.
Jij hebt wel veel fantasie hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:23 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Wel leuk zo'n haven... Lijkt een beetje op sleutels van de hemel, vinden jullie niet?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:25 schreef essnhills het volgende:
Maar goed mijn trein is er bijna, en moet zo de metro in. Dus tot later iedereen!
Al zit ik in Amsterdam (Amstelveen eigenlijk nu) echt heel dichtbij is het nou ook weer nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:25 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wij twee, wij gaan een doos scoren toch?
Ik bedoel in de hunt. Die zoek opdracht kan me gestolen worden ik woon in Limburg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Al zit ik in Amsterdam (Amstelveen eigenlijk nu) echt heel dichtbij is het nou ook weer niet
Eerder je daar bent is de doos allang weg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:27 schreef robdriessen het volgende:
Tja, ik houd het ook maar op online jagen. Even van Papendrecht naar Haarlem zit er niet in
zou dr nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Al zit ik in Amsterdam (Amstelveen eigenlijk nu) echt heel dichtbij is het nou ook weer niet
Heeft er wel ingezeten,er is een filmpje van iemand op youtube met unboxing die een Lenovo Thinkpad had. Toch niet de minste apparaten. Maar vaak nassen idd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gezien, dat er een laptop in zat de laatste jaren.
Kopen Kopen Kopenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:27 schreef Speedo-drager het volgende:
Messenblok, werd tijd, werd tijd.
Klopt ik dacht een leuke hunt maar het is BAGGER!quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:29 schreef Jimbo het volgende:
de servers van ibood kunnen t vandaag wel met gemaakt aan
mag ook wel met van die kut producten
Ik ben wel een keer gaat jagen op Mr. X van 538, dat was wel lachen. Vanuit Leiden naar de Kaasmarkt in Alkmaar en later nog op de Zaanse Schans. Helaas niet gegrepen. 50 ruggen is een leuk zakcentje!quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:27 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Eerder je daar bent is de doos allang weg.En dan sta je daar...
Monopolyquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:30 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Klopt ik dacht een leuke hunt maar het is BAGGER!
En wat zou ik kopen risk of monopoly?
quote:"De superbox ligt hoogst waarschijnlijk precies hier voor een tweaker in de buurt
Houthavens Archangelkade C.V., Danzigerkade, Amsterdam, Nederland Bij de vissersboot die je ziet vanaf google streetview
vissersnet waar schepen gelost worden in noord holland bij de houthaven."
Klopt toffe game, wel denk dat ik de godfather editie koop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |