Die dingen worden gewoon allemaal achter elkaar opgenomen. Vrijdag had ze ook dat praatje op het eind en exact dezelfde kleren aanquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:01 schreef Alexxxxx het volgende:
waarschijnlijk op een totaal ander moment opgenomen
ja maar de wiljewetenhoesneuikechtbenkijkdanopspangaspuntnlpraatjes worden allemaal tegelijk opgenomen... maar niet tegelijk als het eigenlijke verhaal.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:15 schreef alors het volgende:
[..]
Die dingen worden gewoon allemaal achter elkaar opgenomen. Vrijdag had ze ook dat praatje op het eind en exact dezelfde kleren aan
Die waren ook best wel goed ontwikkeld voor de leeftijd die ze speelde.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja maar de wiljewetenhoesneuikechtbenkijkdanopspangaspuntnlpraatjes worden allemaal tegelijk opgenomen... maar niet tegelijk als het eigenlijke verhaal.
En ik kan post 300 uit het vorige topic bevestigen
Wtf is ditquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg het nog maar eens... Iedereen is Fay geworden
Mijn ogen het prikt het prikt!quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
wtf is ditquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon kijken, je merkt het vanzelf.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:59 schreef Pietepietje het volgende:
Ik kijk voor het eerst. Wat moet ik weten?
Ja idd, alsof we het zouden kunnen vergeten omdat ze geen doekje opheeft.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:04 schreef Specularium het volgende:
Ik ben zelf Turks,.
Is pas de tiende keer dat ze dat zegt.
Wat heeft ze gedaan dat iedereen zegt dat ze buitenlanders haat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:04 schreef Specularium het volgende:
Ik ben zelf Turks,.
Is pas de tiende keer dat ze dat zegt.
Weet ik niet precies.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:06 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan dat iedereen zegt dat ze buitenlanders haat?
Ze deed een Verdonkje en zei dat regels regels waren en voor iedereen gelden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:06 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan dat iedereen zegt dat ze buitenlanders haat?
Nee ik denk dat zij wel echt jong is zo te zien. Jaar of 16/17?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon 34.
15 blijkbaarquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik denk dat zij wel echt jong is zo te zien. Jaar of 16/17?
1994 dacht ik ergens te hebben gelezen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik denk dat zij wel echt jong is zo te zien. Jaar of 16/17?
Ziet ze er ouder uitquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
15 blijkbaar
https://twitter.com/lobkedeboer
Vind ik wel meevallen, ik vind haar er echt wel een stuk jonger uitzien dan de andere acteurs.quote:
Ietsjes ouder had ik wel gedacht.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, ik vind haar er echt wel een stuk jonger uitzien dan de andere acteurs.
Was dat niet iets met die dramales van Regi?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
Ik had even gemist waarom ze dat deden eigenlijk.
Ja, seks en drugs bestaan niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:20 schreef Pietepietje het volgende:
Is dit altijd zo'n moraalriddershow?
Geen idee, gemistquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Was dat niet iets met die dramales van Regi?
Met af en toe een boefje erbij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:20 schreef Pietepietje het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:20 schreef Pietepietje het volgende:
Maya eerst.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:21 schreef padlarf het volgende:
En Paul moet doodgeslagen worden met een roestige baksteen.
En met Deefquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eman rookt vast wel eens een jointje met Raaf.
Eddie heet hij hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:00 schreef Doler12 het volgende:
Straks Joffery of de Arierzo als Karina hem noemt.
Ja, elke dag krijg je eerst een kwartier herhaling.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef Pietepietje het volgende:
Hebben we dit gisteren niet ook al gezien?
Dat is altijd, eerste 10 min herhaling, dan 10 min nieuwe aflevering. Dan kunnen we het beter onthouden. Het is heel ingewikkeld allemaal.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef Pietepietje het volgende:
Hebben we dit gisteren niet ook al gezien?
Volgens mij is er 's middags ook een herhaling. Heb ik toevallig wel eens gezien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:02 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is altijd, eerste 10 min herhaling, dan 10 min nieuwe aflevering. Dan kunnen we het beter onthouden. Het is heel ingewikkeld allemaal.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, elke dag krijg je eerst een kwartier herhaling.
Ach zo. Dankquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:02 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is altijd, eerste 10 min herhaling, dan 10 min nieuwe aflevering. Dan kunnen we het beter onthouden. Het is heel ingewikkeld allemaal.
Lager Huis dan met Marcel van Damquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:05 schreef Specularium het volgende:
Deef heeft jongerenlagerhuis gezien.
Wat een kutshow is dat.
topshow man, alleen Marcel van Dam jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Lager Huis dan met Marcel van Dam
Meral?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die ene met dat roze vestje is ook nog best doenbaar.
Oh god ja Henk Bres deed ook mee, dat is pas een pannenkoek.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:07 schreef alors het volgende:
[..]
topshow man, alleen Marcel van Dam jaen Henk Bres
Kom je ook bij team Meral?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
Als ik Meral was had ik Maya allang geslagen met haar smerige borderlineblik.
En dan was zijn mening nog vaak te begrijpen ook.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh god ja Henk Bres deed ook mee, dat is pas een pannenkoek.
Wat zouden die acteurs er van denkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:08 schreef alors het volgende:
Dit slaat toch nergens op, iedereen ziet toch meteen dat dit fake als de hel is en kijkt er niet van op? Wat een neppe kutschool is het ook.
Die zullen vast precies genoeg betaald krijgen om niet te denkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zouden die acteurs er van denken
Ja idd en Tinco kan niet eens acteren en speelt er nu ook al twee jaar inquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
Dit is toch hardstikke makkelijk om te spelen. Kan ik ook wel.
Leerlingen die ''cool'' zeggen als er iets moet worden voorgedragenquote:
haha neequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:12 schreef alors het volgende:
[..]
Leerlingen die ''cool'' zeggen als er iets moet worden voorgedragenZE BESTAAN NIET!!!!
Staat hem goed.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:13 schreef Specularium het volgende:
Tinco met zijn strakke groene broek.
Ze vinden echt alles leukquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
En leerlingen die het leuk vinden om te gaan debatteren en tips gaan geven
Ik vind Eman ook leuk, grappig stel zo bij elkaar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind haar wel een leuk personage.
Makers hebben Game of trones gezien en ze denken nu Wow joffery moeten we ook in onze serie hebben!quote:
Wat een link!quote:
Als ze er ook die seksscenes ingooien...quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:19 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Makers hebben Game of trones gezien en ze denken nu Wow joffery moeten we ook in onze serie hebben!
Arme Maya!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze er ook die seksscenes ingooien...
Zo zal het wel gaan lopenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:37 schreef Ceviche het volgende:
En wss doet die Eddie iets wat zelfs Maya niet oké vindt en dan beseft ze dat ze veel te ver is gegaan en dan komt ze met hangende pootjes haar excuses aanbieden aan Nola en Meral.
Je vergat nog Albino.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Eddy
Joffery
Arier
Junk
Malfidus
Hoeveel namen kan iemand wel niet hebben!
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:55 schreef Karina het volgende:
Misschien steken ze die hele school wel in de fik.
Ik vind die ogen enger.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Maya heeft ook vieze moedervlekken op haar gezicht.
Spangas kindjesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
Welk kind gaat er in hemelsnaam vrijwillig jureren bij een debat
En daarna Mayaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
Die junk gaat die tent in de fik steken en dan de school.
Het scheelt dat ze hier allemaal zo braaf zijn en zo idioot.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:11 schreef alors het volgende:
Jezus als mensen zo hadden gedaan bij mij op school (niet dat iemand dat in zijn hoofd haalde) dan waren ze meteen de paria van de school.
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:11 schreef alors het volgende:
Jezus als mensen zo hadden gedaan bij mij op school (niet dat iemand dat in zijn hoofd haalde) dan waren ze meteen de paria van de school.
Niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
Dit heeft echt niks met een debat te maken.
Die hele show heeft niks met een school te maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
Dit heeft echt niks met een debat te maken.
Dat is waar. Maar wat is het wel? Een gebouw vol idioten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hele show heeft niks met een school te maken.
Een inrichting, met mensen die schooltje spelen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar wat is het wel? Een gebouw vol idioten.
Wie?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:17 schreef Specularium het volgende:
Waarom gaat zij als blanke getinte figuren voor racist uitmaken?
Hij wil haar niet mee naar huis nemen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:17 schreef alors het volgende:
Ik heb het begin gemist, waarom negeert Philine Eman?
Ah okay.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij wil haar niet mee naar huis nemen.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:20 schreef alors het volgende:
Oh may god, ik weet al precies hoe dat straks gaat. Moraal les over dat je mensen moet vergeven en dat een kind niet hetzelfde is als zijn ouder etc, etc.Mark my fucking words.
quote:Een fabel, in het Grieks ainos (prijzenswaardig exempel), in het Latijn fabula (afgeleid van fari = spreken; vergelijk mythe, sage en sprookje) is een korte, verzonnen vertelling die een zedenles aanschouwelijk voorstelt.
Normaal jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Normaal zou iedereen roepen: haha de vader van Raaf is een crimineel.
Hooguit: mijn vader werkt bij de MacDonaldquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:20 schreef alors het volgende:
Echt he, alsof kinderen dat uberhaupt gaan vertellen, en waarom zouden ze ook? Je gaat toch ook niet voor de hele klas vertellen dat je vader alcoholist/uitkeringstrekker is/Fiat Punto rijdt etc, etc.
Niet voor de hele klas nee, maar wij wisten wel redelijk veel van elkaars thuissituatie.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:20 schreef alors het volgende:
Echt he, alsof kinderen dat uberhaupt gaan vertellen, en waarom zouden ze ook? Je gaat toch ook niet voor de hele klas vertellen dat je vader alcoholist/uitkeringstrekker is/Fiat Punto rijdt etc, etc.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:22 schreef Doler12 het volgende:
Eman houd wel van kinky seks zo te zien!![]()
http://www.spangas.nl/video/dagboek/991
Ja en hij speelt viool.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:25 schreef Doler12 het volgende:
Lol Eman heeft ook Astma?![]()
http://www.spangas.nl/video/dagboek/583
En dat Luxor dan het brandende pand in gaat om zijn modelvliegtuigje te redden!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:55 schreef Karina het volgende:
Misschien steken ze die hele school wel in de fik.
Luxorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dat Luxor dan het brandende pand in gaat om zijn modelvliegtuigje te redden!
én een sjaal, én altijd die koptelefoon én ook houdt ie altijd zn jas aan.quote:
Luxor heeft wel Annabella aangedouwdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LuxorDat was ook al zo'n geweldig personage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |