Nop, kan niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:36 schreef Speedo-drager het volgende:
Openen jullie hem voordat het eerste deel dicht is of wat
Volgens mij welquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:36 schreef Speedo-drager het volgende:
Openen jullie hem voordat het eerste deel dicht is of wat
Speciale motorquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:37 schreef S95Sedan het volgende:
Wow, 1.0 turbo, dat je vooruit komt
Aah so.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Nop, kan niet.
Kan pas als de oude dicht is
Kan niet, wat je moet topic ID linken en dat kan pas als de laatste gesloten isquote:
Slaap lekker..quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ga slapen.
Tot vanavond!
Ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ga slapen.
Tot vanavond!
Slaap lekker!quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ga slapen.
Tot vanavond!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:37 schreef essnhills het volgende:
Bambino boeit die hunt gewoon niks, die wil alleen maar de topics openen
Jewel hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:37 schreef essnhills het volgende:
Bambino boeit die hunt gewoon niks, die wil alleen maar de topics openen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:38 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]dan helpen we hem toch even dit topic vol te maken.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ga slapen.
Tot vanavond!
Valt mee, moet je 200 ook mee halen, heuvel af desnoods. Duurt alleen iets langer waarschijnlijkquote:
Ja ik ben ook nog niet echt overtuigd.. Als ik nu een doos zie koop ik hem wel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Jewel hoor
Heb nog niks gekocht maar dat gaat vast nog wel komen
Mag dan wel een beste heuvel zijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt mee, moet je 200 ook mee halen, heuvel af desnoods. Duurt alleen iets langer waarschijnlijk
Vakantie ftwquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:39 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het tot nu toe ook niet zo heel bijzonder.. ik denk dat ik ook maar ga slapen. Morgen presentaties en verplicht opletten enzo en ook nog ziekjes..
Slaap lekker.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:39 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het tot nu toe ook niet zo heel bijzonder.. ik denk dat ik ook maar ga slapen. Morgen presentaties en verplicht opletten enzo en ook nog ziekjes..
quote:
Neuj?quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:40 schreef essnhills het volgende:
[..]Als student zijnde heb je geen vakantie, wist je dat niet?
Niet aanstellen je had ook gewoon vloerenlegger kunnen worden dat studente zijn doe jejezelf aan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:40 schreef essnhills het volgende:
[..]Als student zijnde heb je geen vakantie, wist je dat niet?
Hoe heb je dat klaargespeeld?quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Neuj?
Heb trouwens al vakantie sinds 1 januari 2009
Tot morgen. slaap lekker.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:41 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, ik ga slapen heren. Tot morgen!
Pensioen ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:42 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hoe heb je dat klaargespeeld?
Eigen bedrijfquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:42 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hoe heb je dat klaargespeeld?
quote:
Je kunt in het begin de turbo wel goed horen.quote:
Ja wel klote dat je dan opeens moet remmen, omdat langzame klootzakken voor je zitten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Je kunt in het begin de turbo wel goed horen.
En rond 1:20 als ik begin te remmen, hoor je op een gegeven moment een brom. Dat zijn de remmen die het niet leuk vinden van 200+ naar 80
Ja vrachtwagen in dit gevalquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:46 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja wel klote dat je dan opeens moet remmen, omdat langzame klootzakken voor je zitten.
Das ist schade.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja vrachtwagen in dit geval
Over het algemeen is het wel mooi rijden in duitsland.
Meesten gaan aan de kant als je een keer knippert met je koplampen ofzo.
Heb 1 keer echt door kunnen rijden, continu boven de 200 voor ruim 30km
Zonde anders om het erdoorheen te draaien als een gek.quote:
Niet bepaaldquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:48 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Das ist schade.
Hmm das wel tof als je zo kan doorrijden, maar dat toch super niet-zuinig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |