Je bent vast en zeker niet in het bezit van cijfers die jouw gevoel onderbouwen, we zijn door heel wat landen ingehaaldquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef SaulGoodman het volgende:
Echter hoop ik dat links nou eens begint in te zien dat steeds meer veelverdieners dit land verlaten. Hetgeen goed te begrijpen is. De groep mensen die daadwerkelijk hard werkt en behoorlijk verdient, wordt kleiner maar moet steeds meer gaan inleveren. Met het huidige beleid zal deze groep alleen maar kleiner worden en richting andere oorden vertrekken. Vervolgens zal links wel weer de volledige middenklasse leeg gaan trekken.
Als de Pvda en de Vvd in een peiling van Maurice De Hond historisch laag zouden staan, raken de heren en dames wel in paniek. Alleen zijn er genoeg idioten die op deze partijen blijven stemmen, helaas.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat is idd de reden waarom we al jarenlang de ene na de andere lastenverzwaring over ons uitgestort krijgen; in tegenstelling tot de bevolking van grotemensenlanden, is de Nederlandse bevolking helaas laf...
Je vindt dat deze partijen meer moeten kijken naar hoeveel stemmen ze winnen of verliezen bij een bepaalde maatregel of mening van de partij?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:33 schreef Lunice het volgende:
[..]
Als de Pvda en de Vvd in een peiling van Maurice De Hond historisch laag staan, raken de heren en dames wel in paniek. Alleen zijn er genoeg idioten die op deze partijen blijven stemmen, helaas.
nee ik doe net alsof de belasting oneindig vergroten slecht is voor de economie, de rest verzin je er zelf bijquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Tegendeel is dan helaas ook niet waar, zeker nu niet met zo'n laag vertrouwen.
Je doet nu net alsof de belasting oneindig verlagen goed is voor de economie
Als jij als persoon voor een kleine overheid bent en niet voor nivelleren, dan was de VVD qua programma een van de beste partijen waar je op zou kunnen stemmen. Echter zit er een groot verschil tussen het programma presenteren en het uitvoeren daarvan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:33 schreef Lunice het volgende:
[..]
Als de Pvda en de Vvd in een peiling van Maurice De Hond historisch laag zouden staan, raken de heren en dames wel in paniek. Alleen zijn er genoeg idioten die op deze partijen blijven stemmen, helaas.
"Europa" heeft, net als bijv. de VS, economisch zelfmoord gepleegd door de Chinese economie (die overigens strikt be- en afgeschermd wordt door de Chinese overheid) op gang te helpen komen. En dat alles voor hooguit een paar jaar winstmaximalisatie voor een paar aandeelhouders...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:32 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Het hele links/rechts verhaal doet er natuurlijk wel toe. Dat Europa niet meer de boventoon in de wereld aanvoert klopt.
Het was toch slecht voor de economie volgens jou?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik doe net alsof de belasting oneindig vergroten slecht is voor de economie, de rest verzin je er zelf bij
Welke cijfers? Dat de hardwerkende mens Nederland massaal aan het verlaten is, is met cijfers en al bekendgemaakt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je bent vast en zeker niet in het bezit van cijfers die jouw gevoel onderbouwen, we zijn door heel wat landen ingehaald
nee we hebben het in tegenstelling tot de bevolking van andere grotemensenlanden gewoon relatief goedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat is idd de reden waarom we al jarenlang de ene na de andere lastenverzwaring over ons uitgestort krijgen; in tegenstelling tot de bevolking van grotemensenlanden, is de Nederlandse bevolking helaas laf...
Dat Nederlanders, niet de importlingen, relatief wel degelijk beschaafd zijn, is een feit. Dat geldt voor de westerse mens in het geheel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet omdat Nederlanders er te laf voor zijn
Ik stem uit principe nooit op de gevestigde partijen, waarschijnlijk ga ik tijdens de volgende verkiezingen zelfs helemaal niet meer naar de stembus. De democratie, zoals we die nu kennen, is in mijn optiek nl. hoog nodig aan een grondige revisie toe en tot die tijd is mijn geloof er in tot een absoluut dieptepunt gedaald.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:33 schreef Lunice het volgende:
[..]
Als de Pvda en de Vvd in een peiling van Maurice De Hond historisch laag zouden staan, raken de heren en dames wel in paniek. Alleen zijn er genoeg idioten die op deze partijen blijven stemmen, helaas.
oneindig de belasting blijven verhogen lijkt mij slecht voor de economie ja, wil nog niet direct zeggen dat ik vind dat ze per se lager moeten worden of wel?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het was toch slecht voor de economie volgens jou?
maakt ze nog niet lafquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:40 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat Nederlanders, niet de importlingen, relatief wel degelijk beschaafd zijn, is een feit. Dat geldt voor de westerse mens in het geheel.
In de trand van: daar in Den Haag zijn het zakkenvullers? Door je stem weg te gooien, heb je mijn inziens helemaal geen recht van spreken. Sterker nog: dat staat haaks tegenover het democratische principe.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:41 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik stem uit principe nooit op de gevestigde partijen, waarschijnlijk ga ik tijdens de volgende verkiezingen zelfs helemaal niet meer naar de stembus. De democratie, zoals we die nu kennen, is in mijn optiek nl. hoog nodig aan een grondige revisie toe en tot die tijd is mijn geloof er in tot een absoluut dieptepunt gedaald.
Niet stemmen op de gevestigde partijen is je stem weggooien?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:42 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
In de trand van: daar in Den Haag zijn het zakkenvullers? Door je stem weg te gooien, heb je mijn inziens helemaal geen recht van spreken.
Lage BTW-tarief van 6 naar 7 % en je harkt al 2 miljard binnen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:37 schreef Omentuva het volgende:
Welke belastingverhogingen dan? Diezelfde die volgens mij ook al in het regeerakkoord/aangepaste regeerakkoord (want zorgpremie eruit) stonden? (Uit mijn hoofd, 2e+3e schijf voor werkenden gelijk op 42 %, verlenging 3e schijf naar 62k grens ipv 56k*) Dat is niets nieuws onder de zon, hooguit kortzichtig dat men dat is vergeten. Ben wel benieuwd wat het totaalpakket zou moeten zijn. Mits bovenstaande veranderingen kloppen zet ik in op geen verlenging 3e schijf en snellere afbouw HRA, samen met nullijnen in alles publiek of semi-publiek.
*Laatste is technisch belastingverlaging, bedragen zijn ongeveer.
Lezen a.u.b. Meneer geeft aan bij de volgende verkiezingen wellicht helemaal niet te gaan stemmen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:43 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Niet stemmen op de gevestigde partijen is je stem weggooien?
Beetje vreemd om met je vingers naar links te wijzen. Als mensen werkelijk zo massaal dit land verlaten komt dat blijkbaar vooral door die vingerlikkend rechtse kabinetten van de afgelopen 10+ jaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef SaulGoodman het volgende:
Echter hoop ik dat links nou eens begint in te zien dat steeds meer veelverdieners dit land verlaten. Hetgeen goed te begrijpen is. De groep mensen die daadwerkelijk hard werkt en behoorlijk verdient, wordt kleiner maar moet steeds meer gaan inleveren. Met het huidige beleid zal deze groep alleen maar kleiner worden en richting andere oorden vertrekken. Vervolgens zal links wel weer de volledige middenklasse leeg gaan trekken.
Rechtse kabinetten? Alleen het vorige kabinet was rechts. Jij noemt een kabinet waarin de PvdA aanwezig is rechts? Dat is een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:45 schreef Naqin het volgende:
[..]
Beetje vreemd om met je vingers naar links te wijzen. Als mensen werkelijk zo massaal dit land verlaten komt dat blijkbaar vooral door die vingerlikkend rechtse kabinetten van de afgelopen 10+ jaar.
Lees jij dan ook even het woordje 'waarschijnlijk'. Hij geeft niet aan dat hij helemaal niet gaat stemmen, het is waarschijnlijk. Jij stelt al dat hij helemaal niet gaat stemmen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:44 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Lezen a.u.b. Meneer geeft aan bij de volgende verkiezingen wellicht helemaal niet te gaan stemmen.
Ik geef aan wellicht! Laat maar varen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:46 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Lees jij dan ook even het woordje 'waarschijnlijk'. Hij geeft niet aan dat hij helemaal niet gaat stemmen, het is waarschijnlijk. Jij stelt al dat hij helemaal niet gaat stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |