Nee hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. De hoop die velen hebben die dan steeds weer op niks gebaseerd blijkt te zijn doet veel meer pijn.
Dit jaar weer.
Debiel plaatje, debiele SC.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt serieus, wat ging er in je om toen je dacht dat het delen van dit plaatje een goed idee was?
Heb m'n Feyenoorderschap niet van huis uit meegekregen, dat is iets wat eigenlijk pas in groep 4 of 5 is begonnen toen ik een klasgenootje had die bij Feyenoord voetbalde.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nu we toch schaamtevolle moment gaan delen, ik had vroeger, toen ik <8 was ook Ajax stickers op mijn kamer door familieleden.
Kankerstreken nu ik er op terug kijk.
There is always hope.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet het geen pijn of heb je geen hoop? Iets specifieker graag.
Ik ga mijn kind zeker niet meenemen naar de ArenA.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nu we toch schaamtevolle moment gaan delen, ik had vroeger, toen ik <8 was ook Ajax stickers op mijn kamer door familieleden.
Kankerstreken nu ik er op terug kijk.
Ja, je kind wilt lekker vooraan zitten en kunnen staan en hangen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga mijn kind zeker niet meenemen naar de ArenA.
Dan gaat hij zeker huilend weg..
mijn pa is een Ajacied maar mijn eerste voetbalwedstrijd die ik gezien heb was met een maatje met zijn pa mee in De Kuip, mijn pa heeft er nog steeds spijt van dat hij mij niet eerder naar de ArenA heeft meegenomen zegt hij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb m'n Feyenoorderschap niet van huis uit meegekregen, dat is iets wat eigenlijk pas in groep 4 of 5 is begonnen toen ik een klasgenootje had die bij Feyenoord voetbalde.
Zit wat in. Wat is Munsterman trouwens een tyfusdebiel.quote:
Want?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:50 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Echte Ajacieden heb ik wel respect voor, alleen zijn dat er niet zo veel.
Zitten doe je thuis!!!@%1!quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, je kind wilt lekker vooraan zitten en kunnen staan en hangen.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:50 schreef Tyron het volgende:
dit moet misschien een schok voor de meeste zijn
maar ik was al voor ajax voordat eriksen bij ajax was!!!
Helemaal met je eens.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit wat in. Wat is Munsterman trouwens een tyfusdebiel.Ja het leek ons wel zo aardig Mcclaren een premie mee te geven, gewoon omdat het kan. En vervolgens weigeren een nadere verklaring te geven omdat het privé zou zijn
Vanaf nu support ik Vitesse.
Of misschien komt het ook omdat de enige fanatieke Ajacied die ik goed ken eerst een seizoenkaart had voor Feyenoord en toen door z'n vriendin en nu vrouw is overgestapt op Ajaxquote:
Dat 'POWPOWPOW' hoort er wel echt bij idd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OWWWWWWWW BRRRA BRRRRAAA POWPOWPOW![]()
Rickazio... niet doen man. Kom anders samen met mij op Midden Noord staan. Mijn neef kan nog wel een extra SCC voor je fixenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.
Ik hou niet van meeloop-gedrag, dus ik kies Groningen.
Dat zijn de eckte.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:51 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Of misschien komt het ook omdat de enige fanatieke Ajacied die ik goed ken eerst een seizoenkaart had voor Feyenoord en toen door z'n vriendin en nu vrouw is overgestapt op Ajax
Als hij dat leuk vindt, lekker boeiend.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn vader is voor AZDaar ga ik dus echt niet in mee he
Mijn vader heeft meer met Feyenoord dan met andere clubs, mijn broertjes zijn voor Ajax en mijn moeder is neutraal (maar volgt alle grote wedstrijden) en houdt zich altijd bij de klassieker verstandig op de achtergrond.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn pa is een Ajacied maar mijn eerste voetbalwedstrijd die ik gezien heb was met een maatje met zijn pa mee in De Kuip, mijn pa heeft er nog steeds spijt van dat hij mij niet eerder naar de ArenA heeft meegenomen zegt hij.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:51 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Of misschien komt het ook omdat de enige fanatieke Ajacied die ik goed ken eerst een seizoenkaart had voor Feyenoord en toen door z'n vriendin en nu vrouw is overgestapt op Ajax
hehequote:Op woensdag 27 februari 2013 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat 'POWPOWPOW' hoort er wel echt bij idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |