Jij was toch voor Heerenveen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komt uit Ede en Ajacied dat kan echt niet hoor![]()
Mensen hier
Ja, klopt maar vind het nog steeds wazig. Het zelfde als je als Zeelander ineens voor Brabander bent ofzo, is toch apart.quote:
Welterusten alvast.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:38 schreef mrstylo het volgende:
Maar ik ga maar douchen en dan slapen.
Trusten allemaal.
Omgeving hoorn. Mijn pa en oom en opa zijn voor PSV.quote:
Ja alleen staat hij zo af en toe ook met een Groningen vlag te zwaaien.quote:
En zijn FOK!account is zijn naam + ajacied, aparte kerel. Beetje aan het puberen, Stijn weet nog niet dat meisjes leuk zijn en Rens heeft zijn club nog niet gevonden. Lief wel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja alleen staat hij zo af en toe ook met een Groningen vlag te zwaaien.
En sta op Midden Noord. En bezoek wedstrijden van Feyenoord. Tevens heb ik ook nog een voorkeur voor PSV.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja alleen staat hij zo af en toe ook met een Groningen vlag te zwaaien.
En daarbij ben je VI-hooligan en hooligan-expert.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En sta op Midden Noord. En bezoek wedstrijden van Feyenoord. Tevens heb ik ook nog een voorkeur voor PSV.
Wat een sentimenteel gedoe man. Weet je zeker dat het homoseksuele Ajax niet iets voor je is?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:43 schreef TheFastOne het volgende:
Mijn pa heeft me na enige stimulatie voor Feyenoord zelf laten kiezen toen ik een jaar of 10 was.
Na de beruchte wedstrijd tegen Sporting Lissabon vroeg hij of ik zeker wist dat ik Feyenoorder wilde zijn, met veel dalen en weinig pieken of voor een andere club.
Feyenoord
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een sentimenteel gedoe man. Weet je zeker dat het homoseksuele Ajax niet iets voor je is?
Nooit meer kampioen moet wel pijn doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:45 schreef TheFastOne het volgende:
[..]![]()
Seizoenskaart voor Feyenoord
Hoezo? Is gewoon waar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon dat het hele onderwerp compleet debiel is
Ze hebben mij ooit ook eens een Ajax shirt voor m'n verjaardag gegeven (volgens mij een oom van me). Ik was toen nog te jong om bewust een club te supporteren. Gelukkig ben ik niet meegegaan in die onzin, dus Rens: je verhaal gaat niet helemaal op.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kiest er ook niet voor. Als baby een Ajax pyjama gekregen. Veel van mijn eerste kleertjes was van Ajax. Ajax dekbed en shit. Dan heb je niet echt de keus lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |