quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ja het valt enorm tegen wat een zooi allemaal.
Dat is wel heel erg slecht!quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:34 schreef MolFan het volgende:
Sinds ik bij iBood de laatste keer alleen maar refurbished rotzooi in mijn box had bestel ik er nooit meer iets. Moest zowat smeken om geld terug. Zat o.a. een Black en Decker machine in waar de garantiebon van afgeknipt was
Was ook niet de enige. Vind het geen topbedrijf eerlijk gezegd verre van dat zelfs.quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:34 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg slecht!
Kan ik me voorstellen als je zo gekloot bent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Was ook niet de enige. Vind het geen topbedrijf eerlijk gezegd verre van dat zelfs.
Klopt ik koop ze niet omdat ik ze te duur vind voor oortjes.quote:
Beetje goed oortje zit wel rond die prijs.quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:40 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Klopt ik koop ze niet omdat ik ze te duur vind voor oortjes.
Ga jij zo niet slapen trouwens? Ik hou het niet veel langer vol geloof ikquote:
Vind die van 20 euro vaak prima.quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje goed oortje zit wel rond die prijs.
Werkt vaak ook prima hoor, maar toch net wat mindere kwaliteit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:41 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Vind die van 20 euro vaak prima.
Dat merk ik niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Werkt vaak ook prima hoor, maar toch net wat mindere kwaliteit.
Ja ik ga zo na deze aanbieding ga ik. Dan is het goed geweest.quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:48 schreef S95Sedan het volgende:
Lol wordt tijd voor bed, helemaal als je aan de wtf kant van youtube zit...
quote:Op woensdag 27 februari 2013 03:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En dat staat daar dan in je tuin... een grijzen plastic tent.
goeie en wijze keus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 04:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik ga de doos van mn vriendin maar eens opzoeken
Gebruik je neus bij de zoektochtquote:Op woensdag 27 februari 2013 04:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
iBood box is goedkoperquote:Op woensdag 27 februari 2013 04:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zelfs de belgen kopen ze niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 04:06 schreef S95Sedan het volgende:
Markt is een beetje verzadigd met die lampen zo te zien
Timer, na een tijd gaat aanbieding weg geloof ik.quote:Op woensdag 27 februari 2013 04:08 schreef S95Sedan het volgende:
Lol, hadden ze maar 1 lamp of zit er een timer op.
Misschien de crisis?
Doet iemand handmatig. Zodra ze zien dat de verkoop echt stopt van iets klikken ze NEXTquote:Op woensdag 27 februari 2013 04:10 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Timer, na een tijd gaat aanbieding weg geloof ik.
Lol nice.quote:Op woensdag 27 februari 2013 04:11 schreef bambino het volgende:
Deze heb ik vorige hunt 2 keer gekocht
Komende 5 jaar geen batterijen nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |