Jij was toch voor Heerenveen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komt uit Ede en Ajacied dat kan echt niet hoor![]()
Mensen hier
Ja, klopt maar vind het nog steeds wazig. Het zelfde als je als Zeelander ineens voor Brabander bent ofzo, is toch apart.quote:
Welterusten alvast.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:38 schreef mrstylo het volgende:
Maar ik ga maar douchen en dan slapen.
Trusten allemaal.
Omgeving hoorn. Mijn pa en oom en opa zijn voor PSV.quote:
Ja alleen staat hij zo af en toe ook met een Groningen vlag te zwaaien.quote:
En zijn FOK!account is zijn naam + ajacied, aparte kerel. Beetje aan het puberen, Stijn weet nog niet dat meisjes leuk zijn en Rens heeft zijn club nog niet gevonden. Lief wel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja alleen staat hij zo af en toe ook met een Groningen vlag te zwaaien.
En sta op Midden Noord. En bezoek wedstrijden van Feyenoord. Tevens heb ik ook nog een voorkeur voor PSV.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja alleen staat hij zo af en toe ook met een Groningen vlag te zwaaien.
En daarbij ben je VI-hooligan en hooligan-expert.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En sta op Midden Noord. En bezoek wedstrijden van Feyenoord. Tevens heb ik ook nog een voorkeur voor PSV.
Wat een sentimenteel gedoe man. Weet je zeker dat het homoseksuele Ajax niet iets voor je is?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:43 schreef TheFastOne het volgende:
Mijn pa heeft me na enige stimulatie voor Feyenoord zelf laten kiezen toen ik een jaar of 10 was.
Na de beruchte wedstrijd tegen Sporting Lissabon vroeg hij of ik zeker wist dat ik Feyenoorder wilde zijn, met veel dalen en weinig pieken of voor een andere club.
Feyenoord
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een sentimenteel gedoe man. Weet je zeker dat het homoseksuele Ajax niet iets voor je is?
Nooit meer kampioen moet wel pijn doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:45 schreef TheFastOne het volgende:
[..]![]()
Seizoenskaart voor Feyenoord
Hoezo? Is gewoon waar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon dat het hele onderwerp compleet debiel is
Ze hebben mij ooit ook eens een Ajax shirt voor m'n verjaardag gegeven (volgens mij een oom van me). Ik was toen nog te jong om bewust een club te supporteren. Gelukkig ben ik niet meegegaan in die onzin, dus Rens: je verhaal gaat niet helemaal op.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kiest er ook niet voor. Als baby een Ajax pyjama gekregen. Veel van mijn eerste kleertjes was van Ajax. Ajax dekbed en shit. Dan heb je niet echt de keus lijkt me.
Echt serieus, wat ging er in je om toen je dacht dat het delen van dit plaatje een goed idee was?quote:
Dat valt wel mee. De hoop die velen hebben die dan steeds weer op niks gebaseerd blijkt te zijn doet veel meer pijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nooit meer kampioen moet wel pijn doen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. De hoop die velen hebben die dan steeds weer op niks gebaseerd blijkt te zijn doet veel meer pijn.
Dit jaar weer.
Ik drink nooit frisdrank en ik ga mijn jus 's ochtends niet door een rietje drinken. Ben geen boeler.quote:
Trots kunnen zijn op Ajaxquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nooit meer kampioen moet wel pijn doen
Nu we toch schaamtevolle moment gaan delen, ik had vroeger, toen ik <8 was ook Ajax stickers op mijn kamer door familieledenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze hebben mij ooit ook eens een Ajax shirt voor m'n verjaardag gegeven (volgens mij een oom van me). Ik was toen nog te jong om bewust een club te supporteren. Gelukkig ben ik niet meegegaan in die onzin, dus Rens: je verhaal gaat niet helemaal op.
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. De hoop die velen hebben die dan steeds weer op niks gebaseerd blijkt te zijn doet veel meer pijn.
Dit jaar weer.
Debiel plaatje, debiele SC.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt serieus, wat ging er in je om toen je dacht dat het delen van dit plaatje een goed idee was?
Heb m'n Feyenoorderschap niet van huis uit meegekregen, dat is iets wat eigenlijk pas in groep 4 of 5 is begonnen toen ik een klasgenootje had die bij Feyenoord voetbalde.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nu we toch schaamtevolle moment gaan delen, ik had vroeger, toen ik <8 was ook Ajax stickers op mijn kamer door familieleden.
Kankerstreken nu ik er op terug kijk.
There is always hope.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet het geen pijn of heb je geen hoop? Iets specifieker graag.
Ik ga mijn kind zeker niet meenemen naar de ArenA.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nu we toch schaamtevolle moment gaan delen, ik had vroeger, toen ik <8 was ook Ajax stickers op mijn kamer door familieleden.
Kankerstreken nu ik er op terug kijk.
Ja, je kind wilt lekker vooraan zitten en kunnen staan en hangen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga mijn kind zeker niet meenemen naar de ArenA.
Dan gaat hij zeker huilend weg..
mijn pa is een Ajacied maar mijn eerste voetbalwedstrijd die ik gezien heb was met een maatje met zijn pa mee in De Kuip, mijn pa heeft er nog steeds spijt van dat hij mij niet eerder naar de ArenA heeft meegenomen zegt hij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb m'n Feyenoorderschap niet van huis uit meegekregen, dat is iets wat eigenlijk pas in groep 4 of 5 is begonnen toen ik een klasgenootje had die bij Feyenoord voetbalde.
Zit wat in. Wat is Munsterman trouwens een tyfusdebiel.quote:
Want?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:50 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Echte Ajacieden heb ik wel respect voor, alleen zijn dat er niet zo veel.
Zitten doe je thuis!!!@%1!quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, je kind wilt lekker vooraan zitten en kunnen staan en hangen.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:50 schreef Tyron het volgende:
dit moet misschien een schok voor de meeste zijn
maar ik was al voor ajax voordat eriksen bij ajax was!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |