Ik hou er al over op. Stop maar met boos kijken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pas nou op. Straks vallen we door de mand.
Eigenlijk alleen het eerste kun je nog van spreken, en zelfs dat komt amper uit de verf de laatste tijd. Ik zou overstappen als ik jou was.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aanvallend voetbal, eigen jeugd, mooiste shirt, grote voetballers
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:55 schreef kapiteintje het volgende:
Overstappen naar een andere club doe je niet.
Precies Stinho, je kunt ook nog overstappen op de vrouwen ipv van de mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig, ik kreeg er al hoofdpijn van.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hou er al over op. Stop maar met boos kijken.
Bij ons is het elke week rellen in de familie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn vader heeft meer met Feyenoord dan met andere clubs, mijn broertjes zijn voor Ajax en mijn moeder is neutraal (maar volgt alle grote wedstrijden) en houdt zich altijd bij de klassieker verstandig op de achtergrond.
Overstappenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen het eerste kun je nog van spreken, en zelfs dat komt amper uit de verf de laatste tijd. Ik zou overstappen als ik jou was.
Ook ex-feyenoorder?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij ons is het elke week rellen in de familie.
Want mijn broertje zou Stijn kunnen zijn eigenlijk.
Die heeft ook zo'n PSV obsessie.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zo hey, jij bent cool.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Geen invloed hebben op je broertjes, die van mij geven geen fuck om voetbal maar als ze de vraag krijgen voor welke club ben je; FC TWENTE ENSCHEDE.
Seizoenaartje bij Feyenoord en je wil niks anders meer man.quote:
En ook van club.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies Stinho, je kunt ook nog overstappen op de vrouwen ipv van de mannen.
kanker nep kanker lulquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:58 schreef Tyron het volgende:
als je uit hoorn komt ben je gvd voor fc hoorn
Dat zijn de ecktequote:Op woensdag 27 februari 2013 00:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Seizoenaartje bij Feyenoord en je wil niks anders meer man.
maatje van mij is een Ajacied en ging mee met de opendag naar Feyenoord, hij was gelijk verkocht en nu vind hij Feyenoord ook wel een mooie club.
Hij gaat ook naar Feyenoordquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
maatje van mij is een Ajacied en ging mee met de opendag naar Feyenoord, hij was gelijk verkocht en nu vind hij Feyenoord ook wel een mooie club.
Tjacka, deze week geen Celine Dion, of THe moody blues. Samen gaan we nog rustiger op...quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn broertjes kozen voor de ploeg die het beste/mooiste voetbalde. Dat was toen nog Ajax, daar had ik weinig invloed op aangezien veel vriendjes van hun ook voor Ajax waren natuurlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Geen invloed hebben op je broertjes, die van mij geven geen fuck om voetbal maar als ze de vraag krijgen voor welke club ben je; FC TWENTE ENSCHEDE.
Jawel hoor. Feyenoord probeert het nu tenminste nog met eigen jeugd wat nog best sympathiek is. Maar voor de rest heb ik niks met Feyenoord in Rotterdam. Al vind ik Feyenoord een mooiere club als PSV, want dat vind ik echt eenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uhh mijn broertje is ook gewoon voor Ajax hoor...quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
Nee, alleen keer naar opendag omdat wij zeiden dat hij het leuk zou vinden. En dat vond hij.quote:
Maar jij bent dan ook aangetoond een complete teringmongool online. En als je wil vechten DM je Smoofie maar weerquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
Vak Oquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn broertjes kozen voor de ploeg die het beste/mooiste voetbalde. Dat was toen nog Ajax, daar had ik weinig invloed op aangezien veel vriendjes van hun ook voor Ajax waren natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |