Nop, kan niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:36 schreef Speedo-drager het volgende:
Openen jullie hem voordat het eerste deel dicht is of wat
Volgens mij welquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:36 schreef Speedo-drager het volgende:
Openen jullie hem voordat het eerste deel dicht is of wat
Speciale motorquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:37 schreef S95Sedan het volgende:
Wow, 1.0 turbo, dat je vooruit komt
Aah so.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Nop, kan niet.
Kan pas als de oude dicht is
Kan niet, wat je moet topic ID linken en dat kan pas als de laatste gesloten isquote:
Slaap lekker..quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ga slapen.
Tot vanavond!
Ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ga slapen.
Tot vanavond!
Slaap lekker!quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ga slapen.
Tot vanavond!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:37 schreef essnhills het volgende:
Bambino boeit die hunt gewoon niks, die wil alleen maar de topics openen
Jewel hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:37 schreef essnhills het volgende:
Bambino boeit die hunt gewoon niks, die wil alleen maar de topics openen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:38 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]dan helpen we hem toch even dit topic vol te maken.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ga slapen.
Tot vanavond!
Valt mee, moet je 200 ook mee halen, heuvel af desnoods. Duurt alleen iets langer waarschijnlijkquote:
Ja ik ben ook nog niet echt overtuigd.. Als ik nu een doos zie koop ik hem wel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Jewel hoor
Heb nog niks gekocht maar dat gaat vast nog wel komen
Mag dan wel een beste heuvel zijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt mee, moet je 200 ook mee halen, heuvel af desnoods. Duurt alleen iets langer waarschijnlijk
Vakantie ftwquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:39 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het tot nu toe ook niet zo heel bijzonder.. ik denk dat ik ook maar ga slapen. Morgen presentaties en verplicht opletten enzo en ook nog ziekjes..
Slaap lekker.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:39 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het tot nu toe ook niet zo heel bijzonder.. ik denk dat ik ook maar ga slapen. Morgen presentaties en verplicht opletten enzo en ook nog ziekjes..
quote:
Neuj?quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:40 schreef essnhills het volgende:
[..]Als student zijnde heb je geen vakantie, wist je dat niet?
Niet aanstellen je had ook gewoon vloerenlegger kunnen worden dat studente zijn doe jejezelf aan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:40 schreef essnhills het volgende:
[..]Als student zijnde heb je geen vakantie, wist je dat niet?
Hoe heb je dat klaargespeeld?quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Neuj?
Heb trouwens al vakantie sinds 1 januari 2009
Tot morgen. slaap lekker.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:41 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, ik ga slapen heren. Tot morgen!
Pensioen ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:42 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hoe heb je dat klaargespeeld?
Eigen bedrijfquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:42 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hoe heb je dat klaargespeeld?
quote:
Je kunt in het begin de turbo wel goed horen.quote:
Ja wel klote dat je dan opeens moet remmen, omdat langzame klootzakken voor je zitten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Je kunt in het begin de turbo wel goed horen.
En rond 1:20 als ik begin te remmen, hoor je op een gegeven moment een brom. Dat zijn de remmen die het niet leuk vinden van 200+ naar 80
Ja vrachtwagen in dit gevalquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:46 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja wel klote dat je dan opeens moet remmen, omdat langzame klootzakken voor je zitten.
Das ist schade.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja vrachtwagen in dit geval
Over het algemeen is het wel mooi rijden in duitsland.
Meesten gaan aan de kant als je een keer knippert met je koplampen ofzo.
Heb 1 keer echt door kunnen rijden, continu boven de 200 voor ruim 30km
Zonde anders om het erdoorheen te draaien als een gek.quote:
Niet bepaaldquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:48 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Das ist schade.
Hmm das wel tof als je zo kan doorrijden, maar dat toch super niet-zuinig?
Aah so.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:49 schreef bambino het volgende:
[..]
Niet bepaald
Als ik topspeed volgas rij met die auto dan verbruik je 1 op 3-4 ofzo
200 is 1 op 6-7 denk ik
Geen doos gemist, ik denk ook niet dat ze nog gaan komen ik blijf nog tot half 4 of zo en dan slapen. Of ik ga dadelijk gewoon als een doos gekomen is.quote:
Ja ik mis het welquote:
Hele tijd constant is ook boring als hell.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:49 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Zonde anders om het erdoorheen te draaien als een gek.
Pff de dozen komen niet![]()
Ja ik zit er zo 3 uur achterquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hele tijd constant is ook boring als hell.
Dit is een ander typequote:Op woensdag 27 februari 2013 02:53 schreef Speedo-drager het volgende:
Dit ding weer, als dit toch alles was is het een zielige hunt.
Mag hopen dat ze die oude inmiddels kwijt zijnquote:
Oh zo, het gaat me wel vervelen steeds dezelfde dingen, maar goed om nu te gaan slapen en het op te geven.quote:
Ik word er niet warm of koud vanquote:
Maar toch niet de gewone probleemwijken daar is geen hondbij kees toch?quote:
Er zijn toen een paar FOK!'kers langs geweest, misschien daar een screenshot van?quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:04 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Maar toch niet de gewone probleemwijken daar is geen hondbij kees toch?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:08 schreef bambino het volgende:
My milkshake brings all the boys at the yardSlamFM
Dat soort volk moet je echt afschietenquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:07 schreef tralalala het volgende:
Je mot ze niet sloan je mot ze schuppe!
229 ex verzending dacht ikquote:Op woensdag 27 februari 2013 03:10 schreef Kenju het volgende:
Die waren best dik, die Audessy speakers.
Hoeveel was die Onkyo 313 receiver?
nvm fixedquote:
Nee, dat was die 400-serie. Die was inderdaad zoveel. Daarvoor was er een andere, goedkopere. Zou iets van 160 moeten zijn (dat was de prijs toen het nog een normale Bood was).quote:
414 was 229 exquote:Op woensdag 27 februari 2013 03:10 schreef Kenju het volgende:
Die waren best dik, die Audessy speakers.
Hoeveel was die Onkyo 313 receiver?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisquote:Op woensdag 27 februari 2013 03:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nee, dat was die 400-serie. Die was inderdaad zoveel. Daarvoor was er een andere, goedkopere. Zou iets van 160 moeten zijn (dat was de prijs toen het nog een normale Bood was).
Ah, thnx. Die kende ik nog niet!quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:13 schreef bambino het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ja het valt enorm tegen wat een zooi allemaal.
Dat is wel heel erg slecht!quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:34 schreef MolFan het volgende:
Sinds ik bij iBood de laatste keer alleen maar refurbished rotzooi in mijn box had bestel ik er nooit meer iets. Moest zowat smeken om geld terug. Zat o.a. een Black en Decker machine in waar de garantiebon van afgeknipt was
Was ook niet de enige. Vind het geen topbedrijf eerlijk gezegd verre van dat zelfs.quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:34 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg slecht!
Kan ik me voorstellen als je zo gekloot bent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Was ook niet de enige. Vind het geen topbedrijf eerlijk gezegd verre van dat zelfs.
Klopt ik koop ze niet omdat ik ze te duur vind voor oortjes.quote:
Beetje goed oortje zit wel rond die prijs.quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:40 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Klopt ik koop ze niet omdat ik ze te duur vind voor oortjes.
Ga jij zo niet slapen trouwens? Ik hou het niet veel langer vol geloof ikquote:
Vind die van 20 euro vaak prima.quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje goed oortje zit wel rond die prijs.
Werkt vaak ook prima hoor, maar toch net wat mindere kwaliteit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:41 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Vind die van 20 euro vaak prima.
Dat merk ik niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Werkt vaak ook prima hoor, maar toch net wat mindere kwaliteit.
Ja ik ga zo na deze aanbieding ga ik. Dan is het goed geweest.quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:48 schreef S95Sedan het volgende:
Lol wordt tijd voor bed, helemaal als je aan de wtf kant van youtube zit...
quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En dat staat daar dan in je tuin... een grijzen plastic tent.
goeie en wijze keus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 04:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik ga de doos van mn vriendin maar eens opzoeken
Gebruik je neus bij de zoektochtquote:Op woensdag 27 februari 2013 04:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
iBood box is goedkoperquote:Op woensdag 27 februari 2013 04:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zelfs de belgen kopen ze niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 04:06 schreef S95Sedan het volgende:
Markt is een beetje verzadigd met die lampen zo te zien
Timer, na een tijd gaat aanbieding weg geloof ik.quote:Op woensdag 27 februari 2013 04:08 schreef S95Sedan het volgende:
Lol, hadden ze maar 1 lamp of zit er een timer op.
Misschien de crisis?
Doet iemand handmatig. Zodra ze zien dat de verkoop echt stopt van iets klikken ze NEXTquote:Op woensdag 27 februari 2013 04:10 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Timer, na een tijd gaat aanbieding weg geloof ik.
Lol nice.quote:Op woensdag 27 februari 2013 04:11 schreef bambino het volgende:
Deze heb ik vorige hunt 2 keer gekocht
Komende 5 jaar geen batterijen nodig
Action als een winkel me depressief maakt, is het die wel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 04:12 schreef S95Sedan het volgende:
Haal wel bij de action, zijn ze altijd goedkoop
Ach die 2x per jaar dat ik wat nodig heb daar is nog te doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 04:13 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Action als een winkel me depressief maakt, is het die wel.
Je weet het nooit met ibood.quote:Op woensdag 27 februari 2013 04:17 schreef Speedo-drager het volgende:
Bagger aanbiedingen/deals.Ik denk dat de boxen niet meer komen voor 10 uur of zo.
Zelfde hier, maar goed zo blijf ik erin hangen zo maar slapenquote:Op woensdag 27 februari 2013 04:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Je weet het nooit met ibood.
Eigenlijk wil ik nog wel ff gamen en dan gewoon pitten.
Maar aan de andere kant wil ik ook wel kijken wat er allemaal komt.
True dat.quote:Op woensdag 27 februari 2013 04:20 schreef S95Sedan het volgende:
wietkweektenten en zeer stabiele statieven, can it get any better
+1quote:Op woensdag 27 februari 2013 04:22 schreef S95Sedan het volgende:
Assembled in germany, dus na verloop van tijd wordt je pc binnengevallen?
Datum: 2012-11-15quote:
Ah andere hunt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 04:24 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Datum: 2012-11-15
Betaling: iDEAL (ideal4)
Factuur:
Krediet factuur:
Status: Geannuleerd
Product: Intenso 2,5inch externe USB 3.0 harde schijf met 750 GB capaciteit
quote:Op woensdag 27 februari 2013 04:31 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik ga slapen heb het ermee gehad.voor niets opgebleven.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 04:59 schreef S95Sedan het volgende:
Mn kat poes zit me aan te starten van ga eens slapen ofzo
Slecht mensquote:Op woensdag 27 februari 2013 05:22 schreef bambino het volgende:
Ik ben op 1dk iedereen aan het overhalen om te fake kopen
Werkt prima
Ja je weet het niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 05:44 schreef S95Sedan het volgende:
Las het, was ook net telaat.
Tijd om te gaan slapen, zal sowieso wel even duren tot de volgende komt.
Goeiemorgen, ja ik gok dan bambino er weer 1 heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2013 07:27 schreef Karina het volgende:
Goeiemorgen, iemand nog een box gescoord?
Verbaast me niksquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:10 schreef Nooxx het volgende:
[..]
Goeiemorgen, ja ik gok dan bambino er weer 1 heeft.
Klopt niks leuks, deze gaat niet echt snel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Verbaast me niks
Eerste wat ik zag vanmorgen was een bestekset en daarna van die koelkastdoosjesNiks leuks dus.
niet alles is zo voordelig als het lijkt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:40 schreef Renn het volgende:
Bij saturn 1 euro duurder dezen receiver
Een paraplu voor 20 euro ...quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:56 schreef essnhills het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Zo te zien niet veel gemist. Behalve natuurlijk die box en ik had die senz ook wel gewild, maar liever niet die gele die er vannacht was.
Ik heb liever een paraplu van 20 euro die niet stuk gaat als ik hem direct uit de flat open wil doen.. 15 keer per jaar een nieuwe is veel duurder (en onhandigerquote:
Ik heb een stormparaplu van de ANWB, ook iets van 2 of 3 tientjes, kan er al jaren mee op de fiets.quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb liever een paraplu van 20 euro die niet stuk gaat als ik hem direct uit de flat open wil doen.. 15 keer per jaar een nieuwe is veel duurder (en onhandiger)
don't worry, hij is al wegquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:01 schreef EDMAN- het volgende:
Wtf, mijn ibood loopt achter? Krijg nu pas die SSD?
Dat bedoel ik... Daar heb je tenminste wat aanquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:00 schreef Renn het volgende:
[..]
Ik heb een stormparaplu van de ANWB, ook iets van 2 of 3 tientjes, kan er al jaren mee op de fiets.
ibood zelfquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
don't worry, hij is al weg
zit je via 1dags koopjes op via ibood zelf?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:04 schreef Nooxx het volgende:
Ik moet gaan werken, hoop nog beetje op iphone te kunnen hunten!
Laters. Zit op m'n werk. Wordt geen productieve dagquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:04 schreef Nooxx het volgende:
Werkse!quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:04 schreef Nooxx het volgende:
Dat inderdaad ja.. Je moet maar net op zoek zijn naar iets wat hier lekker goedkoop voorbij komt..quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:17 schreef Karina het volgende:
Het is gewoon elke keer: leuk als er toevallig iets voorbij komt wat je nodig hebt maar verder niks leuks te halen.
En daar is de eerste NAS alweer
de eerste? ik heb de teller al bij 5quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:17 schreef Karina het volgende:
Het is gewoon elke keer: leuk als er toevallig iets voorbij komt wat je nodig hebt maar verder niks leuks te halen.
En daar is de eerste NAS alweer
Heb ik niet heel veel behoefte aan nee..quote:
Hebben ze lekker de tijd om alles in te vullenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:32 schreef RobertNL het volgende:
Wellicht moeten we de bingo-kaart er maar weer bij pakken...
dit zou een perfecte bingo zijn voor oude mensen, genoeg tijd tussen de ''nummers''
Edit:
[ afbeelding ]
goed plan, maar de appeltaart valt nooitquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:32 schreef RobertNL het volgende:
Wellicht moeten we de bingo-kaart er maar weer bij pakken...
dit zou een perfecte bingo zijn voor oude mensen, genoeg tijd tussen de ''nummers''
Edit:
[ afbeelding ]
perfect dusquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
goed plan, maar de appeltaart valt nooit
Maar er staat bolus opdrachtquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
perfect dus! kan je de hele tijd blijven kijken! (de bonus lukt wel
)
Sinds vanmorgen danquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de eerste? ik heb de teller al bij 5
Wel handig om even een ontbijtje ofzo te makenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:42 schreef Jimbo het volgende:
weeeeer kolonisten
duurt zo pleuris lang altijd
als je toch bezig bent...ik lust dr ook wel eenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel handig om even een ontbijtje ofzo te maken
Ontbijt jij 50 keer per dagquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel handig om even een ontbijtje ofzo te maken
Neuj? Ik heb nog niks gegeten vandaag?quote:
ah, ze gaan gelukkig snelquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:51 schreef Karina het volgende:
Wel leuk altijd die hunts, de hele dag deja-vu's, nu weer van die lampjes.
Dan gaat ie nu heel snel en komt er direct een box!quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:01 schreef Jimbo het volgende:
ahy een koptelefoon, even naar de winkel,s
dat zou goed nieuws zijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan gaat ie nu heel snel en komt er direct een box!
samequote:Op woensdag 27 februari 2013 10:01 schreef essnhills het volgende:
Ibood was deze keer toch echt meerdere seconden dan 1dagskoopjes bij mij!
quote:
Ok, misschien was 1dagskoopjes even aan het slapen ofzoquote:
is ook kut, geld verdienenquote:
ik en beter in t uitgevenquote:
wel de 3 black danquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:17 schreef lipjes het volgende:
Hoop op een GoPro oid.
Of een degelijk LCD scherm
Jawel. eentje van 100 euro rond half 6quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Goedemorgen!
Geen doos geweest?
100?!quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel. eentje van 100 euro rond half 6
Vorige hunt waren er ook 100 euro boxen toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
100?!
Ze gaan steeds verder bij ibood...
wat voor motor rij je ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mwa, GoPro 2 zou ook wel leuk zijn.
Of een Garmin voor op de motor
Ik ga straks weg, en ben rond een uur of half 5/5 uur weer thuis, denk je dat ik ook niks mis?quote:
Ora et Labora klinkt wel als één of andere toverspreuk ofzo..quote:
misschien mis je wel de kolonisten ultrapack!quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga straks weg, en ben rond een uur of half 5/5 uur weer thuis, denk je dat ik ook niks mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |