Helemaal met je eens.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit wat in. Wat is Munsterman trouwens een tyfusdebiel.Ja het leek ons wel zo aardig Mcclaren een premie mee te geven, gewoon omdat het kan. En vervolgens weigeren een nadere verklaring te geven omdat het privé zou zijn
Vanaf nu support ik Vitesse.
Of misschien komt het ook omdat de enige fanatieke Ajacied die ik goed ken eerst een seizoenkaart had voor Feyenoord en toen door z'n vriendin en nu vrouw is overgestapt op Ajaxquote:
Dat 'POWPOWPOW' hoort er wel echt bij idd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OWWWWWWWW BRRRA BRRRRAAA POWPOWPOW![]()
Rickazio... niet doen man. Kom anders samen met mij op Midden Noord staan. Mijn neef kan nog wel een extra SCC voor je fixenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.
Ik hou niet van meeloop-gedrag, dus ik kies Groningen.
Dat zijn de eckte.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:51 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Of misschien komt het ook omdat de enige fanatieke Ajacied die ik goed ken eerst een seizoenkaart had voor Feyenoord en toen door z'n vriendin en nu vrouw is overgestapt op Ajax
Als hij dat leuk vindt, lekker boeiend.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn vader is voor AZDaar ga ik dus echt niet in mee he
Mijn vader heeft meer met Feyenoord dan met andere clubs, mijn broertjes zijn voor Ajax en mijn moeder is neutraal (maar volgt alle grote wedstrijden) en houdt zich altijd bij de klassieker verstandig op de achtergrond.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn pa is een Ajacied maar mijn eerste voetbalwedstrijd die ik gezien heb was met een maatje met zijn pa mee in De Kuip, mijn pa heeft er nog steeds spijt van dat hij mij niet eerder naar de ArenA heeft meegenomen zegt hij.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:51 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Of misschien komt het ook omdat de enige fanatieke Ajacied die ik goed ken eerst een seizoenkaart had voor Feyenoord en toen door z'n vriendin en nu vrouw is overgestapt op Ajax
hehequote:Op woensdag 27 februari 2013 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat 'POWPOWPOW' hoort er wel echt bij idd.
Ik doe toch ook normaalquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij dat leuk vindt, lekker boeiend.
Doe eens normaal tegen je vader
Wat liev.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:53 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben voor Ajax omdat ze het vaakst kampioen zijn geworden en 4x de EC I hebben gepakt.
Je benoemd een vrouw zonder het posten van een foto? Godverdomme wat kinderachtig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:51 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:53 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben voor Ajax omdat ze het vaakst kampioen zijn geworden en 4x de EC I hebben gepakt.
Mooiste want,quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben voor Ajax omdat het gewoon de mooiste club is
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:53 schreef Smoofie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, je kind wilt lekker vooraan zitten en kunnen staan en hangen.
Ik heb 1 zusje is wel voor Feyenoord maar maakt het verder niet veel uit en de rest stief broertje, stief zussen, stief ma & pa en moeder boeien het allemaal geen anus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn vader heeft meer met Feyenoord dan met andere clubs, mijn broertjes zijn voor Ajax en mijn moeder is neutraal (maar volgt alle grote wedstrijden) en houdt zich altijd bij de klassieker verstandig op de achtergrond.
Wil je geen foto van zienquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je benoemd een vrouw zonder het posten van een foto? Godverdomme wat kinderachtig.
Pas nou op. Straks vallen we door de mand.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:55 schreef GGMM het volgende:
Eén van m'n broertjes is voor Feyenoord trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |