Hij gaat ook naar Feyenoordquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Seizoenaartje bij Feyenoord en je wil niks anders meer man.
maatje van mij is een Ajacied en ging mee met de opendag naar Feyenoord, hij was gelijk verkocht en nu vind hij Feyenoord ook wel een mooie club.
Tjacka, deze week geen Celine Dion, of THe moody blues. Samen gaan we nog rustiger op...quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij ons is het elke week rellen in de familie.
Want mijn broertje zou Stijn kunnen zijn eigenlijk.
Die heeft ook zo'n PSV obsessie.
Mijn broertjes kozen voor de ploeg die het beste/mooiste voetbalde. Dat was toen nog Ajax, daar had ik weinig invloed op aangezien veel vriendjes van hun ook voor Ajax waren natuurlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Geen invloed hebben op je broertjes, die van mij geven geen fuck om voetbal maar als ze de vraag krijgen voor welke club ben je; FC TWENTE ENSCHEDE.
Jawel hoor. Feyenoord probeert het nu tenminste nog met eigen jeugd wat nog best sympathiek is. Maar voor de rest heb ik niks met Feyenoord in Rotterdam. Al vind ik Feyenoord een mooiere club als PSV, want dat vind ik echt eenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Seizoenaartje bij Feyenoord en je wil niks anders meer man.
maatje van mij is een Ajacied en ging mee met de opendag naar Feyenoord, hij was gelijk verkocht en nu vind hij Feyenoord ook wel een mooie club.
Uhh mijn broertje is ook gewoon voor Ajax hoor...quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Geen invloed hebben op je broertjes, die van mij geven geen fuck om voetbal maar als ze de vraag krijgen voor welke club ben je; FC TWENTE ENSCHEDE.
Nee, alleen keer naar opendag omdat wij zeiden dat hij het leuk zou vinden. En dat vond hij.quote:
Maar jij bent dan ook aangetoond een complete teringmongool online. En als je wil vechten DM je Smoofie maar weerquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
Vak Oquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn broertjes kozen voor de ploeg die het beste/mooiste voetbalde. Dat was toen nog Ajax, daar had ik weinig invloed op aangezien veel vriendjes van hun ook voor Ajax waren natuurlijk.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook aangetoond een complete teringmongool online. En als je wil vechten DM je Smoofie maar weer
KOM DAN!
Nee boeler, hij wil overstappen op Feyenoord en met Ome Kapi mee naar de Kuip joh. Grote cola en een broodje kroket voor m'n kleine man en heerlijk die wedstrijd kijken met een te grote Feyenoordpet over z'n oren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gezinsvakkie P met papa Steven of mama GGmm, niks mis mee
Dit vind ik dan weer matiger LR.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka, deze week geen Celine Dion, of THe moody blues. Samen gaan we nog rustiger op...
Op de basisschool werd dat meestal wel bepaald. Kwam er een jongen die voor Feyenoord was, stapten er meteen een paar over van Ajax naar Feyenoord. Achja, iedereen maakt stomme keuzesquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn broertjes kozen voor de ploeg die het beste/mooiste voetbalde. Dat was toen nog Ajax, daar had ik weinig invloed op aangezien veel vriendjes van hun ook voor Ajax waren natuurlijk.
Alleen als ik dronken benquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook aangetoond een complete teringmongool online. En als je wil vechten DM je Smoofie maar weer
KOM DAN!
En terechtquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:01 schreef Typisch het volgende:
mijn pa koopt nooit iets van philips omdat PSV.
Sinds dat ze Koeman en shit weg haalde bij Ajax is dat.
Ik zeg het wel wanneer je me trakteert op een wedstrijd met je broertje .quote:
Oke afgesproken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zeg het wel wanneer je me trakteert op een wedstrijd met je broertje .
Nee dat is echt te triest van woorden. Gelukkig staan dat soort trieste principes ook vaak gelijk aan hun leven.quote:
Ik zit naast de arena op school, dan krijgen jullie wel een broodje uit de kantine.quote:
uit welk fucking stinkend kanker varkenshol kom je vandaan dan? uit breda, den bosch eindhoven waar kom je vandaan dan? waar kom je vandaan dan? als je uit breda kom moet je voor kanker nac wezen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
met je kanker abonnement op je kanker voetbal international.
Soms heb je nou eenmaal een hekel aan een bepaalde club. Kan gebeurenquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is echt te triest van woorden. Gelukkig staan dat soort trieste principes ook vaak gelijk aan hun leven.
Ik heb een hekel aan ADO en aan Feyenoorders en FC Utreg paupertjes.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms heb je nou eenmaal een hekel aan een bepaalde club. Kan gebeuren
Bij die hva ja?quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zit naast de arena op school, dan krijgen jullie wel een broodje uit de kantine.
Ja er zijn kluisjes.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij die hva ja?
Zijn daar kluisjes? Ik moet mijn spullen nog ergens kwijt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan ADO en aan Feyenoorders en FC Utreg paupertjes.
Club? Ok dat is tot daaraan toe. De sponsor erbij betrekken is echt te triest van woorden. En vervolgens wel een Duits product kopen zeker. Diezelfde Duitsers die Rotterdam, waar Feyenoord zich huisvest plat bombardeerdequote:Op woensdag 27 februari 2013 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms heb je nou eenmaal een hekel aan een bepaalde club. Kan gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |